Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 10:57

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 29 sty 2016, 13:27 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.10.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Witajcie,

Mam pytanie, może głupie, może nie. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z Was ma wiedzę czy można przeprogramować silnik, tak aby ze 145 KM zrobić tą mocniejszą wersję czyli 165 KM. Z tego co wiem to są te same silniki i wydaje mi się że różnica jest w oprogramowaniu. Słyszałem że w starszych modelach M6 takie rzeczy można było zrobić a jak jest w GJ?
Z góry dziękuję za wszelkie wypowiedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 sty 2016, 14:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Polecam tę stronę. http://www.disi-tune.pl/

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 sty 2016, 14:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Tiger jak zrobis, to daj znac jak wyszlo, czy warto, bo w disi odblokuja tylko te 20HP, ale nadole zaduzo nie zrobili na papierze. Jak masz G145, to chyba nadole ( od kolo 2500rpm )najwiecej brakuje na te dluge przelozenia.
Ja widzalem na niece jescze toto, ale jest to daleko http://www.br-performance.be/en-be/chip ... kyactiv-g/
jeden z cech dal zrobic cx-5 a wydaje sie byc zadowolony

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 sty 2016, 08:02 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.10.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Dziękuję za odpowiedzi. Widziałem te 2 strony. Teraz jeszcze uważniej je przeczytam. Byłem ciekawy czy ktoś już może robił takie rzeczy.

Mazop polecasz stronę a czy robili Ci coś z silnikiem? Korzystałeś z ich usług ?

Napisałem do disi. Bardzo szybko i konkretnie odpisali. W sumie mnie zainteresowali tylko trzeba po Wawę jechać.

W sumie to jestem ciekaw czy ktoś korzystał już z takich usług.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 sty 2016, 11:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Z tego co wiem wersja 145 km, ma dłuższe przełożenia po modyfikacji powinna mieć lepsze osiągi niż wersja 165 km z krótszą skrzynią biegów. :idea: :idea:

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 sty 2016, 12:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
zalezi od modifikacii, jak sie poprawy i nadole chociaz o 10%, to tak, ale jak tylko koncowka, to bedze zalezalo od konkrétnej situaci
te dluge przelozenia troche robia, glowne jak sie wypredza z predkosci kolo 90km/h , gdzie juz niedas 2 bo niema sens a 3 jescze niema tyle mocy, bo jest pod 4000rpm. Ja mam 4000rpm na 100km/h a G165 juz przy necalych 90km/h = roznica kolo +10% mocy

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 mar 2016, 23:36 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.10.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Odgrzebuję trochę temat. Byłem dziś w serwisie i mechanik podpowiedział mi że może mi wgrać oprogramowanie od wersji 165KM ale potrzebuję nr VIN takiego auta, które ma 2.0 PB, 165 KM, i podobne wyposażenie (manual, przed FL, bez i-eloop, bez bajerów w postaci radarów, ostrzeżeń zmiany pasa ruchu).
Potrzebuję od kogoś z Was nr VIN, pomoże ktoś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 mar 2016, 08:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
napewno niemasz ostrzeżeń zmiany pasa ruchu ? automatyczna zmiana swiatel mijania i dlugich ..... ?

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 mar 2016, 09:56 
Offline
Chyba że ma naujubozsza wersję....sky go ?

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 mar 2016, 10:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Matarez, wydze ze masz SkyEnergy jak ja, to chyba zrobime za oplate CTRL+C u cebie i CTRL+V u mnie i mam G165 :)

sie kontaktowalem s DISI i u mnie problem, bo mam ECU Mitsubishi a z tym sobie niedaja rady. Naraze musi byc ECU Denso.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 mar 2016, 10:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
mirecsk38 napisał(a):
napewno niemasz ostrzeżeń zmiany pasa ruchu ? automatyczna zmiana swiatel mijania i dlugich ..... ?


Motion też nie ma, ale mój VIN nie pomoże bo jest automatyczna skrzynia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 mar 2016, 12:39 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
TigerCBR, sam numer VIN na pewno wystarczy? Potwierdzi ktoś?
Ja mam SkyMotion, ale polfit G145.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 mar 2016, 12:49 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.10.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Odpowiadam na pytania:
Mireck38: Wydaje mi się że nie mam asystenta zmiany pasa ruchu i zmiany świateł. Jakaś podpowiedź, gdzie mogę sprawdzić czy te funkcje są? Mogę podać nr VIN jak ktoś z Was ma możliwość po VINie sprawdzić wersję to podeślę na PW.
Matarez: Nie mam Skygo, bo mam automatyczną klimatyzację, podgrzewane fotele,NAVI, system HMI)
Masakra: Tak mi powiedziano, że VIN wystarczy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 mar 2016, 14:29 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
TigerCBR, jeśli masz ledowe światła do jazdy dziennej+ ksenony to jest to SkyEnergy. Jeśli nie to jest to wersja SkyMotion+pakiet Comfort (grzane stołki). W SkyMotion przedliftowej ztcp był chyba też radar SCBS (Układ wspomagający hamowanie ( zapobiegający kolizjom przy małej prędkości – przód)), w polifcie jest na pewno.
Swoją drogą.. może ktoś z G145 wybierze się kiedyś na hamownię. Mam dobre porównanie do G165 i G192 i moim zdaniem różnica w mocy między G145 a G165 jest tylko na papierze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 mar 2016, 16:11 
Offline
A jaka jest w takim razie różnica między 2.0 165km a 2.5 192 km wg. Hamowni z twojego doświadczenia ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 mar 2016, 18:56 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
MateZ nie wiem jak na hamowni, ale różnica silnikiem 2.0 a 2.5 jest bardzo wyraźna - powiedziałbym, że wprost proporcjonalna do pojemności. Zatem jeśli silnik 2.5 ma realne 192km to z prostej proporcji wychodzi: 192/2.5*2.0=... ? 154 Tłumaczyłoby to brak zauważalnej różnicy w mocy między G145 a G165, poza skrzynią oczywiście. Na G145 pociągniemy na 2 biegu spokojnie do licznikowych 110km/h, co w G165 jest niemożliwe.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 18 mar 2016, 19:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
masakra - ale dłuższe biegi nie spowodują, że samochód będzie szybszy. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 mar 2016, 20:51 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
wskaż proszę gdzie ja tak napisałem :-)


Ostatnio edytowano Pt, 18 mar 2016, 20:51 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 18 mar 2016, 20:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Nigdzie tak nie napisałeś. Z Twojej wypowiedzi odczytałem, że to coś na +, że można na 2 110 km/h osiągnąć.
Ja uważam, że to akurat -, dlatego napisałem to co napisałem. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 20:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
prawda jest taka, ze te dłuższe biegi troche zabijaja ten silnik, glownie 3 bieg. Czyli G165 powinna byc odczuwalne dynamicznejsza ( krotsze biegi + moc po 5500rpm)jak sie wypredza na krajowej z predkosczy kolo 90km/h. Jak jade kolo 80km/h, to mozna jescze u mnie dac 2 bieg, ale nie umie to idealne, to tego zrobie tylko jak juz jestem mocno :evil:
Idealne zrobic test, bym i zrobil, ale tutaj nikogo chetnego do porownania niemam, na zlot mi niepasuje termin a same video nic nieda, bo kazdy w innych warunkach testuje.

-- Dodano: 31 października 2017, o 20:49 --

samochod na hamowni i sie okazalo, ze niema sensu do niego grzebac
https://chiptuningpro.pl/realizacje/spo ... ga-tuning/

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 21:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
mirecsk38 to Twój? Bo to jest 145 KM odblokowane na 165 KM.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 22:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
tak moj, RUN 2 - tam dali K&N filter a wedlug papiera poszla moc o drobiazgy

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 gru 2017, 22:08 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.08.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Siema.
Zastanawiam się od jakiegoś czasu nad zwiększeniem mocy. Mam na mysli tu zmianę mapy silnika by zwiększyć moc ale nie wiem czy to by było bezpieczne.
Robił ktoś z was cos takiego już w swojej 6-tce?
Pozdrawiam

_________________
<pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lut 2018, 05:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zagranica
Witam mam kolegę który zwiększył moc swojej mazdy z 145KM na 180KM .
w tym samym garażu co ja podnosiłem moc swojej 2.2 sky activ-D u mnie 150KM na 210KM nie wiem jakie mapy mają w Polsce. Ja mieszkam w UK pozdrawiam serdecznie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lut 2018, 16:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
jaka byla u kolegu moc w serii bo u mnie wychodzilo wiecej niz mialo

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lut 2018, 17:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zagranica
Witam z tego co pamiętam miał dokładnie 147KM
2 konie wiecej bo w dowodzie 145KM i 208 momętu obrotowego a po remap 180KM. I 225 memętu obrotowego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lut 2018, 17:55 
Offline
I to lepiej przyśpiesia do 100 jak ogyrynalna wersja 165ps bo wersja 145 ma inne przełożenia skrzyni. ( chyba 100 robi sie na 2 biegu a już 165/192 na 3 biegu i sama zmiana biegu to strana czasu.)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lut 2018, 22:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Może i ja się skuszę. Mieszkam 20 km od słynnego garażu
BR-Performance Willebroek Belgia.Robią to za 550€.
https://www.br-performance.be/content/h ... motor=5884
Nie wiem tylko czy mój przebieg nie jest za duży,muszę zadzwonic.Jak możesz spytaj kolegi ile kosztowało i jak ze spalaniem-coś te koniki musi nakarmić,choć nie koniecznie musi bardzo wzrosnąć skoro to jest remapp.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.