Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 10:47

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 27  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 09:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Witaj, też w serii jak ja miałeś sporo poniżej KM i Nm.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 15:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
kapu10 czy to jest przebieg serii po ostatnim update PCM ?
(mowa oczywiście o przebiegu momentu Seria ( czerwona krzywa, ta czerwona wyżej... -=> to tak dla poxtazo w razie...:P)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 18:57 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nie miałem żadnego update, chyba że o tym nie wiem . tyle olej od nowości zmieniany i lusterka wymienione :D.

Różnica ogromna po modzie , do setki ok 7sec.


Ostatnio edytowano Cz, 11 kwi 2019, 07:38 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 06:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Większość tunerów mówi, że te silniki na pewno nie trzymają seryjnego momentu, to chyba potwierdzają wykresy. Ale koni trochę u Ciebie ubyło, dziwne. Przebiegu masz pewnie tyle co nic?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 09:30 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Cytuj:
te silniki na pewno nie trzymają seryjnego momentu

W takim razie niezgodność towaru z umową, reklamacja i wymiana na nowy :D
A tak na serio, ma ktoś gdzieś realne czasy przyspieszeń dla 175KM AT? 7 sekund do setki po czipie to o 2 mniej niż ja teraz mierzyłem. Producent podaje chyba 8.4 dla sedana i 8.6 dla kombi. Ale interesują mnie też inne czasy. Ktoś wrzucał takie dla benzyny 2.5 w innym wątku. Chciałbym porównać.

Znalazłem obok siebie https://pl-pl.facebook.com/rmotorsPL/
Robili już naszego diesla:

MAZDA 6 2.2D 175PS
Mazda z 2.2 litrowym dieslem - 175 konnej odmianie ( 150/175 - to te same silniki , różniące się tylko oprogramowaniem ). Po naszym bezpiecznym strojeniu ( z poprawnie działającą ekologia ) blisko 210 koni i 440 nm

Seria : 165 koni 370nm
Stage 1 : 209 koni 455 nm


Są wykresy na ich stronie jeśli ktoś chce zobaczyć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 12:55 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
11 kwietnia 2019, o 10:30 Pablos napisał(a):
Cytuj:
te silniki na pewno nie trzymają seryjnego momentu

W takim razie niezgodność towaru z umową, reklamacja i wymiana na nowy :D
A tak na serio, ma ktoś gdzieś realne czasy przyspieszeń dla 175KM AT? 7 sekund do setki po czipie to o 2 mniej niż ja teraz mierzyłem. Producent podaje chyba 8.4 dla sedana i 8.6 dla kombi. Ale interesują mnie też inne czasy. Ktoś wrzucał takie dla benzyny 2.5 w innym wątku. Chciałbym porównać.

Znalazłem obok siebie https://pl-pl.facebook.com/rmotorsPL/
Robili już naszego diesla:

MAZDA 6 2.2D 175PS
Mazda z 2.2 litrowym dieslem - 175 konnej odmianie ( 150/175 - to te same silniki , różniące się tylko oprogramowaniem ). Po naszym bezpiecznym strojeniu ( z poprawnie działającą ekologia ) blisko 210 koni i 440 nm

Seria : 165 koni 370nm
Stage 1 : 209 koni 455 nm


Są wykresy na ich stronie jeśli ktoś chce zobaczyć.


Czyli jak widać ta seria 165 to norma , raczej o 175 to można pomarzyć :D .
Ten tuner co mi to robił mówił że ten system ieloop dużo miesza przy hamowaniu , jak bateria nie naładowania to moc spada.

A co do czasów to mierzyłem u siebie ( but w podłodze :P) przed modem 8.9 po modzie 6.9 , wydaje mi sie ze w trybie manualnym można szybciej ją rozpędzić , automat za późno wrzuca 3-jkę , a 2-jki brakuje do 100.

11 kwietnia 2019, o 07:06 popielasty napisał(a):
Większość tunerów mówi, że te silniki na pewno nie trzymają seryjnego momentu, to chyba potwierdzają wykresy. Ale koni trochę u Ciebie ubyło, dziwne. Przebiegu masz pewnie tyle co nic?


przebieg mam 43k , i koni zapewne tyle miał jak wyjechał z salonu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 14:43 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Hmm, a myślałem żeby tam podjechać i za stówkę sprawdzić osiągi ale chyba nie ma sensu bo ten typ tak ma. Czyli widzę, że to standard, dopiero po modzie widać różnicę w przyspieszaniu. A jak ze zużyciem paliwa, jest jakaś zmiana? No i najważniejsze, czy reszta podzespołów dobrze znosi taki przyrost momentu i mocy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 15:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Uważałem, ze te teksty o niższym spalaniu to bajki, ale jeżdzę już 3 tygodnie na modzie - 72 km dziennie, 15 km obwodnica Marek, reszta W-wa. do tej pory 6,7 teraz 6,3l .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 15:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Tak tak ale to na komputerze a jak sprawdzisz z tankowań to się okazuje że 1l zaniża komputer hehe sprawdzone setki razy!!! Tak jest po modzie....
Póki co widzę że tylko u mnie seria była 176KM i 408nm :)))


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


Ostatnio edytowano Cz, 11 kwi 2019, 20:04 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 16:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
11 kwietnia 2019, o 16:04 mrloganm6 napisał(a):
Uważałem, ze te teksty o niższym spalaniu to bajki, ale jeżdzę już 3 tygodnie na modzie - 72 km dziennie, 15 km obwodnica Marek, reszta W-wa. do tej pory 6,7 teraz 6,3l .


Napisz czy te wyniki to z kompa czy z dystrybutora?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 17:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
U mnie bylo 173km i 410nm przy przebiegu ok 100k. Z przeladowujaca delikatniw mala turbina

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 07:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
popielasty napisał(a):
11 kwietnia 2019, o 16:04 mrloganm6 napisał(a):
Uważałem, ze te teksty o niższym spalaniu to bajki, ale jeżdzę już 3 tygodnie na modzie - 72 km dziennie, 15 km obwodnica Marek, reszta W-wa. do tej pory 6,7 teraz 6,3l .


Napisz czy te wyniki to z kompa czy z dystrybutora?



Z komputera, natomiast w trasie do Chorwacji w wakacje nie stwierdziłem litra rozbieżności do faktycznego spalania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 08:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Rozbieżność robi się po programie...przed wychodziło z dokładnością do 0.2 litra. Po chipie zawsze jest na kompie mniej o 0.7 do 1 litra.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 09:14 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Sprawdzę u siebie. U mnie i tak była rozbieżność ok 0.5 , ale w zależności od stylu jazdy, jak delikatnie na gazie to zgodność z komputerem prawie 100%. Natomiast jak ciężka noga, od świateł do świateł, to przekłamanie robi się większe , nie wiem dlaczego tak to działa :).

Powiem wam ze różnica po modzie jest tak ogromna, że nie wyobrażam go nie mieć i polecam każdemu kto jeszcze nie ma. Samochód z "przyzwoitego" przyspieszenia zmienił się w rakietę (różnica jest tak DUŻA).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 09:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Rakieta to bardzo przesadzone :) To po chipie przyzwoicie dopiero jedzie. Bez chipa to poprostu poprawny rodzinny pojazd. Biorac pod uwage mase i wyniki na papierze kontra rzeczywistosc. Mazda niestety musi sie wiele nauczyc jesli chodzi o diesle.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 09:33 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
12 kwietnia 2019, o 10:25 poxtazo napisał(a):
Rakieta to bardzo przesadzone :) To po chipie przyzwoicie dopiero jedzie. Bez chipa to poprostu poprawny rodzinny pojazd. Biorac pod uwage mase i wyniki na papierze kontra rzeczywistosc. Mazda niestety musi sie wiele nauczyc jesli chodzi o diesle.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


W stosunku do tego co było to jest rakieta (wiadomo ze nie sport :D) , na papierze wyniki są z "innej" półki do tego co było ... Bez moda zostawił bym daleko z tyłu wersje tą co miałem .
Ogólnie jeździ się inaczej , łatwiej się wkręca. Możliwe ze automat trochę inaczej biegi zmienia czy to moje subiektywne spostrzeżenie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 09:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Moze zmieniac inaczej,jesli ktos napisal nowy program pod skrzynie. Generalnie to tu problemem jest za mala ilosc biegow. Np. Mercedes GLC 2015r 2.2d 170km 400nm plus waga ponad 2 tony. Objezdza Mazde ze skrzynia w trybie Comfort lub Eko. Nie trzeba na sport przelaczac nawet. Ponad 600kg ciezsze auto. Z gorsza aerodynamika. To bardzo duzo mowi o tym naszym pieknym "pudle" i kosmicznej technologi skyactive

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 09:50 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
A skrzynia nie dostaje trochę po tyłku po takim modzie? Nie skraca to jej żywotności? I jaki jest mnie więcej teraz koszt modowania?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 09:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jak przedobrzysz to ukrecisz . Stad potrzebna znajomosc jak stroic.Co ile wytzymuje ,a nie dokladac ile sie da. Zeby byly cyferki na kartce.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 09:59 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
12 kwietnia 2019, o 10:41 poxtazo napisał(a):
Moze zmieniac inaczej,jesli ktos napisal nowy program pod skrzynie. Generalnie to tu problemem jest za mala ilosc biegow. Np. Mercedes GLC 2015r 2.2d 170km 400nm plus waga ponad 2 tony. Objezdza Mazde ze skrzynia w trybie Comfort lub Eko. Nie trzeba na sport przelaczac nawet. Ponad 600kg ciezsze auto. Z gorsza aerodynamika. To bardzo duzo mowi o tym naszym pieknym "pudle" i kosmicznej technologi skyactive

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
.

Zawsze można się na manuala przełączyć . Ale fakt ze do setki ogranicza drastycznie skrzynia , dlatego ze brakuje drugiego biegu a z trójki już nie ma takiego odejścia.

Dla mnie zejście z 8.9 do setki do 7.0 do setki to jakis kosmos na tym aucie :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 10:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Masz wynik z prologic np ? Bo ja nie wierze w twoje 2 sek. Zeby uciac 2 sek to trzeba albo bardzo zmniejszyc mase albo bardzo duzo mocy dodac a co ci tam dodali ? 30km ? Takze jak na moje to miedzy bajki. Manualna skrzynia nigdy nie bedziesz zmienial biegow szybciej niz nowe automaty jeali o to ci chodzilo. A jeali masz na mysli manetki to nadal niewiele zmienia. Auto ktore ma 6 biegow nigdy nie bedzie tak szybkie jak taki ktory ma ich 9 mozna wachlowac do woli ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 10:06 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
12 kwietnia 2019, o 11:03 poxtazo napisał(a):
Masz wynik z prologic np ? Bo ja nie wierze w twoje 2 sek. Zeby uciac 2 sek to trzeba albo bardzo zmniejszyc mase albo bardzo duzo mocy dodac a co ci tam dodali ? 30km ? Takze jak na moje to miedzy bajki. Manualna skrzynia nigdy nie bedziesz zmienial biegow szybciej niz nowe automaty jeali o to ci chodzilo. A jeali masz na mysli manetki to nadal niewiele zmienia. Auto ktore ma 6 biegow nigdy nie bedzie tak szybkie jak taki ktory ma ich 9 mozna wachlowac do woli ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Wystarczy film nagrać i tak też zrobiłem , jak by nie mierzyć jest 6.9-7.2sec.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 10:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
kapu10 napisał(a):
12 kwietnia 2019, o 11:03 poxtazo napisał(a):
Masz wynik z prologic np ? Bo ja nie wierze w twoje 2 sek. Zeby uciac 2 sek to trzeba albo bardzo zmniejszyc mase albo bardzo duzo mocy dodac a co ci tam dodali ? 30km ? Takze jak na moje to miedzy bajki. Manualna skrzynia nigdy nie bedziesz zmienial biegow szybciej niz nowe automaty jeali o to ci chodzilo. A jeali masz na mysli manetki to nadal niewiele zmienia. Auto ktore ma 6 biegow nigdy nie bedzie tak szybkie jak taki ktory ma ich 9 mozna wachlowac do woli ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Wystarczy film nagrać i tak też zrobiłem , jak by nie mierzyć jest 6.9-7.2sec.
No to masz rzeczywiscie miarodajny pomiar. Prologic i wtedy uwierzr ci w te 2 sek. To co pokazuje licznik to jedno ,co realne 100km/h to drugie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 10:17 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
12 kwietnia 2019, o 11:11 poxtazo napisał(a):
kapu10 napisał(a):
12 kwietnia 2019, o 11:03 poxtazo napisał(a):
Masz wynik z prologic np ? Bo ja nie wierze w twoje 2 sek. Zeby uciac 2 sek to trzeba albo bardzo zmniejszyc mase albo bardzo duzo mocy dodac a co ci tam dodali ? 30km ? Takze jak na moje to miedzy bajki. Manualna skrzynia nigdy nie bedziesz zmienial biegow szybciej niz nowe automaty jeali o to ci chodzilo. A jeali masz na mysli manetki to nadal niewiele zmienia. Auto ktore ma 6 biegow nigdy nie bedzie tak szybkie jak taki ktory ma ich 9 mozna wachlowac do woli ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Wystarczy film nagrać i tak też zrobiłem , jak by nie mierzyć jest 6.9-7.2sec.
No to masz rzeczywiscie miarodajny pomiar. Prologic i wtedy uwierzr ci w te 2 sek. To co pokazuje licznik to jedno ,co realne 100km/h to drugie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Dlaczego ? , skoro można zobaczyć ile samochód (na filmie ) ma od 0 do 120km/h , i potem to sprawdzić dokładnie kiedy zaczyna przyspieszać i kiedy dokładnie łapie 105km/h ( realne 100). To raczej to jest nie podważalne :).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 10:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To wytlumacz mi dlaczego wszyscy profesionalisci swoje wyniki mierza prologic, a nie filmikiem z kamery ?;) i kazdy, wyniki swojej pracy popiera pomiarem z prologic, a nie filmiku z kamerki ?;) Sluchaj, zapewne jedzie po modyfikacji lepiej niz wczesniej. Ale w 2 sekundy nie wierze ;) przy tym pudle wplyw na spalanie i osiagi ma nawet wiejacy wiatr i jego kierunek. Taka to niestety wydmuszka :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 10:25 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
12 kwietnia 2019, o 11:21 poxtazo napisał(a):
To wytlumacz mi dlaczego wszyscy profesionalisci swoje wyniki mierza prologic, a nie filmikiem z kamery ?;) i kazdy, wyniki swojej pracy popiera pomiarem z prologic, a nie filmiku z kamerki ?;) Sluchaj, zapewne jedzie po modyfikacji lepiej niz wczesniej. Ale w 2 sekundy nie wierze ;) przy tym pudle wplyw na spalanie i osiagi ma nawet wiejacy wiatr i jego kierunek. Taka to niestety wydmuszka :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Straszny krytyk mazdy z ciebie :D. Fizyki nie oszukasz wiem . Ale filmu tez nie oszukasz, nie jest to profesjonalny test oczywiście ale w granicy pewnego błędu ( nie dużego ) daje pomiar bliski prawdy. Możesz sobie klatka po klatce analizować .

Mnie bardziej zastanawia dlaczego automat trzyma obroty na poziomie 4-5 tys kiedy noga w podłodze, i czy gdyby manualnie zmieniać biegi można by coś więcej osiągnąć .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 10:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Konstrutywna krytyka. Ponad 150k km zrobilen od nowosci tym pudlem. Co nieco moge powiedziec. Powiedz mi co zyskasz tym "manualna" zmiana zatem?;) te manetki nawet w typowo sportowych samochodach maja inne zadanie a nie szybsze zmiany biegow. Bo gwarantuje ci ze nie zrobisz tego lepiej niz program ktory tym steruje,pozatym te auto mozna nauczyc ladnie zmieniac biegi pracujac tylko pedalem gazu. Manetek uzywam tylko na kretych drogach gdy szybko jade i nie do zmian w gore tylko w dol ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 10:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
12 kwietnia 2019, o 11:21 poxtazo napisał(a):
tym pudle wplyw na spalanie i osiagi ma nawet wiejacy wiatr i jego kierunek. Taka to niestety wydmuszka


<brawo> :champion: dobre, smutne, ale prawdziwe. Sam czasem o tym zapominam, jak jadę i lekko ściąga w lewo czy prawo - zastanawiam się czy to zbieżność.... opony.... - a nie to lekki boczny wiaterek :mur:
Co do pomiarów przyspieszenia to interfejs OBD i aplikacja Torque daje w miarę miarodajny wynik.
Mierzenie czasu na klatki z filmu jest mniej więcej tak miarodajne, jak stoperem ręcznym analogowym.
W mojej 2.5 od 0-60mph (96,5km/h) robi w 7.3sek, a do 100km/h 7.8.

-- Dodano: 12 kwietnia 2019, o 11:38 --

12 kwietnia 2019, o 11:25 kapu10 napisał(a):
Ale filmu tez nie oszukasz, nie jest to profesjonalny test oczywiście ale w granicy pewnego błędu ( nie dużego ) daje pomiar bliski prawdy. Możesz sobie klatka po klatce analizować .

Film to jest strumień danych, które są przetwarzane, kompresowane itd., nigdy nie masz gwarancji czy ta 1 sekunda na filmie trwa dokładnie jedną sekundę w rzeczywistości.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 10:40 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
12 kwietnia 2019, o 11:30 poxtazo napisał(a):
Konstrutywna krytyka. Ponad 150k km zrobilen od nowosci tym pudlem. Co nieco moge powiedziec. Powiedz mi co zyskasz tym "manualna" zmiana zatem?;) te manetki nawet w typowo sportowych samochodach maja inne zadanie a nie szybsze zmiany biegow. Bo gwarantuje ci ze nie zrobisz tego lepiej niz program ktory tym steruje,pozatym te auto mozna nauczyc ladnie zmieniac biegi pracujac tylko pedalem gazu. Manetek uzywam tylko na kretych drogach gdy szybko jade i nie do zmian w gore tylko w dol ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


No dlaczego trójkę wrzuca dopiero przy ok 5 tys obrotach (ponad). gdyby wrzucić wcześniej do 120 rozpędził by się szybciej , czy nie miało by to znaczenia ?.

Konstruktywna krytyka , być może :P . Ja też jeździłem innymi markami i na pewno nie zamienił bym tego dizla na TDI 2.0 , dla mnie zupełnie inna kultura pracy , sam głos mazdy jest przyjemny dla mnie , natomiast TDI to taki klekot :P ( D4D tez mialem okazje sporo pojeździć ). Nie ma idealnych samochodów . Kwestia indywidualna co komu pasuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 10:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Masz kolego wytlumaczenie. Dlaczego nie mierzy sie fimlem. Dosc prostu i komoleksowo wytlumaczyl ci kolega wyzej.
Co do 2.0tdi. To masz npm wersje 245km do ktorej Mazda nie ma polotu. Mercedesa 2.2d zjada Mazde. BMW b47 tak samo. Malo tego masz silnik od Forda i Peugota FD10. Tak samo zjada Mazde ;) takze uwierz mi osiagi tego silnika przy masie tego auta sa raczej bardzo przecietne jak nie slabe. Co do przelozen skrzyni biegow. Juz ci tlumacze. Przeciaga ci bieg po to aby jak konczy sie zakres momentu obrotowego ciagnac ci ten samochod koniem mechanicznym a ten silnik max ma ok 4300-4500obrotow. To ze bedziesz cisnal gaz do konca nie Naczy ze bedziesz dobrze przyspieszal. Naucz sie przepustnica inaczej operowac bedzie ci szybciej biegi zmienial;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Pt, 12 kwi 2019, 10:47 przez poxtazo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.