Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:41

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 6 lut 2020, 06:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Już chyba znalazłem odpowiedź. Trzeba klucz założyć na ten odlew z lewej strony i naciągać

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 lut 2020, 18:13 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 15.02.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: podlaski
Kolego udało się wymienić pasek? ewentualnie podpowiedz jak luzuje się ten napinacz


Ostatnio edytowano Pn, 17 lut 2020, 13:19 przez gzesiolek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 lut 2020, 18:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jasne, zmieniłem.
Zdejmujesz koło. Zdejmujesz plastik który zasłania dojście do koła na wale korbowym i do koła na sprężarce klimy. Tam są chyba 4 spinki, z czego dwie schowane za plastikowym nadkolem. Wystarczy je odgiąć i jest dojście. Nadkola nie trzeba zdejmować.
Klucz płaski oczkowy chyba 17 nakładasz w miejsce zaznaczone na różowo i naciągasz w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Wtedy pasek się luzuje
Ja miałem auto na podnośniku kolumnowym więc komfortowo się robiło.

Obrazek

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 lut 2020, 20:30 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 15.02.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: podlaski
Dziekuje Ci serdecznie :) W poniedziałek zabieram się do pracy :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 sie 2020, 12:15 
Świeżak
Offline
Od: 05.03.2016
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
wymiana przy 125000 km

...
................https://www.youtube.com/watch?v=4flPe3HMxvc........
...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 paź 2020, 18:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dzisiaj wymieniłem napinacz paska wielorowkowego. Objawy były takie, że były piski z rolki na zimnym silniku. Jak się rolka rozgrzała to było cicho.
Kupiłem napinacz firmy INA, bo kojarzę ze ta firma jest dobra jakościowo jeśli chodzi o paski i ich osprzęt.
I co ciekawe oryginał, który był w aucie to też INA :)
Różnica jest tylko taka że na jednym jest logo Mazdy, a na drugim nie ma. I ten nowy napinacz ma zasłoniętą śrubę rolki i łożysko. W starym to wszystko było na wierzchu i może dlatego piszcalo już przy 80k km.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 paź 2020, 23:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No jak napinacz jest skończony przy przebiegu 80tys km, śmiem wątpić w dobra jakość firmy INA. Ja mam napinacz od nowości, 183tys przejechane i napinacz dalej dobry. Jakiej firmy były w gh nie mam pojęcia :).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 paź 2020, 09:29 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Lucasbadboy, ja też wymieniałem razem z paskiem przy podobnym przebiegu. Niby te co były montowane przez Mazdę w tej generacji szóstki nie są za bardzo wytrzymałe, zwłaszcza paski. U mnie pasek był popękany i rolka wytarta.

mirpo, tak z ciekawości, ile kosztował ten napinacz. Bo z tego co pamiętam to w ASO nie było to tanie, ale wtedy jeszcze nie było porządnych zamienników. Jeśli chodzi o firmę, to INA jest faktycznie jedną z lepszych.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 paź 2020, 09:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Napinacz INA kosztował 300 zł. Mogłem jeszcze wybrać Febi za 290 zł. Najpierw myślałem żeby zmienić tylko rolkę. Można kupić sama rolkę SKF za 60 zł.
Ale napinacz jest hydrauliczny, więc stwierdziłem że wymienię całość na wypadek jakby stary niebawem zaczął przeciekać czy coś.
A wymiana na podnośniku kolumnowym zajęła ciut ponad godzinę.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 paź 2020, 10:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
To ładną marżę w ASO mają, jakieś 300% kurczę. Chyba, że do diesla jest inny, droższy. Dzięki za info.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lut 2021, 23:43 
Świeżak
Offline
Od: 26.03.2020
Posty: 26
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: kujawsko-pomorski
Mazda 6 2.0 benzyna 2015 czy przy wymianie pasków muszę wymienić napinacz ? Spotkałem się z wieloma opiniami, ze nie trzeba. Przebieg 120 tys.
Dzięki za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2021, 11:00 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Powiem tak, ja u siebie wymieniłem napinacz, ponieważ rolka już była wytarta. Trzy lata temu nie było zamienników napinaczy i musiałem brać z ASO. Rolki same jakieś były ale dowiedziałem się o tym po fakcie. A wymieniłem bo w poprzednim aucie dwa razy miałem problemy z paskiem, raz się zerwał, drugi raz stanął i zaczął dymić. Z tego względu wymieniłem w Maździe komplet.
Kumpel w innym aucie w zeszłym roku wymieniał sam pasek. A w tym musiał napinacz, bo pasek zaczął się ślizgać. Jak by od razu wszystko zrobił to mniejszy koszt robocizny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 mar 2021, 17:45 
Świeżak
Offline
Od: 17.12.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przy przebiegu 75 tys. km stwierdzono u mnie "zapocony" napinacz. Wymiana niecałe 1100zł.
Czytając porady powyżej, to mówię trudno i robię...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 mar 2021, 17:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ile???
Rozbój w biały dzień. Serio chcesz tyle wydać? To jest jedna roboczogodzina na wymianę.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 mar 2021, 07:46 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Oryginalny napinacz nie jest tani, ta cena to w większości koszt materiału. Nie wiem, czy już są na rynku tańsze i porządne zamienniki.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 27 mar 2021, 08:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Oryginał jest chyba SNR tylko ze znaczkiem Mazdy. Do diesla w ASO 1200, w mazparts cytuję:

Cytuj:
napinacz OEM MAZDA SNR w cenie 490PLN, kompletny z rolką,


U mnie 254k przelotu, napinacz fabryka, zmieniłem tylko kółko. Także dziwne te pocenia się przy przebiegach poniżej 100k...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 mar 2021, 12:51 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Mnie namówili na zmianę właśnie ze względu na kółko podczas wymiany paska. Ledwo co auto miałem, więc nie wiedziałem, że samo kółko się da wymienić. Zresztą akcja była szybka, bo pasek popękany, więc brałem to co zaproponowało ASO. A tam napinacz kosztuje dwa razy więcej niż na mazparts. Teraz po 3 latach już jestem trochę mądrzejszy, ale z drugiej strony zostało to zrobione porządnie i mogę spać spokojnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 kwi 2021, 18:03 
Świeżak
Offline
Od: 22.11.2020
Posty: 25
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Cześć wszystkim, z góry mówię że przeskanowalem formuł i nie znalazłem takiego wątku. Mianowicie rozchodzi się o paski klinowe w silniku 2.0 benzyna GJ 12r. Myślałem że jest jeden który napędza alternator ale okazuje się że są dwa. Ten większy to od alternatora i jest sporo tego w necie i allegro. Ale co tym mniejszym który jest pod paskiem alternatora (jest na dwóch rolkach). Ktoś może mi pomóc.. Jakieś kody albo linki do allegro. I w sumie jeszcze jedno pytanie co ile zmieniać takie paski? Mam 76tys przejechane, mazda 6 2012r


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 30 kwi 2021, 06:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
zipo, słabo szukałeś, temat był na pierwszej stronie tego działu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 kwi 2021, 07:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Zipo jak w rozrządzie, liczy się czas albo przebieg. Guma parcieje pod wpływem czasu. Jak jeszcze nie wymieniałeś to czas najwyższy, auto ma 9 lat.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 kwi 2021, 13:45 
Świeżak
Offline
Od: 22.11.2020
Posty: 25
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
30 kwietnia 2021, o 07:52 popielasty napisał(a):
zipo, słabo szukałeś, temat był na pierwszej stronie tego działu.

Wydaje mi się że dobrze szukałem bo to samo Pytanie zadał sorento19 i nie dostał odpowiedzi. Z forum dowiedziałem się że pasek od alternatora to 6PK962 ale pod nim idzie jeszcze jeden, jest węższy od tego od alternatora. Podejrzewam że to od pompy ale czy ktoś zna jego oznaczenie? Proszę o. Pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 kwi 2021, 17:43 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Poszukaj na catcar.info
Na szybko są dwie możliwości:
Pe01-15-908 / 3k-798
Py01-15-908 / 3k-817


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 maja 2021, 17:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
U mnie odczytałem :
Mazda PE01 15 908 KA081
3K798/8K555


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 maja 2021, 06:17 
Świeżak
Offline
Od: 22.11.2020
Posty: 25
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ok dziękuję za chęć pomocy.
Od Conti znalezmem 6PK962 i 3PK800. Pytanie czy ten drugi będzie ok? Org ma 792mm a ten 800. Ktoś coś wie na ten temat? Z góry dziękuję

-- Dodano: 12 maja 2021, o 07:17 --

Miało być 3PK798 a nie 792. Zrobiłem literówkę. Pytanie nadal jest czy można dać pasek Conti 3PK800 który jest o 2mm dłuższy? Szerokość niby ta sama. Nie chcę Gates bo kiedyś robili straszna lipe i nie chce ryzykować...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 maja 2021, 06:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Gates robił lipę??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 maja 2021, 19:06 
Świeżak
Offline
Od: 22.11.2020
Posty: 25
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Smook napisał(a):
Gates robił lipę??

No tak, paski szybko traciły swoją żywotność, mikro pęknięcia, popiskiwanie. Ja tam gdzie mam znajomych mechaników to wszyscy mówią tylko Conti

-- Dodano: 13 maja 2021, o 20:02 --

Odświeżam temat :geek: , jestem po wymianie, oczywiście paski ContiTech <spoko> . Pasują idealnie :cool: alternator - - > 6PK962 + pompa wody - - > 3PK800


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 cze 2021, 08:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.01.2020
Posty: 6
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: małopolski
Po wymianie samego paska zauważyłem ze napinacz drży, nic nie hałasuje ale objawy jak przy uszkodzonym sprzęgiełku alternatora. Czy wersja z eloop posiada takowe czy to napinacz już niedomaga? Rolki wyglądają ok. Niestety nie sprawdziłem jak było na starym pasku.

-- Dodano: 12 czerwca 2021, o 09:54 --

Po dokładniejszych oględzinach okazało sie ze to koło pasowe nie pracuje w osi i powoduje te drgania na napinaczu.
Można zamontować jakiś zamiennik czy tylko oryginał wchodzi w grę?
Znalazłem HERTH+BUSS JAKOPARTS tylko na zdjęciach jakoś mało tego materiału tłumiącego, ma ktoś jakieś doświadczenia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lip 2021, 21:11 
Adept
Offline
Od: 12.01.2020
Posty: 125
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam,

Byłem dzisiaj w ASO i przy wymianie pasków zaproponowali wymianę napinacza paska .
Takie info mam w raporcie z serwisu :

Inne : Zapocenie z napinacza paska zew, napinacz słabo trzyma

Za napinacz z robocizna chcieli ok 800 zł więc odmowilem .
Poprosiłem o stare paski i ku mojemu zdziwieniu wyglądają bardzo dobrze - zero wyraźnych pęknięć itp.

Aktualnie auto ma przejechane ok 118 k km i sam nie wiem czy chcieli mnie naciągnąć przy okazji ...

Jaki jest koszt dobrego napinacza i ile może kosztować robocizna poza ASO ?

Mazda 6 silnik 2.0 benzyna z 2015 roku.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 06:49 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.06.2016
Posty: 149
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Panie i Panowie
2.0 benzyna 2015 , 113 tys km. Przejechałem w niedziele 1300km i dziś usłyszałem lekki dźwięk "świerszcza". Paski od nowości i napinacz również. Czy dobrze strzelam z diagnozą? Słyszał ktoś u siebie takiego świerszcza? Ktoś poleca konkretny napinacz i paski? (Linki) Wymienię to sam? Jest dojście dobre ?

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 11:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Miałem świerszcza przy 80 tys, wymieniłem cały napinacz, bo też już był leciutko zapocony. Kupiłem INA, a później się okazało że fabryczny też był INA.
Można wymienić sama rolkę.
Dojście takie sobie, najlepiej mieć auto wysoko żeby na spokojnie od spodu odkręcać dolna śrubę. Górna śrubę da się odkręcić od góry ale jest tam mega ciasno.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.