Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 6 maja 2019, 14:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Pozwolę sobie niezgodzić się. Nie wszystkie wlaśnie tak mają, u niektórych falowania brak. Fakt że raz tego nie czuć, ale innym razem czuć ewidętnie ( szczególnie na 3 i 4 ), może nie mocno, ale wystarczająco by zwrócić na to uwagę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 maja 2019, 18:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Może mieć to związek z wypadaniem w tym czasie filtra pdf ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 maja 2019, 19:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja robiłem remap przy przebiegu ok 15 tys km, hamulce wtedy były jak żyleta. A falowanie dało się czasami wyczuć na 3 biegu, czasami go nie było, więc to raczej nie vacuum. Disi pisał, że może to być spowodowane temperaturą sprężonego powietrza, podobno powyżej 55°C Mazda obcina moc. Kombinowałem z tym dosyć dużo, nawet przez chwilę miałem większy IC - na nim falowanie również było, z tym że jakby ze zdwojoną częstotliwością. Strasznie dziwne odczucia taki efekt dawał, więc wróciłem do serii.
Teraz hamulce mam jak w starym żuku, falowanie czasami jest, czasami nie ma, czasami drze do przodu jak Reksio do szynki, a czasami jak Bonifacy schodzący z pieca. A dlaczego tak jest, to chyba jedyną poprawną odpowiedzią jest stwierdzenie: a h.. go wie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 04:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
6 maja 2019, o 20:24 darrecki napisał(a):
czasami drze do przodu jak Reksio do szynki, a czasami jak Bonifacy schodzący z pieca


Ja pierdziele, mam takie same odczucia co do mojego... Czasami rwie do przodu jak dziki, a czasami tak jakby się bardzo męczył :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 08:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tylko kiedyś było jedynie wspomniane falowanie, nie było zamulenia. Teraz proporcje się odwróciły - nie pokazuje pełnych pazurków, więc i falowania nie czuć, bo jest zwyczajnie za słaby. Fakt, jeżdżę mało i głównie wokół komina, a ostatni przypływ mocy miałem w listopadzie podczas ponad 1500km trasy. Darł jak szalony, jak nie moje auto - zero falowania przy tym, czysta i nieskalana moc. Aż dostałem reprymendę, bo im nie dobrze się zrobiło, a wszystko 4-6 bieg...
Może ma coś z tym wspólnego temperatura oleju, bo na trasie ma ponad 100°C, w koło komina nie osiąga nawet 90°, nie ważne czy jadę 20 min czy 3 godziny. No i na trasie lubię "depnąć", na drogach miejskich i lokalnych nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 09:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
darrecki, z temperaturą oleju dobrze kombinujesz. U mnie w normalnej jeździe ok 90-92 stopnie, przy dynamicznej ok 100 stopni a najwięcej z przyczepą kempingową przy 90km/h miałem 106-108 stopni - trochę sporo (tak mi się zdaje).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 maja 2019, 12:54 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
U mnie falowania nie czuć narazie , ani nie mam tak że raz jedzie lepiej raz gorzej , ale przebieg niski na razie , zobaczymy jak będzie wiekszy.

-- Dodano: 7 maja 2019, o 12:00 --

6 maja 2019, o 19:47 Grek77 napisał(a):
Może mieć to związek z wypadaniem w tym czasie filtra pdf ?
.

Podczas wypalania mam coś takiego że przy gazie w podłogę automat nie jest wstanie zmienić biegu z 2 na 3 bo czeka ąż obroty dojdą do 5100, tyle ze nagle przy 5000 jest odcięcie i nigdy nie dochodzą :D. Ciekawi mnie dlaczego tak się dzieje...
Jest to tylko podczas wypalania DPFU nigdy gdy się wypala . Przed zrobieniem moda nie bylo tego ...

-- Dodano: 14 maja 2019, o 13:54 --

Mnie natomiast martwi to falowanie , do 130km/h samochód rozpędza się jak rakieta , a potem na 5 i 6 biegu , obroty jak by falują , wskazówka obrotów i nie idzie liniowo (zatrzymuje się na ułamek sekundy po czym idzie dalej) i jest to wyczuwalne. Myślicie ze to problem z modem ? złe napisany ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 cze 2019, 00:26 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam. Zamierzam zrobić jakiś delikatny tuning silnika, umówiłem się na hamownie tutaj w Anglii żeby najpierw zobaczyć jaką faktycznie auto ma moc. Nie bardzo wiem czy w tym warsztacie robią tuning który będzie najlepszy dla Mazdy 6. Jest jakiś specyficzny sposób czy konkretne oprogramowanie którym najlepiej tuningowac 6stke 175km? Załączam link do ich strony http://www.jkm.org.uk/performance/ecutuning.htm
Oferują "superchips" albo revo technik. Czy dobrze szukam? Z góry dziękuję


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lip 2019, 00:16 
Świeżak
Offline
Od: 30.06.2019
Posty: 20
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Wydaje mi się że oprogramowanie pod model jest trochę zgubne bo każdy silnik jest inny :/

Oni akurat ogłaszają się jako specjaliści od innych marek a ponoć Mazdy są mocno oporne jeśli chodzi o komputery.
Też mieszkam w UK i zastanawiam się gdzie zczipować moją 150KM :/
Słyszałem o firmie w Northampton która też ma hamownię...

Ale coś czuję, że skończy się wyjazdem do PL połączonym z czipowaniem...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 lip 2019, 10:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Okazało się że oni nie robią Mazdy w ogóle. Rolling road jak najbardziej ale mapa już gdzie indziej. Znalazłem firmę która daje zniżkę na hamownie przed i po jak się u nich zamówi mapę ale to koszt dodatkowych 150 funtów. Dzwoniłem do kilku miejsc, pytałem mechanika i ogólnie w UK jest tak że nikt nie sprawdza auta przed mapa, nikt nie sprawdza auta po mapie a jedyne co jest ważne to że kierowca zadowolony bo auto "zapierdala". Dla mnie to takie kupowanie kota w worku, tym bardziej za 250 funtów co może nie wydaje się ogromna sumą jednak wystarczająco dla mnie dużo żeby wymagać profesjonalnego podejścia. Można zrobić też tak że "mechanik" pobiera aktualna mapę auta, wysyła do kogoś i ten ktoś odsyła zmodyfikowana. Nie wiem czy w podobny sposób robi się w Polsce, wydaje mi się jednak to delikatnie mówiąc smieszne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 lip 2019, 11:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
7 maja 2019, o 05:31 popielasty napisał(a):
6 maja 2019, o 20:24 darrecki napisał(a):
czasami drze do przodu jak Reksio do szynki, a czasami jak Bonifacy schodzący z pieca


Ja pierdziele, mam takie same odczucia co do mojego... Czasami rwie do przodu jak dziki, a czasami tak jakby się bardzo męczył :)


Panowie mam to samo w GH także TTTM :lol:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 sie 2019, 02:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam. A jednak się skusiłem na stage 1 bo znalazłem niedaleko firmę która przynajmniej od kwestii metodologicznej robi to jak powinna robić. Testy na rolkach, chlop później dłubał ok 1.5 i znowu test na rolkach. Brakowało mi 7bhp do wartości fabrycznej, teraz podbite do 205bhp. Liczyłem na większy zysk przy niższych obrotach, zbiera się fajniej a powyżej 3000rpm to już jest jebniecie fajne. Problem taki że ja lubię oszczędna jazdę i rzadko kiedy wskakuje ponad 3000rpm.

Ktoś coś powie na temat moich wykresów, jakieś opinie? Czerwona linia przed, niebieska po...

20190730_125355-1612x1209.jpg

Dzięki


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 sie 2019, 09:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Przed masz overboost do jakichś 2200rpm, co dziwne po już go nie ma. Czyżby programem można "naprawić" padającą (ale jeszcze działającą) turbinę?
Maksymalny moment jest krótki, ale opada łagodnie i równomiernie. Wykres powinien zaczynać się wcześniej, nie widać jak zachowuje się mała turbina przed 1800rpm.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 11:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Wydaje mi sie ze max moment jest za szybko oraz zbyt gealtownie. Blizej 3 tys i pozniej lagodne opadanie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 sie 2019, 21:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
6 lipca 2019, o 00:16 Lokoktentek napisał(a):
Ale coś czuję, że skończy się wyjazdem do PL połączonym z czipowaniem...

Moja ma teraz 210ps i 480Nm , moge dac Ci namiar na ten program u gosci z UK. Nie trzeba do PL tylko nie wiem jak Stage1 przejdzie na DPF On -ja mam EGR i DPF off


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 sie 2019, 21:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Gotowce wgrywaja?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 sie 2019, 21:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
6 lipca 2019, o 00:16 Lokoktentek napisał(a):
Słyszałem o firmie w Northampton która też ma hamownię...

Jesli to https://hitechperformance.co.uk/
To prawdopodobnie ten sam program co ja mam wgrany. Zapytaj ich czy pracują na sprzęcie Autotuner?

-- Dodano: 15 sierpnia 2019, o 21:42 --

No cos trza wgrac zeby przehamowac, potem ew poprawic .
To nie benzynka pod wyścig strojona z mapowaniem dyfrów .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 08:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
A jak sie mapuje dyfry ?:D hehe

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 08:47 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Tak jak ECU silnika.Może kiedys kupisz autko z aktywnymi dyframi
Kolego te Denso Mazdy to Motec to to nie jest.Aczkolwiek wredny ster i mapa wtrysków paskudna do zrobienia ale juz są rezultaty, problem to był 5 lat temu jak silniki skymotion weszły.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 08:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No nie mialem przyjemnosci albo nie przyjemnosci sie tym bawic, u mnie aktywny dyfer to dyfer otwarty i inna zebatka :) czytaj Winters:)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 09:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Czemu nirprzyjemnosc? Ostatni dyfer ralliart stroil na wlasnie motecu Mateusz B 5 progaramow. Teraz mnie nie stac. Mam pasywny płytkowy dyfer + wiskoza ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 09:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Stare rozwiazania najlepsze ;) tzw klasyka mechaniczna. Albo 0 albo 1 :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 09:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Też tak uważam ale już takim autkiem nie powalczysz o wynik tylko dla przyjemnosci. Mam na 7kilo płytke spietą - wystraczy . Projèkt stoi juz 3 rok rozebrany- brak czasu ale to offop


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2019, 09:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja to drift akurat nie plaskie ;) takze inna specyfika

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 10:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Panowie mam pytanie czy przepustnica pod kolektorem dolotowym odpowiada tylko za odcięcie powietrza przy zgaszeniu auta w 2.2 sky czy za cos jeszcze dodam ze robie porządki w dolocie i usuwam wszystko co ogranicza przepływ tzn Egr chłodnice spalin itp a przepustnica otwiera podobno sie tylko do 80 % bedzie większy IC i jakiś chips pozdrowienia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 11:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
A wtryski tez beda wieksze ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 13:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Na grzyba większy IC. Ten co jest starcza z nawiązką, wystarczy wyłączyć EGR i temperatury nawet w lecie są poniżej 50°C w dolocie. Dobre 20-30° mniej jak z aktywnym EGR.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 13:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Usuwanie przepustnicy tez nie ma sensu.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 14:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
IC bedzie większe ponieważ większa turbina bedzie albo hybryda albo GT2560 Garrett a wtryski narazie zostana, podkrece je ile dają a jak bedzie mało to dopiero ewe jakie wtryski polecasz Paxtazo ? , aby nie ograniczać przepływu tak samo usunąłem ta blaszkę rozprowadzajaca z Egr w środku kolektora co jest gdyż zasłania 30% światła i ponawiam pytanie czy przepustnica jest tylko od wygaszenia silnika tj. Odcięcie powietrza czy steruje sie nia w zakresach silnika pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 14:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Steruje przeplywem . Nie sluzy tylko do gaszenia. Nie wiem jakie wtryski mozna wlozyc do mazdy akurat , z czego pasuja. Co do wydajnosci to akurat nie za wiele z nich wycisniesz. Ale sam sie przekonasz. Czyli zmieniasz na singiel turbo. Sporo zmian. Kolektor dolotowy zatem tez custom, skoro inne turbo. Tak samo wydechowy. Na standalone to stawiasz ? Jakim? Czy to sie w ogole oplaca ?;) przy takiej sprezarce , max ok 300km. Ale sadze ze te wtryski tego nie dzwigna.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: piwo i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.