Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:18

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 10:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ja mam 150KM i jest 6PK1185

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 15:55 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
28 czerwca 2018, o 10:38 niebezpieczny napisał(a):
6PK1185

Nigdzie nie znalazłem, że ten pasek jest do mazdy.
Natomiast najczęściej podawany jest 6PK1190.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 16:00 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Zgłupialem bo na iparts sa 2 rodzaje 6pk1185 i 6pk1190 różnią się długością o 5mm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 16:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W mojej 2.0 Pb jest taki dokładnie
6PK962.Obrazek


Ostatnio edytowano Cz, 28 cze 2018, 16:18 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 16:05 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Jutro sprawdzę jaki jest w mojej 175konnej

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 lip 2018, 04:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Może długość ma coś wspólnego z ieloop? Np większy alternator (rolka)?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 lip 2018, 05:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Z I-eloopem na alternatorze nie ma sprzęgła jednokierunkowego.
Bez I-eloopa prawdopodobnie będzie już to sprzęgiełko, ale trzeba to zweryfikować, to tylko moje przypuszczenia.
Ale myślę, że na "oko" nie powinno to robić różnicy w długości paska.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lip 2018, 13:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
28 czerwca 2018, o 16:55 JaroJ3 napisał(a):
28 czerwca 2018, o 10:38 niebezpieczny napisał(a):
6PK1185

Nigdzie nie znalazłem, że ten pasek jest do mazdy.
Natomiast najczęściej podawany jest 6PK1190.

Dayco podaje taki numer.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 21:24 
Amator
Offline
Od: 04.10.2015
Posty: 88
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Dwa dni temu przy przegladzie na 60 tys oznajmili mi ze do wymiany pasek i napinacz i zaspiewali 1500 zl w Bydgoskim serwisie. Nie wyrazilem zgody. Podczas odbioru auta pokazali jakie pasek ma uszkodzenia. Byly widoczne na gladkiej stronie mikre pekniecia gumy, rowki byly ok.Na pytanie czy mechanik zweryfikowal stan napinacza uslyszalem ze wymieniaja tylko w komplecie i samego paska mi nie wymienia. Postraszyli jeszcze ze jak peknie to koniec jazdy i koszta.

_________________
2015 ale przed lift,
wersja VISION


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 21:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
11 lipca 2018, o 22:24 intruder napisał(a):
Na pytanie czy mechanik zweryfikowal stan napinacza uslyszalem ze wymieniaja tylko w komplecie i samego paska mi nie wymienia.


Co za wyłudzanie pieniędzy. 60k przebiegu a Ci chcą napinacz wymieniać bez sprawdzenia. Wymieniaj na własna rękę pasek + rolka, wyjdzie max 300 zł z robotą...

Ja też miałem propozycję od nich ale podziękowałem za ich bajońskie ceny.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 20:25 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Wymieniają pasek z napinaczem dlatego, że takie mają zalecenia. Sama rolka nie występuje w ASO, to co można kupić to zamiennik. U mnie wymienili przy 90 tys. - pasek po ściągnięciu był naderwany w jednym miejscu. Zrobiłem to w całości, raz ze względu na przedłużoną gwarancję, dwa żeby spać spokojnie. Wiem, może przepłaciłem, ale w poprzednim aucie miałem dwa razy przygody z paskiem osprzętu i całościowo wymiana kosztowała mnie podobnie i do tego kupa nerwów. Tam oprócz dwóch pasków leciały jeszcze rolki i sprzęgło alternatora. A głupiego napinacza nie ruszałem, aż zaczął się odzywać przy sprzedaży auta. Dlatego teraz wolałem dmuchać na zimne i w spokojności przejechać drugie 90 tys. km. Czasami nie ma co januszować, auto kosztuje kupę kasy a oszczędzamy znikomą jego wartość żeby potem się wkurzać, jak coś się stanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 15:26 
Amator
Offline
Od: 04.10.2015
Posty: 88
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Wlasnie wymienilem pasek i rolke. Po przebiegu 65tys km zuzycie tych czesci jest zaskakujaco znaczne.Na pasku widac szwy laczace dwa konce i male pekniecia a na rolce minimalny luz, wzery i wytarty rowek . Doskonale swiadczy to o jakosci materialu z jakiego zostaly wykonane. <slabo> W innym moim aucie mam nakulane ok.160 tys i te elementy nie wykazuja takiego zuzycia.
Kupilem pasek continental conti tech i rolkie SKF .koszt calosci to 200zl .serwis za wszystko zawolal 1500zl lecz z wymiana napinacza ktory byl w doskonalym stanie. Cala wymiala banalnie latwa, zajelo mi to ok.20 min.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
2015 ale przed lift,
wersja VISION


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 15:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Brawo!!! Ja płaciłem coś ok 1100zl...fuck!!

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 15:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zwróciłeś może uwagę na sam napinacz?
To jest budowa typowo sprężynowa może ?

Pytam, ponieważ zauważyłem na jego pracę. Wydaje mi się że jest to napinacz budowy sprężynowej która Wypycha rolkę by napinac pasek.

Wydaje mi się że sam napinacz mocno napina pasek, nie wiem czy jego okres, jak widać po pasku, przyczynia się do nadmiernego zużycia paska, czyli mocne jego napinanie.

Dodam że we wszystkich moich mazdach, nigdy nie wymieniałem paska napinacze czy rolki. Bez względu na silnik przy 200kkm lub 250kkm, nie było mowy o jakimkolwiek zużyciu.

Dlatego jak patrze ze my w GJ GL wymieniamy pasek tak szybko to mam pewne obawy właśnie na silną pracę samego napinacze....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 15:53 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Intruder jakie numery czesci tego paska i rolki? To sobie zamowie i wymienie przy okazji, jako ze zaraz stuknie 190k i chyba wypadalo by wymienic. :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 16:06 
Amator
Offline
Od: 04.10.2015
Posty: 88
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Jest to chyba napinacz sprezynowy z tlumieniem olejowym,tak mi sie wydaje. Po uniesieniu uszczelki widac bylo sprezyne zanuzona w oleju.

-- Dodano: 22 sierpnia 2018, o 17:06 --

Pasek contitech nr 6 PK 1190 rolka SKF nr VKM 64078

_________________
2015 ale przed lift,
wersja VISION


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 16:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
intruder napisał(a):
....chyba napinacz sprezynowy z tlumieniem olejowym,tak mi sie wydaje. Po uniesieniu uszczelki widac bylo sprezyne zanuzona w oleju....


Kiedyś do niego zajrzę :) szkoda że szybciej niż myślałem :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 16:23 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
22 sierpnia 2018, o 17:06 intruder napisał(a):

Pasek contitech nr 6 PK 1190 rolka SKF nr VKM 64078


thx


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 19:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
22 sierpnia 2018, o 17:15 Millerek napisał(a):
szkoda że szybciej niż myślałem

Zauważ, że te paski i rolki lecą w dieslach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 lis 2018, 20:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.07.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Witam, czy wymieniał ktoś samemu pasek wielorowkowy w silniku 2.2d ? Jak to wygląda ? Ciężka sprawa ? Idzie bez problemu się dostać ? Ponieważ z góry wygląda że jest tam bardzo ciasno. Posiada także ktoś może schemat ułożenia tego paska ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lut 2019, 22:37 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 10.02.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Panowie a w mojej benzynie 2.0 165km oprócz tego szerokiego paska jest poniżej jeszcze jeden... wydaje sie być dłuzszy i napewno jest węższy. Podpowie ktoś z was gdzie ten pasek kupie? bede wymieniał napinacz z paskiem no i i przy okazji wymienie ten drugi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 18:31 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Czy przy przebiegu 40k powinienem sie tym tematem zainteresowac?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 18:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
3 lata lub 100 tyś ja bym radził jak masz jeszcze serie bo jak jakiś lepszy conti to może dłużej pojedzie

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 maja 2019, 21:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Witam.
Panowie dzisiaj zauważyłem że napinacz paska osprzętu jest zaroszony. Czy mam się już przejmować i szukać zapasu. Aktualnie mam zrobione 50 tys. Jak zweryfikować taki napinacz pod kontem jego sprawności.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lip 2019, 08:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
to mazdowe? 6PK962 to taki?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lis 2019, 17:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.12.2017
Posty: 38
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Witam.
Mam 145tys km i cieknie mi z amortyzatora napinacza paska. Czy da rade wymienić napinacz w garażu? Jaki rozmiar torx-a musi być?
Mam zamiar kupic samą rolke i sam amortyzator napinacza oraz pasek.
ASO zazyczyło sobie 800zł za wymiane i nowy cały napinacz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 27 lis 2019, 18:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
800 zł robota + napinacz? Jeśli tak, to coś tanio. Sam napinacz jak pytałem rok temu kosztował grubo ponad 1000 zł (kilka postów wcześniej jest wycena). U Rikiego w Mazparts ok 550 zł.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lis 2019, 15:45 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
27 listopada 2019, o 19:14 popielasty napisał(a):
Sam napinacz jak pytałem rok temu kosztował grubo ponad 1000 zł

Bo do diesla tyle kosztuje, benzyna kosztuje 550.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 28 lis 2019, 16:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
login, faktycznie - nie zwróciłem uwagi, że kolega ma benzynę :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lut 2020, 22:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Cześć,
Krótkie pytanie techniczne. Jest to napinacz paska wielorowkowego do 2.5 benzyna. Jak go napiąć, żeby zluzować pasek, skoro na rolce nie ma śruby?
Będę wymieniał pasek i zbieram informacje.

Trzeba tym torxem kręcić? Obrazek

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


Ostatnio edytowano Śr, 5 lut 2020, 22:31 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.