Zobacz ile masz pełnych obrotów. I ustaw na środku. Ja u siebie miałem dokładnie 5. Nie mogłem ustawić na 2,5 obrotu ponieważ miałbym kierownice do góry nogami więc ustawiłem 2. Okazało się że komputer widział problem a ja już miałem kierownicę skręcona więc odkręciłem końcówkę krzyżaka i dodałem 1 obrót. Po akcji musiałem tylko wyłączyć akumulator żeby usunąć błąd. Całość niedługo opiszę w jakiejs fotorelacji. Jestem nowy więc muszę się ogarnąć trochę....
-- Dodano: 31 sierpnia 2020, o 08:43 --
Dzień dobry wszystkim. Mam nadzieję że wybrałem dobre miejsce do fotorelacji - Naprawa taśmy czujnika skrętu Chciałbym podzielić się rozwiązaniem problemu, ale który sam sobie stworzyłem. Słowem wstępu…. Chciałem pozbyć się stukania w kolumnie kierowniczej więc odkręciłem krzyżak kolumny kierowniczej w celu nasmarowania. Nie zablokowałem wcześniej kierownicy i zmontowałem w złej pozycji. 10 min później już miałem zerwaną taśmę pozycjonera kierownicy i się zaczęło.
1. Demontaż poduszki - uwolnienie 3 zaczepów w formie druta. W pierwszej kolejności zdemontowałem manetki do zmiany biegów aby mieć lepszy widok (śruby PH2). Nie było to konieczne ale pomogło. 2. Odkręcenie kierownicy 3. Demontaż zwijaka i mamy kilka opcji. Możemy kupić nowy bądź używany, wysłać do naprawy taśmy - znalazłem firmę w wielkopolsce, bądź naprawić 4. Naprawa - Taśmy były wyrwane z wtyczek więc "wystarczyło" polutować pin do pinu. Trochę zabawy ale liczy się efekt. W tym kroku przydałoby się zabezpieczyć jakimś klejem czy silikonem - nie zrobiłem tego 5. Montaż ustrojstwa - na pierwszy rzut oka to straszna magia ale okazuje się że nie taki diabeł straszny. Zawijamy wszystko ciasno, wpinamy złączki i nakładamy rolki. 6. Ustawianie pozycji 0 - Zobaczyłem ile masz pełnych obrotów.Ja u siebie miałem dokładnie 5. Nie mogłem ustawić na 2,5 obrotu ponieważ miałbym kierownice do góry nogami więc ustawiłem 2. Po skręceniu całości do kupy mam objaw następujący: Błąd na wyświetlaczu: SCBS inspection required komputer pokazuje błędy: C0051 (95) U0515 (00) 7. Naprawa ewentualnego błędu: Prawie dostałem zawału i walczyłem z tym kolejne kilka godzin ale z wielką satysfakcją przekazuje rozwiązanie: Kierownica skręcona więc nie opłaca się całej zabawy zaczynać od nowa Odkręciłem krzyżak kolumny kierowniczej. Wcześniej miałem 2 obroty od lewej więc zrobiłem 2 obroty od prawej. Po akcji musiałem tylko wyłączyć akumulator żeby usunąć błąd - nie mogłem usunąć błędu przez komputer!
W razie pytań służę pomocą - ale mechanikiem nie jestem.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|