Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 18:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Wymianial ktos moze olej w skrzyni manualnej? Jaki polecacie i ile tego oleju potrzeba do wymiany metoda statyczna.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 19:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Chodzi o wymiane grawitacyjna.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 19:47 
Offline
Wg. instrukcji olej w manualnej skrzyni biegów wymienia się po 180 tyś. - ma ktoś już tyle "najechane" ? Nie przypominam sobie...Owszem będę wymieniał za niedługo przy okazji 100 tyś. ale tylko moja fanaberia...


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 20:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
W skrzyniach manualnych nie wymienia się oleju dynamicznie - wypłynie całość po odkręceniu korka. Wymienia się rzadko, ale się jednak wymienia...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 20:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Jakby nie bylo olej w manualu sie wymienia. W nissanie mialem interwal 120tys km wg instrukcji, a wymienilem po 100tys. Mój mechanik w swoich autach wymienia co 80 i tak poleca, ma swoja teorie choc zbyt wiele z jego fachowego wykladu nie zrozumialem, ale spec I klasa <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 20:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Myślalem ze sa metody mechanicznego oddesania oleju. Zwal jak zwal ... jeszcze nie patrzylem pod samochod ale jesli korek jest tak umieszczony ze daje mozliwosc spuszczenia calego oleju ze skrzyni to luzik ;) wiec spokojnie moge kupic ilosc oleju podana przez producenta i poprostu wymienic stary.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 20:59 
Offline
Z ciekawości - ile km masz przejechane ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 21:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Poprzątałem OT. Takiego wątku nie było, uznałem, że jest zasadny.

W GH wymieniałem przy 95 tys, w GJ też wymienię przy 100 tys jak Matarez.
Wymiana oleju na świeży nigdy nie szkodzi. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 21:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Są auta w których nie ma korka spustu oleju ze skrzyni , bo zwyczajnie tego nie przewidują w czsie całej eksploatacji ... i co wtedy ?
Kto da przykład takiego auta ?

Dzięki tombien ...

_________________
pozdrawiam, Mirek


Ostatnio edytowano Śr, 31 sie 2016, 21:55 przez bespartyjny, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 21:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Opel Astra II - niektóre skrzynie nie mają korka, odkręcasz dekielek kilka śrubek szóstek.

Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 21:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
No i fajnie :)
Tak samo jest w fordach ( pewnie nie wszystkich, ale... )
mój focus mnie kiedyś dawno zaskoczył brakiem przygotowania skrzyni do wymiany oleju ... ale sobie poradziłem.

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 22:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Koledzy, myślę, że nieco zbaczacie z tematu, gdyż dotyczy on skrzyni manualnej w GJ i tam jest przewidziana wymiana a co za tym idzie jest korek spustowy.

Zasadnicze pytanie jest w pierwszym poście i nikt do tej pory nie odpowiedział, może przypomnę:
niebezpieczny napisał(a):
Jaki polecacie i ile tego oleju potrzeba


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 22:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
niebezpieczny ile to pewnie w instrukcji obsługi będzie napisane. A jaki to proponuję zapytać:
Tomek czyli CzarnePaliwo -> viewtopic.php?f=55&t=2494


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sie 2016, 23:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Parametry oleju tez powinny byc w instrukcji. W nissanie byly i na ich podstawie zakupilem odpowiedni olej (Penrite) u CzarnePaliwo.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 wrz 2016, 09:09 
Offline
Wg. instrukcji:
API serwice GL-4
SAE 75W-80

Ja pytałem niedawno CzarnePaliwo o wymianę oleju i uzyskałem taką odpowiedź: "W kwestii skrzyni biegów to przy benzynowym silniku 2.0 mieści 1,65l i wymaga oleju w lepkości 75w80 i specyfikacji API GL-4. Mógłbym zaproponować np. Penrite Trans Gear 75w80 http://www.penriteoil.com.au/products.p ... oducts=379 (punkt płynięcia -51'C)"


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 wrz 2016, 10:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
No i wątek można zamknąć ... zakończyć ... :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 lut 2018, 18:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Chcę wymienić olej manualnej skrzyni.
W innych miejscach jest polecany Ravenol ATF-2 75w80 GF-4.
Ostatnio widziałem Ravenol ATF-3 75w tylko tyle jest opisu i nigdzie nie znalazłem pełnej specyfikacji.
Ciekaw jestem co o tym myślicie. Niestety na Tomka Czarne Paliwo nie liczę,ale może ktoś z was ma większe rozeznanie w olejach i podzieli się wiedzą.Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 lut 2018, 19:55 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
18 lutego 2018, o 18:21 pedrito napisał(a):
Niestety na Tomka Czarne Paliwo nie liczę


Trudno jest się ustosunkować do zapytania, w którym wymieniasz łącznie 7 olejów silnikowych i 6 olejów przekładniowych na koniec kwitując:

Cytuj:
Nie jestem zwolennikiem produktów z najwyższej półki
(szkoda kasy to tylko maszyna)wolę częściej zmienić na coś o przyzwoitych
parametrach.


W moim odczuciu będąc spójnym z powyższym trzeba by było wybrać jakoś losowo :wink:

1 września 2016, o 09:09 Matarez napisał(a):
Wg. instrukcji:
API serwice GL-4
SAE 75W-80


18 lutego 2018, o 18:21 pedrito napisał(a):
Ravenol ATF-2 75w80 GF-4


MTF-2 75w80 GL-4 :wink: Jeśli jest dostępny w miejscu, w którym mieszkasz to polecam - bardzo dobry produkt.

18 lutego 2018, o 18:21 pedrito napisał(a):
Ravenol ATF-3 75w


MTF-3 75w - nie będzie właściwy do tej aplikacji.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 lut 2018, 21:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Dzięki za reakcję.Wystarczyło napisać nie wiem,jestem na wakacjach,chory lub mam Cię w dupie.Ważne by była reakcja jakakolwiek.Ja rozumiem,że potencjalnie nigdy nie będę Twoim klientem,więc nie jestem interesującą osobą z kręgu twojego biznesu,ale na forum udzielasz się dość aktywnie(chyba bez profitów).
Pisząc o najwyższej półce miałem na myśli przede wszystkim cenowej (np.zaproponowano mi castrola za 80€ za 5l).
Za granicą jest trochę inaczej jak w Polsce.Produkty nie masowe i nie popularne kosztują krocie.Szukałem akumulatora w BE i NL
95€% markowych to Varta i Bosch.Oleje to Castrol Mobil +niska póka.Jeśli namierzysz kilku sprzedawców w internecie trzeba sprawdzić np.koszty przesyłki (potrafi być 15-25€) wtedy warto wybrać produkt o podobnych parametrach ale tańszy lub kilka produktów w jednej przesyłce.Ale wtedy wybór jest ograniczony.Dlatego moje pytania.
Kończąc zamówione oleje to
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 (13,95€/L)
AMSOIL Signature Series 0W-20 Synthetisches Motoröl (11€/L)
A po za tematem sorry musiałem trochę uszczypnąć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 lut 2018, 22:51 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
18 lutego 2018, o 21:54 pedrito napisał(a):
Pisząc o najwyższej półce miałem na myśli przede wszystkim cenowej (np.zaproponowano mi castrola za 80€ za 5l).


Nie zrozumieliśmy się w takim razie. Poczyniłem w przeszłości mnóstwo porównań, do tego typu właśnie zapytań o np. 7 produktów i chcąc zrobić to możliwie rzeczowo, a tylko takiego porównania nie jest mi wstyd wysłać - kompletnego, z kartami danych technicznych dobrze jest wiedzieć, nie bacząc na profit, że ktoś to doceni i zrobi dobry użytek stosując się do konkluzji. Koresponduję tutaj z wieloma forumowiczami, z różnych krajów Europy. Zupełnie bezinteresownie. Zbiłeś mnie jednak z tropu, a w zasadzie to zniechęciłeś zacytowanym fragmentem, że szkoda kasy. W każdym razie, wszystko już jasne. Peace and love :piatka: Wybrałeś porządny zestaw:

18 lutego 2018, o 21:54 pedrito napisał(a):
Kończąc zamówione oleje to
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 (13,95€/L)
AMSOIL Signature Series 0W-20 Synthetisches Motoröl (11€/L)


Będziesz zadowolony z tych produktów :geek:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 00:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
18 lutego 2018, o 22:51 CzarnePaliwo napisał(a):
Zbiłeś mnie jednak z tropu, a w zasadzie to zniechęciłeś zacytowanym fragmentem, że szkoda kasy.

Nie poddawaj się.
Całe życie mam do czynienia z mechaniką i dla tego mam trochę inne podejście do obsługi maszyn.Jeśli stosuje się produkty spełniające te same normy to ten za 15€/L nie będzie 2x lepszy od tego za 7.50€/L.Trzeba mieć tylko świadomość ,że jest to być może słabszy produkt i może warto zmienić 2-3 tyś km wcześniej.
Poprzednia wymiana kosztowała mnie 47+7=54 € +ew. wymiana 30 €(robiłem sam) Liqui Moly.Mazda zaśpiewała 190€, a olej o gorszych parametrach.Jest masa ludzi szczególnie tutaj za granicą,którzy korzystają tylko z serwisu a serwis wykorzystuje ich.
A zapytania do takich ludzi jak Ty są po to żeby sobie wyważyć priorytety.
Nie neguję ludzi,którzy kupili nowy sam. za kupę pieniędzy,więc kupują wszystko co najlepsze (najdroższe) do swoich ślicznotek. Czasami naprawdę nie warto przepłacać.
Poprzednim sam. M6 2.0D przejechałem 270tyś przez 12 lat bez awarii oprócz wym.1 łożyska w kole i zaworu SCV (wada fabr.) reszta oryginał,więc moja eksploatacja chyba OK.
Tak więc dalej pełnij rolę guru olejowego na pewno wielu ludziom doradzisz lub wyprowadzisz z błędu . :hi:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 kwi 2018, 09:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Panowie mam pytanie czy mozna uzyc ten olej do wymiany w skrzyni Valvoline Heavy Duty Gear Oil 75W-80 1.0 Litre


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 14:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.06.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Mój ma nalatane 100 tys. Oleju w skrzyni bardzo mało co robić?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 8 kwi 2020, 10:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Jak bardzo mało to wymienić i przy tej okazji wlać tyle ile ma być tj. 2,4 l :wink:

https://czarnepaliwo.pl/glowna/326-rave ... 80-1l.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 cze 2020, 18:53 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 94
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
a co powiecie na Liqui Moly Top Tec MTF 5200 75W-80 GL4?

Sent from my Nokia 7.2 using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2020, 16:09 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
pszyman, jest właściwy jeśli chodzi o lepkość i specyfikację, ale patrząc po punkcie płynięcia to gorzej u niego z bazą olejową niż u Ravenola :wink:

Liqui Moly Top Tec MTF 5200 75w80 jest płynny do -42'C, Ravenol MTF-2 75w80 do -51'C. Punkt płynięcia daje dobry pogląd na jakość zastosowanej bazy olejowej.

https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/file/47 ... 0.0-en.pdf
https://www.ravenol.de/en/product-range ... ae-75w-80/

https://czarnepaliwo.pl/glowna/326-rave ... 80-1l.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 gru 2020, 08:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Przyszedł czas na wymianę oleju w skrzyni biegów :)
<pucugg>
:)



Hmmm :idea:
Wczoraj wymiana oleju w skrzyni na Ravenol MTF-2 75W-80 :)
Co prawda wczoraj trochę po mieście i dzisiaj pierwsza trasa do pracy ale wydaje się aż nieprawdopodobne bo jest różnica i to na plus :D .
Chyba przegiąłem bo wymiana po 170 tys. ale serwis Mazdy zaleca wymianę po 180 tys.
Pojeżdżę trochę to opiszę <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 gru 2020, 14:40 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
8 grudnia 2020, o 08:29 koliber1960 napisał(a):
Co prawda wczoraj trochę po mieście i dzisiaj pierwsza trasa do pracy ale wydaje się aż nieprawdopodobne bo jest różnica i to na plus .
Chyba przegiąłem bo wymiana po 170 tys. ale serwis Mazdy zaleca wymianę po 180 tys.


W GH Mazda zalecała wymianę w manualnych skrzyniach biegów najpóźniej co 100 tys. km lub 5 lat w zależności od tego co nastąpi jako pierwsze. W GJ wydłużono ten interwał aż do 180 tys. km lub 9 lat. Mogłoby się wydawać, że olej w zamkniętym mechanizmie ma tam El Dorado, ale nic bardziej mylnego. On również ulega utlenianiu. Gromadzi też ścier metaliczny powstający w wyniku pracy skrzyni. 170 tys. km to był najwyższy czas na wymianę.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 gru 2020, 21:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Pojeździłem i jest bardzo dobrze :D .
1)Jest ciszej(wcześniej tego nie zauważałem)
2)Nic nie haczy(na zimnym,nie często ale zdarzało się głównie na niższych biegach 1,2 ale i sporadycznie 3)
3)Na zimnym zdarzało się szarpanie. Zawsze myślałem, że to od sprzęgła ale teraz się nie zdarza wcale. Dziwne. Temperatury koło 0 st.C.,raz minus ,raz plus Ciekawe co na ten temat sądzi czarnepaliwo :wink: czy wymiana oleju w skrzyni mogła mieć na to wpływ :?: :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 gru 2020, 15:04 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
20 grudnia 2020, o 21:58 koliber1960 napisał(a):
Ciekawe co na ten temat sądzi czarnepaliwo czy wymiana oleju w skrzyni mogła mieć na to wpływ


Oczywiście, że tak. Miałeś w skrzyni przepracowany, 7 letni olej, który w tym czasie pokonał z Tobą 170 tys. km. Ponad cztery razy okrążyłeś na nim Ziemię :zawrotglowy:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.