Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:00

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 454 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 25 mar 2018, 13:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.09.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
ja mam dwie z 2016 , w obu to samo. Po pierwsze samochody odebrane z salonu nie miały wyważonych kół - fabryka nie wyważa , lub wyważa na "oko" a dealer przy PDI w ogóle na to nie patrzy, więc w obu wyważone , drgania nadal są choć mniejsze . Optymalizacja - lekka poprawa, ale do ideału daleko. Sprawdzenie opon na hunterze - w jednej 6 dwie opony odkształcone - w wyniku długotrwałego transportu i spięcia pasami jednej strony (prawy przód , prawy tył) , cztery opony wymienione na turanzy z polskiej dystrybucji. Powiedzmy ,że jest stosunkowo dobrze ,ale tylko stosunkowo. W obu kierownica już nie lata ,ale mimo to na wieńcu kierownicy na rękach czuć prace przedniego zawieszenia - przenosi wszystko na kierownice - i z tym moi drodzy nie zrobicie nic. Mazda zna temat - dlatego mają koła demonstracyjne ,które wysyłają po serwisach w całej Polsce by upewnić się ,że w danym egzemplarzu to nie koła - powodują pretensje użytkownika. Taka specyfika tego zawieszenia , jak dobrze pogadacie każdy dealer w Polsce jest tego świadomy bo mieli klientów ,którzy upierdliwe szukali przyczyny. Spójrzcie na nową 2018 - mazda reklamuje się ,że wibracje i hałas ograniczyła :) po co to robili ? w firmie jeździmy prawie 2 lata - nie przywykliśmy nadal do tych "wrażeń" pozostaje sprzedać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 mar 2018, 07:31 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2018
Posty: 45
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Seba0412 napisał(a):
2. Nie wszystkie opony pasują do tej felgi i auta jako całość :roll: i nawet dobre wyważenie nic nie pomoże.
Sam kupiłem Nokiany WR A4. Okazuje się, że te opony należą do tej grupy, która nie pasuje.


Też mam Nokiany WR A4 i u mnie problem drgań nie występuje, a jestem bardzo wyczulony na wszelkie wibracje. Przejechałem na nich ponad 7tyś. km i nie mogę powiedzieć o nich złego słowa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 mar 2018, 08:24 
Offline
figi487 sprawdź bicie piast. Jak masz większe niż 2,3 setki to sorry poza wymianą piast nic nie zrobisz. Ja po zmianie piast mogłem mieć niedoważenie 25g i tego nie czułem. :)
Te piasty są dość oszczędnie wykonane i wszelkie dziury czy dobijanie pneumatykami nakrętek je rozwala. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 mar 2018, 09:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Też mam Nokian WR A4 i u mnie jest dobrze :) ,dadzą się wyważyć,w każdym bądź razie lepiej niż na Turanzach :sad:
a letnie mam Dunloy Sport Maxx i też jest dobrze :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 16:35 
Świeżak
Offline
Od: 23.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Moja "6" od 3 marca stoi na serwisie w związku z drżeniem w trakcie jazdy. Zamienili koła na jakieś z auta demonstracyjnego i stwierdzili, że jest ok więc ponoć reklamowali opony. Wymienili kolejny raz 2 sztuki na gwarancji z Yokohamy. Pan stwierdził, że koła przeszły test na maszynie z wynikiem pozytywnym i zaprosił mnie na jazdę próbną i odbiór samochodu.
Pojechałem, wsiadam - wyjechałem i o zgrozo - samochód drży jak drżał.
Niby coś zrobili, ale efektu brak. Oczywiście odmówiłem odbioru samochodu z serwisu i dalej jeżdżę zastępczą 6.
Czekam na info, ale póki co grają w chu.... .

Na chłodno obserwując stwierdzam, że serwis coś kręci - jakieś dziwne papiery dają do podpisu (pisało na nich, że doważyli 4 koła, a nie wymieniali opony). Dodatkowo samochodem nalatali ponad 300 kilometrów (dużo jak na testowanie opon, bo kółko wychodzi 15km żeby wszystko sprawdzić - jeszcze żeby efekt był konkretny to nie widzę problemu, ale jak efektu brak to stwierdzam, że jakiś ..... z serwisu sobie autem do domu jeździł albo gdzie indziej. Oczywiście auto oddałem ze zbiornikiem paliwa napełnionym do 3/4 - a samochód chcieli oddać na rezerwie.
Wszystko zaznaczyłem, opisałem i czekam na ruch serwisu - ale powoli zaczynam tracić cierpliwość :/ na to całe partactwo - inaczej nie można tego nazwać.
c.d.n.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 21:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
odrobina Czach?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 16:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.09.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
odrobina napisał(a):
Moja "6" od 3 marca stoi na serwisie w związku z drżeniem w trakcie jazdy. Zamienili koła na jakieś z auta demonstracyjnego i stwierdzili, że jest ok więc ponoć reklamowali opony. Wymienili kolejny raz 2 sztuki na gwarancji z Yokohamy. Pan stwierdził, że koła przeszły test na maszynie z wynikiem pozytywnym i zaprosił mnie na jazdę próbną i odbiór samochodu.
Pojechałem, wsiadam - wyjechałem i o zgrozo - samochód drży jak drżał.

Wszystko zaznaczyłem, opisałem i czekam na ruch serwisu - ale powoli zaczynam tracić cierpliwość :/ na to całe partactwo - inaczej nie można tego nazwać.
c.d.n.


Bo oni tak naprawdę z wyjątkiem jeżdzenia Twoim samochodem nie zrobili nic:)
Serwisy mazdy są tragiczne


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 13:50 
Świeżak
Offline
Od: 23.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Mała aktualizacja w mojej sprawie.
Kolejne 2 opony zmienione na nowe na gwarancji - okazały się wadliwe.
Twierdzą, że problem opon zimowych i ich drżenia wyeliminowany. Zakwestionowali natomiast poduszkę silnika - została zakwalifikowana do wymiany.
Czekam na termin odbioru - póki co jeżdżę ciągle zastępczą 6 w automacie z silnikiem 2.5.
Poznałem, posmakowałem i ciężko będzie wrócić do 165KM - jednak różnica jej spora :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 14:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
No ja zgłaszałem u czacha, serwis twierdzi, że to przez obniżone zawieszenie (wspominałem wyżej). Poza tym wiem, że Onyxx się z nimi boksuje w tej samej sprawie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 08:22 
Świeżak
Offline
Od: 23.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Domas7 rozumiem, że sprężyny obniżające kupowałeś w ASO Mazdy i też oni Ci je montowali?
A jak było na standardowych springach nic nie telepało?
Jeśli części i robotę do obniżenia zlecałeś do ASO ja bym nie odpuścił i walczył o swoje - to nienormalne, że po zmianie sprężyn auto drży w trakcie jazdy. Jeśli serwisanci twierdzą, że to wina obniżonych sprężyn poboksował bym się z nimi dlaczego nie informowali o możliwych takich skutkach jak wyciągałeś $ na zakup ?
Kolejny raz się przekonuje, że ASO wszelkiej maści to banda naciągaczy i nieudaczników :/
PS. moja dalej u Czacha - a zastępczym już 6000km zrobione...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 10:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
odrobina, tak, sprężyny zamówione i zamontowane u Czacha, zgodnie z katalogiem Mazdy. Czy na standardowych nie telepało - nie zwróciłem na to uwagi, więc nie wiem (mogę zatem założyć, że nie, hehe). U mnie wielkiej tragedii nie ma, ale drży zauważalnie, na obu kompletach kół (wyważanych u Jaźwy). Ciekawe co Onyxx wywalczy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 10:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Boże jak było 5 lat temu tak jest nadal,aż się nie chce wierzyć :?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 06:56 
Świeżak
Offline
Od: 23.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
U mnie coś tam w sprawie się dzieje. Po wczorajszej rozmowie z serwisem otrzymałem informacje, że auto w dalszym ciągu nie jest do odbioru.
Koła sprawdzone, wyważone jednak w moim aucie na obydwu kompletach odczuwalne drżenie, a w innej 6 nie powodują drgań ponoć na letnich jeszcze bardziej drży niż na zimowych 17".
Serwis mówi, że pomierzył bicie na zwrotnicach, półosiach i ogólnie przeglądnęli zawieszenie i zespół napędowy - twierdzą, że wszystkie parametry nie odbiegają od tych, które są w innych 6 jeżdżących i nie powodujących drgań.
Wobec tego serwis rozłożył ręce i zgłosił sprawę do MMPol.
Czekamy na ich stanowisko...

Ktoś słyszał o podobnym przypadku? Jak można być zdrowym jak w nowym aucie za blisko 130 000zł takie numery :/// ręce opadają. Coś czuję, że wykupienie rozszerzonej gwarancji zwróci się wielokrotnie. Pytanie co "góru" wyradzą. Jak MMPol nie wypowie się w sprawie mają zgłaszać do Mazda Europa.

Jak się okaże, że trzeba będzie rozkręcić połowę auta żeby usunąć usterkę może żądać od MMPol wymiany towaru na nowy wolny od wad? Co myślicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 07:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Czekam w takim razie z zapartym tchem na wynik Twojej batalii z ASO, bo u mnie jest to samo.

Co do odpowiedzialności sprzedawcy za towar, to jestem nawet ostatnio w temacie. Auto wziąłeś prywatnie czy na firmę?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 09:49 
Świeżak
Offline
Od: 23.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Leasing na firmę. Wydaje mi się, że to nie powinno być przeszkodą, bo jakby nie było jestem uprawnionym użytkownikiem, któremu oddał leasingodawca w użytkowanie przedmiot. Wobec tego jestem uprawiony do wszelkich poczynań z nim związanych właściwa eksploatacja, użytkowanie, terminowe wymiany, przeglądy, naprawy itp.

PS. mówili kup japońskie, nowe będzie eksploatacja bezproblemowa - więc widać, że dzisiaj nie ważne jakiej marki się kupi to jest loteria. Jak trafisz to Dacią będziesz jeździł bez problemów, a jak nie trafisz to Toyoty, MB i inne będą się sypały ://
Jedyna rzecz dzięki, której trzymam nerwy na wodzy to to, że mam auto zastępcze więc mam czym zarabiać na chleb.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 10:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
odrobina !
u mnie wyglądało to dokładnie tak samo, serwis nie poradził sobie, MMPol olał, auto w leasingu więc nie ma gdzie się udać, leasing proponuje zgłosić się do serwisu, Rzecznik Praw Konsumenta odsyła do firmy leasingowej jako właściciela
i dupa ,dupa blada :mad: .
ASO orzeka ,,to specyfika auta i zawieszenia" i nie robią nic.
Było to 4,5 roku temu więc sam zmieniłem opony na inne+wyważanie na Hunterze, potem ASO zmieniło tarcze na nowe,ja zmieniłem klocki na inne i na razie jest dobrze.
Nic nie telepie. :)
To nie je bitwa , to je wojna Panie , wojna :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 10:46 
Świeżak
Offline
Od: 23.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Koliber skoro wymieniałeś po kolei opony, tarcze, klocki to powiedz mi po czym była nawiększa poprawa? Czyzby tarcze krzywe i mają bicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 11:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Robili pomiary i wszytko było ok, a drgania nadal były.
Więc sam zacząłem od wymiany opon na Dunlopy Sport Maxx i wyważanie na Hunterze ,zimowe Nokiany też wyważone.
ASO samo po 2-gim przeglądzie zakwalifikowało przednie tarcze do wymiany,wymienili przy okazji klocki.
Nadal było delikatne drżenie karoserii(zależne od kół,opon) przy prędkościach 110-130 km/godz.
Gdy pojawiło się po raz kolejny dodatkowo bicie przy hamowaniu(zależne od tarcz) zmieniłem klocki na inne,Ashika u mnie pomogło bardziej pylą ale nie powodują przegrzewania tarcz i ich bicia.
Ogólnie po 4 latach jakoś się auto ułożyło i wszystko uspokoiło.
Im mniej mam kontaktów z ASO i MMPol tym lepiej dla auta i mojego zdrowia :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 13:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
W tym przedziale 110-130km/h u mnie występowały drgania na zimowych 17" z Yokohama. Po zmianie na letnie jest super.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 13:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Wiem że temat dotyczy nowszej generacji ale miałem podobnie. między 120 a 160 trzęsło budą, natomiast na kierownicy nie było żadnych drgań. Udało się je usunąć dopiero po trzecim wyważeniu kół. Ostatni wulkanizator u którego byłem zdjął opony i sprawdził czy felgi nie są pokrzywione. Z racji tego że felgi były spoko wziął złożył opony i ponownie wyważył cały komplet i jak ręką odjął. Możesz jeszcze zrobić tak. Pojechać do wulkanizacji i poprosić aby spuścili z kół powietrze i przekręcić opony na feldze, napompować i je wyważyć. Może to coś jeszcze pomoże. Inny pomysł to sprawdzenie piast. Podnieść auto, zdjąć koło i przykręcić nakrętki do tarczy, odpalić auto, wrzucić najwyższy bieg i obserwować czy zacisk nie skacze na tarczy.

https://www.facebook.com/autojaksa.mazdaserwis/videos/1890974974261776/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 14:30 
Świeżak
Offline
Od: 23.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
zdzich44 napisał(a):
W tym przedziale 110-130km/h u mnie występowały drgania na zimowych 17" z Yokohama. Po zmianie na letnie jest super.


Ja wyjechałem z salonu na 17" Yokohama i od 1 przejechanego kilometra drży. Letnich nie zakładałem ,ale serwis je ode mnie odebrał dla sprawdzenia i twierdzą, że na letnich 19" jeszcze bardziej czuć drżenie.

Optymalizacje kół itp itd koła przechodzą na Hunterze i nic nie wykazują.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 14:52 
Offline
Mazda i klucz pneumatyczny to nie jest dobre połączenie. Dlatego jak stawiacie gdziekolwiek samochód nie zgadzajcie się na używanie takiego sposobu obsługi. Te piasty są z ....., takie modne słowo na p czy k pasujące do Mazdy jak znalazł. :)
Większość zapewne ma pokrzywione piasty. Ja zmieniałem obie i po tej zmianie jak ręką odjął. Koła z niedoważeniem po 20-25g nie dawały żadnych objawów. Ale powiedzcie coś w ASO na ten temat. :) Albo napiszcie do MMPol. Właśnie w takich sprawach wychodzi tandeta serwisowa made by orient. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 12:20 
Świeżak
Offline
Od: 23.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Dzisiaj odebrałem telefon i zostałem zaproszony w dniu jutrzejszym w celu odbycia jazdy testowej swoim samochodem. Z gadki wnioskuję, że problem chyba nie został rozwiązany.
Dyrektor twierdzi, że w jego ocenie w zakresie prędkości 120-140km/h w dalszym ciągu są odczuwalne wibracje - jednak poziom ich jest minimalny i twierdzi, że w każdym aucie taki jest odczuwalny (dla mnie to jakaś głupia gadka).
Twierdzi, że kolejny raz wymienili 2 opony zimowe na gwarancji z racji wady.
Zmienili na nowe oryginalne 3 poduszki zawieszenia silnika i zespołu napędowego - stwierdzili, że na fabrycznie nowych drganie było bardziej odczuwalne niż na tych, które zamontowali w fabryce stąd wrócili do pierwotnych.
Pojadę jutro i ocenię - coś czuję, że czeka mnie batalia bo nie popuszczę.
Nie po to kupowałem nowe auto, żeby jeździć z drganiami - skoro stwierdzą słynnie TTTM to powiem, że żadam zwrotu kasy, bo nikt mnie nie poinformował, że kupując nową Mazdę TTTM i będzie drżał w trakcie jazdy - dla mnie to dyskwalifikuje samochód z możliwości eksploatacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 14:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Sorry, ale... w Bardzo Długi Weekend będziesz miał do czynienia z osobnikami o najmniejszej decyzyjności.
Sprytny dzień na zwrot auta wybrali.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lip 2018, 18:33 
Świeżak
Offline
Od: 23.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
U mnie stagnacja w sprawie.
Jak było do przewidzenia samochodu w dalszym ciągu nie odebrałem z serwisu - jeżdżę dalej zastępczym (drżenie nie usunięte, jednak drży inaczej po rzekomo przeprowadzonych operacjach). Zmienili mi auto zastępcze na inną M6 i o zgrozo - auto młodsze bo z 12/2017 i z przebiegiem ~13 000km a drży bardziej niż moje :/// jak wspominałem wcześniejsza zastępcza nie drżała w ogóle.
Czekam na ruch serwisu/dealera a oni ponoć na stanowisko MMPol.

W skrócie mówiąc: serwis twierdzi, że zrobili wszystko co w ich mocy i już nic więcej nie są w stanie zrobić (drżenie nadal odczuwalne).
Grzecznie poinformowałem, że dopóki usterka nie zostanie usunięta nie oddam auta zastępczego i mogę nim jeździć nawet rok - mnie to nie przeszkadza,a moje niech sobie stoi u nich.
Prócz tego zażądałem przekazania na papierze historii wszystkich wykonanych operacji wraz z parametrami sprawdzeń poszczególnych podzespołów z kilkoma innymi dokumentami (jeśli ktoś będzie ciekawy mogę opowiedzieć na pw).

Od tego czasu minął tydzień i w dalszym ciągu czekam na info - chyba im zabiłem klina. Uruchomiony został nawet Dyrektor serwisu i nawet on nie dotrzymuje słowa.

Jak to nie pomoże i trzeba będzie to w ruch chyba wprowadzę rzeczoznawcę z PZM'ot....

-- Dodano: 23 lipca 2018, o 19:32 --

Trochę zwłoki w temacie ale brak czasu na wszystko. Auto odebrane z serwisu w drugiej połowie maja 2018. Wiecie co było największą przyczyną drgań ? Uwaga - nakrętki zabezpieczające kół (ori akcesorium Mazdy) - złoty puchar dla tego kto w tym wątku poruszył taki bieg zdarzeń, bo to mnie naprowadziło. Zwykła nakrętka waży u mnie 32g a zabezpieczająca 64g !!! Po ściągnięciu nakrętek problem w 75% zmalał !!!
Obecnie drży nieznacznie chociaż ciągle - teraz to albo muszę doważyć koła na przejechaniu kilku tys. km albo zlecić partaczom z serwisu żeby przywrócili fabryczne ustawienie jednostki napędowej pod maską - bo może coś bardziej spieprzyli przy swoich próbach.

Kolejna sprawa - w sobotę dopadł mnie syndrom składania lusterek - po myciu auta padły 2 naraz !!! To już sprawa na inny temat.. ech Mazda...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lip 2018, 07:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Skoro to problem nakrętek wyważ koła na aucie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lip 2018, 09:09 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Luzy w wyrobionych mechanizmach lusterek przenosiły się na drganie karoserii. :idea:
Wymienisz mechanizmy to i drgania karoserii ustąpią. :lol: <hahaha> :facepalm:

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lip 2018, 10:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Dzień dobry wszystkim,

Mam ten sam problem, niezależnie od opon/felg są drgania przy prędkościach "autostradowych". Auto odebrałem w lutym tego roku i od początku telepie i drży. Wyważałem juz kilka razy i nic nie pomagało. ASO zdecydowało się odesłać ogumienie do producenta celem reklamacji, mam się zgłosić w przyszłym tygodniu, ale spróbuje tego triku z nakrętkami, sciągne i zobaczymy. Jeśli to jest przyczyną to naprawdę się uciesze.

Pozdrawiam i dzięki za aktualizowanie postów w tym temacie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 lip 2018, 13:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Według mnie nakrętki są zbyt blisko osi, aby miały wpływ na wibracje, kiedyś już robiłem taką próbę i z tego co pamiętam efekt bez zmian, ale też sprawdzę jeszcze raz.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 lip 2018, 09:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Jak widzę od lat nic się nie zmienia ..... :mad:
te same żądze ,te same pragnienia :lol: :lol: :lol:
<pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 454 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.