Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 5 lip 2018, 00:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Zajrzałem dzisiaj do przepustnicy.Demontaż prosty,wystarczy odpiąć pokrywę filtra ,poluzować opaskę przy przepustnicy i zdjąć.Nawet wtyczek nie odpinałem tylko odchyliłem całość.Potem cztery śruby na 8 -kę i jedna 10 -tka podtrzymująca wąż od płynu z chłodnicy.Nie ma wężyków od chłodzenia więc nie ma problemu z płynem .Położyłem grubą szmatę na puszce od filtra i pędzelkiem całość umyłem z obydwu stron i wytarłem szmatką.Przepustnica praktycznie czysta tylko minimalnie okopcona nalotem może 0,1 mm,żadnej sadzy czy czarnej mazi dolot też czysty <spoko> .Wtyczek nie odpinałem więc nie robiłem resetu kompa.W sobotę przejadę trochę po trasie to zobaczę zachowanie, ewentualnie zrobię reset.Całość operacji max 30 min.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 lip 2018, 22:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 27.04.2014
Posty: 298
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
A po ilu kilometrach to robiłeś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 lip 2018, 23:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
190 tys.km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 lip 2018, 19:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja zaglądałem do dolotu CX-3 2.0 benzyna po przebiegu 60kkm - roboty w porównaniu z dieslem jest tyle co nic - przysłowiowe 10 min. 5x śrubki, 1 opaska i 2 klipsy. Ale czyścić nie było sensu - nie ma turbiny to 0.5 osadu (czarna galaretka) różnicy nie zrobi. Przepustnica nie ma się jak pobrudzić, jest przed odmą.
A gdyby ktoś przypadkiem chciał wyczyścić to należy zacząć od głowicy - zawory to pierwsza rzecz która łapie to gófno.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 lis 2018, 22:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 mar 2019, 10:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.07.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 10:30 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.08.2016
Posty: 102
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Robił to ktoś?
Czytałem trochę o tych naszych 2.0 i ich wadą właśnie jest nagar na zaworach.
http://www.jamesbaroneracing.com/blog/t ... W34w_cwP0k

Mam prawie 75kkm, i pomiędzy 2000 a 2600 przy przyśpieszaniu czuje szarpniecie. Wcześniej tego nie było. Na dodatek mam wrażenie, że pali jakies 0.5 więcej.
Widzę, że żadne środki wtryskiwane w kanał nie wyczyszczą takiego nalotu. Czytałem o jakimś granulacie pod ciśnieniem, ale sam pistolet do tego to koszt prawie 2000zł.

Ktoś coś gdzieś? :) Jestem z Śląska, Rybnik.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 11:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Online
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ładnie tego nagraj się zbiera i do przy 30tys km ??? :arrow: . Myślałem, że to mozliwe tylko w dieslach;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 11:10 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.08.2016
Posty: 102
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Masakra... dokładnie
Wcześniej miałem 1.9 CDTI i myślałem, że przechodząc na benzynę pozbędę się problemu z czyszczeniem dolotu a tu zonk.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 11:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
4 lipca 2019, o 11:30 Supel napisał(a):
Czytałem trochę o tych naszych 2.0 i ich wadą właśnie jest nagar na zaworach.


Kiedyś miałem Vectrę B 1.6 benzynę. Tankowałem benz. 95 oktan. Narzekałem na spadek mocy silnika, nierównomierną pracę. ASO proponowało trzymać samochód na obrotach pow. 4 tys., a najlepiej pojechać w trasę. Niewiele to dało, bo w tydzień jazdy po mieście problem powracał. Problemem był oczywiście nagar odkładający się na zaworach i gniazdach zaworów. Problem znikł jak wyjechałem za granicę i wstąpiłem do ASO pod Splitem bo miałem problem z zaworem EGR (recylkulacji spalin). Z ich strony pada pierwsze pytanie: na jakim paliwie pan jeździsz? No i się zaczęło. Dostałem opierdol po chorwacku, suma summarum - mam jeździć tylko na PB 98. Problem zniknął i nigdy się nie powtórzył, w tym po całorocznych jazdach miejskich.
Więc proponuję przejść na PB 98 i sprawdzić efekt po miesiącu/dwóch.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 12:31 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mitsubishi miało kiedyś akcję serwisową na nagar w dieslach - coś tam dolewali do paliwa i problem miał być rozwiązany. Więc jakieś środki pewnie są.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 12:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja używam regularnie dodatki do paliwa (Archoil od Czarne Paliwo), jeżdżę na 95 i nic złego się nie dzieje. Przebieg 110 tys. km, na dodatkach przejechałem 70 tys. km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 14:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Online
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tak jak pisze tombien! Dodawać do każdego tankowania dodatek z archoil i powinno być Ok. Opis:
AR6200-EU został zaprojektowany jako kompleksowy unikalny koncentrat w celu wyeliminowania wszystkich problemów związanych z paliwami węglowodorowymi dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych dostępnych technologii. AR6200-EU jest katalizatorem spalania ale także posiada właściwości demulgujące, czyszczące i ochronne. Podwyższa dostępność BTU / energii za pomocą rewolucyjnej formuły modyfikującej paliwa. Poprawiona wydajność spalania zwiększa moc i moment obrotowy przy jednoczesnym ograniczeniu zużycia paliwa i redukcji emisji szkodliwych substancji, popiołów i cząstek stałych / sadzy.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 15:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.08.2016
Posty: 102
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Wszystko super, fajnie. Ale pozostaje pytanie jak takie preparaty - dodatki do paliw czyszczą zawory jeżeli silnik posiada bezpośredni wtrysk paliwa? Czyli "za" zaworem a nie "przed" gdzie paliwo mogłoby czyścić zawór.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 15:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ktos uzywa tego, jakies opinie ?
https://sklep.oemtuning.pl/pl/p/DODATEK-DO-PALIWA-MILLERS-OILS-PETROL-POWER-ECOMAX-500ml/19705?gclid=CjwKCAjwx_boBRA9EiwA4kIELta9M8mqJLwamVnyOpyK-NFf6kUshg-Ch8stt3SAnLOyGde8hkYb3xoCzCUQAvD_BwE

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 17:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
4 lipca 2019, o 16:43 Supel napisał(a):
Wszystko super, fajnie. Ale pozostaje pytanie jak takie preparaty - dodatki do paliw czyszczą zawory jeżeli silnik posiada bezpośredni wtrysk paliwa? Czyli "za" zaworem a nie "przed" gdzie paliwo mogłoby czyścić zawór.

Preparaty te przeciwdziałają gromadzeniu depozytów w silnikach z punktowym jak i bezpośrednim wtryskiem paliwa, np. Archoil AR6900-P MAX
Archoil AR6900-P MAX 500ml wersja 2019 za 90 PLN od Czarnepaliwo o podwójnej koncentracji dozuje się 1:1000 (50ml na 50L benzyny) co starcza na ok. 10 tankowań po 50l. Jednorazowy koszt to 9 PLN na jedno tankowanie po 50 l. To i tak 2 razy taniej niż gdyby zatankować z dodatkami benzynę np. ultimate 98PB z BP. Na razie nie stosowałem dodatków, bo nie zauważyłem podatności mazdy na nagar. Może spróbuję z jedną butelką i sprawdzę jak to wpływa, np. na oszczędność spalania, choć z tym nie mam problemów. Ale nie zasyfią się także kanały wylotowe.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 17:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja nie wiem w czym wam ta niewielka ilość galaretki przeszkadza. Nagar to jest w Dieslach, tu jest silnik wolnossący, otwory w głowicy większe niż w Dieslu 2.2 i 1 max 2mm osadu miało by drastycznie zmienić warunki spalania? Nie ma takiej możliwości, w benzynie jedyny powód do wyczyszczenia nagaru to "bo nie miałem co robić".
I nie trzeba żadnego pistoletu za 2000, ja wydałem za cały zestaw może ze 400pln. Byle jaki pistolet do piaskowania i łupinki orzeszków. Zrobiłem już 3 auta, wszystkie nadal jeżdżą, a wspomnianych łupinek zostało mi na kolejne 5.
Ten sposób z YT od mazda6mk jest wg mnie średni - nawet jak zamkniesz zawór to i tak cały ten syf spłynie do cylindra, a potem do oleju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lip 2019, 00:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Przeczytajcie dokładnie o co chodzi. Misiek reklamuje swój patent na 'separator' olejowy odmy. Jeżeli coś w tym blogu jest istotne, to kwestia jakości oleju który lejemy. Bo to pary oleju ze skrzyni korbowej robią nagary,.a nie benzyna.
Tu kłaniają się wykłady Tomka i parametrach m.inn. o odparowalności.
A benzyna zawierająca lane dodatki wtryskiwana jest bezpośrednio do cylindrów a nie przed zawory. Jak więc ma czyścić ew. osadzać nagar od strony dolotu? Się pytam?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lip 2019, 06:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.08.2016
Posty: 102
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Dziękuję Smook, wreszcie ktoś to zrozumiał :P
Filmik nie prezentuje nagarów w dieslu 2.2 to jest nasze 2.0, i skad w wolnossącej benzynie tyle nagaru zmieszanego z olejem? Oryginalny OCT jest do dupy. Poczytajcie o bezpośrednim wtrysku, obojętnie czy wolnossący czy doładowany. Każdy boryka się z problemem nagaru. Oczywiście najbardziej doładowany np. z grupy VAG TFSI.

Wiem, że otwarcie kanału i czyszczenie mechaniczne jest słabe bo syf i tak leci do oleju. Zna ktoś firmę na śląsku co "piaskuje" taki nagar?


Ostatnio edytowano Pt, 5 lip 2019, 06:43 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lip 2019, 08:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Można zerknąć na forum mitsumaniaków. Pierwsze auto seryjne z wtryskiem bezpośrednim benzyny to Carisma GDI. Tam był ten problem i czyściło się dolot w serwisie co 60-80 tys. Ale ja miałem. Carismę DID więc szczegóły mnie ominęły.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 mar 2020, 12:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.03.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
dropt07 napisał(a):
4 lipca 2019, o 11:30 Supel napisał(a):
Czytałem trochę o tych naszych 2.0 i ich wadą właśnie jest nagar na zaworach.


Kiedyś miałem Vectrę B 1.6 benzynę. Tankowałem benz. 95 oktan. Narzekałem na spadek mocy silnika, nierównomierną pracę. ASO proponowało trzymać samochód na obrotach pow. 4 tys., a najlepiej pojechać w trasę. Niewiele to dało, bo w tydzień jazdy po mieście problem powracał. Problemem był oczywiście nagar odkładający się na zaworach i gniazdach zaworów. Problem znikł jak wyjechałem za granicę i wstąpiłem do ASO pod Splitem bo miałem problem z zaworem EGR (recylkulacji spalin). Z ich strony pada pierwsze pytanie: na jakim paliwie pan jeździsz? No i się zaczęło. Dostałem opierdol po chorwacku, suma summarum - mam jeździć tylko na PB 98. Problem zniknął i nigdy się nie powtórzył, w tym po całorocznych jazdach miejskich.
Więc proponuję przejść na PB 98 i sprawdzić efekt po miesiącu/dwóch.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 maja 2021, 20:18 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.04.2021
Posty: 66
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Powiem wam że to przerażające. To motoryzacja zaszła na psy kompletnie.
Człowiek kupuje Japonca z dobrym silnikiem.a.tu osprzęt i detale okazują się lekko mówiąc kiepskie.

-- Dodano: 24 maja 2021, o 20:18 --

Te sztuczne normy emisji nas skończą. Już takie cuda muszą wymyślać aby je spełnić A my musimy cierpieć i płacić


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 maja 2021, 21:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Osadzanie nagaru w silnikach z bezpośrednim wtryskiem to głównie skutek odparowywania i osadzania zwęglonych par oleju silnikowego. Dotyczy zarówno diesla jak i benzyny. Ze względu na środowisko pary z gorącego oleju wyprowadzane są do nie do atmosfery lecz do kolektora ssącego a następnie wraz z powietrzem do komory spalania. Kiepski lub przepracowany olej mocniej odparowuje, dlatego istotne jest stosowanie wysokiej jakości oleju z niskim współczynnikiem NOACK
Jakość benzyny w tym względzie nie ma najmniejszego znaczenia. W silnikach gdzie paliwo wtryskiwane jest przed zaworami oczywiście następuje wypłukiwanie nagarów dodatkami zawartymi w paliwie. Dlatego zadziałało to w Vektrze. Nie zadziała natomiast w Skyactive.
Oprócz tych konstrukcyjnych zastosowanych w silniku
są też domowe patenty na dodatkowe wyłapywanie par oleju (z odmy skrzyni korbowej) zanim zostaną zassane do kolektora - wystarczy poszukać w YT.
Uważam jednak, że najłatwiej jest zadbać o porządny olej i jego regularną wymianę. Warto też mieć na uwadze zjawisko rozrzedzania oleju przez benzynę na zimnym silniku- taki olej nie tylko ma gorsze właściwości smarne ale intensywniej paruje czego rezultatem są depozyty w kolektorze ssącym - zmniejszenie światła dolotu oraz nagary na gniazdach i zaworach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 maja 2021, 04:27 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Smook, z tego co napisałeś to dodatki do paliwa nic nie dają, a tylko stosowanie dobrego oleju i niejeżdżenie na krótkich dystansach zapobiega osadzaniu się nagaru?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 maja 2021, 06:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Dodatki do paliwa oczyszczają zbiornik, przewody, pompę, układy wtryskowe, pomagają w utrzymaniu katalizatora w dobrej kondycji. To w silniku z bezpośrednim wtryskiem wszystko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 maja 2021, 11:31 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dzięki, w takim razie odpuszczę sobie te dodatki. A olej, który mam ma NOACK 9,0 % M/M. Czy to dużo, czy mało? Bo nie orientuję się w tym temacie.

W sumie głupie pytanie, wszystko jest tutaj:

https://czarnepaliwo.wordpress.com/2015 ... ug-noacka/


Ostatnio edytowano Wt, 25 maja 2021, 11:44 przez Pablos, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 maja 2021, 11:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
9 to b.dobry parametr. Ogólnie im niższy NOACK tym lepszy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 maja 2021, 11:46 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dzięki, teraz dopiero o tym zacząłem czytać. Jednak warto brać olej od sprawdzonych kolegów z forum, jak Czarne Paliwo :-) Mam ten, Ravenol VSW SAE 0W-30 USVO.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 maja 2021, 16:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
to widze ze od tomka mam dobrzy olej amsoil s noack 8,5 przy 0W20, aj bym chcial mnej , to ide do 5W30 z 6,7

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 maja 2021, 17:19 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
mirecsk38, nie nie stoi na przeszkodzie, żeby w SkyActive-G zastosować Signature Series 5w20. Noack 5,8%. Nie stracisz wiele na ekonomice. 0w20 i 5w20 z tej serii mają taki sam HTHS 2,67 cP. Jest też dokładnie taki sam pakiet dodatków ze związkami boru i molibdenu w składzie.

https://amsoilcontent.com/ams/lit/datab ... /g2880.pdf

https://czarnepaliwo.pl/szukaj?controll ... it_search=

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.