Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:42

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 826 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 28  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 3 maja 2018, 10:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Uszczelka jest w plynie,od nowosci, wiec nie wystepuje uszczelka jakotaka. Tak zdejmuje sie miske do wymiany.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 maja 2018, 08:07 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 15.04.2017
Posty: 34
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Dzięki za pomoc

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 21:05 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 22.04.2018
Posty: 21
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Ja dziś w Łodzi wymieniłem olej w At. Serwis na ul Siewna 15. Miało być dynamicznie ale okazało się że się nie udało. Tzn maszyna, którą posiadają do transfuzji nie posiadała końcówek do naszych skrzyń. Całość miała wraz z filtrem kosztować 1200 ale ostatecznie wymieniono statyczne ze zdjęciem miski, wyczyszczeniem jej oraz wymianą filtra za 700. Weszło 6,8 litra więc chyba nieźle. Do wymiany dynamicznej muszą się przygotować poprzez dorobienie końcówek. Następnym razem czyli po około 40 tys zrobią mi już dynamicznie. Ogólnie polecam warsztat bo pracują czysto i profesjonalnie.

_________________
Pieniądze, które w życiu posiadałem wydałem na auta, kobiety i alkohol. Resztę roztrwoniłem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 21:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
I od razu Cię wypuścili?! Przecież trzeba przykleić i musi wyschnąć... :idea:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 12:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Wymiana dynamiczna po 55tys, u góry próbka starego , u dołu po wymianie ( Tomek - dziękuję za sprawną dostawę !)
Robocizna 290, wszystkiego 2 godziny w miłej poczekalni.
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 12:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Gdańsk Mazda Sosnowski?
Lipiec - urlop w Jastarni , wiec mógłbym auto zostawić na wymianę dynamiczna

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 15:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Smook podpowiesz gdzie robiłeś i jaki olej wlałeś?

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


Ostatnio edytowano Pt, 25 maja 2018, 15:52 przez JaFGdy, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 15:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Olej od Czarne Paliwo ( Mitasu) a warsztat Sosnowski w GD- Letnica, niedaleko Amber Stadionu.
Umawiają obecnie z 2tyg wyprzedzeniem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 15:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dzięki <spoko> . Dobrze wiedzieć gdzie podjechać do sprawdzonego warsztatu. Czujesz różnice w pracy skrzyni? Coś oprócz oleju - jakiś filtr jest potrzebny? Ile oleju wchodzi przy dynamicznej wymianie?

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 16:34 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Smook, podłączam się pod pytania kolegów oraz proszę o podanie ile czasu ta operacja trwa, tj. na jak długo trzeba zostawić auto?
Ponadto, czy wgrywają mazdowskie oprogramowanie skrzyni po wymianie dynamicznej?

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 17:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Cała operacja dynamicznej wymiany polega na wpięciu maszyny typu transfuzja do obiegu chłodnicy. Nie jest zdejmowana ( odklejana) "miska", filtr nie jest zmieniony. Firma Sosnowski na swojej stronie www zamieściła filmiki obrazujące całą operację.
Żadnych resetów i wgrań oprogramowania.
2 godziny i po wszystkim.
Nie czuję specjalnej różnicy, bowiem olej wciąż był OK( tak mi powiedziano).
Dla mocno zanieczyszczonej skrzyni warsztat stosuje płukankę przed nalaniem świeżego oleju.
W moim przypadku zamiast płukanki użyto dodatkowej ilosci świeżego oleju. W sumie zużyto wszystkie 3 bańki (po 4l) jakie kupiłem w sklepie Czarne Paliwo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 18:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Jakieś ślady po robocie zostają ? Szkoda stracić gwarancję . Rozumiem ,że polecasz .... 290 zł plus swój olej ? to cały koszt ?+ ewentualnie koszt płukania

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 20:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Nie wiem co napisać..odnośnie polecenia. Nie jestem rozrzutny i gdybym nie był przekonany co do konieczności regularnej zmiany oleju w AT to bym nie zlecał. Wiem z doświadczenia, że warto to robić. Koszt 290 plus około 550 olej Mitasu. Płukanka nie wiem.
Dziwią mnie procedury polskiego importera skoro w Japonii servisy zmieniają olej co 40tys ( osobiście pytałem).
Wiekszość ASO Mazdy nie wie jak to ugryźć a nasze 3miejskie wysyła swoje beznadziejne przypadki Mercedesa (diler Mazdy i MB) właśnie do Sosnowskiego. Nb plac dla klientów to głównie grupa VW ze swoimi wynalazkami.
Ze skrzyniami Mazdy w ogóle nie ma problemów.
Ciekawych rzeczy można posłuchać w poczekalni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 20:36 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Smook, wielkie dzięki za wyczerpującą informację. :piatka:

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 maja 2018, 12:42 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
25 maja 2018, o 13:05 Smook napisał(a):
Tomek - dziękuję za sprawną dostawę !


Polecam się :hi:

25 maja 2018, o 21:19 Smook napisał(a):
plac dla klientów to głównie grupa VW ze swoimi wynalazkami


DSG wymaga regularnych wymian :wink:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 maja 2018, 08:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.02.2018
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
CzarnePaliwo, który olej kupował u Ciebie Smook? Też chciałbym zrobić taką wymianę u siebie. Jeżdzę dużo po Polsce. Może nawet uda mi się zgrać któryś ze swoich wyjazdów z wymianą u Sosnowskiego :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 maja 2018, 10:12 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Petr, Mitasu Low Viscosity MV ATF :)

Mamy ten olej w opakowaniach 1 i 4L. W tym tygodniu przyjdzie do nas większa jego ilość, bo na ten moment stany mamy na wyczerpaniu :wink: Low Viscosity MV ATF spełnia także specyfikację Nissan Matic S i klienci z Infiniti regularnie po niego sięgają :wink:

https://czarnepaliwo.pl/glowna/177-mita ... tf-1l.html

https://czarnepaliwo.pl/glowna/178-mita ... tf-4l.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 maja 2018, 11:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.02.2018
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
CzarnePaliwo, pięknie dziękuję za linki :D Zgłoszę się do Ciebie po ten olej przed wymianą. Zagadam też do sąsiada, bo przytargał Infiniti z USA. Może zrobimy jakieś większe zakupy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 10:33 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 15.09.2013
Posty: 35
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Dzisiaj wymieniłem olej ASB w ASO Bydgoszcz. 2 godziny. Zużyte 10 litrów oleju org Mazda. Koszt całkowity 700 zł. Skrzynia po wymianie działa zasadniczo lepiej <spoko>

Pytałem o filtr w ASB - dostałem info że w modelach krajowych jest niewymienny. Wymieniali za to filtr w modelach z USA

Polecam.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 10:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ale bezsens. Fachowy serwis. Wez lepiej zmien jak piekarze przekwalifikowani na mechanikow pseudosamochodowyxh maja ci sie zajmowac autem

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 wrz 2018, 11:07 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.05.2014
Posty: 158
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
wątek przeczytałem w całości. Co do niewymienialności oleju w AT to jest to jakaś brednia. Dziwna polityka Mazdy, Toyota bez szemrania wymienia olej w swoich AT, np. w Priusach. Mam dwa pytania:
1. czy rzeczywiście w skrzyniach aut z USA jest inny filtr? Nie chce mi się w to wierzyć, z tego co wiem to jest ta sama skrzynia, także wstawianie innego filtra wydaję się być nieracjonalne.
2. czy ktoś z forumowiczów zmieniał olej w ASO Gołembiewscy w Białymstoku? I tak będę zmieniał olej silnikowy w ASO, także planuję także wymianę w skrzyni biegów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 wrz 2018, 11:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
ZbojMadej napisał(a):
Co do niewymienialności oleju w AT to jest to jakaś brednia...(.)..także planuję także wymianę w skrzyni biegów.
Przy wymianie dynamicznej problem filtra nie istnieje. Przy wymianie statycznej owszem, filtr można wstawić nowy ale za to efektywnie wymienisz góra 70% oleju. Przy podejsciu Mazda Poland nie masz problemu ani z filtrem ani olejem (może podaj jakiś konkretny inżynierski argument, że to brednia). Czyli masz 3 szkoły postępowania z AT, gdzie- o dziwo -wyznawca każdej z nich jest nie tyle szczęśliwy co najmojszy. A najlepsze, że nikomu ( na forum) jeszcze skrzynia nie padła z powodu czy to niewymienienia oleju/filtra czy też wymiany na każdy z dwóch sposobów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 wrz 2018, 14:53 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
No właśnie, przez to mam dylemat, czy wymieniać, czy nie. W jednym ASO usłyszałem, że się nie wymienia, wręcz jest to niezalecane. Niby dlatego, że olej staje się gęstszy, lepiej uszczelnia po tym, jak skrzynia się dotrze :) W ASO, w którym mógłbym zrobić wymianę statyczną z filtrem za ok. 800 zł, wręcz zalecają to przy 100 tys. przebiegu - tyle będę niedługo miał. Nie wiem kto robi wymianę dynamiczną w okolicy, koszt też pewnie ze dwa razy większy. Więc ciężko wybrać drogę, którą pójść. Może zróbmy ankietę dla posiadaczy AT: 1. Nie wymieniam, 2. Wymieniam metodą statyczną, 3. Wymieniam metodą dynamiczną :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 wrz 2018, 21:18 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.05.2014
Posty: 158
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Smooku, jeśli chodzi o konkretny argument to wydaję mi , że podstawy nauk ścisłych wskazują na to, że materiał po prostu z czasem się zużywa i traci swoje właściwości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 wrz 2018, 21:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Peugeot 404 - klasyk z lat 60tych- zasłynął m.inn z tego , że tylny most miał dożywotnio zalany olejem...roślinnym.
Dodam od siebie, że te popularne Peugeoty ( do dzisiaj jeżdżące) można wciąż zobaczyć w Egipcie, Nigerii czy Kongu.
W Mazdzie mamy od początku dyskusję na temat wymiany oleju w AT. Posiłkowanie się podejściem Toyoty do problemu niezupelnie załatwia sprawę a to z powodu np. przekładni CVT którą Toyota głównie stosuje jako automat , przekładni o całkowicie innej zasadzie dzialania niż hydrokinetyk Mazdy.
Szczerze mówiąc liczyłem na jakiś interesujacy konkret z Twojej strony, bo wiedzy nigdy za wiele. Tym bardziej, że jeżdząc różnymi automatami ostatnie 15lat sam ulegam wrażeniu, że lepiej wymienić niż niewymienić. Ale mamy tu na forum przykłady zgoła odmienne o których zawsze warto porozmawiać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 wrz 2018, 09:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Też mam dylemat. Zastanawiam się tylko jaki sens dla Mazdy byłby w zalecaniu nie-wymieniania tego oleju ? mniej zarobią jej autoryzowane serwisy, auto flotowe to to nie jest, gdzie trzeba każdą złotówkę oszczędzać, bo efekt skali itp. Klient by się nie burzył raczej na koszty obsługi, bo wokół w innych markach w AT się wymienia.
No co im szkodziło wpisać do tabelki "wymiana oleju a skrzyni biegów automatycznej" ?
- albo stwierdzili że skrzynia na jednym oleju przetrzyma resztę auta (może jest duża ilość - bufor tego oleju ? może istotnie zredukowali obciążenia w czasie jej pracy ? temperaturę pracy ?
- może budowa skrzyni jest taka, że prawdopodobne jest sknocenie czegoś przy wymianie , co więcej szkód przyniesie, niż korzyści sama wymiana ? (w sensie oceny bezawaryjności marki jako całości - razem z serwisami)

Swoją drogą - jakie są objawy zużytego oleju w skrzyni AT ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 wrz 2018, 09:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wezcie tylko pod uwage to ze dawniej uklady przeniesienia napedu byly mni3j wysilone. A temp w tej skrzyni oodczas pracybyo ok 120*c. Pozatym skrzynia sama w sobie jak i film olejowy sie zuzywaja. Nie ma czegos tskiego jak bezobslugowe skrzynie i wieczne filmy olejowe, przy takich tempersturach i elementach ruchomych oraz 400nm+ ktore musi przenosic ta skrzynia

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 wrz 2018, 09:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Objawy? Przy dużych przebiegach >50k miedzy wymianami oleju w AT mercedesa obserwowałem szarpanie i ślizganie się oraz późną zmianę biegów na wyższy. Po wymianie wszystko wracało do normy.
Większość marek nie wprowadza wymiany oleju do przewidzianych czynności obsługowych, podczas gdy producent skrzyni, ktora pracuje w takim aucie zaleca taką wymianę co 50tys (ZF na przykład).
Domyślam się tylko, że Mazda, BMW , Jeep itp stosują jakieś fabryczne dodatki lub inne patenty które pozwolą sprawnie dojechać skrzyni AT do powiedzmy 200tys a potem powinna nastąpić przewidziana awaria do usuniecia w ASO..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 wrz 2018, 09:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Bez gwarancji oczywiscie ;) za szczodra kase ;p

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 wrz 2018, 12:51 
Świeżak
Offline
Od: 30.11.2017
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ale Mazda zaleca wymianę oleju w skrzyni... co 180k - przynajmniej ja tak widziałem w swojej instrukcji, czy mi się przywidziało?

Co do przebiegu na oleju - M kupiłem przy 98k, mam 106k, i się zbieram z wymianą już od kilku miesięcy, ale problemów nie zauważyłem jak na razie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 826 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 28  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.