Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 06:50

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: LPG SkyActiv-G
PostNapisane: Wt, 5 sty 2016, 23:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Witam

Nosze sie z zamiarem zakupu Mazdy 6 2.0 145 KM. Orientujecie sie koledzy jak ten motor wspolgra z LPG. Jaka instalacje polecacie i jak plus minus ksztaltuje sie spalanie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 11:20 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.09.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Do silników 2.0 145KM i 165KM pasuje Prins Direct LiquiMax-2.0. Koszt instalacji u autoryzowanego instalatora: 10500 zł, czas instalacji: 2 dni.
Interesowałem się tematem przed zakupem, jednak z racji niskiego spalania odpuściłem sobie temat - więc o spalaniu się nie wypowiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 16:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
10500 zł. ????
Co to za instalacja. Ja u siebie ( silnik 2,5 l 170 km) płaciłem 3400 zł u jednego z najlepszych gaziarzy na Śląsku.

nakrykloł żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 16:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
laki, wtrysk w fazie cieklej... do silnika z bezposrednim wtryskiem innej nie zalozysz...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 17:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Sorki Panowie. Coś mnie zmyliło. Myślałem, że kolega pytał o Mazdę GG/GY.

nakrykloł żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 19:18 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.09.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Na otomoto w jednym z ogłoszeń sprzedaży nowych 6-tek jest oferta z zainstalowaną właśnie tą instalacją Prins. Podają spalanie "porównywalne do benzyny" i "odpalanie silnika z LPG". Dla kulających masę km to pewnie opłacalny temat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 22:20 
Offline
mariano777 napisał(a):
Podają spalanie "porównywalne do benzyny" i


To ja się pytam po co LPG ? No chyba, że ktoś nie ma co zrobić z 10 tysia.... :roll:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 23:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Porownywalne do benzyny to chyba i tak taniej. Litr benzyny np. 4 zl, litr gazu 2 zl.

Jesli instalacja by tyle kosztowala to pewnie odpuszcze. Po zakupie zobacze ile lyka benzyny.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 00:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Matarez napisał(a):
mariano777 napisał(a):
Podają spalanie "porównywalne do benzyny" i


To ja się pytam po co LPG ? No chyba, że ktoś nie ma co zrobić z 10 tysia.... :roll:


Ale LPG wg fizyki powinien spalic ok 15% wiecej przy takiej samej mocy...
;)

A oszczedzac masz na cenie litra...

Ale i tak, zeby sie zwrocilo 10k PLN trzeba bedzie przejechac pewnie ponad 100k km

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 05:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Cena zabojcza i przy spalaniach ktore podajecie dla 145 KM chyba nie warta. Robie ok 20 tys na rok i pewnie zostawie Madzie bez modyfikacji. Silnikowi tez to chyba moze szkodzic.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 09:08 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Ja bym nie modyfikował jeżeli nie jeździsz często w długie trasy a poza tym z gazem jest jak jest. Jeden nie ma problemu a innemu zaraz check wywala bo partacz zakładał i właściciel jeździ od serwisu do serwisu. Miałem w poprzednim aucie gaz, a teraz mam święty spokój że go nie mam :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 13:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Taka prawda. Znajomy polecil polowie rodziny jednego gazownika. Wszystkim gra. Potem sam u niego zalozyl w BMW i non stop cos, a instalacja 3500 zl czyli nie oszczedzal.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 18:07 
Amator
Offline
Od: 16.07.2014
Posty: 87
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
gzesiolek napisał(a):
Ale i tak, zeby sie zwrocilo 10k PLN trzeba bedzie przejechac pewnie ponad 100k km


Przy średnim zużyciu 8 l/100 zwróci się przy 60 tys. km.
Ale przy założeniu, że nic nie będzie się działo a z tym różnie bywa... tym bardziej że nowych M6 z gazem jest pewnie śladowa ilość, więc trudno znaleźć jakieś opinie.
Gdyby ktoś jednak robił 60 tys. rocznie i planował autem jeździć 5 lat, to możliwość zaoszczędzenia 40 tysięcy jest warta rozważenia.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 18:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
amra, ale liczyles, ze gazu zuzyjesz o 1l wiecej przy prawidlowo wyregulowanej instalacji i ze bez spalania benzyny chocby to bylo optymistyczne 5l/1000km sie nie obejdzie...

Plus ekstra koszty eksploatacyjne i spokojnie do 100k km dobijesz...

No i przy 2.0 145KM jak nie jezdzisz stricte po miescie to spokojnie srednia mozesz miec ok 7l/100km ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 20:01 
Offline
Dodajcie jeszcze do tego extra płatne przeglądy, wymianę zbiornika gazu.....


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 21:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
LPG do SkyActive :lol: :lol: :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 22:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Tomek napisał(a):
LPG do SkyActive :lol: :lol: :lol:


Ot dyskusja <spoko> Gdzie jak nie tutaj? Moze rzeczywiscie nie na miejscu. Sky active lyka 4 l/100 km, wiec gaz bez sensu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 23:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
4 niemożliwe, ale 6 w trasie do 120 km/h, więc czego chcieć więcej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2016, 04:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Oczywiscie ze rewelka. Przed dodaniem posta nie wiedzialem o koszcie instalacji i tak malym spalaniu. Niestety jeszcze Madzia nie stoi w moim garazu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2016, 09:15 
Offline
tombien napisał(a):
4 niemożliwe


Jakby się koliber uparł.... :idea: :lol:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2016, 10:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Nie przesadzacie czasem? żłopać nie żłopie, ale swoje spalić musi jednak. Spalanie to nie tylko 80-90km/h w trasie ale i rozruchy, krótkie odc (w mieście na krótkich wcale tak różowo nie jest) , większe V, załadowanie a nie wieeelka pucha 6tki z jedną osóbką wewnątrz itd. W mieszanym użyciu i nie-eko tylko swobodnie (ale nie szaleńczo) jeżdżona 2.0AT powyżej 10 litrów ma średnio od 13tys km. Cena instalacji owszem spora, sam w znacznie więcej palących autach przed gazem się broniłem. Ale ostatnio wypożyczałem lawetę na LPG i zatankowałem 75 litrów za... 140zł (!) no robi to wrażenie jednak co by nie mówić o gazie. A jechała normalnie. Przy tego rzędu przebiegach na pewno do rozważenia jeśli technicznie nie szkodzi silnikowi i możliwe. Choć cena 10tys to naprawdę spoore przebiegi trzeba.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 sty 2016, 10:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Andrzejsr, to Ci powiem, ze Ci pali jak 2.5 AT :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2016, 11:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Ja wiem dokładnie kiedy ono rośnie to spalanie, i wiem jak można by zmniejszyć do poziomu Kolibra , ale tak się nie da jeździć. Dużą część zrobiem kilkoma wyjazdami z box'em i górą sprzętu WS na dachu, na autrostradach geometrycznie rośnie od 100-120km wzwyż, przy stałej V na poziomie coś tam powyżej limitu. A 1/3 zgrubsza przebiegu to właśnie po dach wyładowana i nad dachem - nie mniej. I na trybie sport (bo tak obciązona to już totalna krowa bez tego sport) który powinien się normal nazywać i być domyślnym trybem . A tryb normalny powinien być guziczkiem załączany jak ktoś ma nastrój - guziczek chilloutowy taki :) A tryb sport to bieghi tak ustawione że zamiast na 1,5 tys obr to na 3-4-5 tys jedzie, bo wtedy ma moment i moc.
Nie narzekam w żadnym razie, bo to i tak ok, ale nie piszmy nowym użytkownikom że jakieś kosmiczne 4 czy 7 litrów to norma. To jakieś ekstremalne ekstrema. Czy z rozgrzanego silnika z trasy jednostajnej przy 80-90km/h. To nie jest normalna jazda. A ten LPG gdyby był (GJ ma masę miejsca w bagażniku na butlę) i gdyby by ciut tańszy to może niegłupi pomysł. Silnik ani kultowy ani nic żeby go nie "hańbić gazem", jakieś szpeje w komorze i tak mu nie zaszkodzą wizualnie. No po prostu nie ma co się oburzać na takie zapytania , sam bym się może zastanawiał jakby to z 4-5-6 tys miało kosztować, bo na długo ten wóz planuję , z podobnymi obciążeniami a może i większymi (jakieś przyczepy, lawetki do ciągnięcia właściwych aut itp. ) . To musi palić. Nie pali jak nie jest obciążona czy już rozpędzona i nagrzana, wtedy czy 2,5 czy 2.0 to jadą przypuszczam na ok 50-60 koni mocy może w jednostajnym 80-90 km/h.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 sty 2016, 12:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Andrzejsr, zejdziemy znowu do dyskusji lekko nie na temat...
ale jak 4 jest wartoscia kosmiczna tak 7 jak dla mnie to normalna wartosc przy 2.0 jak nie jezdzisz tylko po miescie, ew. obladowanym autem z predkosciami ponadautostradowymi...

Wiec nie przeginaj w druga strone...

Zeby miec srednia dwucyfrowa to sie trzeba mocno starac nawet przy 2.5 (chyba tylko raz mi sie udalo z baku i to przy jezdzie po zakorkowanym Krakowie), a co dopiero przy 2.0...
Ba imc Robert z ktorym ostro dyskutujesz w watku o hamulcach co to po autostradach ma predkosc przelotowa o paredziesiat km/h wieksza niz ograniczenie ma srednia niewiele ponad 10l/100km w 2.5 ....

Jak przegladniesz wyniki z motostats czy raporty na autocentrum to spalanie srednie jest w okolicach:
2.0 7-7,5l/100km
2.5 8,5-9l/100km

Wiec nie wiem po co to besztanie bo Tobie pali 10l... Spalic sie da, ale czy to norma... wg mnie nie...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2016, 21:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
No przecież osoby zliczające w motostatach to już samo w sobie ekstremalna grupa, na pewno nie statystyczna. Samo to wpisywanie zmusza do dyscypliny i wymaga specyficznej osobowości. Tak pali 2.0AT jak napisałem (>10 z 13tys km przebiegu) . Właśnie jeździ po kilka km odcinki miejskie cały tydzień (w sumie tu chyba gaz LPG nie pomoże bo zdaje się początkowe kilka km i tak auto z LPG jednak na benzynie jedzie ), czasem kilkanaście km - tu by się przełączyło pewnie. Zaczyna zawsze te odcinki zimna , lub też obładowana kiluset-kilkutysięczne odcinki ale wtedy z Cx znacznie podwyższonym i goniona bez wielkiego oglądania się na opory i motostaty.
Żeby byłą jasność - uważam że b. mało pali . Ale nie 4-7 jak tu padło. I jeśli by to nie miało uszkodzić silnika to można LPG rozważać w GJ spokojnie.

A co do większy/mniejszy silnik. Większy w warunkach płynnej legalnej jazdy, nagrzany wcale więcej nie musi palić. Użytkuję przemiennie 3.2 i 2.5 V6 tej samej identycznej konstrukcji pana Busso, Alfowskie, żłopią obydwa dość mocno. Ale 3.2 w warunkach łagodnych jak wyżej - pali litr mniej. Regularnie. Bo moment obr ma niżej niż taki sam moment w mniejszym odpowiedniku i nie wymaga kręcenia wysoko, nawet nie sięga do połowy swych możliwości gdy mniejszy już kręci się na 2/3 .
Więc 2.0 jak najbardziej może więcej niż 2.5 (czy niewiele mniej) w Mazdach palić.
Waśnie policzyem, że przez te moje 13 tys km spaliła nam GJ benzyny za prawie 6 tys zł. Z LPG - zostałaby połowa z tego - choćby na komplecik opon torowych całkiem przyzwoitych .
Hmm, kurcze, chętnie poczytam o pierwszych doświadczeniach z LPG w GJ bo w tym wypadku - masa miejsca w bagażniku i jeśłi te super hiper instalacje faktycznie silnika nie niszczą - dlaczego właściwie by nie ?
Jakieś argumenty ?
(piszę to ja, dotąd ignorujący LPG).

-- Dodano: Pt, 8 sty 2016, 21:16 --

Edit : ten gaz w fazie ciekłej Prins to nie taki głupi wygląda . Do każdego modelu auta oddzielny zestaw dedykowany (nie widzę do 2.5 w ogóle, tylko do 2.0) . Wykorzystuje sterownik auta ten sam co do benzyny, wtryski benzyny, przewody paliwowe...
I zbiornik gazu do GJ ma 55 litrów i do każdego modelu przy tej instalacji mają dedykowane zbiorniki, więc można zakładać że nie jest to toporna butla w bagażniku. Zawsze odstraszała mnie konieczność tankowania co 200km od gazu. Ale przy 55 litrach to jakieś 500km. I zapala od razu na gazie. Przez 6 lat , około 150 tys km wychodzi ok 20tys zł taniej na LPG po odliczeniu tych 10 tys na montaż. I nie musimy się eko-męczyć.
No gdzie jest haczyk? ktoś wie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2016, 21:55 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.02.2015
Posty: 244
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Że trzeba założyć na początku przygody z autem i latać 150 tys km. A to mało kto robi :)

Ja jakoś miałbym opory wydać 10,5 tys na gaz.

Taki zabieg ma sens przy motorach V8, a nie aucie które pali 8 litrów benzyny.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2016, 22:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Nie 8 tylko 10 litrów. Poprzednie rodzinne zrobiło 190tys od nowości w 10 lat z nami, i wciąż jeździ w rodzinie. Mazda sądzę że raczej więcej zrobi bo więcej jeździmy. 10tys zł które da 20-30 tys zł to sens ma raczej, liczę to auto na min 8 lat i 150-200 tys u nas. Przy aucie używanym, kupowanym na 2-3 lata to nie ma sensu, ale na taki czasokilometraż?
No nic, w serwisach gdzie montują o ten zbiornik popytać trzeba, jak jest rozwiązany, bo to w sumie najważniejsze, kupowałem ją dla bagażnika w dużej mierze, jak by jakoś istotnie miał go zbiornik ograniczyć to odpada, ale jak go jakoś sprytnie wymyślili to bardzo poważnie rozważę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 sty 2016, 01:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
mialem przez chwilę zagazowanego civica i słabo to wspominam, ale aktualnie mój kumpel cieszy sie gazem w rav 4 zadowolony że ogromne oszczędnosci - dla mnie najwiekszą porazką jest planowanie z nim wakacyjnych podróży zagranicznych: gdzie w czechach, gdzie w de, gdzie w austrii, francji czy włoszech, na którym zjeździe trzeba zjechac z autostrady przerwy co 300-400 km szukanie stacji ...
no i znacznie ograniczony bagażnik


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 sty 2016, 08:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Ciekawa dyskusja sie nawiazala. Na pewno w trasie po Europie tak jak piszesz trzeba kombinowac gdzie by to lpg znalezc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 sty 2016, 11:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
W poprzednim aucie miałem LPG i strasznie irytujące było dla mnie to ciągłe tankowanie (co min 300km), w Maździe na szczęście mieści się większa butla i nie jest to aż tak dokuczliwe.
Ale tak jak piszecie, wyjazd za granicę to duży kłopot. Kiedyś wybraliśmy się do Bułgarii, a że w Rumunii nie miałem listy stacji i nie było ich zbyt gęsto to stacji szukałem już po przejechaniu 200km, ciężka sprawa.
Innym razem gdy wybrałem się na zachód, to przejazd przez całą Europę bez problemu (Niemcy, Belgia, Holandia, Francja, Włochy, Austria...) tylko w Hiszpanii, w samym Madrycie nie mogłem zatankować. Wykaz stacji z gazem w nawigacji był dość ubogi, a jak podjechałem to okazało się, że awaria, albo stacja już zlikwidowana, albo nie mają akurat pasującej końcówki :(
Poddałem się i pojechałem na benzynie.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.