Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 826 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 28  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

administrator
PostNapisane: Pn, 20 mar 2017, 19:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
rkarcz napisał(a):
tombien jakie ma spalanie w tym dieslu?

Muszę go zapytać, ale styl jazdy jak i przebiegi podobne do Twoich. :)
W każdym razie obiecał napisać w wątku opinie swoją szczerą ocenę samochodu po 3 latach i 240 tys km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 mar 2017, 19:34 
Offline
tombien to super, naprawdę tylko pozostaje mu pogratulować.
Ja tam zostaję przy swoich zmianach statycznych co 35 kkm oraz z filtrem co 100 kkm.
Był tu film z wymiany w CX-5 i raczej nie napawał optymizmem.
Nikt nie twierdzi, że bez zmian nie da się przejechać i miliona km.
Ale tak jak z każdą profilaktyką i "good practice" w technice.
Może tylko pomóc, a na pewno nie zaszkodzi.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 20 mar 2017, 19:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja też jestem zdania, że lepiej wymieniać. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 mar 2017, 20:56 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
O ła te 60kkm i później 40kkm mnie zastrzeliło. Nastawiałem się że po stówie pewnie warto wymienić dla spokoju...
Ale sumie jak u rkarcz co 35 kkm jest dobrze to u mnie po 100 kkm będzie co najmniej tak samo dobrze.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 mar 2017, 21:21 
Offline
Jak u mnie po 35 to u ciebie po 350.. :)

Wysłane z mojego XT1580 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 mar 2017, 21:29 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
@Wedrowiec traci właściwości nie tylko na skutek przebiegu ale się również starzeje dlatego prędzej opóźniłbym wymianę u kogoś kto jeździ dużo ale spokojnie i na trasach, więc 60 kkm zrobi w rok niż u kogoś kto jeździ mało i 100 kkm zrobi w 10 lat.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 mar 2017, 23:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
jordanj u mnie stówa pewnie będzie po 5 latach - stąd takie celowanie.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 mar 2017, 10:27 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.08.2016
Posty: 132
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Panowie,

Widze że wywołałem małą dyskusje, nie wiem czy 77 to duzo czy malo na pierwszą wymiane oleju w AT skoro mamy takie perelki jak 230 tys bez wymiany i nic.U mnie ze skrzynią nic sie nie dzieje, nie szarpie,wszystko chodzi jak lala.NA razie uszlyszałem gdzie nie wymieniac w Wawie ale zakładam ze sa w tym miescie serwisy ktore potrafia to zrobic i nie zedra z czlowieka.Poprosiłem o wycene u Boltowicza na Ursynowie bo mam blisko i to Aso ma calkiem niezle opinie. Koszt 1380 w tym olej, usczelniacz,usczelka, filtr siatkowy i robocizna.
A teraz uwaga: W Bemo Motors za tą samą usluge 2000 tys:-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 mar 2017, 11:06 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
tombien napisał(a):
przebieg w tej chwili powyżej 230 tys km. Olej w skrzyni zgodnie z wytycznymi producenta nie był ani razu wymieniany.

Przebieg 230 tys od 2014 roku, (tj ok. 10.000 km m-cznie) wskazuje, że głównie w trasie czyli w miarę luksusowych warunkach dla pracy AT. Dlatego wg mnie przy jeździe w normalnych warunkach, czyli głównie po mieście i sporadycznie po autostradach i drogach szybkiego ruchu, wymiana dynamiczna po 100.000 powinna wystarczyć.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 mar 2017, 19:30 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.08.2016
Posty: 132
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Kierownik serwisu Mazda Boltowicz powiedzial wprost: wymiana oleju w AT jezeli nic sie nie dzieje to dobrze zrobic miedzy 80 -100 tys lacznie z wymiana filtra i uszczelniaczy.Wycieki po wymianie oleju w AT o ktorych byla tu mowa to wg niego slabej jakosci uszczelniacz zamiennik jak jest robione poza ASO plus czas.Czas zwiazania uszczelnienia to 7 -9 h ale zalecaja zostawić samochod na noc bez uruchomienia silnika. Wedlug niego operacja wbrew pozorom nie jest taka prosta jak się wydaje bo nie ma normalnych uszczelek i wiele warsztatów sobie z tym nie radzi.
Odradzaja wymiane samego oleju AT przez korek spustowy bo mimo pozbycia sie opilków i syfu ze starego oleju filtr siatkowy syfi sie duzo bardziej niz filtr oleju silnikowego.

-- Dodano: Śr, 22 mar 2017, 12:56 --

Jeszcze jedna rzecz może komuś się przyda.Obdzwoniłem wszystkie ASO w Wawie i powiem wprost oprócz tego u Bołtowicza nie maja bladego pojęcia o wymianie oleju w skrzyni AT.Czy nie ma alternatywy dla ASO w tym miescie?

Update:

ASO w Wawie, które po moim sledztwie i dokladnych przepytankach znaja temat to Boltowicz i Nivete.U Boltowicza 1360 PLN , w Nivete 1000 PLN. Usluga kompleksowa z wymianą oleju AT, filtra siatkowego, uszczelki i nowego uszczelniacza. Wszystko na OEM Mazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 mar 2017, 19:34 
Offline
Niezła różnica w cenie.. :hihi:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 mar 2017, 19:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.08.2016
Posty: 132
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
w Oddysey dosc ze sie nie znali to jescze krzykneli ze orientacyjnie 2000 PLN:-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 mar 2017, 12:37 
Offline
Obrazek
Obrazek

Na magnesie błotko 3 mm. W misce olej, bez błotka.. żadnych dużych kawałków.. Ufff.. do jutra postoi na klejeniu miski. Olej powinien być niebieski. Mimo że zmieniany co 35-40 kkm jest czarny. Jak odbiorę dam znać jak efekty. Czy nie ma żadnych problemów bo póki co nic się nie działo. :) Odpukać.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 kwi 2017, 14:29 
Świeżak
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 30
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Żeby był niebieski po wymianie to byś musiał wymieniać dynamicznie. Statycznie wymieniasz tylko część oleju, więc zalany nowy miesza się ze starym i zaraz znowu jest kolor podobny jak przed wymiana ale oczywiście właściwości lepsze

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 kwi 2017, 15:44 
Offline
Na razie chyba nikt nie wymieniał w GJce dynamicznie, poza ASO - bo ASO z tego co mi wiadomo nie wymienia w ten sposób. Sam filtr że w ogóle jest wyszło w pewnej zamkniętej grupie na FB. Ja tam jakoś przekonany do wymiany dynamicznej nie jestem. Szczególnie że jak coś się wykrzaczy to i tak taki zakład Pana Heńka na pewno pokaże odwłok. Zmieniam olej co 35 kkm, a z filtrem co 100 kkm. Dla mnie wystarczy. To i tak więcej niż mówi instrukcja, czyli brak wymian. A z kolorem zamierzałem do tego że mimo 2 zmian po 4.5 l olej jest czarny. Nie czarno niebieski tylko czarny. Mogę się domyślać co jest w tej misce, filtrze i na magnesie po 200-250 kkm.. :( I deko wkurwia mnie podejście wg instrukcji że się nie zmienia. Jak rozumiem olej z farfoclami to jest to co ma w tej skrzyni być. Szkoda nawet gadać. Mogę tylko jeszcze raz napisać że wysoki rangą pracownik MMPol nieoficjalnie potwierdził zmiany co 60 kkm. O filtrze nic nie powiedział niestety. A najlepsze jest to, że ten filtr ASO mają w sprzedaży. :) Właściwie nie wiadomo po co bo oleju się nie zmienia.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 kwi 2017, 20:06 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Może trzymają te filtry na wypadek, gdyby któremuś ze specjalistów w MMPol przyszedł do głowy pomysł wymiany oleju we własnym łbie. :idea:

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 kwi 2017, 06:27 
Świeżak
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 30
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
rkarcz napisał(a):
Na razie chyba nikt nie wymieniał w GJce dynamicznie, poza ASO - bo ASO z tego co mi wiadomo nie wymienia w ten sposób. Sam filtr że w ogóle jest wyszło w pewnej zamkniętej grupie na FB. Ja tam jakoś przekonany do wymiany dynamicznej nie jestem. Szczególnie że jak coś się wykrzaczy to i tak taki zakład Pana Heńka na pewno pokaże odwłok. Zmieniam olej co 35 kkm, a z filtrem co 100 kkm. Dla mnie wystarczy. To i tak więcej niż mówi instrukcja, czyli brak wymian. A z kolorem zamierzałem do tego że mimo 2 zmian po 4.5 l olej jest czarny. Nie czarno niebieski tylko czarny. Mogę się domyślać co jest w tej misce, filtrze i na magnesie po 200-250 kkm.. :( I deko wkurwia mnie podejście wg instrukcji że się nie zmienia. Jak rozumiem olej z farfoclami to jest to co ma w tej skrzyni być. Szkoda nawet gadać. Mogę tylko jeszcze raz napisać że wysoki rangą pracownik MMPol nieoficjalnie potwierdził zmiany co 60 kkm. O filtrze nic nie powiedział niestety. A najlepsze jest to, że ten filtr ASO mają w sprzedaży. :) Właściwie nie wiadomo po co bo oleju się nie zmienia.. :)

Moim zdaniem masz zdrowe podejście do tematu. Kolor świadczy o tym że musisz mocno go pałowac..., a temperatura oleju podczas agresywnej jazdy podejrzewam że może przekraczać w skrzyni nawet i grubo 100C. Jeśli chcesz długo jeździć autem możesz zrobić taki myk że jeśli robisz wymianę bez filtra to zmień na 2-ie wymiany to wtedy wymieniasz około 80% oleju.przed wizyta w ASO samemu spuszczając i zalewasz dokładnie tyle nowego oleju co zeszło staerego jeździsz normalnie 100 kilometrow i jedziesz do Aso na wymiane.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 kwi 2017, 10:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Mając świetną okazję weryfikacji forumowych dylematów "u źródła" czyli w Japonii, wstąpiłem dzisiaj do serwisu celem poinformowania się w temacie olejowym.
Nie było łatwo ale wydobyłem następujace info :
- w AT wg producenta oleju zasadniczo nie wymienia się ale tutejszy serwis zaleca w jeździe intensywnej (miasto lub szybko po autostradzie) co 40 tys
- olej do silnika leją zarówno 0W20 jak i 5w30
PS
Szybko po autostradzie oznacza około 110 km/h.Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 kwi 2017, 11:03 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
110km/h to wolno, a nawet bardzo wolno po autostradzie. ;-)

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 kwi 2017, 11:11 
Offline
Smook napisał(a):
w AT wg producenta oleju zasadniczo nie wymienia się ale tutejszy serwis zaleca w jeździe intensywnej (miasto lub szybko po autostradzie) co 40 tys


Czyli moja intuicja mnie nie zawiodła.. :) Ale czy z filtrem czy bez?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 kwi 2017, 11:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Tu już się nie dogadałem. Problem był z 'statyczna' i 'dynamiczna' - nie wiedzieli o co mi chodzi, hihi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 kwi 2017, 11:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Najlepszą metodą na wymianę jak największej ilości oleju met. statyczną będzie podwójna dolewka. Najpierw pierwsza partia świeżego oleju. Zamykamy skrzynie na podnośnik i niech trochę popracuje albo na miasto i powrót na zlanie i drugą partię świeżego wraz z filtrem. Gwarancja tego, że będziemy mieli więcej niż 50% nowego oleju stosując jedną dolewkę. Jasne można 3,4 razy ale podwójna metoda wydaje się być optymalna. Chyba tak też zrobię. Na razie jeszcze 50kkm nie przekroczyłem więc mam trochę czasu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 7 kwi 2017, 12:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
jordanj napisał(a):
110km/h to wolno, a nawet bardzo wolno po autostradzie. ;-)


Tak, to prawda :) Japońskie pojmowanie trudnych warunków jazdy jest zupełnie inne niż to przyjęte u nas. Korzystniejsze z punktu widzenia ochrony danego podzespołu. Np. w japońskiej instrukcji obsługi do GJ olej silnikowy w dieslu 2.2 użytkowanym w trudnych warunkach wymienia się co 5 tys. km. Trudne warunki to m.in. jazda miejska. U nas tak krótki interwał wywołałby oburzenie. Myślę, że głównie ze względu na koszty serwisowania.

Smook napisał(a):
- w AT wg producenta oleju zasadniczo nie wymienia się ale tutejszy serwis zaleca w jeździe intensywnej (miasto lub szybko po autostradzie) co 40 tys


Myślę, że uzyskałeś szczerą odpowiedź, spójną z japońską filozofią dbania o samochody.

Jest zresztą znanych kilka przykładów, gdzie producent samochodu, tak jak Mazda w tym przypadku, nie zaleca wymiany oleju w skrzyni biegów, ale producent samej skrzyni już taką wymianę rekomenduje.

rkarcz napisał(a):
A z kolorem zamierzałem do tego że mimo 2 zmian po 4.5 l olej jest czarny. Nie czarno niebieski tylko czarny. Mogę się domyślać co jest w tej misce, filtrze i na magnesie po 200-250 kkm.. I deko wkurwia mnie podejście wg instrukcji że się nie zmienia. Jak rozumiem olej z farfoclami to jest to co ma w tej skrzyni być. Szkoda nawet gadać.


Niestety ja też nie rozumiem tego podejścia. Po prawdzie oleje w mechanizmach zamkniętych nie degradują się tak szybko jak te silnikowe, bo nie muszą borykać się z efektami ubocznymi spalania paliwa, ale mimo to zużywają się. W takiej sytuacji kwestia wymiany staje się sprawą indywidualną i w gruncie rzeczy zależy od podejścia do eksploatacji. Dobrze, że ktoś w ogóle o takiej wymianie myśli i temat jest poruszany na forum.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 kwi 2017, 12:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
jordanj napisał(a):
110km/h to wolno, a nawet bardzo wolno po autostradzie. ;-)

Dzięki rozsądnym ograniczeniom prędkości , i-stopom oraz należytej dbałości o stan techniczny pojazdów w centrum 2milionowego miasta w Japonii jest ciszej niż u mnie w podgdańskiej wiosce. A tragedie na autostradach czymś rzeczywiście niecodziennym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 kwi 2017, 13:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Smook napisał(a):
Szybko po autostradzie oznacza około 110 km/h.

dlatego im nie przeszkadza szum z jazdy , i nie zrobią lepszego wyciszenia auta , bo nie potrzebują.

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 kwi 2017, 22:18 
Offline
Smook napisał(a):
Mając świetną okazję weryfikacji forumowych dylematów "u źródła" czyli w Japonii, wstąpiłem dzisiaj do serwisu celem poinformowania się w temacie olejowym.


To nie była niestety Hiroshima ? Może u "źródła źródeł" dowiedziałbyś się więcej :wink: Ale i tak dzięki za info z pierwszej ręki :hi: Dogadałeś się jakoś ? :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 kwi 2017, 05:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Moja córka mówi płynnie po japońsku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 kwi 2017, 08:28 
Offline
Pięknie <zauroczony> <spoko> <brawo> Szacunek :hi:
To mówię ja - "noga" z języków ( trochę też leń :-P )


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 kwi 2017, 12:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski

Oczko w głowie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 kwi 2017, 15:42 
Offline
Przejrzałem fakturę za przegląd więc mogę podać ceny zmiany oleju w ASO Kielce - PLN brutto:
- Wymiana oleju w skrzyni AT - 287,45
- uszczelka korka - 10,80
- Filtr siatka - 173,29
- Preparat uszczelnienie - 151,20
- olej przekładniowy - 337,51
Razem - 960,25
Zmiana 2 dniowa, samochód odebrałem ok. 14 następnego dnia.

Sprawdziłem ceny i filtr kosztuje 41$, także za wiele nie przycinają.
Można coś zapewne zaoszczędzić na oleju, czy na tym uszczelniaczu.
Uszczelniasz kosztuje 81 funtów, użyli 40% opakowania, więc w sumie na zero.
Zapewne i podkładka nie musi być ta z Mazdy, ze szczerego złota, tylko taka z metalowego.
Ale jak dla mnie 150-200 PLN oszczędności na całości co 100 kkm nie gra roli.
Teraz ten filtr zmienię w okolicach 170 kkm i następną już niech działa kolejny właściciel. :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 826 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 28  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.