Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 10:50

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 11:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pojawił się pierwszy problem z maździochą. Rano po odpaleniu auta (jak zejdzie z wysokich obrotów) pierwsze dwa-trzy ruszenia czuć szarpanie, jak się nagrzeje silnik tego już nie ma. Ruszam z wciśniętym gazem więcej/mniej też szarpie. Czy ktoś tak miał? Obstawiam chu...we paliwo i problem z wtryskami, lejecie jakieś dodatki do benzyny? Jechać z tym do aso? Na razie mam to 3 dzień.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 12:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
U mnie się to nie dzieje, jedynie przez chwilę podwyższone obroty są i źle mi się jedzie, bo za bardzo na gaz reaguje. :lol:

Od paru tysięcy do benzyny dolewam AR6200 od CzarnePaliwo, ciutkę mniej pali, ale czyści układ zasilania. Wiadomo, im większy przebieg tym więcej syfu się odkłada. Może faktycznie jakąś gorszą benzynę nalałeś i Ci się teraz to powtarza?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 12:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
tombien jak często dolewasz ten dodatek? Chyba zainwestuje i będę dolewał bo widzę, że straszny syf mają u mnie w okolicy na stacjach.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 13:37 
Offline
Też "stawiam" na syfiaste paliwo :| U siebie nie zauważyłem żadnych opisanych przez Ciebie objawów :wink: Od niedawna - jakiś miesiąc - również używam dodatku do paliwa AR6200 od CzarnePaliwo i mam wrażenie, że samochód lepiej jeździ :pilot:, chociaż przedtem nie narzekałem na jego "wigor" :wink: Obawiam się, że ww. dodatek niewiele pomoże na syf i wodę w benzynie - musiałbyś pytać Czarne Paliwo...


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 13:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
malagb napisał(a):
tombien jak często dolewasz ten dodatek?

Dolewam co tankowanie, pierwsze 3 baki podwójna dawka a potem 5 ml na bak. Butelka 125 ml starczy na bardzo długo. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 14:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dzięki, dodatek zamówiony, mam nadzieje zrobię traskę i mu szarpanie przejdzie bo nie widzi mi się odwiedzać aso i oddawać auto w ręce tych specjalistów.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 15:56 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Matarez napisał(a):
Obawiam się, że ww. dodatek niewiele pomoże na syf i wodę w benzynie - musiałbyś pytać Czarne Paliwo...


Długo przechowywane paliwo degraduje się. Jeśli więc stacja jest nieuczęszczana lub kupuje takie przeleżane paliwo to jest ono już częściowo rozwarstwione. AR6200 dba o integralność paliwa. W USA przedsiębiorcy, którzy mają własne zbiorniki na benzynę używają go dla zachowania korzystnych jej parametrów. Podobnie z samochodami na gaz, które na benzynie jedynie startują.

Jako środek profilaktyczny AR6200 zapobiega odkładaniu się depozytów węglowych na końcówkach wtryskiwaczy. W nowym samochodzie i tak nic się nie stanie, nawet jeśli takie wtryskiwacze nieco się przybrudzą, aczkolwiek jeśli ktoś chce pojeździć samochodem dłużej i ma pojęcie o kosztach wymiany lub regeneracji wtryskiwaczy to będzie świadom tego, że warto taką profilaktykę stosować.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 16:49 
Offline
CzarnePaliwo napisał(a):
Długo przechowywane paliwo degraduje się. Jeśli więc stacja jest nieuczęszczana lub kupuje takie przeleżane paliwo to jest ono już częściowo rozwarstwione. AR6200 dba o integralność paliwa.


Czyli pomoże na "stare"paliwo ? Ale na syf lub wodę w paliwie też ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 wrz 2015, 10:07 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 01.02.2014
Posty: 133
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Co do szarpania/falowania to też coś takiego zauważyłem.. Nie jest to permanentne ale czasami mam efekt jakbym podczas przyśpieszania dodawał i odejmował gazu. Na początku myślałem że pedał gazu jest tak czuły ze jak dodaje gazu to mi noga zostaje co powoduje zmniejszenie gazu i wtedy stopa siła rozpędu leci do przodu , przez co podświadomie zwiększam gaz i auto idzie do przodu , co powoduje pozostanie stopy i zmniejszenie gazu itd. itd.
W efekcie obroty mi skaczą 1000..1500..1000. Mimo najszczerszych chęci nie udawało mi się wtedy nad tym falowaniem zapanować.
Pomagało zwykle wrzucenie niższego biegu przejechanie kawałka na większych obrotach.
Nie zwalałbym tego na paliwo bo praktycznie tankuje w 95% na tej samej stacji a problem pojawia się niezwykle rzadko i to na krótki czas.
Prędzej porównałbym to do zapowietrzenia się układu paliwowego diesla

_________________
Obrazek
Obrazek

Druga M6 z 2023 (nie da się wpisać do profilu drugiej?)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 wrz 2015, 12:27 
Offline
Muszę przyuważyć to zachowanie.... :idea:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 paź 2015, 08:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Panowie piszcie jakie macie przebiegi, podobno to szarpanie to może być problem z dociskiem sprzęgła. Podobno zaczyna się już przy przebiegu 50 tys. Jestem umówiony w aso na środę, będę coś wiedział to napiszę.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 2 paź 2015, 09:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
U mnie 43 tys km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 paź 2015, 15:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Oby się z tym dociskiem nie potwierdziło bo jak sprzęgło pada przy 50 tys. to niezła lipa.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 paź 2015, 14:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nasunęło mi się pytanko odnośnie sprzysięgła po oglądnięciu filmu Irysa. Irys zauważył że sprzęgło dziwnie "bierze" i właśnie ja takie wrażenie miałem na jeździe testowej wręcz szarpało autem przy zmianie biegów nawet jak jechał na początku pracownik mazdy, czy u Was macie takie doznania czy to jakaś przypadłość szóstki czy może w czasie docierana się sprzęgła to występuje. Jechałem GJ 2.0 Skypassion sedan (ktoś pisze, że to występuje przy około 50 tys. a w demo było najechane 4 tys.). Aaa jeszcze drugie pytanie - strasznie głośno w środku było po stronie kierowcy jakby centralnie od drzwi. Ponoć FL miał być lepiej wyciszony (chociaż to było auto z listopada 2014, ale już po lifcie) - może dlatego, że to pierwsza partia? A, chciałem nadmienić, kiedyś tam poprzednio w innym salonie też jechałem taką samą demówką, to wydaje mi się, że nie było tak głośno. Może być to spowodowane aurą pogodową? - bo ten pierwszy raz jechałem latem w piękny słoneczny dzień, a teraz w deszczu?

-- Dodano: N, 18 paź 2015, 14:25 --

malagb! to Ty pisałeś o tych 50tys. - i jak byłeś w serwisie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 paź 2015, 18:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dotarły do mnie takie informacje, że komuś wymieniali sprzęgło, ale nie mam dokładnych i sprawdzonych informacji, że to właśnie chodziło o szarpanie na zimnym silniku przy ruszaniu. Mam nadzieje, że to nie sprzęgło, niektórzy na forum mają 40 tys - 60 tys i problemu nie ma. U mnie ostatnio przestało szarpać a wizytę musiałem odwołać przez nagły wyjazd. Mam nadzieję, że to chu... paliwo, leje teraz dodatek do każdego tankowania (taki kraj-raj). Jakby wróciło (oby nie) to na pewno pojawię się w serwisie i dam znać na forum. A jeśli chodzi o szumy to już taki urok naszej maździochy.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 paź 2015, 20:17 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
malagb - w ogólnym wątku też teraz odbywa się dyskusja na ten temat i wynika że z tym sprzęgłem to trzeba się przyzwyczaić ale nie wszyscy maja to szarpanie. Ja dzisiaj jechałem demo 200km przejechane na liczniku i nie zauważyłem żadnego szarpania. natomiast też jechałem inną demówka w innym salonie która miała przejechane 7000km i wyraźnie szarpało. Jeśli chodzi o wyciszenie auta to poczytaj ostatnie posty na ogólnym tam więcej pisałem o moich doświadczeniach. Generalnie konkluzja taka, w jednej demówce było bardzo głośno w drugiej cichutko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lis 2015, 20:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.05.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Witam kolegów jeśli chodzi o to szarpanie na zimnym silniku to mam to od około września 2015 na moje oko to na 99 procent jest właśnie docisk sprzęgła będę to zgłaszał tym bardziej że to się nasila mam przejechane około 45 tyś objawia się to tym jak by sprzęgło łapało puszczało i po chwili znowu załapywało ogólnie dość niebezpieczne zjawisko, faktycznie objawia się to tylko na zimnym silniku.Pomijam to że znowu występuje bicie na tarczach przy bardziej intensywnym rozgrzaniu tarcz.Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 lis 2015, 15:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.02.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Coś mi się zdaje, że to będzie sprzęgło, mam takie same objawy. Delikatne szarpanie przy ruszaniu na zimnym i po paru chwilach ustaje. Mam przejechane tylko 22k <baseball> O tarczach nie wspomnę. bija jakby miały przejechane ze 150kk.
Oj coś mi się zdaje że szybko tą marka się rozstanę. Piękny wygląd to nie wszystko :sad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 lis 2015, 15:34 
Świeżak
Offline
Od: 18.08.2015
Posty: 18
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Nie zapowiada się najlepiej. W grudniu odbieram moją Mazdę. Może już usunęli systemowe problemy, o których piszecie....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 lis 2015, 15:35 
Świeżak
Offline
Od: 18.08.2015
Posty: 18
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Rozumiem, że w przypadku skrzyni automatycznej problemu szarpania nie ma?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 lis 2015, 17:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No właśnie u mnie poszarpuje ostatnio bardzo delikatnie i bardzo nieregularnie, są dni, że wszystko jest ok tym bardziej, że już jestem na to uczulony i za każdym razem zwracam na to uwagę.grzegokow1612 daj znać jak ASO podeszło do tematu, ja czekam aż zacznie szarpać regularnie bo inaczej aso się na mnie wypnie. Ciekawe czy zakładają to samo czy docisk jest poprawiony.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 09:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ale czy wy to obserwujecie przy przyspieszaniu już po wyłączeniu sprzęgła czy przy samej zmianie biegów np. z 1 na 2 ?
Zmiana biegów w GJ jest specyficzna :wink: .
Poruszano już tu ten temat. Generalnie na zimnym silniku zmiana biegów np. z 1 na 2 jest mało elegancka (taki efekt jakbyś uczył się to robić :) ). Na wyższych biegach mniej ale też zauważalna. Jak auto się troszkę rozgrzeje efekt znika.
Tak czy siak jak to już ktoś tu napisał zmiana biegów w GJ aby była płynna musi być albo dynamiczna (jak w rajdach :-P ) albo na leniwca i wtedy jest płynnie <spoko> .
Te dolegliwości z oczywistych względów czuć bardziej zimą poza nią już się nauczyłem to robić i jest OK.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 19:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
CzerwonaStrzala nie chcę być złośliwy ale nie czytasz ze zrozumieniem :) Chodzi o RUSZANIE Z MIEJSCA NA ZIMNYM SILNIKU. Wchodzisz do auta po nocy, odpalasz, wciskasz sprzęgło, wrzucasz pierwszy bieg, puszczasz powoli sprzęgło, auto rusza, puszczasz do końca sprzęgło i w tym momencie czujesz szarpanie. Przejedziesz kilka kilometrów i następne ruszenie już tego nie ma. :)

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2015, 19:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Kiedyś tak miałem w nissanie almerze... jakby właśnie skakał silnik... wymieniono mi jakąś poduszkę pod silnikiem z tych od ruchów wzdłużnych... jak jest tu to nie wiem, ale po opisie j.w. mam takie skojarzenie, ale tylko skojarzenie, bo technicznie nie ogarniam tego wozu w tym względzie <niewiem> :X

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 lis 2015, 19:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
szarpanie zauwazilem jak sie ochlodzilo a widze, ze nejestem sam
w ASO niezglaszalem, udalo mi sie tak moze 2x bo malo jezdze

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 lis 2015, 01:08 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 11.08.2014
Posty: 97
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ja mam 13tys i już szarpie dokładnie jak opisujecie wyżej. I tak samo od razu zwaliłem na paliwo. Niby jak zalałem specjalnie dla odmiany 100 na shell to myślałem, że jest lepiej. Ale to raczej złudzenie. Efekt jest taki jak wyżej w postach. Zgłaszałem po 1 roku na przeglądzie we wrześniu żeby potem nie było... oczywiście nic nie robili. Ale zapisane jest, że miałem jakiś problem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 gru 2015, 10:07 
Świeżak
Offline
Od: 18.08.2015
Posty: 18
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ja mam 300km na liczniku, samochód zawsze startuje w garażu min 12 st. C. Szarpania brak.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sty 2016, 11:29 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.09.2015
Posty: 199
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja mam coś innego, już 3x mi sie to przydarzyło. Slinik zimny, zmiana biegu z wstecznego na D i samochód wyrywa do przodu po lekkim dotknięciu gazu. Nie wiem o co biega, może za szybko wciskam gaz (jak skrzynia się przełącza?). Ktoś miał taką sytuacje? Pierwszy raz coś takiego miałem po około 300km dziś mam 2,5k km.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lut 2016, 20:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dzisiaj właśnie oddałem auto do serwisu w Łodzi. Dwa tematy: szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku, które się ostatnio nasilało coraz bardziej i ruszający się fotel kierowcy. Będę informował o podejściu aso do tematu i o postępach.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lut 2016, 22:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Kurcze, z tymi fotelami coś jest, ale to inny wątek :idea:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Krupson90 i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.