Teraz jest N, 28 kwi 2024, 08:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 3 sty 2017, 13:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1040
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo napisał(a):
Pofatyguje sie chyba sam, wezme suwmiarke i zmierze oem zobacze ile miwjsca zostalo i zaczne produkcje tego i sprzedaz za 1/3 ceny ;)


Nawet mogę Ci prosty model w CAD zrobić z dokładnością do (żeby nie przesadzić) 0.1mm :)
A w sierpniu bym kupił/odebrał :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 mar 2017, 18:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Wywaliłem seryjne mocowanie tablicy i przy pomocy 4 wkrętów tablica powedrowala dużo wyżej aby odsłonić cooler.Teraz przynajmniej prawidłowo będzie spełniał swoje zadanie ;) Nawet nie wygląda to źle czego się obawiałem... ObrazekObrazek

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 mar 2017, 18:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja planuje swoja przeniesc do kabiny ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 12:32 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Wreszcie po kilku nieprzespanych nocach spędzonych na logowani , modyikowaniu , hamowniu etc . zostały dopracowane strojenie silników 2.0 Skyactiv w wersjach
120,145,150,165 .
Finalnie uzyskuje się do 180 KM oraz do 225 NM :goraco:

Modyfikacja jest 100% bezpieczna , nie wymaga żadnych zmian mechanicznych .

Poniżej przedstawiam wykres dla silnika 2.0 120 KM <zauroczony>

Obrazek

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 15:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Wykres fajny , maksymalny moment obrotowy przy niższym zakresie obrotów , powinno być ciszej i od dołu lepiej się zbierać . :idea:

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 15:58 
Offline
Kiedy 2.5 ?
Jak na 2.0 to perwszy raz widzę taką poprawę mocy w silniku bez turbo.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 16:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
To zadna poprawa mocy tylko odblokowanie 165 ...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 16:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Kiedy ktoś bezpiecznie zrobi diesla 150?

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 16:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
crow napisał(a):
Kiedy ktoś bezpiecznie zrobi diesla 150?

Jeśli nie przemawia do Ciebie moje przejechane 40tys km bez awarii po programie to szukaj dalej ale Masters tuning robi to dobrze...

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 16:30 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ciekawy jestem, jak to będzie wyglądało w przypadku silnika 165KM?

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 16:38 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
niko123 napisał(a):
Kiedy 2.5 ?
Jak na 2.0 to perwszy raz widzę taką poprawę mocy w silniku bez turbo.

przymierzamy się do tematu , ale zmiany nie będą tak spektakularne

crow napisał(a):
Kiedy ktoś bezpiecznie zrobi diesla 150?

Dziś robiłem . bezpiecznie plus 60 KM . razem 210 KM :)

p.s.
niebezpieczny napisał(a):
To zadna poprawa mocy tylko odblokowanie 165 ...

To co napisałeś to jest absolutnie nieprawda. 165 konne wersje również podnosimy w ok 180 KM.

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 16:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
zagryziak napisał(a):
Ciekawy jestem, jak to będzie wyglądało w przypadku silnika 165KM?

Nic nie bedzie wygladalo. Jedt tylko jeden silnik 2.0 165KM a reszta to tylko wykastrowane programowo wersje.
marlad napisał(a):
To co napisałeś to jest absolutnie nieprawda. 165 konne wersje również podnosimy w ok 180 KM.

Chciałbym widzieć wykresy tych 165 podniesionych na 180KM tak niewielkie przyrosty to prawie o granice blędu się ocierają.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 16:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
pokaż wykres tego diesla i jak moment wyszedl

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 16:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Mnie najbardziej wlasnie interesuje przebieg momentu, bo sam przyrost KM to zadna sztuka ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 18:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1040
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
macenty napisał(a):
pokaż wykres tego diesla i jak moment wyszedl


Raczej niewiele będzie się różnił od tego co już widzieliśmy. Zwyczajnie nie ma cudów i bez modyfikacji auta lepiej nie będzie. No i wiele też zależy od hamowni jak "narysuje" i "przeliczy". Wystarczy zobaczyć na amerykańskim forum M3R, gdzie jest jeden wykres z tzw kosmosu. Ale ważne że klient zadowolony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 18:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Taaa papier wszystko przyjmie jak to mowia;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 19:09 
Offline
Może ktoś kiedyś sprawdzi w realu czy daje coś sportowy filter powietrza np K&N na hamowni, tu na forum juz pisali że w gj, widzą poprawę mocy z filtrem ale oby nie było tak jak kiedyś z '' magnezyterami'' na przewody paliwowe :). - placebo.....


viewtopic.php?f=89&t=3780&hilit=filtr+K%26amp%3BN


Ostatnio edytowano Cz, 30 mar 2017, 19:13 przez niko123, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 19:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
2-3%to raczej nieodczuwalne jak na moje.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 19:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
marlad napisał(a):
Wreszcie po kilku nieprzespanych nocach spędzonych na logowani , modyikowaniu , hamowniu etc . zostały dopracowane strojenie silników 2.0 Skyactiv w wersjach
120,145,150,165 .
Finalnie uzyskuje się do 180 KM oraz do 225 NM :goraco:

Modyfikacja jest 100% bezpieczna , nie wymaga żadnych zmian mechanicznych .

brakuje my glowne moc na kolach, bo z mocom dopoczytanom na silnik mozna ..... . Wazna jest moc na kolach. Widzalem juz G120 z 180KM, ale straty 80KM a na kolach tylko standartnych 100KM :)

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


Ostatnio edytowano Cz, 30 mar 2017, 21:47 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy zdjęć (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 19:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zadne auto nie ma mocy mierzonej na kolach jak wyjezdza z fabryki

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 19:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
chodzi o to, ze by bylo widac realna podwyske mocy bez sciemnania ( kombinowanie ze stratamy), po to idealne jest miec wykres mocy na kolach przed i po odblokowaniu.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 20:04 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
mirecsk38
spoko, bede przy hamowni to wrzucę wykres ze stratami .
a tak z ciekawości zapytam czy straty na każdej hamowni powinny być identyczne ?

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 20:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nigdy nie beda takie same za duzo czynnikow wplywa na to. Ale granica bledu 5% to norma. Natomiast jezt wiele sztuczek zeby klijent zobaczyl na papierze to co chce zobaczyc.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 20:08 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
1. 5 % pomiędzy hamowniem na serii i już po modzie ?
2. czy 5 % pomiędzy np Hamowniami od różnych producentów np. MAHA i CARTEC ?

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


Ostatnio edytowano Cz, 30 mar 2017, 20:22 przez marlad, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 20:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
marlad napisał(a):

a tak z ciekawości zapytam czy straty na każdej hamowni powinny być identyczne ?


niebeda identyczne, dlatego mowie idealne widac moc na kolach pred i po poprawie ociwisce na tej samej hamowni
niemowie ze ty oszukujes, to co napisalem o tych +- 80KM stratach to bylo chyba w CZ.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 20:25 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
mirecsk38
Pierwsze co sprawdzam jak mi wykres sie nie podoba to straty , ponieważ ich przyrost powinien być harmonijny i nie powinien byc nadmiernie poszarpany.
Na hamownii z której pochodzi wykres włączony był hamulec elektrowirowy . Inercja rolek wg. intencji producenta była jak najmniejsza włąsnie po to żeby mierzyc głównie obciażeniem.

Z tego co pamiętam strat było pomiedzy 50 a 60 KM

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 20:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
czyli kolo +120-130HP, mozno mowic o odblokowaniu. Co papmietam , seria G120 ma na kolach przy 6000 do 100HP a przy 6500 +- 80 HP zalezi od sztuky.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 21:22 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
mirecsk38

łap wykres z pierwszyc etapów strojenia ( sa straty )
Obrazek

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 21:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Teraz U <spoko>

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 21:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Wrzuć wykres klekota...

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Andrzej2010 i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.