Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 02:01

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 22 lut 2021, 16:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
tak kolo 6500 jest w seri koncowka, ale mozna odemknac jak sie uda a potem kreci do kolo 7k

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lut 2021, 21:40 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.01.2021
Posty: 26
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
ten obrotomierz to 'niedopatrzenie' po to jest czerwone pole żeby min. 30% było dostępne :)
no ale marketingowo 6500rpm a 6200 rpm wygląda lepiej jak wsiadasz w salonie...

...a co do obrotów to mazda jak kobieta...trzeba nóżką i rączką żeby szło:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 kwi 2021, 22:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 16.08.2017
Posty: 140
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy ktoś z kolegów od nas z forum ma może zaimplementowany Stage 2 od Disi Tune i może coś powiedzieć o użytkowaniu: https://disi-tune.pl/2020/12/31/mazda-6 ... a-stage-2/ ???

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 kwi 2021, 06:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja się zastanawiałem nad tym. Rozmawiałem z nimi i te przyrosty mocy są osiągalne w silnikach, które nie mają odłączanych cylindrów. Te nowsze modele z odłączaniem cylindrów mogą mieć problem z osiągnięciem tych ~220 KM.
Druga rzecz to wymiana kolektora, a tym samym wycięcie katalizatora i pytanie co w przyszłości z badaniami spalin.
Trochę się obawiam ewentualnych problemów...

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 maja 2021, 17:19 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.04.2015
Posty: 28
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Obrazek
Obrazek
Jak ocenicie to. Mierzone niestety nie rolkami a jakimś wynalazkiem na kole

Coś img nie działa
Podaje url
https://ibb.co/3dmzGt7
https://ibb.co/P5R3LwG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 25 cze 2021, 19:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 388
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
No i ja się pochwale swoim tuningiem.

Postanowiłem wykopac dpfa jak w pewnym miejscu na atostradzie niechciał jechać przez jakiś czas szybciej niż 160km/h


Zielony to seria na 150
Niebieski dpf off
Czerwony zmieniona mapa.

Poraszka co.
Coś jest nie tak.

Musze przyjrzeć się intercoolerze i wszystkim rurkom bo zaczął kopcić od 3000 obrotów.Obrazek

Wysłane z mojego SM-A217F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 paź 2021, 12:59 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.04.2021
Posty: 66
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ok a rozwarzal ktoś uturbienie 2.0 benzyna?
Może być ciekawie, co wy na to.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 21 paź 2021, 09:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Pabllos10 taniej wyjdzie sprzedać Mazdę, i kupić 2.5T zza oceanu nietrzepnieta i dostosować... ew. wziąć cały układ napędowy z rozbitka...
To nie łatwy temat w stylu dołożyć sprężarkę...
I kosztowo niezbyt opłacalny...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 paź 2021, 18:41 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Uturbic 2,0 się da skoro dla MX5 robione są takie rzeczy

https://bbrgti.com/products/bbr-mx-5-nd-stage-1-turbo

Ale... zgadzam się ze to bez sensu. Lepiek kupić 2,5turbo wgrać wirusa i będzie szybciej bezawaryjnie i prościej niż taka rzeźba na silniku z dodawaniem zestawów....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sty 2022, 14:18 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Panowie , mialem program , ale po wizycie w ASO gdzie został skasowany , wrocilem do tego samego "tunera" i zrobil jeszcze raz , tyle ze teraz wyglada to "nieco" dziwnie :) :) :)

Teorie co tu się wydażyło ?

Dodam , ze tu gdzie było hamowane , to nie to miejsce gdzie był robiony program :).

PS. To nie 2.5 benzyna :) ..... 2.2d 2016.

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sty 2022, 18:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
kapu10, od tuningu jest oddzielny temat, tu już jest wystarczający bałagan - jeden wątek do wszystkich problemów z dieslem to trochę mało, nawet zważywszy na fakt, że "standardowych" usterek jest ledwo kilka. Poza tym wykresu nie widać, więc ciężko coś powiedzieć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 08:12 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
17 stycznia 2022, o 19:24 darrecki napisał(a):
kapu10, od tuningu jest oddzielny temat, tu już jest wystarczający bałagan - jeden wątek do wszystkich problemów z dieslem to trochę mało, nawet zważywszy na fakt, że "standardowych" usterek jest ledwo kilka. Poza tym wykresu nie widać, więc ciężko coś powiedzieć


Co znaczy wykresu nie widac ? Zdjecie jest wyraźne ....

Dział odpowiedni , jest problem z dizlem , tutaj efekt prawdopodobnie "złego" tuningu , dlatego dodałem wykres.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 08:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja widzę tyle ile na załączonym zrzucie ekranu - niewiele


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 08:41 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
U mnie wyświetla się poprawnie.

Może tak :

https://ibb.co/nQcKWZ6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 09:49 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Co z nim nie tak?

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 10:08 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
18 stycznia 2022, o 10:49 fabek napisał(a):
Co z nim nie tak?


No według mnie bardzo dużo . Ale chciał bym żeby jakis fachowiec się wypowiedział.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 12:27 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Może wyjaśnij, będzie szybciej.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 12:55 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
18 stycznia 2022, o 13:27 fabek napisał(a):
Może wyjaśnij, będzie szybciej.


No wykres nie wyglada nawet jak wykres " dizla" bardziej jak benzyny 2.5 . Dla porównania dam wykres orignalny + mod pierwszy ( poprawny).

Obrazek

https://postimg.cc/n9kfygBk


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 15:00 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Chodzi Ci, że moc zbudowana została w górnych obrotach?

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 15:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wyglada tak jak wyglada przebieg w tym silniki. Co tu nadzwyczajnego ?

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 16:08 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
18 stycznia 2022, o 16:58 poxtazo napisał(a):
Wyglada tak jak wyglada przebieg w tym silniki. Co tu nadzwyczajnego ?

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


Przecież oba wykresy sa calkiem inne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 16:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Ale co w nich różnego ? Moment +- stały w całym zakresie (max przy ok 2100obr/min), moc rośnie jak powinna według momentu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 16:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie ma w nich wielkiej roznicy a nepewni nie jest to wykres jak w silniku benzynowym .

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 16:44 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
18 stycznia 2022, o 17:08 kapu10 napisał(a):
Przecież oba wykresy sa calkiem inne.

Wykresy mogą być inne, bo i wartości na osiach inne... Ale bardzo podobne są wartości maksymalne, opisane nad/pod wykresami.
Niestety w tym starym wykresie nie widzę jakie są wartości na osi poziomej (za mała rozdzielczość) a to jest podstawa. Nie sam kształt.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 17:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No rzeczywiście widać jakby mod z 2019 r był standardowy jak na diesla, czyli 200km i 450nm. Natomiast teraz to wychodzi tylko ciut ponad serię.
Pytanie kto skopał, czy tuner czy źle shamowany?

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 17:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
kapu10, jak dla mnie te wykresy z Walaszek to są obydwa na standardowej mapie silnika...
Ot jak najbardziej prawidłowe, ale tuningu nie widać i chyba o to Ci chodzi...

Pytanie czy było robione od nowa i za to zapłaciłeś czy wgrałeś program zachowany (a zachowany mógł być w razie czego standardowy a nie ten po zmianach).

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 19:17 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
gzesiolek napisał(a):
kapu10, jak dla mnie te wykresy z Walaszek to są obydwa na standardowej mapie silnika...
Ot jak najbardziej prawidłowe, ale tuningu nie widać i chyba o to Ci chodzi...

Pytanie czy było robione od nowa i za to zapłaciłeś czy wgrałeś program zachowany (a zachowany mógł być w razie czego standardowy a nie ten po zmianach).



Jeszcze raz historia .

Tutaj pierwszy raz mod pod linkiem lepsza rozdzielczosc :
https://postimg.cc/Fds4zhkT


Po wizycie w ASO został wgrany nowy soft , i " tuner " musiał od nowa zrobic program. - tak musialem drugi raz zaplacic.
Odrazu czułem ze auto jest słabsze ale zrobiłem kilka tys .

Hamowanie Walaszek jest po prostu dwa razy dla pewnosci. ( czyli nowy program na nowym soft mazdy ).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 23:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
kapu10 jak wyszedł ten ostatni soft mazdy, to możesz wyczytać chociażby tutaj na forum, że coś w nim mocniej grzebali, bo auto inaczej (bardziej płynnie) jeździ. Nie moja opinia, ale tych odważnych co pojechali do ASO. Więc granie gotowca może nie przynosić już takich samych efektów jak na starym sofcie Mazdy.
Na nowszym wykresie masz ewidentnie przycięty moment (z dziwnym dołkiem na środku), dlatego też wydaje się płaski w porównaniu do poprzedniego.
Tu mnie pewnie poxtazo mnie wyśmieje, ale większa turbina zaczyna dmuchać gdzieś od 2500rpm, a właśnie tam zaczyna ci się dołek. Wnioskuję, że od 2000-2500 masz za małe doładowanie na małej turbinie i od 2500 do co najmniej 3400 na dużej.
Jedź do tego tunera niech poprawi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 sty 2022, 06:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
W tym aucie problemem sa turbiny. Albo przeladowuja albo niedoladowuja. Te fale sa najprawdopodobniej spowodowane momentem kiedy dmuchaja obie naraz bo jak pamietam tu nie ma momentu ze dmucha sama duza. Gdzies jest na yt animacja obrazujaca dzialanie tego ich nieszczeanego rozwiazania. Zajrzal bym jeszcze do pompy vacum. Moze byc ze zaczyna unierac stad problem z poprawnym wysterowaniem. Za wolno otwiera/zamyka ciegna.

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 sty 2022, 07:29 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dzięki za odpowiedzi. Dziś możliwe będę miał poprawiony ten nowy program przez innego tunera, ręcznie nie na gotowcu , zobaczmy co wyjdzie.
Chłopak twierdzi że w tym nowym sofcie mazdy są jakieś limitery związane z normami spalin/dpf których w poprzednich nie było i mogą odgrywać znaczącą rolę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.