Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:44

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 20:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wykres powiem szczerze że jest pięknie idealny.....
Gratuluję :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 20:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja wam.powiem.co slyszalem o kreatorze mocy. Chlopaki robia te mody na programie w ktory wstukuje sie silnik podstawowe parametry i jakis algorytm pisze mape nowa ;) takze pelna profeska ;) takie informacje dostalem od chlopakow ze srodowiska motorsportowego. 10 min temu ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 20:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Ciekawe....hmmm jeszcze bardziej mnie ciekawi czy faktycznie by górę poprawił...Program to nadal Masters jak coś..A tu tylko sprawdzić chciałem jak po wycince i przejechaniu 58tys km od moda...Jest dobrze :)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 23:59 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Te 420NM po chipie u kolegi maro7711 moglo być, bo byl moze hamowany podczas wypalania dpf. U mnie bylo podobnie, wyjechalem z warsztatu, rundka 15 min, dopalilem filtr, wrocilem i odrazu zhamowali na 460 NM. Te fale dunaju mnie interesują, bo u mnie bylo podobnie, moze troche mniejsza amplituda. Dziwne ze podczas podczas jazdy, czasem to czuć ewidętnie, a czasem wcale...- to dla tych co juz mieli zacząć wywody że turbo się kończy. Ktos tu pisał po sąsiedzku że tak miał w innym wozie, i wymiana zaworku sterowaniem podcisnienia turbo pomogło. Coraz bardziej mam ochote zakupic taki i wyprobować. W kazdym razie przypadek nieodosobniony, Damian z hitechperf. Northampton mowil ze mial 2 takie egzemplarze.
Patrzac na wykresy ( nawet od tych samych magikow ) to kazdy silnik inaczej wychodzi, mocowo, niutowo, i przebiegiem krzywej.
Moze u nas tez kazdy silnik recznie skladany choby 3.8 V6 z GTRa. ( ponioslonie troche, wiem;)@macenty tez bym nie wierzyl w ten wykres, miales wczesniej ponad 490 NM w peaku, a teraz bez dpf ponad 30NM mniej?? Cos to sie nie trzyma kupy, chyba ze miales jakis "sportowy" ten dpf. Nurkuj w beczce przed warsztatem i go prędko wycìągaj :p


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 05:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Sterowanie bardzo mozliwe ze kuca. Mnie natomiast dziwi jedno. Zawor sterujacy to elektro zawor. Wiex teoretycznie jesli by kucal powinien wywalac jakis blad. No chyba ze olorowoac nadal miesci sie w normach . Wtedycblady nie pokaze. A moze sobie dzialac raz lepiej raz gorzej. Tak jak podejrzewam ma to miejace u mnie. Z tym ze aby dobrac sie soczaworow sterujacych i tak trzeba pol auta rozebrac. No i ubytek 0.5 bara na malejnturbinie . Raz mega dziura odczuwalna na dole, raz brak u gory patatajow. Raz jakby wszystko wporzadku. Wg mnie mam probl3m ewidentny ze sterowaniem, ktory wynika z tego ze wastgate popuszcza i sie nie domyka do konca. No i przez niego ucieka cisnienie. Te modele tak mialy i yo na wlasne oczy widzialem ze 4 szt. Gosc az sie ze mnie smial ze jakbym niedbal to tem grzybek od wastageta u mnie tez sie rozleci predzwj czy pozniej. No i chyba mial racje ;p

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 07:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Gregolo napisał(a):
macenty[/b] tez bym nie wierzyl w ten wykres, miales wczesniej ponad 490 NM w peaku, a teraz bez dpf ponad 30NM mniej?? Cos to sie nie trzyma kupy, chyba ze miales jakis "sportowy" ten dpf. Nurkuj w beczce przed warsztatem i go prędko wycìągaj :p



Porownywalem te moje wykresy i wtedy kiedy wyszło 494nm to było na starcie jak piszesz i Masters co chwilę psikal na opony(jeszcze Bridgestone)WD40 bo się slizgaly i mówił że to mógł być poślizg...teraz mam nowe Michelin i poślizgu brak.. znalazłem wykres to załączam, dalej wykres idzie jak poprzednio. Faktem jest że miałem nadzieję na większe wartości teraz po wycince a tu to samo, nawet 3KM mniej Obrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 10:30 
Amator
Offline
Od: 23.06.2013
Posty: 97
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Te fale to jak powiedział spec to tylko dlatego że ma nową hamownie bardzo czułą i dlatego taki wykres a ja nie powinienem tego odczuwać i tak jest. Auto zostało postawione zaraz po wyczyszczeniu DPF a ja zapomniałem pojeździć min 10 min żeby wydmuchać tłumik więc na hamowni poszedł dym Madzia ma już przejechane 175.000 km więc nie oczekiwałem cudów.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 10:53 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
6 września 2018, o 23:59 Gregolo napisał(a):
Ktos tu pisał po sąsiedzku że tak miał w innym wozie, i wymiana zaworku sterowaniem podcisnienia turbo pomogło.

Pisałem o tym - miałem tak w monde. Nie było żadnych błędów, a po wymianie zaworka znaczna różnica na +. W mondeo były 2 takie same zaworki 1 od turbo i 1 od egr i czasami wystarczyło zamienić je miejscami aby sprawdzić chyb, że oba były walnięte - podejrzewam, że w maździe również są 2 szt. W ogóle tam te zaworki zużywały się bardzo często. Również mam ochotę wymienić w maździe, ale nie mam pojęcia gdzie je zlokalizować - jak ktoś wie to niech się podzieli info.
Do naszych mazd ten będzie pasował?
https://allegro.pl/oryginal-zawor-podci ... 24979.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 11:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Tak to ten. Tylko takich zaworow sa chyba 4. Po 2 na turbosprezarke. Z tym ze ja mysle ze tutaj sie wysypuja te wastegaty przy malej,albo sama grucha z dzwigienka. Elektrozawor albo dziala albo nie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 12:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Moze tez byc problem z vacum pompa ktora daje podcisnienie na sterowanie turbinami i wspomaganie hamowania

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 16:00 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
7 września 2018, o 11:02 poxtazo napisał(a):
Z tym ze ja mysle ze tutaj sie wysypuja te wastegaty przy malej,albo sama grucha z dzwigienka. Elektrozawor albo dziala albo nie.

Możliwe, jednak gościu z hitecha mowil mi ze mial taki ptzypadek wczesniej( falowania) i rozbieral turbine , bo podejrzewal wlasnie jakies uszkodzenie mechaniczne, i twierdzil ze wszystko gralo, pompowal recznie gruche( fajnie to zabrzmialo:p ) i bylo ok. Mowil ze wymienil wtedy ktorys z zaworkow, ale nie pamieta ktory, i falowanie ustąpiło. Najsmieszniejsze ze ponoc jak zalozyl z powrotem stary zaworek zeby miec pewnosc, to dalej juz nic falowalo, wiec zgłupiał i u mnie sie za to nie zabieraliśmy. Bądź tu mądry.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 16:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja mam juz drugz turbosprezarke. Naturalnie zanim zamontuje sprawdzone beda elektrozawory jaka maja opornosc wartosci znam , sprawdzone wszystkie wezyki . Gruszki tez znam wartosci jakie vacum ma byc zeby sprawdzic czy dzialaja. Ale ja stawiam u siebie na niedomykajacy sie wastegate . Wiec jak mam placic z regeneracje,ktora.roznie moze byc zrobiona. To wole wlozyc drugie turbo. Tym bardziej ze mam takie z przebiegiem 7tys km, wiec nowka ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 16:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
poxtazo napisał(a):
Ja mam juz drugz turbosprezarke. ..... Tym bardziej ze mam takie z przebiegiem 7tys km, wiec nowka ;)


No to Gratulacje za taki traf! Allegro? Nie dało się na rozszerzonej gwarancji?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 16:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie. Bo niby spoznilem sie z jakims przegladem o 2tys km i nie uznaja. Wiec niech ciagna kiche ;) nie bede placil za ich eksperymenty i roboczo h ;) ja wiem co ja boli wymienie sam. Turbo 700 zl wlasnie z allegro. Jest tam opor nowek sztuk ;) moja z gruszkami. Splywami, zasilaniem, wtyczkami czujnikami, przewodami,wezykami gumowymi ;). Jak za darmo. Stan idealny wirnikow. Zadnych luzow. Ze znacznikami z fabryki jeszcze. Komplet uszczelnienien 700zl z aso niedostepne nigdzie poza serwisem. Serwisowke mam do tego auta wiec nie widze problemu;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 16:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
No to Super!!! 1400zl plus wlasna robocizna ;)) Gratki i długiej bezawaryjnej jazdy!
Ale znaleźli wymówke żeby nie wymienić w Aso....nie no masakra!!!
Ja miałem więcej szczęścia...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 gru 2018, 19:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.12.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam wszystkich serdecznie. Samochód to Mazda 3 wersja US. Prawdopodobnie pierwsze 2.5 skyactiv w polsce po odblokowanym limiterze prędkości i chipie (wersje US mają ogranicznik prędkości do 130 mil/h czyli 209km/h)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 gru 2018, 00:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przyrost jakiś widać, ale w M3 będzie zadawalajacy ze względu na masę patrząc do M6
Nie wiem gdzie i jakie pieniądze wchodzą w rachubę, ale gratulacje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 sty 2019, 20:40 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Kolejny program (chyba trzeci) po dwóch akcjach które ostatnio miałem

AJ024B
AJ024D

Wyłączony egr, dpf uprany ok 7kkm wcześniej, seria wyszła ca. 180km.

Jak widać krzywe bardzo ładne

https://www.dropbox.com/s/xazgpx83rovvb ... 9.jpg?dl=0


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 09:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czy ja wiem czy takie ładne? wygląda jakby małe Turbo wcale nie dmuchało.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 09:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...na dole nie ma żadnego przyrostu, góra ładnie wyszła ale mała turbawka stoi w miejscu, nie pompuje...
To już benzyny maja fabrycznie lepszy wzrost na dole obrotów.
Według mnie tak nie powinno być...


Ostatnio edytowano Pn, 21 sty 2019, 10:04 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 10:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Co wy piszecie ? Tu jest overboost a nie jegi brak.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 10:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Chyba że tak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 10:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wg mnie do dupy strojenie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 11:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moim zdaniem uślizg opon, Macenty wrzucał bardzo podobny wykres od Mastersów.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 11:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Hahah ,serio? Opona nie kleji ?;) w 200km aucie ?;) jak hamuja zatem 600+ konne auta ? Ale ok, brak trakcji ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 13:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
wykresy wyglądają może i podobnie, ale u Macentego max momentu było już przy 1800 i ten trzymał się w miarę do 3000 rpm. U bulczasa nie ma nic przed 2500, a mniej więcej właśnie do tych obrotów dmucha mała turbina.

bulczas wydaje mi się, czy wspominałeś że Ci turbinę zmieniali na gwarancji? Czy może coś mi się już miesza?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 15:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To nie u bulczasa :P to chyba mylisz z Pablosem. Bulczas z tego co wiem ma seryjne turbo.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 17:11 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Cos to nie tak z tym wykresem przy 2k rpm w serii 190Nm??? Wtf?, po super programie 210 Nm. Jak ta ackja z PCM ma takie rezultaty to ja podziekuje.
Fakt ze wyglada to jakby pierwsze turbo nic nie dmuchalo, ale przy takim inderboost od razu by byla choinka na desce, domniemam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 17:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Naukę czytania wykresu polecam.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Pn, 21 sty 2019, 21:53 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 17:45 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
poxtazo dobrze że wróciłeś, bez ciebie to forum było nie takie same :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: chmooreck i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.