Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:54

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

administrator
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 17:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tym bardziej, że nie złożą już tak jak fabryka to zrobiła.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 22:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Diesel dał się we znaki, a teraz benzyna, chyba za dużo by było teraz tego nieszczęścia na raz, może nie jest tak źle. :idea: :/ jednostkowy może przypadek <niewiem>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 gru 2015, 16:38 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.10.2014
Posty: 18
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Panowie Mazda odebrana ! Nowy Silnik od głowicy w dół. Powód awarii: Nieznany. Silnik pojedzie pewnie na żyletki.

Ale cóż stało się to się stało, pytanie czy wszystko będzie ok.

_________________
_________________
Mazda 6 2.0 Sedan SkyPassion Czerwona Dusza + Ceramic PRO STRONG 9H


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 gru 2015, 17:43 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Lać i jeździć, obserwować, kontrolować i ... cieszyć się z auta Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 mar 2017, 16:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.02.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Xcss napisał(a):
Tak otrzymałem oczywiście autko zastępcze. Ale człowiek przywiązany do swojej, że aż łezka się w oku kręci jak coś takiego się dzieje ;/


-- Dodano: Cz, 2 mar 2017, 23:40 --

WITAM wszystkich mam problem z moją Mazda otóż po odpaleniu zimnego silnika po dłuższym postoju w momencie kiedy pracuje na tak zwanym ssaniu i schodzi na coraz wolniejsze obroty to zaczyna stukać tak przez około 2 minut aż się lekko podgrzeje potem ok.Dodam że słyszę to tak od dołu silnika i tak jakby też po stronie alternatora stukow przypomina te wspomniane kulki.

-- Dodano: Cz, 2 mar 2017, 23:44 --

Dodam że mimo że jest to rocznik 2013 to ma najechane tylko 24000 i problem jest tylko na zimnym silniku

-- Dodano: So, 4 mar 2017, 16:19 --

Witam mam pytanie czy miałeś te stuki tylko na zimnym silniku? Pytam bo mam coś podobnego ale tylko jak pierwszy raz odpale zimny silnik i w momencie jak schodzi z ssania


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 mar 2017, 19:45 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Marek19790, wydaje mi się, że powodem może być uszkodzona rolka napinacza.
Jeżeli mnie pamięć nie zawodzi właśnie przy podobnych odgłosach w moim aucie taką diagnozę postawiono w ASO, po czym wymieniono rolkę oraz pasek alternatora.
Od tamtej pory cisza.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 mar 2017, 17:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.02.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
A czy miałeś to tylko chwile po odpaleniu zimnego silnika po dłuższym postoju


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 mar 2017, 20:46 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Panowie, to może nie do końca ten temat ale nie chcę śmiecić. Mam nakulane prawie 60 kkm i niedawno wsłuchałem się w pracę silnika. W sytuacji, kiedy odpalam letni silnik (na tyle by nie włączało się to 30 sekundowe "ssanie") przez ułamek sekundy tuż po zapłonie przy wzroście obrotów do ok 1200 słyszę głośniejszą pracę układu zaworowego. Po pół sekundzie zalany olejem milknie, tzn dźwięk jest stłumiony.
Pytanie czy to typowe, bo o ile olej w popychaczach jest to z góry spływa do miski i to jest właśnie chwila na powrót do góry, czy jednak coś nie tak? Kontrolka oleju się nie zapala.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 kwi 2017, 00:01 
Amator
Offline
Od: 22.02.2015
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A ja mam taki problem z m6 2017.
W grudniu/styczniu, jak były mrozy usłyszałem z pozycji kierowcy dźwięk, który można opisać jak jakieś "tyrkotanie" w prawym obszarze silnika. Dźwięk pojawiał się w okolicach 3,5 -4 tys obrotów i był głownie słyszalny na 3 biegu. Dodatkowo, według mnie, nasilał się(był bardziej słyszalny) pod większym obciążeniem samochodu i przy niższych temperaturach. Zgłosiłem to wtedy do ASO i wymienili pasek od alternatora oraz napinacz ( ale nie byli w 100% pewni).
Tak się złożyło, że od wymiany już tak zimno nie było ale dźwięk nadal w mniejszym nasileniu występuje. Pojechałem do innego ASO gdzie przyznali, że cały czas coś dziwnego słychać ale porównywali z swoim autem demo i tam też przy tych obrotach to występuję... Potwierdzam, przejechałem się ich autkiem i to "tyrkotanie" słyszałem ale dźwięk był zdecydowanie bardziej stłumiony, może dlatego, że przebieg auta 1200km.
Werdykt ASO: TTM... :rozejm: ale będą obserwować po innych samochodach.

Czy u Was też taki dziwny dźwięk występuje? U siebie zacząłem go intesywnie słyszeć podaczas mrozów i przy przebiegu około 3 tys km, teraz mam 9 tys km i nadal przy tych obrotach szczególnie na 3 biegu jest słyszalny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 23:16 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Mam to samo. Przebieg 60 tys km. Dźwięk moim zdaniem jest pracą układu zaworowego. Głośniejszy im auto bardziej niedogrzane. Występuje powyżej 3,5 tys obrotów. Był od początku ale z czasem się nasila. Obawiam się, że TTTM...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 kwi 2017, 09:18 
Offline
U mnie prawie 117 tyś. i nic takiego nie zauważyłem ( może występuje <niewiem> ). Ale nie kręcę niedogrzanego silnika powyżej 3,5 tyś. obrotów.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 kwi 2017, 21:38 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Niedogrzany to kwestia względna. W moim przypadku to silnik po ok 6 km jazdy. Niebieska kontrolka (55C) juz dawno zgasla. Obroty 550 biegu jalowego - znaczy cieply. Ale olej - jestem pewny dopiero sie dogrzewa. Po przejechaniu kilku kolejnych km dzwięk znacznie cichnie. Nie pałuję zimnego...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 06:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.02.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
A ja mam problem z samoczynnie wylaczajacym się silnikiem.Odpalilem auto pojechałem parę metrów do przodu i się wyłączył i nie zapala. Dodam że mam Mazde 6 gj 2.0 benzyna skyactiv 165 ps. Po wstrzyknieciu małej dawki startera w filtr powietrza odpala poczym zaraz znów gaśnie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 07:44 
Offline
Pompa paliwa ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 19:15 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Cześć Panowie.

Przepraszam, że odkopuję, ale stwierdziłem, że nie warto zakładać nowego tematu.

Sprawa dotyczy stuków w samochodzie, który - UWAGA - jest NAGRZANY. Sam dźwięk przypomina mi bardziej grzechotkę. Dochodzi on gdzieś z silnika lub pod silnikiem od strony kabiny. I znów niespodzianka - UWAGA - dźwięk słyszalny jest tylko na wolnych obrotach w pozycji P i N - po wrzuceniu D i dalszym postoju znika!
Poniżej wrzucam wideo, gdzie starałem się uchwycić ten dźwięk.

https://www.youtube.com/watch?v=QZ8nKj5mPoQ


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 19:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Marxxx Mam podobnie jak na tym filmiku.

To pierwsza zima z moją M6, wiem że na ssaniu jest głośna przez kilkanaście sekund i leci dymek ale jak jest temperatura w minusie to momentalnie po odpaleniu jest bardzo głośno i po 1-2 sec już normalny wyjec na ssaniu.
Jak jest rano w plusie koło 7 stopni to po odpaleniu wysokie obroty i jest głośno, ale jak jest rano w minusie to momentalnie po odpaleniu 1-2 sec. jest jeszcze głośniej i dopiero po chwili wyje na ssaniu.
Coś jest nie tak ?.
Olej 0w20.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 19:35 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Pan z serwisu powiedział, że mam zalany 5W30 - auto kupiłem po serwisie olejowym od dealer'a więc muszę wierzyć na słowo.

Ten grzechoczący, metaliczny dźwięk miałem nawet latem - na przykład, gdy samochód się dogrzał i po jeździe stanąłem, wrzuciłem P i chciałem go zgasić. NIGDY na zimnym.
Tym co piszesz bym się nie przejmował - zima ma swoje prawa.

Rozumiem więc, że też masz w samochodzie ten sam dźwięk co ja i też po nagrzaniu silnika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 19:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Czytałeś to ?

viewtopic.php?f=65&t=10024


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 20:04 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tak, czytałem.

W teście Saturday Car Fever od 24:40 też słychać chyba to samo co u mnie.

Umówiony jestem do ASO więc niech sprawdzają co to takiego. Żadnych innych objawów tylko twn dźwięk. Nie mam pojęcia co to.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 maja 2019, 14:21 
Świeżak
Offline
Od: 29.11.2015
Posty: 27
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Witam,
Wczoraj zauważyłem, że jak mam poniżej 1300 obrotów i wcisnę delikatnie gaz, tak aby nie zmienił się bieg, to słychać metaliczny dźwięk przy przyspieszaniu, chrobotanie. Automat 2.5PB. Skrzynia działa normalnie, przy wyższych obrotach już nic się nie dzieje, albo już nie słychać.
Co to może być? Miał ktoś z was podobną sytuacje?

-- Dodano: 30 maja 2019, o 15:21 --

Byłem, sprawdziłem - napinacz paska. Jutro wymiana.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 09:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.06.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: łódzki
Ja właśnie szukam mazdy 6 GJ ale jak widzę co się dzieje z tymi jednostkami napędowymi to przeraża mnie to. Czy to standard w tych modelach? rolki napinacza pasek, wałki rozrządu, alternator, turbina itp. Moja Skodzina octavka z 2006r. ma przejechane 278k i NIGDY ale to NIGDY żaden osprzęt nie był wymieniany. Turbina już leci bo śwista ale daje czadu, pasek osprzętu wymieniłem przy 260k pierwszy raz po 12 latach bo już trochę sparciały był. Auto od nowości w najwyżej wersji i mogę powiedzieć że przez te lata serwis mnie kosztował 1600zł za dwumasę i sprzęgło plus jakieś końcówki drążka raz, sworzeń, sprężyna jedna, łożyska dwa i nic więcej. Jedynie to ruda ją zżera po mału. Czyli w sumie przez tyle lat na auto wydałem może 2800zł! Auto nadal ZAPye.ala 198km/h i nic nie stuka nic nie puka, cisza i jedzie jak po sznurku. Jedyna wada ale to już wiedziałem przy zakupie, że wygląda jak KuPa ale bardzo wygodna i mega wielki bagażnik.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 10:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Więc nie opłaca się zmieniać, masz tanie wygodne oszczędne auto, dupowóz jak marzenie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 cze 2019, 14:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Tak ma być. Po Maździe kupisz Mercedesa, potem Bentleya, itd. a w miarę zaawansowania" technologii z przewagą" zawsze mile powspominasz prostszy wynalazek.
Ja miło pamietam 126p ale nienawidzę kilkuletniej przygody z vw 1302 gdzie nawet w momencie sprzedaży urwał się pedał gazu! Teutoński szajs.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 sie 2020, 12:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.07.2020
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cześć wszystkim, to mój pierwszy post. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 2.0 165 km Skypassion rocznik 2015. Gdy opadły emocje po zakupie samochodu, zauważyłem, że z okolic silnika/skrzyni dobiega hałas typu pisk/ćwierkanie. Hałas ustaje po lekkim wciśnięciu sprzęgła, występuje także w trakcie jazdy. Samochód ma przebieg ok. 99 tys km, serwisowany od początku w ASO. Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem? Jakieś łożysko sprzęgła/skrzyni?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 sie 2020, 14:43 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.11.2019
Posty: 34
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
DMN785 napisał(a) napisał(a):
zauważyłem, że z okolic silnika/skrzyni dobiega hałas typu pisk/ćwierkanie. Hałas ustaje po lekkim wciśnięciu sprzęgła, występuje także w trakcie jazdy.?


Może to łożysko oporowe sprzęgła, miałem podobną usterke i podobne objawy

Wracając do głównego wątku mam podobny problem, na moje ucho dzwięk przypomina jakby uderzający wiatraczek o coś, generalnie coś co się obraca, wiruje i uderza o jakąś inną powierzchnie. Dźwięk zauważalny raczej tylko na zimnym. Poniżej link z nagranym dżwiękiem, słychać go dobrze na samiutkim początku filmiku od 0 do 1 sekundy, póżniej od 6 do 9 sekundy, od 13 do 14 sekundy,póżniej też ale słabiej, to jest takie terkotanie ktore włacza sie na dłuzsza lub krotszą chwile i ustaje.
https://www.youtube.com/watch?v=6i2gV5AFo9Y


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2021, 18:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Wydaje mi się że też to slyszałem, najczęściej w zime , jak olej jest zimny i tylko na niskich obrotach, jakby zawory.
Teraz w lato tego nie ma wcale.
Moja ma przebieg 45 tys km. leje olej amsolil 0w20.

-- Dodano: 23 października 2020, o 19:36 --

https://www.youtube.com/watch?v=CAVtmf8cYO4

Tu przy obracaniu kamery kolo 48 sec, slychac w tle lepiej odglos tego co ja tez mam na zimnym silniku, u mnie najlepiej to slychac w okolicach tylnego kolektora, czyli za silnikiem przed podrzybiem.
silniki 2.0 i 2,5 sycza i cykaja ale kolo 48 sec. slychac taki grubszy bardziej metaliczny dżwiek, jakby bardzo delikatnie zawory/panewki.
Na zimnym silniku w czasie jazdy przy obrotach kolo 1,2 obr tez słychac w kabinie te dzwonienie, ale bardzo slabo i delikatnie, znika to po paru km. ( to nie te typowe syczenie czy cykanie )

w tym filmie tego nie ma, pewnie cieply silnik - typowe dla mazd cykasie i syczenie na ciepłym

https://www.youtube.com/watch?v=jI2-zil7zCE


w tym tez slychac w tle mataliczny stukot delikatny. jak wraca kamera z tylu silnika do przodu kolo 8 sec. filmu.

https://www.youtube.com/watch?v=6lDX0jyku1A


macie podobnie ?

-- Dodano: 27 lutego 2021, o 18:47 --

Update
Jest nowy filmik i mam identycznie jak tu, najlepiej go słuchać ten '' stukot' w 50 sec i potem w 1;10 sec filmu ale ja mam ten dzwiek delikatniejszy, tu jakby bardziej metalicznie/glęboko stuka w tle, filmu i u mnie jest po tym jak ssanie sie wyłączy di max do 2 min po rozruchu.
Ktoś ma też tak ? pod filmem ludzie wypowiadają się że to normalne ale nie jestem przekonany, wydaje mi sie że moje m6 w pierwszych 3 latach tego nie mialo na zimnym teraz mam 55 tys km.
Oczywiście to nie jest ten dzwiek cykania silnika jak juz obroty sa niskie i silnik ciepły, te silniki cykaja ale to jest inny dzwiek i jest normalny dla tych silników.

https://www.youtube.com/watch?v=cdjIF4jYQow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lis 2023, 19:32 
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
podepnę się i tutaj

Koledzy
M6 2018 Sky 2.0 165 COLD START - klepie silnik 130 tkm przebiegu
Mam prośbę możecie obejrzeć filmik który nagrałem omawiajac przy tym moje obawy co do pracy silnika będe wdzieczny bo juz nie wiem czy się zacząć martwić czy z tym życ ;/
Dzieki

https://www.youtube.com/watch?v=OmS14xR39KA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2023, 16:25 
Świeżak
Offline
Od: 05.02.2023
Posty: 17
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: świętokrzyski
To nie jest normalne.Od spodu przysłuchać się, może coś przy osprzęcie, tylko jeśli ginie po nagrzaniu, rozrząd stan napięcia łańcucha.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lis 2023, 12:31 
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
No wlasnie tez uwazam ze nie jest normalne paski z calym napinaczem wlecial nowy olej tez nawet do skrzyni. Jak juz sie auto rozgrzeje to pracuje bardzo ladnie natomiast tak jak w filmiku nagrywalem w garazu przy lewym kole auta na zimym odpaleniu i slychać klepanie ktore mnie martwi zreszta opowiadam o tym w filmiku w ktorym momencie to dobrze slychac. Pokusilem sie o maila zeby wyrazili swoja opinie do: mmpol-cac@mazdaeur.com byc moze mnie oleja ale zobaczymy moze i cos odpisza . Bo jezeli mi pada jakas szklanka lub popychac jakis hydrauliczny sie zawiesil to chetnie bym podja probe tego zrobienia bo strasznie mnie to wk#$%^& jak odpalam te auto

https://www.youtube.com/watch?v=OmS14xR39KA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lis 2023, 18:51 
Świeżak
Offline
Od: 05.02.2023
Posty: 17
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: świętokrzyski
Słabo ogarniam ten motor. mazde mam od paru miesiecy. a zobacz tą przepustnice na wydechu xzy czasem ona wydaje te dzwieki ona czasowo zamyka przepływ spalin.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.