Teraz jest Cz, 20 cze 2019, 08:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 30 mar 2019, 20:48 
Adept
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 106
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja stare tuleje wyciąłem kątówką, nowe nabilem. Utrudnione podejscie pod prase moze byc problem. Ja prasy i tak nie mam.
Jak narazie nie odczulem zeby bylo cos twardziej.
Ale pojeżdze trochę i dam znac :)
Przebieg moich to 206tyś km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 mar 2019, 21:15 
Bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 300
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dzięki za info, czyli faktycznie gość miał rację, że trochę zabawy z tym jest. Dlatego ASO wymienia całość. U mnie dwa razy mniejszy przebieg, więc może jeszcze oryginalne trochę pożyją, ale warto mieć alternatywę. W takim razie życzę bezproblemowej eksploatacji, gdyby się coś działo, daj znać :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 mar 2019, 08:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 918
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja dodam od siebie, że przy 203k km padło mi lewe łożysko przedniego koła (CX-5). Szum nasilał się coraz bardziej, było zdecydowanie słychać że to lewy przód. Wymienia się całą piastę, kupiłem za ok 350 zł, wymiana 30 minut z moim mechanikiem, żadnych niespodzianek.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~210000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 22:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Koledzy jest alternatywa na te wachacze gumy,mam mechanika który dopasowal mi te tuleje z volkswagena,sa pełne,twardsze. A nawet gdyby to kolejna wymiana będzie tańsza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 kwi 2019, 06:06 
Świeżak
Offline
Od: 26.01.2018
Posty: 20
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
To może podaj jakieś konkrety: nr części albo konkretnie od jakiego VW pasują.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 12:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Witam,

może komuś się przyda...

Mazda 6 GJ 2014 2.0
80tys, 5 lat, serwis w ASO, diagnoza powybijane gumy (nie tylko ta główna tuleja) w wahaczach przednich, cena w ASO 3000 za 2 wahacze.

Spędziełem trochę czasu w sieci i znalazłem, że takie same wahacze są w CX-5, pomimo, że wielu producentów tego nie podaje otwarcie, zaryzykowałem z Monroe:
https://forcars.pl/wahacz-zawieszenie-k ... 50558,2moz

pasują! Mazda śmiga jak nowa :) koszt razem z wymianą 1250 zł (można dostać te wahacze tańsze, ale nie chciałem też zupełnej chińszczyzny). Jak z trwałością, nie wiem, czas pokaże.

Pozdrawiam!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 14:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1402
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
jakie klopoty robia zle wahacze ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 17:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 401
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
dawidGD Inaczej mowiac, jakie miales objawy zuzytych wahaczy?

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2018).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 17:50 
Avatar użytkownika
Amator
Online
Od: 11.11.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Złe, czyli masz na myśli zużyte?
Stukanie, wibracje na kierownicy, ściąganie auta na boki przy hamowaniu i przyspieszaniu.

Aaaaaa, pytacie kolegę jakie miał objawy


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 19:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1402
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
19 kwietnia 2019, o 18:48 malagb napisał(a):
dawidGD Inaczej mowiac, jakie miales objawy zuzytych wahaczy?


dzieki <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 19:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 401
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
mirecsk38 prosze bardzo :)

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2018).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 kwi 2019, 13:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.05.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
19 kwietnia 2019, o 13:49 dawidGD napisał(a):
Witam,
....

Mazda 6 GJ 2014 2.0
80tys, 5 lat, serwis w ASO, diagnoza powybijane gumy (nie tylko ta główna tuleja) w wahaczach przednich, cena w ASO 3000 za 2 wahacze....



Pozdrawiam!

Mi w serwisie ASO ( Osiny ) powiedzieli , że oryginalny nowy wahacz kosztuje ~950zl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 09:54 
Adept
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 106
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
950zl to nawet nie jest źle.
Mi w UK powiedzieli £330 za sztuke
I raczej watpie żeby ta mała tulejka sie wybiła tak szybko.
To moja po przebiegu 200tys praktycznie jak nowa.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 10:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1507
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Dobrze, że o tym wspominasz i pokazałeś zdjęcie.Ta guma wokół tuleji jest bardzo miękka i na szarpaku niektóry diagności dopatrują się luzów na projektowo elastycznym połaczeniu - luzow, których tak naprawdę nie ma. Co innego, gdyby guma była popękana czy rozwarstwiona - wtedy wypadaloby pomyśleć o wymianie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 14:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Objawy zużytych gum w tych wahaczach, były takie, że jak wsiadałem do Mazdy z mojego auta co jeżdzę na codzień, to miałem wrażenie, że jeżdzę rozklekotaną furmanką ;) straszenie stukało na byle jakiej dziurze a na zakrętach nie było takiego fajnego, dokładnego prowadzenia, jak ta mazada zawsze miała. Teraz znowu jest super, no i cicho (na ile to zawieszenie pozwala być ciche).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 maja 2019, 08:12 
Adept
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 106
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wracając do niebieskich tulei HR, pojezdzilem troche od wymiany jakies 3-4k km.
Wszystko jest spoko nie zauważylem żeby było twardziej. Auto prowadzi sie precyzyjnie.
Zobaczymy jeszcze jak z trwałością ale mysle że powinny wytrzymać dlużej niż fabryczne.
Jak narazie polecam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 maja 2019, 13:26 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 28.02.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
cześć,
Chciałem tylko powiedzieć, że poczytałem na forum o wymianie samych tulei i - jako że rezultaty były z reguły negatywne - wymieniłem w ASO w WAW całe wahacze na zamienniki.
Koszt z geometrią ok 2200.
Zmianę odczułem na plus - lepsza reakcja itd.. być może miałem też zużyte inne elementy - przebieg 170kkm.

_________________
domoticz arduino blog


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 maja 2019, 15:19 
Bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 300
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
pyby, co to znaczy na zamienniki? Wydaje mi się, że w tej cenie co podałeś w ASO są oryginały.
Jaki był powód wymiany, coś już mocno było nie tak?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 maja 2019, 08:34 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 28.02.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W Aso gołembiewscy wycenili oryginały z robocizną 3.500.
Powodem zmiany była pękająca guma tulei. Na kierownicy nie czułem niepokojących objawów, ale na przeglądzie zwracali mi uwagę na te tuleje.
Mógłbym się jeszcze wstrzymać, ale że kupiłem auto niedawno to stwierdziłem, że zrobię "jak dla siebie" :-)

Faktem jest, że po zmianie na nowe czuć jeszcze lepsze prowadzenie - szybsza reakcja, lepsze wybieranie nierówności. Myślałem, że mi się zdaje - ale żona potwierdziła.
Czyli nowe wahacze albo mają inną charakterystykę pracy, albo w poprzednich miałem coś zużyte co dawało nieznaczne, mało odczuwalne objawy.

_________________
domoticz arduino blog


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 maja 2019, 15:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.03.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Też mam problem z tulejami. Ciężko dostępny towar. Znalazłem takie

https://m.czesciauto24.pl/abs/12876163

Podobno A.B.S. są z Holandii i w miarę przyzwoite. Ale mam zastrzeżenia co do sklepu bo podobno masakra z czasem oczekiwania i reklamacjami zwłaszcza, że w regulaminie powołują się na prawo niemieckie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 cze 2019, 10:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.09.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Region: wielkopolski
dawidGD napisał(a):
Witam,
....
Spędziełem trochę czasu w sieci i znalazłem, że takie same wahacze są w CX-5, pomimo, że wielu producentów tego nie podaje otwarcie...



potwierdzam, z CX-5 pasują, np. OYODO za 360pln


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 cze 2019, 12:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1507
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Jaka jakość jest tych wahaczy? Zwłaszcza gumek?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 cze 2019, 12:31 
Adept
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 106
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Domyslam sie ze jakosc bedzie slaba firma OYODO nigdy o niej nie slyszalem. Ja polecam wymiane samych tuleii na hard race opisane w tym watku. U mnie bardzo dobrze sie sprawuja. Fabryczne wachacze maja bardzo dobry sworzen dlatego ja bym ich nie zmienial. Tylko sama tuleje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 cze 2019, 17:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 401
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
karol6 gdzies z neta kupiles te tuleje? Mozesz podac linka ?

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2018).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 cze 2019, 22:23 
Adept
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 106
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
https://www.r-parts-store.com/Hardrace- ... da-CX-5-KE


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 cze 2019, 08:05 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.04.2018
Posty: 67
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Panowie, żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj. Słyszę stukanie na przodzie, odgłos jak zużyty łącznik stabilizatora. Miesiąc temu na przeglądzie mówiłem że słyszę jakieś stuki czasem to mi pan powiedział że badanie wyszło ok. Tak sobie spekuluję że to może być łącznik. Czy ktoś już wymieniał w GJ? Jaką firmę polecacie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 cze 2019, 21:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
U mnie stuka czasami coś na progach zwalniających i dziurach.
Jest to po prawej stronie, a mieszkam w UK, więc wątpię by to były końcówki stabilizatora (studzienki są po lewej), szczególnie, że auto ma przejechane 25 tysięcy kilometrów. Byłem w zeszłym tygodniu w serwisie Mazdy na gwarancyjnym przeglądzie zawieszenia i stwierdzili, że wszystko jest okej. Obawiam się, że nie uda mi się tego wyeliminować. Oby to nie były początki stuków z maglownicy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.