Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 826 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 25 lip 2020, 16:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Nurtuje mnie kwestia związana z wymianą statyczną ATF. Mianowicie czy oleje różnych producentów np Mitasu i Ravenol są na tyle kompatybilne by taka wymiana nie spowodowała problemu ze zmieszaniem się wcale nie takich pomijalnych ilości starego ATF zalegajacego np w konwerterze?
Stare amerykańskie i niemieckie skrzynie miały dodatkowy korek spustowy z konwertera. W Maździe tego brak i przy założeniu że całkowita ilość ATF to około 7.5ltr a spuścić się da jedynie ok 4ltr to ponad 40% będzie do zmieszania. Mitasu jest czerwony, Ravenol niebieski..już sam kolor będzie jakiś dziwny a reszta parametrów? Jakieś opinie?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 25 lip 2020, 18:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dlatego ja nie zdecydowałem się na Ravenol, wziąłem oryginał z ASO... Bo też mnie to trapiło.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 17:51 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
25 lipca 2020, o 19:12 popielasty napisał(a):
wziąłem oryginał z ASO... Bo też mnie to trapiło.


To niczego nie zmienia. W zależności od rynku Mazda zleca różnym podmiotom trzecim produkcje olejów pod swoim szyldem. Dostępny w Polskich ASO ATF FZ to wytwór koncernu Total. Różny od tego, którym zalewane są skrzynie biegów w fabryce :wink:

25 lipca 2020, o 17:49 Smook napisał(a):
Mitasu jest czerwony, Ravenol niebieski..już sam kolor będzie jakiś dziwny


Kolor nadawany jest barwnikiem. Z technicznego punktu widzenia jest nieistotny. Przydaje się przy typowaniu źródła ew. wycieku.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 18:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ale czy są mieszalne?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 sie 2020, 12:12 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
31 lipca 2020, o 19:29 Smook napisał(a):
Ale czy są mieszalne?


Muszą być w ramach spełniania ATF FZ.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 paź 2020, 09:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.10.2020
Posty: 1
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam forumowiczów :) Niedługo stanę się posiadaczem Mazdy 6 (2.5, 2017 r., 73 tys. km). Podejrzewam, że poprzedni właściciel nie wymieniał w niej oleju skrzyni biegów. Napisałem do ASO, jaki to byłby kosz i uzyskałem odpowiedź:
Cytuj:
Jeśli chodzi o wymianę oleju można to u nas zrobić na dwa sposoby, pierwszy to podmiana statyczna tylko oleju koszt około 500zł, lub wymiana statyczna oleju + wymian filtra, koszt około 1200zł.


Pytanie, czy przy takim przebiegu wymiana filtra jest już niezbędna? Którą opcję polecalibyście wybrać? A może poszukać zupełnie innego punktu, bo tutaj jest drogo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 paź 2020, 10:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Przy tym przebiegu nie ma sensu wymieniać ani oleju ani tym bardziej filtra. Przy 100 tys można zrobić to profilaktycznie o jeżeli nie ma wcześniej niepokojących sygnałów.
Różnica w cenie polega na tym, że wymiana filtra wymaga zdjecia miski olejowej oraz ponowne jej przyklejenie. Przy okazji objetość oleju wymianionego się nieco zwiekszy, jednak metoda statyczna wciaż nie gwarantuje 100% wymienionej objetosci. Stary olej pozostaje w chłodnicy, przewodach, konwerterze. Z calosci 7.8 litra statyczna wymiana pozwala na zlanie jedynie okolo 5 litrow starego i rozcieczenie pozostalości tym nowym.
Jeżeli pojazd nie ma objawów lekkiego szarpania przy zmianie biegów na zimnym olej jest wciąż w dobrym stanie.
Wskazaniem do wcześniejszej wymiany samego oleju jest również intensywna eksploatacja na autostradach (np. "niemieckich") oraz holowanie przyczep lub jazda na taxi.
Zawsze można sprawdzić stan ATF organoleptycznie - parę kropel na bibułe pod kątem zanieczyszczeń oraz powąchać czy nie ma aromatu spalenizny.
Orginalnie kolor ATF jest ciemnoniebieski, nie należy wyciagać więc wniosku ciemny=zużyty.
Jeżeli zdecydujesz się na wymianę, nie warto eksperymentować z płynami innymi niż orginalny, DEDYKOWANY do Skyactive ATF-FZ Mazdy. Nie jest aż tak drogi a jakość masz z gornej półki.
Teoretycznie istnieją inne ATF spelniające wymagania FZ, ale z doświadczenia radzę - nie warto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 paź 2020, 12:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.04.2020
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam,

Proszę o poradę, niedługo mam wizytę w ASO (Bemomotors Warszawa) i chciałem zlecić wymianę oleju w skrzyni. Panowie robię to metodą statyczną, otrzymałem wycenę:

1056 zł + własny olej (8 litrów). W cenę wchodzą:
- zestaw 16 (chyba) śrób do miski bo są jednorazowe - 150 zł
- silikon - 350 zł
- filtr (wymieniają, nie czyszczą) - koło 200 zł
- reszta to robocizna

Wydaje się drogo. Ew zaproponowali wymianę bez otwierania skrzyni ale to się chyba mija z celem.

Planuj zalać Ravenol ATF FZ Mazda SkyActive 4L.

Przymierzałem się do wymiany dynamicznej i szczerze mówiąc nie jestem pewny czy zdecydować się na statyczną czy dynamiczną, przebieg auta 110000 km i olej nie był nigdy w skrzyni wymieniany.

Czytałem wątek i widzę że inne warszataty filtr raczej czyszczą a nie wymieniają, co do metody opinie też raczej rozbieżne.

Jakieś rady? Może ktoś poleca inny warsztat w Warszawie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 paź 2020, 12:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jednorazowe sruby :D dobre :D
Silkon za 350zl tez dobre

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 paź 2020, 13:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dokładnie, widać, że w Warszawie niektórych już ostro ponosi z cenami. Właśnie przeczytałem o nowym barze Gesslerowej z rosołem i pomidorową po 60 zł za słoik <hahaha>

Najdroższy w całej zabawie to olej, najlepiej brać oryginalny. Filtr nowy, to nie jest duży koszt. Roboty nie jest sporo, spuszczenie oleju, odkręcenie miski, wymiana filtra, przyklejenie miski, zalanie olejem. Ostatnio sprawdzałem, u mnie za całość (wszystkie materiały oryginalne plus robocizna) wyszło jakieś 800 zł. I żadnych śrub nowych nikt nie dawał :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 paź 2020, 18:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Ja pod Krakowem za wymianę dynamiczna zapłaciłem 500zl robocizna, 200 filtr no i mój olej. Razem niecałe 1200zl. Wymiana była robiona na profesjonalnej maszynie w serwisie który na co dzień się tym zajmuje. miskę z filtrem ściągali ale nikt mi nie wspominał o śrubach za 150zl, a tym bardziej o silikonie za 350. Wydaje mi się że jak za wymianę statyczna to dużo sobie życzą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 paź 2020, 18:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Z ciekawości zapytam - filtr zmieniali przed czy po wymianie dynamicznej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 paź 2020, 22:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Te śruby to może mają jak śruby do np koła zamachowego - jakiś klej uszczelniający? A jeśli nie, to może tak po prostu procedura serwisowa przewiduje?
Cena jak cena - po internecie widzę że coś 2 dolary lub węcej sztuka, a jak 15 czy 20 ich to się uzbiera.
Silikon - pewnie mają opakowanie minimalne, po otwarciu już na nic później. A i s=dowolny silikon raczej nie nadaje się, stąd cena. Stosując jakiś "czerwony" później tylko problemy, olej rozpuszcza, , wycieki to najmniejszy problem, farfocle tego silikonu gdzieś pływają itp. (miałem po takim magiku silnik jeden zajechany co to miskę na "jakiśtam" silikon kleił, bo co to za różnica panie jaki sylykon... No jest różnica. Smok pompy oleju też się zakleił przy okazji tym czerwonym , przynajmniej dobrze widoczny :) W skrzyni AT nie wiem czy jest co zatkać farfoclami , pewenie też.
Może te przypadki padniętych AT po wymianach to właśnie po takich typu "zróbmy klientowni taniej , jakoś to będzie", śruba nie ta, uszczenienie nie to i się zbiera.
Wg mnie akurat w ogóle nie ma potrzeby wymian tego oleju (anlizy używanego to potwierdzają) i to jak ktoś szuka oszczędnoąści najprostsza droga a nie szukanie tańszego serwisu .

Ale jak już ktoś chce / ma kaprys itd - to czemu nie jak należy wg procedur serwisu. Zwłaszcza że to ASO, to jak się posypie - na pewno wezmą odpowiedzialność za swoją robotę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 paź 2020, 05:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wez ty nie wymyslaj, miske przykrecasz momentem 9nm , dodatkowo na silikon. Pokaz mi olejo i temperaturo odporny silikon za 350zl. Zejdz na ziemie.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 paź 2020, 05:42 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Andrzejsr, w ASO też można to zrobić za normalne pieniądze. Znajdź mi silikon za 350 zł, chyba z drobinkami złota będzie. Najdroższe silikony do tego to cena siedmiokrotnie niższa. Wymiana śrub to raczej na wyrost. No i ta cena za robociznę, jakby ta operacja cały dzień trwać miała. A jeśli chodzi o odpowiedzialność, to wcale nie jest to takie oczywiste. Jak już wcześniej gdzieś pisałem, pewne są tylko dwie rzeczy, śmierć i podatki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 paź 2020, 09:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
A dlaczego ja mam szukać tego silikonu ? - jak jesteście ciekawi pytajcie w owym ASO. Mnie w ogóle temat wymiany oleju w AT nie obchodzi. Ale nie lubię też wieszania psów na kimś/czymś bez zapoznania się głębiej z tematem, czy "bo ja to taniej znalazłem" .

Tylko pytanie czy to ta sama usługa na pewno.

Awarii AT po wymianach tu kilka było, jakiś związek może być, może nie, nie wiem czy jest i zagłębiać się nie będę. Ale doskonale wiem, że w tej branży (motoryzacyjnej - serwisowej) można z jednej strony faktycznie "kroić" klienta (jeśli ma kaprys zrobić coś to i to to mu policzymy drogo - będzie od razu czuł że skrzynia inaczej chodzi, czy silnik na oleju z ASO lepiej, albo na klockach z ASO hamuje lepiej itp. - bo 2-3 x droższe niż w sklepie) .
A można też januszować i nie wiem - rozrząd do którego wymiany jest procedura zrobić za 2-3 tysiące a inny parsknie i "zrobi" za pincet panie. No może się uda... a może nie.
Więc zamiast prychać może ktoś po prostu zapytać w owym ASO - po co te nowe śrubki i jaki to ten silikon.

edit : Może taki ? - https://kleje-szu.pl/jednoskladnikowe/5 ... 61029.html
Przebicie na klockach w ASO jest znane, tu może być podobnie, albo bardziej specjalistyczny jeszcze mają ? w większym opakowaniu - nie wiem . Ale bardziej takiego za 15 zł bym się obawiał.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 paź 2020, 11:28 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Nie ma się co obrażać. Niejeden z nas robił to w ASO za rozsądne pieniądze. Po prostu to konkretne pojechało po bandzie. I nie ma na to wytłumaczenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 21 paź 2020, 11:44 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
19 października 2020, o 13:39 theliquid napisał(a):
1056 zł + własny olej (8 litrów). W cenę wchodzą:
- zestaw 16 (chyba) śrób do miski bo są jednorazowe - 150 zł
- silikon - 350 zł
- filtr (wymieniają, nie czyszczą) - koło 200 zł
- reszta to robocizna


cena z kosmosu, zwłaszcza że olej masz swój. żadnych śrub nie trzeba wymieniać, to nie są szpilki od głowicy.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 21 paź 2020, 12:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To mi przypomina sytuację obsługi wymiany podkładek pod wtryski w ASO. W jednym ASO zgodnie z procedurą trzeba wymienić metalowe przewody paliwowe, koszt chyba 1200 zł - według instrukcji serwisowej są jednorazowe, po każdym odkręceniu należy zainstalować nowe. Oczywiście normalne ASO (np. Gołembiewscy Wawa) tego nie robią i jeśli przy odkręcaniu nic się nie uszkodzi, to nie wymieniają tego na siłę.

theliquid napotkał to mniej normalne... Ja polecam Gołembiewskich, jednak u mnie nie zalecali wymiany filtra, sama wymiana oleju statycznie (pierwsza wymiana przy 200k km). Koszt z ich olejem ~500 zł. Po wymianie wszystko git, zniknęły opóźnienia i szarpnięcia przy zmianie biegów R/D.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 paź 2020, 14:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Wow po 200tkm nie wymienili filtra. Jak to możliwe ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 paź 2020, 14:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
No, akurat co do przewodów paliwowych jednorazowych to śledziłem temat w innej marce, gdzie tak samo wg procedury powinny być wymieniane przy każdym demontażu (a że tam do rozrządu lub z innych powodów silnik out idzie co jakiś czas to się kumuluje) , no ale nikt tego oczywiście nie robi tym bardziej że już niedostępne o ile wiem . I częstsze niż w innych wersjach silnikowych tego samego modelu są tam pożary . Oczywiście auta stare więc wielokrotność odpinania tego przewodu kumuluje ryzyko nieszczelności i oczywiście większość się nie pali. Ale te procedury są właśnie dla mniejszości. Przewód taki idzie nad kolektorem wydechowym, nie wiem jak w dieslu maździe, no i ropa to nie benzyna, ale ...
Widziałem kilka pożarów aut, w mgnieniu oka postępuje i nic nie można zrobić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 paź 2020, 16:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Dokładnie, jeśli chodzi o przewody paliwowe mi tez wymienili z rozrządem, nie protestowałem. Nigdy nie wiadomo.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 gru 2020, 11:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.11.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Siemka Panowie i Panie :wink:
Zamierzam wymienić olej w mojej Madzi metoda statyczna i tu pytanie do was czy polecacie jakiś serwis w okolicach Tarnów/Kraków?
Czy ktoś wymieniał w serwisie best car service w krakowie ?
A może najlepiej na wymianę udać się do ASO w Kielcach ?
Z góry dzięki za pomoc :cool:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 gru 2020, 15:13 
Świeżak
Offline
Od: 09.07.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active+
Region: małopolski
Hej,

ja w GH wymieniałem u Steinhofa na Przemyslowej w Tarnowie. Jestem zadowolony. Wymieniają statycznie i dynamicznie. Ja miałem swój olej, filtr i uszczelkę miski.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 gru 2020, 09:35 
Offline
ASO Kielce koszt 1700 zł. Wymiana oleju metodą statyczną, wymianie podlega około 3,5 litra oleju, w cenie olej, wymiana filtra oleju, 16 śrub "jednorazowych".


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 sty 2021, 17:51 
Offline
W wątku przewinął się parę razy ASO Gołembiewscy z Warszawy. Czy osoby które tam wymieniały olej polecają ten serwis? Będę przejazdem i zastanawiam się nad wymianą tam oleju wraz z filtrem. Proponowali dwie wersje zmiany, jedna sam olej, druga ze zdjęciem i wymiana filtra.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 6 sty 2021, 17:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
dawidb3 jaka cena z wymianą filtra? Mi zaproponowali samą wymianę oleju, po wymianie wszystko ok.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 sty 2021, 17:57 
Offline
Sam olej 500, z filtrem 1200.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lut 2021, 01:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.02.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Witam. Jestem po dynamicznej wymianie. Skrzynia ma dużo lżej teraz :) Przy kick-down'ie brak jakiegokolwiek szarpnięcia. Wszystko gladko wchodzi. Przy przełączaniu z P na D czy R brak szarpnięcia/pchnięcia. Olej Ravenol. Wymiana zrobiona przy 112 tys. przebiegu. Olej był dosyć mocno zużyty i zanieczyszczony. Do wymiany poszło ok. 12.5 L oleju. Misa i magnez oczyszczony filtr wymieniony.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lut 2021, 10:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No i super ;). Duzo ludzi się boi dynamicznej wymiany. Napisz może koszta i gdzie ?? Jak fachowa robota, może ktoś inny skorzysta :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 826 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.