Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 10 mar 2014, 15:47 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.03.2014
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam
Z tego co mi wiadomo GJ ma wspomaganie elektryczne, a elektryczne chociaż by było z najwyższej półki nigdy nie przekaże na ręce kierowcy zachowania samochodu tak dobrze ja w przypadku wspomagania hydraulicznego.
Czy jest na forum ktoś kto:
- lubi dynamiczną jazdę w zakrętach
- jeździł wcześniej GH
- a teraz jeździ GJ i zrobił juz kilkanaście tysięcy km ?

Ciekawy bardzo jestem jaki jest tzw "steerfeel" w GJ w porównaniu do GH


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 10 mar 2014, 16:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Zrobiłem gj z 50 km i jest bardzo podobnie... czyli słabo czuć to co sie dzieje z oponami. ..

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 mar 2014, 16:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
W zeszłym sezonie miałem opony na GJ 17 cali ,wspomaganie mi się wydawało za mocne na parkingu to ok,
ale podczas jazdy wolał bym większe opory na kierownicy. Teraz mam opony 19 i jest dużo lepiej .
Prowadzenie i czucie samochodu na drodze dużo lepsze ,i kierownica chodzi teraz ciężej <spoko>

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 mar 2014, 11:36 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.03.2014
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Damianko napisał(a):
czyli słabo czuć to co sie dzieje z oponami. ..


Co masz na myśli? To, że opony szybko ścina po bokach ? - za to jest odpowiedzialne zawieszenie.

Mnie raczej chodzi o to, że przy wspomaganiu hydraulicznym masz czucie samochodu "bezpośrednio" na kole kierownicy. Innymi słowy siła jaka idzie od koła poprzez zwrotnicę, sworzeń wahacza i cały układ kierowniczy aż do kierownicy jest dużo lepszym wykładnikiem tego co w danym momencie dzieje sie z samochodem podczas jazdy, niż w przypadku elektrycznych układów, gdzie siła jaką czujesz na kierownicy jest wzmacniana przez silnik elektryczny sterowany przez ECU .
Najlepiej czuć różnice przy szybkim pokonywaniu długich zakrętów.

Ten minus elektrycznych wspomagań jest powszechnie znany, każdy kierowca który lubi troszeczkę agresywniejszą jazdę powie że elektryczne są do kitu.

A ja jestem ciekawy jak Mazda poradziła sobie z tym problemem przy przejściu z hydrauliki na elektrykę


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 11 mar 2014, 12:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Mam na myśli to ze ciezko wyczuć moment w ktorym jesteśmy na granicy poślizgu. W autach kyorymi wcześniej jezdzilem z normalnym wspomaganiem niee miałem takiego problemu. W maździe juz zdarzyło mi sie polecieć na drugi pas mimo iz nic na ro nie wskazywało.
Bie ma innej rady niż sie dostosować.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 mar 2014, 13:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Katkes napisał(a):
Ten minus elektrycznych wspomagań jest powszechnie znany, każdy kierowca który lubi troszeczkę agresywniejszą jazdę powie że elektryczne są do kitu.


Problem nie jest z elektrycznym wspomaganiem, tylko ze zbyt silnym wspomaganiem. W VW nie miałem nigdy problemu z czuciem przodu, natomiast w japońskich pojazdach kierownica chodzi, jakby była w ogóle odłączona od kół. Camry 2003 miała bodajże hydrauliczne wspomaganie i tam też nie sposób było zgadnąć co się dzieje z przodem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 mar 2014, 14:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Znaczy,no nie wiem. Mnie to nie przeszkadza i chyba tak źle nie jest. Oprócz Madzi mam wieśwagona Golfa VI , a właściwie żona i dobrze się prowadzi,porównywalnie z Mazdą. Jeździłem poprzednio Mitsubishi Lancerem i tu może faktycznie lepiej się czuło ale w M6 też nie jest źle i nie zdarzyło mi się łapać uślizgi. Też zależy chyba jak się jeździ,bo jak się bardzo chce to można się i pośliznąć.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 mar 2014, 12:32 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.03.2014
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nie chodzi mi o trakcję tylko o czucie na kierownicy (z angielskiego steerfeel)

Wjedź ostrzej (120 - 140 km/h) w długi łuk . Jeżeli pojedziesz autem z elektrycznym wspomaganiem kierownicę możesz trzymać dwoma placami, przy hydraulice natomiast musisz mocniej złapać kierownicę żeby utrzymać kierunek, i poza tym że opony zaczynają sie uślizgiwać, piszczeć, a zawieszenie pracować w płaszczyznach poprzecznych, czujesz również w dłoniach że jest ostro.

Bez urazy ale IMHO, to że mazdę łatwiej wprowadzić w poślizg to wina kierowcy a nie zawieszenia.
Po prostu EPS uaktywnia się bardzo późno, i łatwiej mazdę wprowadzić w poślizg niż inne samochody gdzie EPS jest zestrojony bardziej zachowawczo i raguje szybciej.
Taka natura Mazdy - auto z zacięciem sportowym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 mar 2014, 12:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Czuć Mazdę świeżością jeszcze .Amen :wink:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 mar 2014, 09:00 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Katkes napisał(a):
Wjedź ostrzej (120 - 140 km/h) w długi łuk . Jeżeli pojedziesz autem z elektrycznym wspomaganiem kierownicę możesz trzymać dwoma placami, przy hydraulice natomiast musisz mocniej złapać kierownicę żeby utrzymać kierunek, i poza tym że opony zaczynają sie uślizgiwać, piszczeć, a zawieszenie pracować w płaszczyznach poprzecznych, czujesz również w dłoniach że jest ostro.


Nieprawda. Tak jak mówiłem, to nie jest kwestia sposobu wspomagania tylko siły tegoż. Równie dobrze może Ci wyrywać kierownicę z elektrycznym wspomaganiem i choćby VW Scirocco jest tego przykładem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 mar 2014, 11:14 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.03.2014
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ok, źle to opisałem, chodzi mi to że w takim Sirocco
- siła zwrotna na kierownicy jest kompensowana przez silnik elektryczney a jej wartość jest "sztucznie" wyliczana przez jednostke setrującą, na podstawie predkości, kąta skręcenie kierownicy i pewnie kilku innych zmiennych.

We wspomaganiu hydraulicznym nie ma tego sztucznego faktora, a za wartość siły zwrotniej odpowiada charktarystyka drążka skrętnego kórty jest skręcany siłą twoich rąk z jednj strony a z drugiej strony siłą zwrotną pochodzaca od kół. O ile sie skręci, tyle płynu przepuszcza przez zawór i taką masz siłe wspomagania. Nie ma dodtkowych czyjników i wyliczanek. Dlatego czucie na kierownicy jest bezpośrednie, (bardzie naturalne).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 mar 2014, 22:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Przyznaję trochę lekko chodzi mogłoby się trochę większy opór na kierownicy czuć. Ale prowadzi się nieźle.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 mar 2014, 10:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.08.2013
Posty: 514
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja mam odczucia identyczne jak Irys. Na 19" czuję przednie koła i jest większy opór przy kręceniu kierownicą (czy to w przy manewrach parkingowych czy przy wchodzeniu w łuki 100 kmh). Ale fakt jest bardzo lekko. W Saabie 9-3 miałe hydrauliczne wspomaganie i koło kierownicy wielkości pizzy - zupełnie inny feeling.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 lip 2014, 14:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jak koledzy chcą mieć "odczucia" czyli: twarda kierownica, pewność zakrętu, lekka podsterowność czyli konieczność trzymania mocno kierownicy w łapie w zakrętach i "pancerne", pewne trzymanie toru jazdy , to trza kupować auta z WIELOWACHACZOWYMI ZAWIASAMI (przód - tył) i BEZPOŚREDNIM , MAŁO WSPOMAGANYM UKŁADEM KIEROWNICZYM (nie ma to nic wspólnego ze źródłem wspomagania), ORAZ LEKKO PODSTEROWNE czyli to czego niestety nie posiada mazda 6. No i oczywiście BALANS AUTA (tu już lepiej w maździe ze względu na wagę). Bo na odczucia z prowadzenia ma znaczenie szereg cech, z których wymieniłem najważniejsze (jeszcze dochodzą koła, gumy itd)

Z aut z którymi miałem do czynienia wygląda to tak (biorąc pod uwagę tylko w/w drukowanymi literami cechy): 1) bmw 3/5, 2) honda accord, 3) alfa 159, 4) mondeo, 5) audi a4, 6) mb C, 7) legacy, 8) cytryna C5 , 9) mazda 6, 10) volvo v60


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sie 2014, 14:18 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.03.2014
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Leopoldo napisał(a):
(nie ma to nic wspólnego ze źródłem wspomagania),


Oj ma i to bardzo dużo, gdybyś wiedział jak działają systemy wspomagania to byś tak nie napisał.
Zapytaj jakiegokolwiek kierowce rajdowego co sądzi o elektrycznych wspomaganiach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 sie 2014, 14:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Mogłoby się nasze autko prowadzić lepiej zwłaszcza na autostradach przy wyższych prędkościach. Myślałem,że będzie pewniej ale chyba wynika to z lekkości. Dla mnie wzorem pozostaje Mitsubishi Lancer moje poprzednie auto. Na pewno nie tak miękki ale rewelacyjny jeśli chodzi o prowadzenie. Mam jeszcze Golfa VI , żona nim jeździ i jest nieźle jeśli chodzi o prowadzenie. Mazdunię mimo,że ją się dobrze czuje to czuć też lekkość,chyba zbyt ja odchudzili,czuć boczne podmuchy , wrażliwa na to jak diabli.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 sie 2014, 00:51 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.02.2014
Posty: 49
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Mam podobne wrażenie, ale nie powiedziałbym ze to wina wagi auta. moja mazda jest cięższa od poprzedniego auta (a4)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 sie 2014, 07:51 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
I znowu kluczowe znaczenie ma tu to z jakiego auta się przesiada.w stosunku do Superba II ,Mazda prowadzi się dużo lepiej ,a Superb był dużo bardziej wrażliwy na podmuchy boczne.
Dla mnie Mazda idealny kompromis pomiędzy prowadzeniem a komfortem. <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 sie 2014, 08:52 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Blasia napisał(a):
Dla mnie Mazda idealny kompromis pomiędzy prowadzeniem a komfortem.


Blasia - idealne podsumowanie ... bo w maździe to prawie idealny układ.
Jeśli komuś brakuje adrenaliny winien się przesiąść do typowo sportowego auta.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 sie 2014, 09:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Zagryziak!!! zwykły Lancer nie jest sportowym autem(chociaż może ma taki rodowód)ale prowadzi się zdecydowanie lepiej.
Komfort na pewno dużo lepszy w Maździe - dużo ciszej,zawieszenie bardziej miękkie ale i elastyczne. Można uznać ,że dobry kompromis między prowadzeniem a komfortem.

-- Dodano: Pt, 15 sie 2014, 10:39 --

Takie są moje odczucia a propos czucia auta.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 wrz 2015, 14:34 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Witam,

podbijając temat, chciałem się podzielić moją uwagą i jestem ciekaw waszych opinii....

Przy większych prędkościach, np. pow 100kmh układ kierowniczy przenosi jakieś dziwne siły na kierownicę przy bardzo lekkich skrętach, np. bardzo długi łuk i powolna zmiana pasa. Wygląda to tak jakby była jakaś strefa bezwładności układu kierowniczego, po czym uruchamia się wspomaganie, ale od razu zaczyna stawiać opór, jakby chciała mnie pchnąć z powrotem.... Efekt jest jakbym wjechał w lekką koleinę lub miał zbyt małe ciśnienie w oponach.... Czy ktoś może podzielić moją opinię czy jechać z reklamacją do ASO? (może cos jest nie tak z softem albo zbieżnościa...)

To nie jest silne odczucie, ale jednak jest... Przesiadłem się z Laguny GT, ze skrętną tylną osią i wspomaganiem hydraulicznym i muszę powiedzieć, że z Maździe jest gorzej....

pozdr.
Bagins


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 wrz 2015, 14:52 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
a nie masz przypadkiem włączonego asystenta pasa ruchu, ale tego aktywnego z interwencją :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 2 wrz 2015, 14:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Bagins, wiem, ze moze glupie przypuszczenie, ale wylacz moze asystenta pasa i sprobuj raz jeszcze... a noz widelec okaze sie, ze on tutaj Ci bruzdzil...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 wrz 2015, 15:05 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
Gwoli ścisłości można wyłączyć samą interwencje (korygowanie toru jazdy) i zostawić sobie tylko ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa (wibracje na kierownicy lub hałas w głosniku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 16:16 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Sprawdziłem i rzeczywiście okazało się, że interwecję miałem włączoną. Po wyłączeniu jest jak ręką odjął :) (dosłownie). Nie myślałem, że interwencja będzie tak delikatna, w zasadzie nie rozumiem zasadności takiej interwencji....

Ważne, że teraz można normalnie pokonywać szybkie łuki :)

dzięki wszystkim za pomoc!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 wrz 2015, 13:20 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pociągnę jeszcze temat. Po wajacyjnych wojażach i wielokilometrowych przejazdach autostradami nadmorskimi, wąskimi i krętymi, mam bardzo mieszane odczucia co do pewności jazdy gj, przed fl, w długich łukach. Miałem kilka razy obawy czy zmieszczę się w zakręcie, dodatkowo jadąc koło 1 m obok barierki. Czasami kończyło się to nerwowym przyhamowywaniem, gdy czułem jak gdyby tył auta chciał mnie w łuku wyprzedzić. Najlepsze, że prędkość była cały czas w granicach dopuszczalnych czyli do 130 km.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 4 wrz 2015, 14:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
szymek1604, uczucie nadsterownosci w M6?

Ja jednak bardziej czuje podsterownosc i ew. pluzenie...
Choc przyznaje, ze M6 do rewelacji w zakretach i lukach nie nalezy... Lancer sedan sie lepiej kleil, mimo ze byl minimalnie wyzszy, ale zawieszenie mial bardziej trzymajace na takich mocnych serpentynach... Tutaj w kombi przod ucieka a tyl sie nieco wychyla...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 10:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czy da sie w przedlifcie zmienic intensywnosc wspomagania? Mam wrazenie ze kiera chodzi zbyt lekko. W wersji 2017 juz to zmienili i czuc fajny opor przy kreceniu. Wspomaganie jest elektryczne wiec to jest pewnie kwestia oprogramowania.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 wrz 2019, 21:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.11.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: łódzki
może ktoś odpowiedzieć na pytanie kolegi powyżej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 wrz 2019, 21:51 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chodzi moim zdaniem OK, dostosowuje się do prędkości jak trzeba.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.