Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 07:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 20:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie panienatej tego jezyka. Ale c@y to nie cx9 z 2.5turbo?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 20:21 
Offline
Ano. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 20:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
W sam raz na słynne ukraińskie autostrady.
Tłumaczenie:
Mazda CX-9 jedzie na Ukrainę!

26 lipca 2017 r

Sieć dealerów Mazdy na Ukrainie zaczęła otrzymywać zamówienia na siedmiomiejscowy crossover Mazdy CX-9.

Najnowsza generacja flagowego crossovera Mazda CX-9 zadebiutowała na rynkach Ameryki Północnej w 2016 roku i została zaprojektowana przede wszystkim dla rodzinnej publiczności. Wkrótce po debiucie ten siedmiomiejscowy crossover zyskał nowe ulepszenia, aby zwiększyć przyjemność kierowcy i pasażerów na najwyższym poziomie.   

Co CX-9 może zaoferować swoim fanom już teraz:

- Turbodoładowany silnik benzynowy SKYACTIV pojemność 2,5 l. z sześciobiegową skrzynią automatyczną z przyjemnością zaskoczy zwolenników poprzednich generacji ХХ-9 przez ekonomię w połączeniu z mocą - 238 KM.z momentem obrotowym 420 Nm / 2000 KM i zużyciem paliwa 13l / 100 km w mieście

- Nowy kolor, jeszcze bardziej żywy i czerwony Soul Red Crystal, który pojawił się niedawno w nowym CX-5, jest już dostępny na zaktualizowanym CX-9

- Sterowanie systemem G-vectoring (GVC), który po raz pierwszy pojawił się na zaktualizowanej Mazda3 i Mazda6 jesienią 2016 roku, a obecnie stanowi duży rozjazd CX-9 prowadzenie i stabilność w zakrętach i na śliskiej drodze w samochodzie osobowym

- komfort kierowcy i pasażerów jest teraz idealna: większy komfort siedzenia skórzane lędźwiowego wsparcia, podgrzewana kierownica, podgrzewane 1. i 2. rzędzie siedzeń, ulepszonego systemu hałasu i izolacji akustycznej, a także wiele małych przyjemności, takie jak szkło odmrażania strefa odpoczynku wycieraczek, automatyczny montaż lusterek bocznych i inne

- Aktualizacja CX-9 już udowodnione aktywnych systemów bezpieczeństwa, takich jak Adaptive Lighting AHL, układu hamulcowego w SCBS, działa obecnie przez jazdy do przodu i do tyłu, system ostrzegania opuścić zespół Ruchu systemu systemu LDWS monitorowania martwego BSM

- Mazda CX-9 otrzymała projekcję na szybie z najważniejszych informacji dla kierowcy - prędkość oraz ograniczenie prędkości znaków drogowych, prędkość dla tempomatu na przemieszczania się wewnątrz lub poza granice przepustowości oraz wskaźnik kierunku do nawigacji system.

- System audio Premium BOSE z 12 głośnikami - to doskonały dźwięk, który zawsze towarzyszy Ci w drodze!

 

Od 25 lipca 2017 r oficjalna sieć dealerów Mazda na Ukrainie rozpoczął przyjmowanie zamówień na Mazda CX-9, którego sprzedaż w końcu zaplanowanego na Ukrainie w grudniu 2017 r.

 

Samochód zostanie zaprezentowany w pakiecie Premium, który zawiera całą listę opcji bezpieczeństwa i komfortu.

Szacunkowa cena wyniesie 1 317 000 UAH. (równowartość 51 000 USD według kursu NBU na dzień 25 lipca 2017 r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 21:11 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Można by podejść do tematu chipa w 2.5 ale musiałbym mieć taki samochód na kilka dni :)

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 21:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
W sensie ze liczycie ze 2.5 tez zdlawione softem?;) mysle ze gdyny tak bylo nie bylo 2.5t w cx9. No ale pare kucy zawsze mozna wycisgnac przez korekty zaplonu ,zabawe rozrzadem, ,nie wi3m co tam jeszcze mozna zrobic w wolnossaku. Jakas zabawa przepustnica? Inne rzeczy nie przychodza mi so glowy, no chyba ze zmiany dolotu,wydechu,samej przepustnicy...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 21:37 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Bez powietrza to nie przwiduje przyrostu wiekszego niz 3-5% co jest wg mnie skórką za wyprawkę. Zwłaszcza jak się spojrzy na wykresy krzywych w wolnossącym, dołu nie poprawisz odczuwalnie..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 21:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Bulczas ale to normslne bo czym ten dol poprawisz?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 21:50 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Mysle ze nie jest zdlawiona softem. Ale Więcej można stwierdzić mając taki wóz na hamowni i zrobione logi :)

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lis 2017, 07:17 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
7 listopada 2017, o 21:38 poxtazo napisał(a):
Bulczas ale to normslne bo czym ten dol poprawisz?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka



Dlatego właśnie piszę że to gra nie warta świeczki. Przy silniku 165, czy 2,5 poprawa nie zauważalna a $$ zapłacić trzeba :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lis 2017, 08:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
20 km to jezt duza roznica...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lis 2017, 08:54 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Osiągalna przy 6tys obr...

Poza tym 165 z serii wychodzą często grubo pow 170 a 120 mają tyle co 145 ;) japan lotto.

To tak jak sky-d ktos pisał ze 175 ma 150, macenty miał sztywno 175, ja miałem chyba 184, po czyszczeniu dolotu, egr, przepustnicy i zmianie softu w sterowniku przez aso 181. Tu się nic kupy nie trzyma :) oczywiście u innych producentów może być podobnie.

Wracając do sky-g ja poprostu uważam że na wolnossącym 165 lub 2,5 jakakolwiek modyfikacja bez dłubania w hardware poprostu jest bez sensu. Nikt nie jeździ na codzień do czerwonego.

120 i 145 tak jak najbardziej ma sens. Trzeba tylko pamiętać że to nie jest tuning sensu stricte a odblokowanie tego co zablokowała fabryka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lis 2017, 09:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No tuning to nie jest fakt. Ale taka specyfika japonskiej mysli technicznej ze moc osiaga w najwyzyszch predkosciach obrotowych. Benzyna jak chcesz dobrze pojezdzic to zawsze musisz krecic pod czerwone. Dlatego akurat tu sie nie zgodze z toba ze 20km to maly przyrost w niedoladowanym silniku. Bo to jezt duzo i odczuwalne. Natomiast to ze auta maja rozne wartosci mocy i momwntu to wiadomo od dawna nie tylko mazda ma takie przypadlosci. Jak jeat nadwyzka to zawsze cieszy. Gorzej jak jeat deficyt;) ale duzo czynnikow wplywa na to. Nawet glupia pogoda.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 8 lis 2017, 13:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
rkarcz, ale za auto które w US w maksie nie jesteś w stanie przekroczyć 45k dolców, a na poziomie naszej SkyPassion masz auto za 40k USD maks, to na UA zapłacisz równowartość min 51k USD...
A podobno bieda u nich...

Ciekawe czy się da swapa zrobić :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lis 2017, 21:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
8 listopada 2017, o 08:54 bulczas napisał(a):

120 i 145 tak jak najbardziej ma sens. Trzeba tylko pamiętać że to nie jest tuning sensu stricte a odblokowanie tego co zablokowała fabryka.


moja G145 miala na kolach 114HP , silnik 165HP. Na gorze jest mozliwe cosz dac, ale juz nik niegarantuje ile. Moze +5, 10, 15HP. Wiecej juz chyba nieidze dac bo max wydzalen kolo 130HP po "chipe" G120 i jednej M6 G165.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lis 2017, 21:46 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak chodziło mi o 2.5l.
OK, 215 będzie przy 6K rpm. Tylko teraz przy ilu jest 192? Też trzeba kręcić.
Na wykresie widać że odlot jest już przy 4500, jak potrzebujesz max mocy to na tyle się co najmniej i wyżej kręci. A po co komu 200 kucy w korku? Jak jedziesz i nie przekraczasz 2K to znaczy że nie ma znaczenia czy masz 200 czy 100 koni (wtedy byś po prostu miał 2,5K obrotów).

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 07:40 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Panowie, zapomnijcie że bez sprężarki coś sensownego się uda wykręcić.

Fizyki nie oszukamy, żeby była większa moc potrzeba więcej mieszanki.
Można to uzyskać albo zwiększając pojemność cylindrów, albo zwiększając dawkę paliwa i powietrza. O ile wtryskiwacze mogą więcej o tyle atmosferyczne powietrze samo się bardziej nie wtłoczy, trzeba pomóc.

Ja nie twierdzę że się w ogóle nie da, ale w te +20 w 165 ciężko mi uwierzyć, gdzieś widziałem firmę która napisała że 165 w ogóle nie robi. +25 ze 192? :) nie uwierzę dopóki nie zobaczę. Zakładam max +5 co jest w 100% nie warte wywalania kasy. Tylko czy znajdzie się ktoś chętny wywalić 1,5k(? nie wiem ile to kosztuje) żeby to sprawdzić zakładam że nie a nikt w wolnossącym nie zagwarantuje nic..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 08:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Bulczas myslisz. Nie trzeba doladowywac silnika zeby uzyskac przyrosty wieksze. Mozna wtloczyc wieksza ilosc powietrza do komory spalania,chocisz by przez opoznienie zaplonu,wydluzenie czasu otwarxia zaworow. Pozatatym przebudowe ukladu dolotowego,wydluzenie go i zwiekszenie jego objetosci i schlodzenie chociazby przez zastosowanie zimnego dolotu plus minus 5-10KMNastepnie mozna tez zmienic walki na ostrzejsze co jeszcze bardziej zmieni charakterystyke pracy zaworow.Taki zabieg to tez ok15-20KM No i mozna przebudowac uklad wydechowy co zwiekszy szybkosc oproznainia sie komory spalania co tez daje wymierne efekty. Dobrze zapeojektoeany uklad wyxechowy to przyxdobrych wiatrach nawet 20KM. Takcjak piszesz mozna zrobic strokera czyli zwiekszyc pojemnoac skokowa, tylko takiekonie sa drogie poprostu. Ale moc z iedoladowanego silnika jeat zawsse lepsza niz z doladowanego. Bo jej przebieg wzrostu jest bardziej liniowy i rozwijana jest rowno a nie jak w doladowanym silniku przewaznie wzrost jest bardzo duzy i w krotkin zakreaie predkoaci obrotowych


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 08:52 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.01.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: warmińsko-mazurski
Znaczenie ma jeszcze na jakim paliwie jest strojona dana jednostka, jeżeli pobawisz się zapłonem na 98-ce przyrost możesz mieć większy niż te 5 km, następnie przebudowanie dolotu, zwiększenie dawki pal-pow też coś da więcej, myślę że samą mapą dałoby się uzyskać spokojnie 25 km w sky-active g. Dla ciekawskich takiego zabiegu mogę wysłać wykres z
nową mapą wolnossaka tylko, że wersji gg z silnikiem 2.3 16v oczywiście na priv :)

_________________
Jestem w kropce....... zgadnij w której


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 12:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Czytając was rodzi się pytanie ...
Skoro takimi prostymi zabiegami można osiągnąć 20-25 koni i więcej zmieniając niewiele technicznie w aucie , to dlaczego te "głąby" inżyniery w Mazdzie tego nie zrobiły mając to wg was "na tacy" ???
Przecież dla nich to dodatkowe zalety auta do zaoferowania klientowi ? !
Czytam jakie to macie fajowe sposoby na pokonanie fizyki i nie robicie tego od razu w garażu ? ( mały sarkaźmik )
poxtazo pisze z sensem , ale to wymaga kasy i wykonania przez kogoś ogarniętego , ale to już tuning sportowy.
Ja uważam , że inżynierowie z mazdy mieli jakiś plan i go osiągnęli i nie wierzę, że są dyletantami.
Zróbcie w jednej M6 2,5 zmianę mapy i pochwalcie się potem chociażby ilością spalanego paliwa na setkę ... Ciekawe czy dalej ją będziecie chwalić za ekonomiczność przy jej mocy i pojemności .. ?
Łatwo się gada i bawi klockami , a trudniej realizuje w życiu z ryzykiem niepowodzenia .... gadać jest łatwo i pouczać inżynierów np. z Mazdy ;)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 12:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Bo czasami te z pozoru "proste zabiegi" nie są możliwe z technologicznego punktu widzenia. Zwykłe poszerzenie kanałów dolotowych to połowa sukcesu. Żmudna ręczna robota związana ze szlifowaniem porowatej powierzchni powoduje nieopłacalność takiego wykonania na masową skalę.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 12:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No do portingu trzeba rozbierac cala glowice,to wtedy juz mozna isc dalej i splanowac glowice,wieksze zawory dac. Cnc dzis juz tez porting robia. Dobra opcja.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 13:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Robiłem sobie głowicę w punto II, ręczna obróbka kanałów dała mi w kość :P ale satysfakcja za to jest ogromna.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 13:10 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
no tak tylko jak wcześniej napisałem chodzi o realny przyrost bez ruszania hardware'u


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 13:37 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.01.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: warmińsko-mazurski
9 listopada 2017, o 12:06 bespartyjny napisał(a):
Czytając was rodzi się pytanie ...
Skoro takimi prostymi zabiegami można osiągnąć 20-25 koni i więcej zmieniając niewiele technicznie w aucie , to dlaczego te "głąby" inżyniery w Mazdzie tego nie zrobiły mając to wg was "na tacy" ???
Przecież dla nich to dodatkowe zalety auta do zaoferowania klientowi ? !

hmm ... Zastanówmy się
Bo unia ma pewne rygorystyczne przepisy, których nie da się przeskoczyć np. norma emisji spalin ?
Bo wynaleźli kompromis dla zwykłych użytkowników między normami, spalaniem a osiągami?
Jakbyś wyjaśnił "głąbów" inżynierów np. z hondy którzy w latach 99-03 potrafili skonstruować silnik wolnossący 2.0 o mocy 240 km ?
Dlaczego każdy idzie w "downsizing" i pcha te turbiny w gówniane śmietniki, które piją olej od razu po złożeniu na taśmie ? Bo nie potrafią stworzyć takiego silnika jak Mazda i są pewne przepisy, których producenci muszą przestrzegać, a my mając ich gotowy produkt o pewnych parametrach, zawsze możemy go próbować poprawić choćby samym softem.
Dla przykładu https://chiptuningpro.pl/realizacje/chi ... -1-ladyga/
Jak widać sam soft..

_________________
Jestem w kropce....... zgadnij w której


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 14:46 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
9 listopada 2017, o 13:37 Kubaa napisał(a):
Dla przykładu https://chiptuningpro.pl/realizacje/chi ... -1-ladyga/
Jak widać sam soft..


to jest odblokowanie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 17:49 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Myślę że 20 KM i 20NM przy mniejszej ilości obrotów jest do zaakceptowania wiecie jaka jest cena modyfikacji?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lis 2017, 18:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Kubaa pitolisz .... :( ;) nie o tym pisałem.
Przy okazji ? Jakie macie kwalifikacje , żeby ferować takie wyroki o konstruowaniu silników :) ?

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lis 2017, 07:48 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.01.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: warmińsko-mazurski
Nie pitole..
Moje kwalifikacje?
Inżynier mechaniki i budowy maszyn spec. konstrukcja i eksploatacja maszyn i pojazdów
Magister mechatronika spec. mikromechanika
Ale to tylko "teoria" w praktyce sam się bawie programatorem K-TEG edc16, na przykładzie swojego samochodu oraz kolegi vw bora.
Uważam, że mam trochę do powiedzenia w tej sprawie, ale oczywiście nie chce się wykłócać oraz tłumaczyć, bo są ludzie o wiele mądrzejsi w tych kwestiach.

_________________
Jestem w kropce....... zgadnij w której


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lis 2017, 08:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Kubaa O widzisz .... dlatego lubię zadawać pytania :)
Teraz możesz pitolić choćby teoretycznie ...
mój syn również po mechatronice itp dziedzinach co ty , ale nie odważyłby się negować rozwiązań inżynierów Mazdy....
Szeroki temat ... bardzo.
Ja uczulony jestem na pisanie tutaj wszystkich o wszystkim jako znawcy , bo nie mam żadnych podstaw uważać ich za autorytety. Jeżeli ktoś tak jak ty na moje pytanie uwiarygadnia się co do swojego np. wykształcenia i doświadczenia zawodowego , to z przyjemnością wysłucham ( poczytam ) co ma do powiedzenia ,bo jest to potencjalnie wiedza godna zapisania w moim skromnym mózgu.
Pozdrawiam

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lis 2017, 08:55 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.01.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: warmińsko-mazurski
Miło mi to słyszeć/czytać :oops: Nie chce oczywiście podważać myśli konstrukcyjnych inżynierów Mazdy, bo są stokroć ode mnie mądrzejsi, ale wiem że są pewne normy i szeroki horyzont odbiorców, a co za tym idzie różnych oczekiwań od samochodu jak i od silnika. Dlatego moim skromnym zdaniem silniki Mazdy w dzisiejszych "downsizingowych" czasach są skonstruowane na zasadzie "dla każdego coś miłego" przystosowując je do rygorystycznych przepisów ze strony Unii.
Wiem, że te silniki mają duży potencjał w sobie, choćby to że są bardzo mocno doprężone i mają mocno wycofany zapłon. To wszystko można wykorzystać w celu podniesienia mocy, a myślę że taki silnik ma jeszcze rezerwy. :wink:

-- Dodano: 10 listopada 2017, o 08:55 --

A i tak przy okazji
Szacun dla syna, bo jeśli przebył taką drogę co ja to nie było lekko :D

_________________
Jestem w kropce....... zgadnij w której


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.