Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 05:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 826 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 28  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 06:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Tylko skąd ASO wie, że nie było wymiany oleju w AT, skoro do ubiegłego roku z zasady się bronili nawet przed próbą takiej usługi i jak już, to robiono statycznie, w Radomiu, dla rkarcza ? Swoją drogą w ASO powinni sprawdzać poziom co przegląd i ew uzupełniać ubytki. Nie wierzę, że po wyciągnięciu bagnetu nie mają wątpliwości odnośnie smołowatego płynu z przebiegu 300tys.
Na marginesie- teść mojego brata podobną zasadę niewymieniania wyznaje w stosunku do olejów silnikowych. Jedynie dolewa. Byłem zszokowany stanem 2litrowej, 15 letniej Nubiry z przebiegiem 140tys. Jeździła jak wściekła. A na bagnecie szlam. Filtr tak skorodowany, że ciekło przez wżery.
...
A mnie niestety zbyt późno naszła ochota na oddanie oleju po wymianie do analizy..próbki którą otrzymałem jest zbyt mało.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 07:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: warmińsko-mazurski
Witam serdecznie kolegów, opiszę krótko moją sytuację z wymianą oleju. W mojej 6 2.5 AT wersja USA przy przebiegu 94 tys postanowiłem wymienić olej. Kupiłem Mitasu od Czarne paliwo 8 litrów ponieważ zdecydowałem się na wymianę statyczną. Wyglądała ona w ten sposób że mechanik upuścił ile się dalo wlał nowy olej chwile pojeździł i ponownie powtórzył operacje. Skrzynia po tym chodzi jakby odrobinę lepiej chociaż zaznaczam że wcześniej nie miałem do niej zastrzeżeń ale powstał ciekawy problem którego wcześniej nikt nie opisywał, mianowicie
po rozgrzaniu się auta np na światlach czuć w kabinie ten słodki zapach oleju. Na początku myślałaem że pewnie się trochę rozlało, jednak to już tydzień od wymiany byłem w trasie 500 km zrobione i dalej śmierdzi.
Wróciłem do warsztatu , zdjęłyśmy osłony aby zobaczyć czy nie ma wycieków i ku mojemu zdziwieniu, suchutko.
Problem polega na tym że jak dłużej postoje z zapalonym silnikiem zapach znika ale jak na postoju zaczynam zmieniać D na R po kilka razy zaczyna znowu smierdzieć.
Czy szanowni koledzy mają jakąś teorię do tego, a może komuś się to już zdażyło?

Z góry dziękuję za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 07:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
26 września 2018, o 07:17 Smook napisał(a):
Byłem zszokowany stanem 2litrowej, 15 letniej Nubiry z przebiegiem 140tys. Jeździła jak wściekła. A na bagnecie szlam. Filtr tak skorodowany, że ciekło przez wżery.


Próbowałeś odkręcać korek spustowy?
https://www.youtube.com/watch?v=Nr_5kcqvmvQ


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 08:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Nie próbowałem. Nie mój cyrk, małpy też nie moje

Endrju38 napisał(a):
Witam

Dosyć ciekawy problem. Skrzynia nie ma chyba odpowietrzenia i przy spuszczaniu mechanik być może wyjął i źle po wszystkim umieścił bagnet - może przez to wydostają się opary? Pozatym zasadniczo przy wymianie statycznej zdejmuje się miskę i wymienia filtr. Gdzie robiłeś tą wymianę? Moim zdaniem powinieneś podjechać do kompetentnego serwisu skrzyń, bo jeżeli coś nie halo z poziomem oleju po wymianie to... zrobi się nieciekawie.


Ostatnio edytowano Śr, 26 wrz 2018, 09:04 przez Smook, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 08:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Mazdy ,,firmowe", pozostaje wierzyć na słowo ,ze tak było :wink: rozmowa dotyczyła mojego zainteresowania czy warto jeszcze kupić diesla , a rozmowę prowadziłem z dobrym znajomym który tam pracuje (serwis techniczny ).
Ciekawe jest to iż tylko jedna osoba zgłaszał problem z AT i to po wymianie oleju :idea:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 09:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Zgadza sie, ale zgodnie z tym co napisał forumowicz to serwis totalnie spaprał sprawę z wymianą oleju; stąd wymiana skrzyni na nową w ramach gwarancji.
Tylko dowód na to, że są ASO i "ASO".
W zeszłym roku byłem na urlopie w Sapporo w Japonii i z ciekawości zapytałem o wymianę w tamtejszym serwisie - a więc zalecają lokalesom co 40tys. Tylko nie dogadałem i nie wiem, czy statyczną czy dynamiczną. Rąk mi zabrakło


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 09:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: warmińsko-mazurski
Smook napisał(a):
Endrju38 napisał(a):
Witam

Dosyć ciekawy problem. Skrzynia nie ma chyba odpowietrzenia i przy spuszczaniu mechanik być może wyjął i źle po wszystkim umieścił bagnet - może przez to wydostają się opary? Pozatym zasadniczo przy wymianie statycznej zdejmuje się miskę i wymienia filtr. Gdzie robiłeś tą wymianę? Moim zdaniem powinieneś podjechać do kompetentnego serwisu skrzyń, bo jeżeli coś nie halo z poziomem oleju po wymianie to... zrobi się nieciekawie.


W tej skrzyni bagnet jest przykręcany do obudowy skrzyni (taki zielony ) i tym otworem uzupełniali poziom oleju w skrzyni. Nie jest to warsztat który zajmuje się skrzyniami ale ten zabieg mógłby wydawać się nieskomplikowany.Nadmieniam że filtr nie był wymieniany ani pokrywy nie zdejmowane, tylko olej. Dziwne jest to że generalnie wszędzie jest suchutko, od góry od dołu po boku, wszędzie. Ale jak podnosi się maskę to faktycznie przy tylnej grodzi zalatuje olejem ze skrzyni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 09:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Może jest go za dużo i wywala przez bagnet w trakcie jazdy? Przypominam, że poziom sprawdza się w specyficzny sposób opisany gdzieś wyżej ( układ rozgrzany, silnik pracuje)

https://www.carcarekiosk.com/video/2015 ... an_(4_Door)/transmission_fluid/check_fluid_level


Ostatnio edytowano Śr, 26 wrz 2018, 10:20 przez Smook, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 09:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: warmińsko-mazurski
Poziom był sprawdzany właśnie na pracującym rozgrzanym motorze i skrzyni. a jeżeli leciałoby z bagnetu to byłoby widać a tam wokoło suchutko. Poza tym upuścili po około 4 litry dwa razy i dwa razy wlali po 4 litry więc tak na logikę więcej nie powinno tam być oleju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 10:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Akurat w klasycznych skrzyniach wszystkiego nie da się zlać przez korek - zostanie jakieś 30% w konwerterze, chłodnicy i rurkach. Stosując Twoją metodę " na 2 razy" powinno się raz spuścić, uzupełnić, przejechać trochę żonglujac biegami i ponowić operację po raz drugi. Tym bardziej, że tym sposobem zmieszałeś orginalny ATF FZ Mazdy z Mitasu który spełnia wszelkie wymagania norm "FZ" Mazdy ale ciężko ocenić kompatybilność w zakresie mieszalności obu płynów ( Tomek pewnie coś więcej wie).
Ja bym sprawdzil jeszcze raz poziom, oring na bagneciku i dokręcił dobrze śrubkę mocujacą bagnecik.
Jak dalej będzie capić to wizyta w renomowanym serwisie skrzyń wskazana.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 13:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: warmińsko-mazurski
Znalazłem taki mały wężyk wychodzący od góry skrzyni zakończony plastykową zaślepką i chyba może być to odpowietrzenie bo z niego daje tym olejem, ale nic z niego nie cieknie. Czy to może być odpowietrzenie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 14:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Tak to odpowietrzenie. Idzie pomiedzy egr a obudowa filtra powietrza

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 22:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Pod tym linkiem łopatologicznie wyjaśnione czy wymiana płynu w AT jest potrzebna i dlaczego oraz odpowiedź na kwestię statycznie czy dynamicznie. Polecam!
https://www.youtube.com/watch?v=o690DovjDAc
A tu porównanie jak zachowuje się olej różnych producentów w skrajnie niskiej temperaturze :
https://www.youtube.com/watch?v=Hg8THPEfrhY


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 wrz 2018, 09:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Ok, ale Pan tam kilka razy powtarza "Follow Owner's Manual!"
Sam nie wiem czy przy powiedzmy 100-150tys nie zmienię (o ile dowiem się o porządnym serwisie skrzyń w okolicy).
Jednak naprawdę mam wątpliwości - dlaczego zalecenia wymiany w instrukcji nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 wrz 2018, 12:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
To stwierdzenie to przede wszystkim w kontekście doboru właściwego płynu według zaleceń producenta i ew. max interwałów wymiany ( o jeżeli są wyszczególnione) a nie sensu samej wymiany. Warte odnotowania jest też to, że pojecie "lifetime" rozumiane jest w Ameryce raczej jako okres ochrony konsumenta (czyli gwarancji) a nie klasyczne dożywocie.
Poogladałem trochę tych amerykańskich jutjubów i wniosek wyciągam jeden - filozofia zaczyna się od momentu, kiedy dostajemy do eksploatacji używane auto z dużym przebiegiem w którym wymian plynu w AT nie było. Tu kwestia wymiany dynamicznej i statycznej jest co najmniej polityczna. Czy wymieniać, to zdecydowanie tak!, ale należy liczyć się z tym, że dynamiczna w starej, "przepalonej" skrzyni może narobić bałaganu wpychając wymywane złogi np. z konwertera (który zanieczyszczenia osadza na wewnętrzych ściankach niczym wirówka odśrodkowa) między sprzęgiełka lub w kanaliki.
Myślę więc tak : jeżdżąc normalnie robimy pierwszą wymianę dynamicznie około 80-100 tys w zależności od stanu oleju (test na bibułkę jest prosty) a potem również dynamicznie co 3 lata lub co 60tys. Gdy mamy do czynienia z używanym autem powyżej tych 100tys a olej jest czarny i cuchnie spalenizną lepiej zrobic to statycznie z wymianą filtra i powtórzyć po kilkuset km. Cenowo wyjdzie jak wymiana dynamiczna.
Najważniejszy jest w tym wszystkim olej. Do Skyactive musi być bezwzględnie ten spełniajacy normy Mazdy FZ. Jak widać na filmiku orginalny ATF konfekcjonowany przez Mazdę zachowuje się w mrozach równie dobrze jak ten oferowany przez Ravenol z bardzo niską temperaturą krzepnięcia (-57°C).
Więc nie ma co chyba kombinować i szukać nie wiadomo czego - orginał czy Ravenol załatwiają sprawę i są powszechnie dostępne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 wrz 2018, 00:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.03.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Po zapoznaniu się tematu wymiany oleju postanowiłem go wymienić.
Obecny przebieg to 116tyś i prawdopodobnie olej nie był wymieniany.Polećcie jakiś serwis w okolicy Poznania na dynamiczną wymianę.
Pozdrawiam i z góry Dziękuję.

_________________
Niema sensu wchodzić w dyskusję z idiotą,ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomua potem pokona doświadczeniem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 22:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: warmińsko-mazurski
Dziś dzwoniłem do sosnowski bo mimo ze ostatnio robiłem wymianą statyczną oleju, opisaną wyżej olejem Mitasu to zmieniam jednak na Revanol ten zielony. Decyzja aby tam się udać podyktowana jest tym że oprócz wymiany dynamicznej czyli praktycznie całego oleju sprawdzą co jest powodem smrodu Mitasu po ostatniej wymianie. Nadmieniam że poziom jest ok i żadnych wycieków nie ma w skrzyni a wali na każdym postoju jak skrzynia się rozgrzeje.
Ciekawe jest to że podczas rozmowy pan powiedział że nie wymieniali w mazda 6
i nie mają końcówki? czy czegoś tam do wymiany, na co powiedziałem że jednak wymieniali bo jestem
na forum i kolega wymieniał,. Pan powiedział że skoro tak to mam przyjechać :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 paź 2018, 16:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Sosnowski Gdańsk czy inny?
W każdym razie podziel się efektami wizyty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 19:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: warmińsko-mazurski
Tak Sosnowski w Gdańsku :)
Jutro dam znać :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 21:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Smook-u ups zaraz się okaże ,że zapłaciłeś za coś czego nie zrobili :idea:
Endrju38 pilnuj ich ....

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 22:17 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie tylko smook :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 01:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Bez jaj. W Gdańsku są porządni ludzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 18:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.03.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Właśnie jestem po wymianie oleju w skrzyni AT(dynamicznej)Co do wrażeń po skrzynia działa aksamitniej .
Co do obsługi klienta i usługi jestem bardzo zadowolony,choć nie obyło się bez problemów po przyjeździe i weryfikacji auta okazało się że nie mają odpowiedniej przejściówki aby się podłączyć maszyną,ale mają pana Stasia który dorabia im końcówki.Zaproponowano mi auto zastępcze lub czekam do wieczora, wybrałem pierwszą opcję
POLECAM!!!!


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Niema sensu wchodzić w dyskusję z idiotą,ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomua potem pokona doświadczeniem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 paź 2018, 18:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: warmińsko-mazurski
Jestem po wymianie dynamicznej w GD Sosnowki.
Z uwagi na to że nie miałem czasu ogarniać oleju Revanol do Mazdy
poprosiłem aby oni zrobili całą usługę.
-Olej 12 litrów 600 zł.
-Filtr 150 zł
- usługa 340
Ogólnie trwało to koło dwóch godzin.
Był mały zonk ze strony mechanika który zapomniał włożyć i dokręcić miarki i musiałem kilka kilometrów wracać ale się udało.
Skrzynia chodzi faktycznie płynniej, ale :) smrodzik jest nadal konkretny w kabinie.
Ustalone zostało że to z tej rurki odpowietrzającej skrzynie. Natomiast nikt nie wie czemu.
A co do wymiany filtra to po zdjęciu miski i zamontowaniu nowego, mechanik zamontował miske na silikon i mimo tego że samochód nie stał po naprawie tylko zrobił jeszcze kilkanascie kilometrów nic nie cieknie i jest suchutko. Ogólnie polecam wymianę dynamiczną z filtrem, po pierwszej statycznej z Mitasu skrzynia chodziła gorzej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 paź 2018, 20:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Prawdę mówiąc z Mitasu również nie mam stuprocentowego usatysfakcjonowania. Zanim sie olej nie nagrzeje to minimalne szarpniecie jest wyczuwalne, szczególnie gdy w nocy było chłodniej a auto stało na zewnątrz.
Niby spelnia kryteria ale... Jak coś jest do "wszystkiego" to zawsze jakis kompromis pod powierzchnią się czai.
A jaki Ci olej wlali? Liquid Moly?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 paź 2018, 21:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: warmińsko-mazurski
Nie, zamówili i wlali Ravenol ATF FZ ten niebieski.
Właśnie chodzi o to że teraz nawet na zimnym nic nie szarpie i jest o niebo lepiej niż było.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 00:35 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
W którym ASO Poznaniu, Warszawie, ewentualnie Wrocławiu i Krakowie (jeśli w jeden dzień) mogę wymienić olej w skrzyni automatycznej. Voyager w Poznaniu nie chce mi tej usługi wykonać. Chciałem to zrobić przy przebiegu 60kkm, mam już 74kkm i nadal nie zmieniłem. Czy jakiekolwiek ASO wymienia olej dynamicznie?

Chciałbym to zrobić przy okazji przeglądu na 80kkm.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 gru 2018, 17:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.05.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam. Gdzie najlepiej i najtaniej wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów? Warszawa i okolice, napewno nie jedna osoba to robiła więc proszę o konkretne przykłady gdzie i za jaka kwotę. Wielkie dzięki z góry.


Ostatnio edytowano N, 9 gru 2018, 17:35 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lut 2019, 15:59 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
W ASO ostatnio przy wymianie oleju dowiedziałem się że w tej skrzyni producent nie przewidział wymiany oleju wręcz odradzają bo skrzynia juz nie będzie pracować tak jak powinna.
(M6 2.2d 2017)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 4 lut 2019, 09:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
9 grudnia 2018, o 17:35 Pawnag napisał(a):
Witam. Gdzie najlepiej i najtaniej wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów? Warszawa i okolice, napewno nie jedna osoba to robiła więc proszę o konkretne przykłady gdzie i za jaka kwotę. Wielkie dzięki z góry.


Kolega z forum wymieniał ostatnio w ASO Gołembiewscy w Warszawie, przebieg auta prawie 200k km, wcześniej wymieniał tylko raz przy 150k - wymiana statyczna, ok 4-5l ATF wymienia się przy takiej procedurze. Koszt zdaje się ok 600 zł z tego co pamiętam. U niego po wymianie jest lepiej, nie ma lekkiego laga przy przełączaniu z P na D (ja sam mam takiego laga i czuję to, nie jest to uciążliwe, ale może oznaczać lekkie zużycie ATF). Sam osobiście nie jestem zwolennikiem wymian oleju w automacie, ale możliwe że przełamię swoje fobie i spróbuję to zrobić u Gołembiewskich.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 826 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 28  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: 19lisu75 i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.