Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 13:47

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 31 sty 2018, 11:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zagranica
Witam serdecznie wszystkich.
Problem mojej mazdy polega na tym, że nie można ustalić skąd dobiega stukanie. Mianowicie strasznie coś stuka przy obrotach silnika 1200 do 1600. Efekt jakby jakieś tryby zawadzały o siebie.
Słyczać to tylko na zimnym silniku do około 35 stopni ciepła silnika po tym problem znika jest cisza .
Pytanie może ktoś już miał taki problem serwis nie stwierdza problemu bo i jak, jak to tylko na dobrze zimnym silniku słychać i co ciekawe tylko w kabinie po lewej stronie, jakby pod podłogą. Dodam, że hałasu nie ma na zewnątrz, tylko w środku.

Link do filmiku ze stukaniem:


Ostatnio edytowano Śr, 31 sty 2018, 11:34 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono błędy ortograficzne. Proszę przestrzegać regulaminu (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 lut 2018, 00:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wjedź na krawężnik, rampę albo na podnośnik, głowa pod auto i słuchać. Jak manual, to sprawdzić czy jest różnica z wciśniętym sprzęgiem.
Z lewej strony nie ma nic oprócz skrzyni, cały osprzęt jest po prawej (jeśli siedzimy w aucie).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 lut 2018, 01:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zagranica
Tak masz racje siedząc w aucie słychać to od strony skrzyni bardziej a co do sprzęgła ,nie ma żadnej różnicy czy w ściągnięte czy nie.
Cały dzień jestem w pracy to zostaje weekend na wdrapanie sie pod auto i sprawdzenie gdzie dokładnie jest problem .
Sam nie sprawdze bo ma wolnych obrotach jest cisza dopiero od 1200 zaczyna stukać.
Napisze jak coś będę wiedział więcej .
Dziekuje za zainteresowanie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 lut 2018, 11:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zawsze możesz sprawdzić temat "problemów z Dieslem", auto 2013 więc może mieć problem wytartego wałka. Tyle, że objawy inne, które dodatkowo ustępują po rozgrzaniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lut 2018, 18:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zagranica
darrecki to raczej nie silnik to słychac na dole i tylko w kabinie co dziwne bardzo może pod autem da sie cos usłyszeć bo przy otwartej masce nic nie słychac

-- Dodano: 11 lutego 2018, o 18:31 --

Witam ponownie znalazłem problem tego dziwnego stukania .
Wdrapałem sie pod auto i nie szło zlokalizować gdzie to stuka bo przenosiło chałas. Ale bardziej jednak od strony skrzyni wszedzie sucho rzadnych nawet lekko spoconych miejsc nie było. Wykręciłem korek wlewu oleju z boku skrzyni nic nie wyleciało to wykręciłem ten pod skrzynia i okazało sie że jest tylko 0.5l oleju.
Dodam ze olej czysty bez opiłków zalałem nowym olejem i problem znikł cicho jest. Sprawdze stan oleju za 500 mil . Czy ubędzie oleju.
Zastanawia mnie tylko jak wyciekł olej nigdzie ani śladu tym bardziej ze auto serwisowane i serwis Mazdy też nie zauważył żadnego wycieku..
Pozdrawiam wszystkich serdecznie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lut 2018, 21:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Pytanie ,czy skrzyni nie nadszarpnołeś.
Jestem po lekturze wątku olej do MT i pytanie dodatkowe jak praca skrzyni przed i po uzupełnieniu oleju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lut 2018, 09:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zagranica
Praca skrzyni się nie zmieniła biegi wchodzą tak jak by była nowa. Nic nie stuka.
Może ją nadwyrężyłem podnosząc moc silnika auto miało fabrycznie 150KM teraz ma 210KM.
Tego nie wiem okaże sie jak pojeżdze czy skrzynia nie padnie.

-- Dodano: 12 lutego 2018, o 09:19 --

Pedrito a co wyczytałeś na temat skrzyni MT i oleju ?


Ostatnio edytowano Pn, 12 lut 2018, 08:28 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lut 2018, 23:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Skoro nie było wycieków, a auta nikt nie ruszał, to serwis musiał coś kombinować - innej opcji nie ma.
Wg informacji w necie skrzynia MT potrafi więcej wytrzymać niż AT, a skoro AT radzi sobie z podniesieniem mocy to MT tym bardziej.
Jak skrzynia padnie to przez brak smarowania, a nie 210KM.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 01:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Arti 2005 chcę zmienić olej dlatego zarzuciłem temat dla Tomka czarne paliwo,ale chyba zarobiony bo drugi post bez odpowiedzi
i nawet na Email-a nie odpowiedział.Temat na forum GJ/GL nie wielki,więc trochę poczytałem na forum GH.Generalnie połowa ludzi za opinią niedzielnych mechaników twierdzi ,że skoro chodzi to po co ruszać.Są jeszcze opinie,że niektóre marki nie przewidują wymiany w swoich samochodach .Okres gwarancji pewnie przetrzyma a dalej nie nasz kłopot .
W/g mnie wymiana,szczególnie na lepszy olej powinna lepiej wyciszyć skrzynię i poprawić działanie synchronizatorów,a jak wiemy występują czasem drobne problemy z haczeniem.Większość po wymianie stwierdziła nawet drobną ale poprawę.Dodatkowo wałkuję temat ze względu na mustanga.Tam to dopiero jest skrzynia dla prawdziwych facetów.A problem jest o tyle większy,że ford nakazuje stosować olej ATF do manualnych.Synchronizatory mają dodatkowe tarczki cierne węglowe jak w starych WSK lub SHL i wtedy zaczynają się jaja z doborem oleju.
Uf rozpisałem się :hi:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 19:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zagranica
Z tym olejem do skrzyni też masakra API GL-4 SAE 75W80 też nie łatwo dobrać

-- Dodano: 14 lutego 2018, o 19:35 --

Pedrito no tak i nie np. Mercedes cls zakres wytrzymałości skrzyni jest do 550nm . Podniosłem moc w takim tylko o 40km ale do 600nm i skrzynia tego już nie wytrzymała.
A w mojej mazda 6 poszło o 100nm w górę.
Obym się mylił inaczej już po skrzyni.
Teraz poczekam i zobacze jak co zmienie skrzynie bo dużo jeżdżę a czeka mnie też trasa 5000km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 23:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
205KM, 460Nm zmierzone na hamowni MAHA. Ponad 2 lata i jakieś 40 tys km i skrzynia manualna działa. Nie jesteś jedynym który podniósł osiągi, a jeszcze nie słyszałem o padniętej skrzyni czy MT czy AT.

Poza tym to te dodatkowe konie wypiły Ci olej w skrzyni? Nie sądzę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 18:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mam identyczne stukanie na zimnym, u mnie akurat jak puszczam gaz, w tym samym zakresie
. Od 1500 rpm do 1200 rpm.. i jak sie trochu zagrzeje- cisza. tez nie umialem tego namierzyc. Ale jakby ze srodka podwozia.. myslalem ze to jakas obejma na wydechu luzna wiec olałem temat.. Arti2005 napisz prosze jak po wymianie jest.. ile przelatales juz , i czy stuki ustąpiły..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 19:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Raczej nie otrzymasz odpowiedzi od Arti2005, bo nie logował się on od czasu napisania ostatniej wiadomości. Ale skoro nic nie napisał, to pewnie problem został wyeliminowany. Zmiana oleju w skrzyni to nie jest jakieś wyzwanie jeśli chodzi o poziom trudności jak i koszta. A nowy olej jeśli nawet nie pomoże to zdecydowanie nie zaszkodzi.

Ciekawi mnie czy przyczyna będzie taka sama jak u Arti2005. Bo w jaki sposób może olej ze skrzyni wyparować?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 22:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mnie to tez zastanawia, nic...zamierzam sie zabrac do wymiany oleju w skrzyni w ten weekend.. nie ma co czekac tym bardziej ze mam w planach zrobic mapę gdzies na 185km i ok 450Nm. Darecki tak jak mowisz zmiana oleju nie zaszkodzi a moze tylko pomóc tym bardziej ze mam już 115 000 km zrobione. Ciekawe ile u mnie oleju zleci.. moja Mazda aktualnie w serwisie, moglbym im cos wspomnieć , ale te młoty powiedzą pewnie że wszystko ok, bo ecu błedu nie pokazuje, a oleju w skrzyni sie nie wymienia...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 kwi 2018, 12:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
2.4l, jest na forum fotorelacja. Co prawda do benzyny, ale jak napisali koledzy skrzynia musi być w tym samym miejscu. Ewentualnie wlew/spust będą lekko inaczej wyglądać. Sam mam ledwo 55k przejechane, a zamierzam zmienić olej w skrzyni przy następnym serwisie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 09:57 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Olej w skrzyni wymieniony, u mnie akurat zeszla prawidlowa ilosc = troszke mniej niz polowa bańki od spryskiwaczy 5L. Olej po 115k km brunatny widac ze przepracowany, ale czysty jesli chodzi o jakues opiłki.. mooooże jak pod światło spojrzeć na ostatnie krople sciekające z lejka do bańki to mozna bylo dostrzec drobniutkie swiecace opiłki.. lecz niewiele, i tak jak mowie trza bylo dobrze w swietle slonecznym sie przyjrzec.. powiedzialbym 1/10 ziarnka piasku, co wydaje mi sie byc calkowicie normalne przy tym przebiegu.

Sama zmiana sam pozytyw oczywiscie.
Nie mialem przed wymiana problemow z wprowadzaniem biegow, moze sporadycznie jak byl zimny,
Teraz Biegi wchodza bardzo plynnie, golym okiem widac ze jest zdecydowana poprawa nasmarowania elementow powiedzialbym ze napewno jakies 30% na plus.
Co do tych stukow na zimnym jak w temacie.. to jeszcze nie wiem czy zalatwilo sprawe.. bo nie bylo jakos mega zimno w nocy zeby sie przysluchac z rana..
Zrobię update po kilku tyg.

-- Dodano: 27 kwietnia 2018, o 09:57 --

Update z sytuacji, zmiana oleju w skrzyni nie pomogła, stuki dalej słychać...jednak u mnie nie jest to tak słyszalne jak u kolegi na filmiku..na zewnatrz auta nic nie slychać, trzeba siedziec w kabinie, i sie dobrze wsłuchać z wyłączonym radiem.
Kilka razy przemielilem ten filmik, i zaczynam sie zastanawiać czy to w ogole jest metaliczny dzwiek..

Jak dla mnie to troche to brzmi jak jakaś rura kontra plastik, lub coś miękkszego od metalu..
Jak silnik jdst zimny to drgania calego ukladu wieksze.. w tym wydechu..przejade doslownie 1.5km i cisza..
Nic.. bede obserwowal , jak sie co urwie to dam znać,,, :D oby faktycznie nie cos w skrzyni <boisie> :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 16:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
A moze to jest ta oslona od wydechu ktora jest zamocowana pod dpf-em


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 lip 2018, 17:21 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Panowie... u mnie w AT to też występuję ;) nie wiązałbym tego ze skrzynią.

Występuję tylko poniżej 0C. Niestety nie udało mi się zlokalizować skąd, w ASO też szukali, ale trwa to tak krótko że nie znaleźli. Na YT jest kilka filmików zza gramanicy, nie jesteśmy sami, niektórzy nawet piszą że ten typ tak ma :)

Podejrzewam że temat wróci późniejszą jesienią...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 12 lut 2021, 17:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 385
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Znalazłem Wątek
To się przyłącze z filmikiem dziwnych dźwięków na zimnym silniku.



 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 14 lut 2021, 12:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja mam to samo :) Ale jak ruszę, to po kilku metrach już jest cisza. Generalnie nigdy nie nagrzewam auta stojąc na jałowym, zawsze odpalam i jadę. Ale dźwięki mam takie same :) Dziadek sobie trochę skrzypi, no cóż :) Skrzynia AT u mnie, dźwięk zdecydowanie z lewej strony auta (od strony skrzyni).

EDIT:

U mnie tak przy -11 stopniach:


_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 gru 2021, 15:32 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Zrobiło się troszkę zimniej i u mnie także identycznie jak na filmiku, który wrzucił basyl. Po kilku metrach jazdy dźwięku nie ma. Ktoś zlokalizował co jest przyczyną trzasków? Nawet jeżeli to nic groźnego fajnie byłoby widzieć dla samego siebie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 5 gru 2021, 16:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie również trochę poskrzypuje :) Nie szukam nawet przyczyny :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 gru 2021, 00:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.12.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: zagranica
Witam Panowie, mam ten sam problem :( grzebałem troszeczkę po forum mazdy Uk . Powodem była wypalona uszczelka kolektora :mad: oddaje auto do mechaniora, dam znać co i jak !


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 7 gru 2021, 06:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Sebidin, masz numer tej uszczelki?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 gru 2021, 09:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.12.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: zagranica
Będę coś wiedział po wizycie u mechanika, dam znać po weekendzie !


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 7 gru 2021, 10:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Sebidin, ok - dzięki :) ciekawa teoria, fajnie jakby to było to w sumie :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 gru 2021, 12:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Sebidinktórego kolektora? dolotowego czy wydechowego? stawiam na ten drugi, bo w dolotowym nie ma się co wypalić - co najwyżej zgnić w okolicy gdzie przechodzi system chłodzenia cieczą.
Aczkolwiek dziwna teoria, przepalona uszczelka kolektora wydechowego powinna chociażby dawać objawy zapachowe i zabrudzić silnik od tyłu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 7 gru 2021, 17:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Sebidin, a możesz dać jakieś źródło tej informacji?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 gru 2021, 20:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.07.2021
Posty: 4
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: podkarpacki
Panowie i jak, uszczelka czy nie uszczelka? :geek:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 sty 2023, 00:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.01.2023
Posty: 1
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam, odkopuje ponieważ mam ten sam problem, czy ktoś znalazł rozwiązanie?

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.