Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 03:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 22 lut 2016, 23:29 
Świeżak
Offline
Od: 18.08.2015
Posty: 18
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Mam przejechane prawie 10.000km. Żadnego szarpania nie zauważyłem.... co nie znaczy, że Wy nie macie problemu....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 08:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.12.2015
Posty: 180
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
A ja myślałem, że TTTM :) Wymuszone wysokie obroty, żeby się silnik zagrzał i myślałem, że tak to się objawia. Daj znać jak pójdzie, bo też bym się chętnie tego efektu pozbył.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lip 2016, 10:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
malagb napisał(a):
Dzisiaj właśnie oddałem auto do serwisu w Łodzi. Dwa tematy: szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku, które się ostatnio nasilało coraz bardziej i ruszający się fotel kierowcy. Będę informował o podejściu aso do tematu i o postępach.


i jak sie to z tym szarpaniem skoczylo. Dzis jak sie ochlodzilo na 13 stopni, to znow sie pojawilo szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lip 2016, 20:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nic nie pisałem bo mnie wkur..., wsiadł "ekspert" w białej koszuli i na zimnym silniku dał w pizd.. i mu nic nie szarpało. Co do fotela to oczywiście według serwisu wszystko jest ok. Szkoda słów, dostaje białej gorączki jak widzę, że rozmawiam z kretynami, a że szanuje zdrowie to dałem sobie spokój. Jedyny plus to, że wymienili oprogramowanie jednostki centralnej silnika, póki co szarpania nie mam, może to była kwestia oprogramowania, oby nie wróciło.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lip 2016, 08:50 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
malagb napisał(a):
ruszający się fotel kierowcy

malagb napisał(a):
Co do fotela to oczywiście według serwisu wszystko jest ok.

To zależy od serwisu. W jednym powiedzieli mi, że wszystko jest ok, w drugim wymienili stelaż i fotel w końcu przestał się gibać :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 19:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ruszający się fotel podlega wymianie, tzn. coś w nim jest słabe, mi wymienili w poprzednim i nowym, chyba taka przypadłość niektórych egzemplarzy <slabo>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sie 2016, 22:08 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 25.06.2016
Posty: 63
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Podlacze sie do tematu, ale zniego innymi objawami.
Szarpania przy ruszaniu na 1 nie mam.
Za to jak mam ruszyc pod gorke na wstecznym to jest masakra!!! Niewazne czy zimny czy cieply... Trzesie calym samochodem tak, ze nie da sie jechac bo odruchowo wciskasz sprzeglo ze strachu...
Ktos cos podobnego? (Obecnie 42000 km)
Jak odebralem samochod to fotel skrzypial jak mebel na antykach - terax cos sie ulozylo i jest spokoj. Moze wplyw miala blokada ustawienia odleglosci przod-tyl...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 sie 2016, 03:12 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 637
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Parę razy musiałem się cofać na zjeździe do garażu podziemnego (muszę wjeżdżać pod prąd). Za pierwszym razem faktycznie pamiętam, że telepało całą budą :) Za małe obroty, za duże obciążenie. Depnij mocniej to przestanie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 sie 2016, 09:59 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 16.08.2016
Posty: 22
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ja rowniez mam taki objaw lecz w skrzyni Automatycznej.

Samochod przy odpaleniu rano wchodzi na swoje obroty (to jest normalne) wrzucam na D (wszystko ok) puszczam hamulec samochod rusza (wszystko ok) ale gdy samochod wrzuca 2 bieg to ten bieg tak jakby wskakiwal 2 razy i wtedy czuc szarpniecie. Dzieje sie to przy 2-3 startach z miejsca(swiatla itp)

Myslalem ze to normalne poniewaz olej musi sie rozprowadzic i w ogole silnik musi wskoczyc na swoja temperature , ale jak tu was czytam to chyba bd to trzeba zglosic do ASO ? Jak myslicie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 paź 2016, 21:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
rano 6 stopni i zoma juz zglasa szarpanie. W ASO niewierza w sprzeglo, bo to niemozliwe po tyle km, mowa tylko o zlym paliwie a szarpie silnik.
Jak by mialy racje, ze mam zle paliwo, zamulam , to gdzie by sie to moglo pokazac ? Czarne sparks, moze to ma EGR ?

juz 3 zbiornik mam zalane archoil AR6200

klopoty kolo sprzegla sa jescze :
na zimno klopot z 2,3 biegem, czas od czasu neidze idealne
na zimno w mroze sie pare razy stalo, ze nieweszla jedinka, musialem jescze raz naciskac sprzeglo

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 paź 2016, 07:05 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.09.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Szarpanie to może być problem z pompą paliwową, chociaż jak piszecie, że przejechaliście jakieś niewielkie dystanse autami, a szarpie to równie dobrze problem może być po stronie docisku sprzęgła, albo kijowego paliwa. Jednak to ostatnie to bym wykluczył.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 paź 2016, 12:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Też mi szarpie przy ruszaniu z jedynki,szczególnie jeśli powoli puszcza się sprzęgło. Dzieje się to na zimnym silniku przy niskich temperaturach zewnętrznych np.teraz :sad: całe lato było ok. :) .
Nauczyłem się ,że jak zaczyna szarpać to szybciej puszczam sprzęgło i jest ok.
Kiedyś zgłaszałem problem w ASO ale nic niepokojącego nie stwierdzili :|
ale to było na gwarancji.
Pewnie teraz jakbym zgłosił to wymieniliby mi sprzęgło :wink: .

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 paź 2016, 12:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
ale mogl bys sie zapytac, co na to powiedza, gdzie teraz po gwarancji widza problem. Jak to ma wiecej ludzi, to na 99% chodzi o to sprzeglo a nie paliwo. Jak to mia wiecej ludzi, co ciastka z jajkami wozi w bagazniku, to szukal bym jescze problem w zabrudzeniu czegosz ze zamulania. U tego silnika by to moglo byc czy ?

Dziszaj rano zona nemiala szapanie.
jak bede na przeglade 25, to ich poprosze, ze by sprobowali szukac zabrudzenia, zle zapalajace sparks czy gdzes tam .Jak to bylo nowe, tego niepamietam, ze by to robilo.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 paź 2016, 13:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Spróbujcie dodawać więcej gazu przy ruszaniu ... serio ... jak problem zniknie , to stawiacie piwo ;)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 paź 2016, 13:29 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 637
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Ale jak to dodawać więcej gazu? A spalanie? :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 paź 2016, 13:33 
Offline
Huncwot <hahaha> dla niektórych to <suicide> :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 paź 2016, 14:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Huncwot napisał(a):
Ale jak to dodawać więcej gazu? A spalanie? :wink:


no wlasnie :idea:

ale na zimnym juz wiecej gazu jest i mieszanka jest bogadsza na paliwo . Na tym silniku niema problem w korkach sie ruszac bez gazu, dziwne ze by na wysokich obrotach ( +1500rpm) jescze gazu brakowalo .
ale za probie nic sie nieda, to jak bedze okazia, potestuje, czy dodanie wiecej gazu pomoze

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 paź 2016, 14:56 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 637
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Pomaga zdecydowanie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 paź 2016, 19:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
mirecsk38 napisał(a):
no wlasnie

No właśnie :)
Mieszanka bogata na wolnych , żebyś odpalił , a jak ruszasz to naciśnij pedał gazu o 200 -300 obrotów więcej i szarpanie - podejrzewam - zniknie Panie Kochany z Południa ;)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 paź 2016, 20:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
no newiem, ale sprobuje poobserwowac dokladnie jak sie to dzieje a specjalne rozjazdy bez gazu.. Ale dlaczego sie to niepokazalo przes pierwsze 2 lata. Zaczalo sie chyba kolo ostatnej wigili

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 paź 2016, 20:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Generalnie ciekawe zagadnienie, jak dla mnie. Jak staram się zrozumieć mechanizmy działania. Na zminym silniku mieszanka paliwowo powietrzna się źle miesza, stąd generalnie jest słaba moc. Te pierwsze znacząco podwyżone obroty mają na celu szybsze zagżanie silnika i generalnie według zaleceń znanych mi osób warto poczekać aż opadną te 10-15 sekund.
Do zagżania komputer powinien rekompensować straty mocy większą dawką paliwa.
U mnie szarpania nie ma, ale ja mam 8 kkm przebiegu ;) 2 miesiące samochód, ale przy wyjeźdzaniu z podziemnego garażu jak nie poczekam na tych 10-15 sekund zanim obroty opadną to samochód nie jest w stanie na tym przechyleniu przyśpieszyć...
Rozumiem, że skyactive-g jest trochę bardziej czuły na temperatury.
A no i u mnie w garażu podziemnym dość ciepło jest...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 22:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
cytat z innego mazda fora
"Dzis po wymianie sprzęgła, docisku i łożyska oporowego, wszystko przypalone i w kolorze fioletowym. Na razie wszystko dobrze jak bedzie dalej napisze ASO załatwiło to mega szybko wiec tez należą sie podziękowania."


i tak robilo jak mnie
"Przy przebiegu ok 40 tys. na zimnym silniku przy ruszaniu do przodu występują szarpania. Opis – wrzucam 1 bieg, puszczam lekko sprzęgło żeby wyjechać z garażu (bez gazu) i szarpie silnikiem. Jak się rozgrzeje jest wszystko ok. Nie jest tak codziennie, są dni że jest dobrze. Zgłaszałem w ASO nie rozwiązali problemu po mimo podmiany poduszki pod silnikiem i przepompowania układu sprzęgła. Nie wiem co robić jedyną racjonalną kwestią jest chyba rozebranie skrzyni biegów. Proszę o komentarze kto ma podobne przypadki.
pozdrawiam."

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 paź 2016, 09:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.10.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam, mam identyczny problem (przebieg 20 tys.) U mnie zmieniono poduszkę pod silnikiem, ale nic się nie zmieniło. Przynajmniej raz na kilka dni zdarza się to u mnie - na zimnym silniku, na półsprzęgle są drgania pedału sprzęgła. Jak rozgrzeje się, jest wszytko w porządku. Jak ktoś ma na to rozwiązanie, proszę o radę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 07:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Mnie też się zdarza jak jest zimno i to też nie zawsze,wygląda na to ,że to coś ze sprzęgłem.
Kiedyś zgłaszałem problem w ASO ale olali,nic nie stwierdzili nawet szarpania nie potwierdzili.Nikt nie dał sobie czasu aby wszystko było zimne. Jeżdżę i raz szarpie a innym razem nie. Nie wiem od czego to zależy nawet jeśli przyczyną jest sprzęgło. :|

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 10:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
skoczilo sie u mnie podobno. Wiecej gazu pomaga, ale i tak nie do konca, delikatne szarpanie jest i przy delikatnim ruszaniu. Cosz jest nie tak
w ASO i tak powiedzali, ze po 5tkm je to juz moja wina, jak by sprzeglo-tarcz byl spalony

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 05:37 
Offline
mirecsk38 napisał(a):
w ASO i tak powiedzali, ze po 5tkm je to juz moja wina, jak by sprzeglo-tarcz byl spalony


Wszystko jest nasza wina :/ Palimy sprzęgła, palimy tarcze hamulcowe, może dolewamy specjalnie oleju do silnika żeby się podnosił poziom...
W ogóle to nasz wina, że jeździmy tym autem.......


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 08:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
albo nasza wina albo,, specyfika auta i zawieszenia"jak powiedziała 3 lata temu panienka z ASO Nordic Motor w Bydgoszczy(gdy ich nękałem z powodu drżącego auta) :sad:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 09:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Po odpaleniu samochodu, jeśli chwilę nie poczekam i ruszę, to również szarpnie w AT. Czy to normalne, czy lepiej udać się do ASO?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 09:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.10.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
To już jest cyrk. Jeździłem do ASO, zostawiałem u nich samochód na noc. Mówią, ze nic nie stwierdzili, że auto jest OK. Internet puchnie jeśli chodzi o nasz problem, związany z tym drganiem na zimnym. Jeśli to jest specyfika auta za około 130 tyś PLN, to dziękuje tej marce.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 16:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Matarez napisał(a):
mirecsk38 napisał(a):
w ASO i tak powiedzali, ze po 5tkm je to juz moja wina, jak by sprzeglo-tarcz byl spalony


Wszystko jest nasza wina :/ Palimy sprzęgła, palimy tarcze hamulcowe, może dolewamy specjalnie oleju do silnika żeby się podnosił poziom...
W ogóle to nasz wina, że jeździmy tym autem.......


Olek a to ci powiem ze w PL jescze tak ostro nieolewaja.
Tutaj masakra. Uszczelki maja w dup... a u was wymienali, BT zaczeli u was a tutaj pare miesenci poznej, fotel kierowcu tez maja w , bo zawsze jak tam zajechalem, to ten ch.... fotel byl cicho . Oni wiedza, ze sa nie tak, ale do poky nic oni nieslysza, nagranie komorkom niestaczy , to niebeda nic robic. To samo z mojim problemem, ze po przekroczeniu kolo 4000rpm zaczyna zle pokazywac komputer ,zle liczy przejechana odleglosc, srednia predkosc a chyba i spalania. Maja gdzies , bo to jest normalne, te info sa tylko po to, ze by sie nie nudzic za kierownicom .
Ja juz to tak nie biore, juz to ma 3 lata a jak sie wk..., to z firmy idze prosto w swiat. Znajomi ze mnom jechal, ze kur.. jake ciche auto, do momentu, jak sme jechali po chraplawim asfalce czy predkosczy kolo 100km/h a juz zamykal szyby

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.