Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 15:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 12 lis 2015, 17:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ciekawa sprawa z tym paskiem, tak szybko? Właściwie jak zwykle w maździe padła guma :wink: Jak nie rura kolektora, to uszczelka, a teraz pasek.... :/ jestem ciekaw co wymyślą przy tej wymianie. :idea:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 12 lis 2015, 17:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Według mnie to nie pasek a któraś z rolek wydaje ten dźwięk i ona jest do wymiany. To po pierwsze, a po drugie rolka jest na gwarancji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2015, 18:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Pasek nie podlega gwarancji ?
Sam pasek na pewno metalicznego odgłosu nie wydaje, chyba że poszarpany i jakiś "frędzel" o coś po drodze zahacza metalowego ? ale czemu miałby być poszarpany ?
Albo źle napięty i luźniejszy wpada w wibracje i uderza o coś. Ale ładowania by nie było lub słabsze i jakieś kłopoty z prądem.

pasek 100zł , a robocizna ?
Tak czy siak przy 30tys jakie zużycie eksploatacyjne.
Siedziska siedzeń wymieniają to nie eksploatacyjne (a się dupskiem ociera co dzień) a pasek którego nikt nie rusza i ma wg instrukcji mieć inspekcję przy 3 latach/60tys?
Coś mi się wydaje że lubią czasem w Maździe ponaciągać trochę.

Albo właśnie łożysko jakiejś rolki ? trudno zgadywać, ale może pokażą Ci jakie to uszkodzenie tego paska jest , tzn nie może tylko powinni raczej nawet przed wymianą bo na pewno widać jak poszarpany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2015, 18:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Andrzejsr napisał(a):
ale może pokażą Ci jakie to uszkodzenie tego paska jest , tzn nie może tylko powinni raczej nawet przed wymianą bo na pewno widać jak poszarpany.

Moim skromnym zdaniem, to bardzo słuszna sugestia z tym pokazaniem zniszczonej części zamiennej/eksploatacyjnej :idea: <czekam>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2015, 19:12 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Andrzejsr napisał(a):
Albo źle napięty i luźniejszy wpada w wibracje i uderza o coś. Ale ładowania by nie było lub słabsze i jakieś kłopoty z prądem.

Właściwie już od nowości mam kłopoty z prądem z akumulatora, stale niedoładowany. Pisałem o tym wielokrotnie w wątku o i-stopie. Może jest coś na rzeczy!

Mazop napisał(a):
to bardzo słuszna sugestia z tym pokazaniem zniszczonej części zamiennej/eksploatacyjnej

Rzeczywiście, skoro za pasek mam zapłacić więc zużyty pasek powinien być przekazany użytkownikowi.
Z oglądu w dniu dzisiejszym nie widać śladów poszarpania.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2015, 19:21 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pytanie, czy oddadzą Ci Twój pasek, ten podobno uszkodzony. Bo może nowych nie mają (to co kuźwa mają, bo podobno spinek do tapicerki też nie) ale jakieś stare, z innej mazdy lub fiata.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2015, 19:54 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 23.01.2015
Posty: 98
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Według mnie to rolka i wymieniać będą komplet a pasek to żeby koszta się zwróciły częściowo i klient za dużo wiedzieć nie musi :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2015, 20:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Kurcze , to efekty tego, że na hale nie wpuszcza się klientów. I nie tłumaczy i nie pokazuje. To w ogóle jest skandal.
Może i nie oszukują, ale podejrzliwość swoje robi przy braku zaufania.
Sam widziałem filtr powietrza w wozie świeżo po przeglądzie niby z wymianą tego filtra (nie mazda. Fiat i AR też nie :) ) - liście, brud itd. , ze 2-3 lata niewymieniany, a powinien był być już 2x przynajmniej. Oczywiście na fakturze a jak, wymieniony :)
Po takich przykładach, czy pozostałościach z czasów Polmozbytu (klocki klienta fiuu na wóz "swojego" a klientowi że zjechane i co, musi kupić, frycowe zapłacić ) . Po takich akcjach samemu widzianych czy w rodzinie, to w paranoje się wpada nawet wobec uczciwych serwisów.

Zagryziak - macie zdaje się ten komfort w stolicy, że jest kilka serwisów ASO. A i pewnie jakieś przyzwoite nie-aso.
Jak miałeś problemy z ładowaniem to może podjedź do innego i zapytaj czy mogą pomierzyć ładowanie czy jak w papierach stoi jest ? nie wspominaj o pasku - czy sami zauważą. Jak potwierdzą że ładowanie slabe to owszem może być przyczyna wcześniejszych problemów. Ciekawe czy jak wcześniej zgłaszałeś niedoładowanie akku czy mierzyli prąd ładowania i czy było ok?
Jak nie, jak teraz luźny to można pewnie łączyć te sprawy. Ale luźny to nie wina paska tylko napięcia go raczej.
Po prostu trzeba serwisanta uczciwego a nie chcącego coś ugrać czy wykiwać klienta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2015, 20:57 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Andrzejsr napisał(a):
Po prostu trzeba serwisanta uczciwego a nie chcącego coś ugrać czy wykiwać klienta.

Dotychczas do serwisu ASO BOŁTOWICZ praktycznie nie miałem zastrzeżeń ale też i potrzeb jakichś specjalnych nie zgłaszałem.
Prawdą jest natomiast, że kilkakrotnie zgłaszałem problemy z i-stopem wynikające z: Obrazek

Wraz z tym napisem na display-u ukazywała się migająca pomarańczowa ikonka i-stop, czerwony trójkąt ostrzegawczy a sam i-stop nie działał.
Pierwsza reakcja ASO to wymiana akumulatora na nowy, który sprzedawany jest w każdym ASO Mazdy z gwarancją 3-letnią (ja takiej nie otrzymałem). Aku dostałem za darmo. Kolejne zgłoszenia kończyły się doładowywaniem w ASO akumulatora i stratą mojego czasu. Wreszcie zdecydowałem o zakupie elektronicznego prostownika i ostatnie dwa doładowania wykonałem we własnym zakresie. Od kilku dni sytuacja z i-stopem się powtórzyła. Traf chciał, że zdarzyło się to na czas ostatniego warszawskiego spota i koledzy usłyszeli ten metaliczny odgłos z komory silnika w moim aucie.
I tak dotrwałem do dzisiejszej wizyty w ASO, poprzedzonej testem/diagnozą podczas spotkania z szymkiem1604. Właściwie ON mnie do wizyty w ASO skłonił, za co MU wielkie dzięki. :*

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2015, 21:11 
Offline
Wg. mnie ( nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, poprawcie mnie jeżeli piszę głupoty :wink: ) wina ewidentnie leży po stronie napinaczy, które powodują niedostateczne naciągnięcie paska, a ten z kolei źle napędza alternator i stąd problemy z ładowaniem....Pasek nie jest raczej uszkodzony...Osobiście wymieniłbym napinacze razem z paskiem...A tak w ogóle "kamień z serca", że to "tylko" napinacze...Chociaż dość szybko "padły" - 30 tyś. - mało trochę... :>


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2015, 22:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
ciekawe czy po wymianie - problem zniknie

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lis 2015, 05:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Mam to samo zdanie tak mi się wydaje ze to jakaś rolka . Spróbuj taki test może to rolka od sprężarki? Zrób test z włączona klimatyzacją i wyłączoną.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lis 2015, 06:07 
Offline
zagryziak najważniejsze że to osprzęt a nie silnik.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lis 2015, 08:57 
Offline
Irys - dobry pomysł. Najlepiej zrzucić pasek z alternatora i sprężarki klimy a potem sprawdzić czy dalej to słychać.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lis 2015, 15:36 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Wymiana paska ma nastąpić w przyszłym tygodniu, gdy pasek już dotrze do ASO.
Odnoszę jednak wrażenie, że coś w ASO w trakcie diagnozowania poprawiono, wręcz skłonny jestem podzielić diagnozę Matareza, który pisze:
Matarez napisał(a):
wina ewidentnie leży po stronie napinaczy, które powodują niedostateczne naciągnięcie paska, a ten z kolei źle napędza alternator i stąd problemy z ładowaniem....Pasek nie jest raczej uszkodzony...Osobiście wymieniłbym napinacze razem z paskiem.


Wskazuje na to dzisiejsze zachowanie auta, ani razu nie włączyło się ostrzeżenie o problemie z akumulatorem a i-stop działał prawidłowo, po raz pierwszy od kilku dni.
No dobrze, poobserwujemy zobaczymy. W każdym razie w dniu, gdy w ASO zaczną mi pasek wymieniać będzie o co ich pytać.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lis 2015, 16:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Może zanim dotrze pasek to zaglądnij do innego serwisu niech rzucą okiem - napięcie paska (to może palcem pewnie nawet jak się wie ile ma się uginać) , czy lekko rolki chodzą itp.
Warto mieć drugą opinię niezależną.
Jak najbardziej mogło to być powodem braku ładowania/gorszego ładowania - jak więcej prądu alternator ma dawać to opór wzrasta. Pasek mógł oberwać skoro się ślizgał cały czas . Trochę zgadywanie.
Są w ogóle gdzieś na forum takie działy jak "polecane serwisy niezależne" ? w całej PL, w sumie dobrze mieć w zanadrzu kogoś takiego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lis 2015, 17:03 
Offline
zagryziak napisał(a):
Odnoszę jednak wrażenie, że coś w ASO w trakcie diagnozowania poprawiono


Przypuszczam, że dociągnięto rolkę napinacza....

Niezawodnym i najprostszym sposobem na "słuchowe" sprawdzenie czy któraś z rolek nie jest "padnięta" jest zrzucenie paska z wszystkich rolek i słuchanie....


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lis 2015, 19:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
A skąd od razu diagnoza że to napinacz? A może sprzęgiełko na alternatorze niedomaga?
Zapewne coś się zesrało z winy osprzętu, a żeby MMPOL nie był stratny to klient musi partycypować w kosztach. Sam pasek nie jest przyczyną zapewne.

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lis 2015, 16:00 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
zagryziak napisał(a):
Wymiana paska ma nastąpić w przyszłym tygodniu, gdy pasek już dotrze do ASO.

Minął tydzień i dupa blada, żadnego wezwania z ASO. :/

zagryziak napisał(a):
Wskazuje na to dzisiejsze zachowanie auta, ani razu nie włączyło się ostrzeżenie o problemie z akumulatorem a i-stop działał prawidłowo, po raz pierwszy od kilku dni.
No dobrze, poobserwujemy zobaczymy.

Obserwowaliśmy przez 9 dni i zobaczyliśmy. Nic się nie zmieniło, i-stop ponownie kaput - miga, ostrzegawcza czerwona lampka świeci non stop, a także info na displayu o konieczności kontaktu z serwisem w związku z nieprawidłowo działającym akumulatorem. W poniedziałek pojadę do ASO Bołtowicz, i coraz poważniej myślę o zmianie ASO.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lis 2015, 16:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
zagryziak napisał(a):
Obserwowaliśmy przez 9 dni i zobaczyliśmy. Nic się nie zmieniło, i-stop ponownie kaput - miga, ostrzegawcza czerwona lampka świeci non stop, a także info na displayu o konieczności kontaktu z serwisem w związku z nieprawidłowo działającym akumulatorem.

Nie gniewaj się Zagryziak , że trochę pojadę sarkazmem , ale pojedź ... może ci podładują ? ...
Aku do wymiany i tyle :(

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lis 2015, 16:20 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
bespartyjny, nie gniewam się. W ASO nie podładują mi lepiej niż ja sam to zrobię, nie stracę przy tym czasu na wizyty.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lis 2015, 16:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Czyli dalej na chybił trafił? :mad:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 19:57 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.10.2014
Posty: 18
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Hey Wszystkim!

Sorki za moją nieobecność ! Sporo spraw z pracy, życia itp :]

Ale do rzeczy:

Auto do dnia dzisiejszego jest nadal w serwisie i niestety nadal nie wiadomo jaka jest przyczyna. Między czasie powstało wiele teorii /co to może być/. (Wykluczone zostały elementy osprzętu silnika, były podmieniane wtryskiwacze itp itp)
Serwis wg. wskazań techników z MMPOL diagnozował silnik (Panewki, Były kamerki wkładane w silniczek itp), osprzęt (Prawdopodobnie z każdej strony ;/ ) ale przyczyna jak nie była znana tak nie jest. Między czasie zostały zaciągnięte informacje z /Japonii/ ale też nie mieli takiego przypadku.

Po po prawie 30 dniach czasu dostałem informacje, że zostanie wymieniony silnik krótki (Co to znaczy? ;] chyba cały słupek od głowicy w dół)

Wiem też, że Japończycy się tym zainteresowali i nie wiadomo czy mój stary silniczek nie popłynie prosto do ich kraju. Czyli musi być to coś poważniejszego ...

_________________
_________________
Mazda 6 2.0 Sedan SkyPassion Czerwona Dusza + Ceramic PRO STRONG 9H


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 20:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Silnik krótki to główne elementy robocze silnika, czyli blok z korobowodem, panewkami, tłokami, pierścieniami, cylindrami. Bez głowicy, zaworów, wtrysków, rozrządu, osprzętu itd.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 22:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ale że co 2.0 PB też coś nie hallo? :mad:
Ale robią sobie zachodu, wymieniliby silnik i nie byłoby sensacji i nerwów, a będzie kołowanie i klejenie głupa jak na początku z wałkiem u diesla, zwłaszcza jak to wyjątek jak mówią a z naszych poza tym przypadkiem nikt się nie skarży :/ i chwali eksploatację benzyny :idea:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 23:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Xcss: ile masz km i na jakim oleju ? 0W20 czy 5W30 ?

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 13:15 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.10.2014
Posty: 18
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Mam 40 tys zrobione. Akurat drugi przegląd był. A olej to chyba 5w30

_________________
_________________
Mazda 6 2.0 Sedan SkyPassion Czerwona Dusza + Ceramic PRO STRONG 9H


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 15:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
no kazdy inaczej jeden 5w30 a drugi 0w20

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 15:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
5w30 jedynie przy zmianach co 10 tys, w innym wypadku szlam w silniku murowany. 0w20 trochę lepiej wypada, jednak kończy się po 12 tys km.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 15:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Xcss, domagaj się nowego silnika. Nie chciałbym żeby ASO lepiło mi nowe 2.0 SkyAvtive...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.