Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 10:43 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
12 kwietnia 2019, o 11:38 pawko napisał(a):
12 kwietnia 2019, o 11:21 poxtazo napisał(a):
tym pudle wplyw na spalanie i osiagi ma nawet wiejacy wiatr i jego kierunek. Taka to niestety wydmuszka


<brawo> :champion: dobre, smutne, ale prawdziwe. Sam czasem o tym zapominam, jak jadę i lekko ściąga w lewo czy prawo - zastanawiam się czy to zbieżność.... opony.... - a nie to lekki boczny wiaterek :mur:
Co do pomiarów przyspieszenia to interfejs OBD i aplikacja Torque daje w miarę miarodajny wynik.
Mierzenie czasu na klatki z filmu jest mniej więcej tak miarodajne, jak stoperem ręcznym analogowym.
W mojej 2.5 od 0-60mph (96,5km/h) robi w 7.3sek, a do 100km/h 7.8.

-- Dodano: 12 kwietnia 2019, o 11:38 --

12 kwietnia 2019, o 11:25 kapu10 napisał(a):
Ale filmu tez nie oszukasz, nie jest to profesjonalny test oczywiście ale w granicy pewnego błędu ( nie dużego ) daje pomiar bliski prawdy. Możesz sobie klatka po klatce analizować .

Film to jest strumień danych, które są przetwarzane, kompresowane itd., nigdy nie masz gwarancji czy ta 1 sekunda na filmie trwa dokładnie jedną sekundę w rzeczywistości.


Dokładnie nie , ale jak "nowoczesnym" sprzętem nagrasz to wiesz ze tak jest a rozbieżność jest bardzo niewielka ( pojedyncze klatki sa odległe o tysięczne sekundy jeżeli mamy film 120fps), nie chodzi o pomiar urzędowy czy akredytowany , a pomiar rzeczywisty z dopuszczalnym błędem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 13:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Łoo jeżuu, komputer przekłamuje spalanie, licznik przekłamuje prędkość, wiatr ogranicza prędkość max do 60 Km/h <hahaha>
kupuje gulfa... <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 13:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Moja dupohamownia podpowiadała mi, że auto nie jedzie jak powinno. No i po testach to się sprawdziło, konie dalej są ale niutony sobie poszły - ledwo 400 z 460. Tylko mi nie mówcie, że turbina <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 13:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ponizej zrzut ( nie z progamu Prologic - nie zabijajcie) <modlisie> z jakiejs aplikacji DRAG RACING czy coś. 2 osoby na pokładzie:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 13:37 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
12 kwietnia 2019, o 14:31 mrloganm6 napisał(a):
Ponizej zrzut ( nie z progamu Prologic - nie zabijajcie) <modlisie> z jakiejs aplikacji DRAG RACING czy coś. 2 osoby na pokładzie:


6.2s do setki ? kosmos . Ile masz ci na hamowni wyszło ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 13:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Pewnie program przekłamuje pierwsza probe maiłem 8,9 sekundy, ale kazda nastepna była lepsza, bo juz widziałem do ilu obrotów ciagnie i w lepszych momentach zmieniałem biegi. Bardzo ciekway ktos tu watek poruszył o IELOOP, jego naładowanie lub nie faktycznie wpływa znacząco na wynik na hamowni?

No i tę kontrolę trakcji dobrze wyłączyć bo dławi - btw czy na hamowni wyłącza się kontrolę trakcji??


Ostatnio edytowano Pt, 12 kwi 2019, 13:50 przez mrloganm6, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 13:48 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tuner który robił mi program mówił ze bardzo duże rozbieżności są , to samo z wypalaniem dpf , mówił ze bez ieloopa naładowanego i wypalaniu dpf wyszło nawet 145km...
Naładowanie ieloopa zdecydowanie wpływa na to ile w danym momencie masz pod nogą , może to nie być kosmos ale te 10km wychodziło przy każdym hamowaniu.


Ostatnio edytowano Pt, 12 kwi 2019, 13:48 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 14:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
6.2sek do 100 Mazda ? Hahabah coz za fantastyka. Zaraz bedziecie tymi dieslami szybsi niz 300+ konne hothatche. Proponuje zejsc na ziemie. Pomiarycrobic urzadzeniami zaperojektowanymi do pomiarow czasu i szybkosci ,a nie telefonem. Ale widac duza czesc uzytkownikow mazdy uwaza,ze telefon zastepuje interfejs diagnostyczny, urzadzenia pomiarowe :D . Pozostawcie telefony do przegladania netu i dzwonienia ok? Ieloop nie ma jak obciazac silnika podczas przyspieszania bo on go obciaza tylko podczas hamowania i jazdy bez gazu. Poczytajcie jak to dziala zanim zaczniecie pisac bzdury typu brakuje mi 30km bo kondensator nie naladowany ;D hehehehhe. Podczas wypalania dpf moze byc roznica bo caly zaplon jest ustawiony na "ekologie" . Powiem tak. Jestescie idealna grupa klientow dla dzisiejszych tunerow. Wmowia wam wszystko i z usmiechem na twarzy za to zaplacicie pieniadze, bo wiedze na temat dzialania auta macie za mala. Trzeba czytac, szukac i sie interesowac. Inaczej niestety wierzy sie w aplikacje na telwfon i czasy o 2 sek do 100, mniejsze niz auto uzyskalo w laboratorium bo remapie;). Nieswiadomoac ma.tez swoje plusy;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 14:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: serio? Człowieku porsche 911 Carerra GTS ma przyspieszenie do 100km/h - 4.1, a do 50km/h - 1.8sek,
Serio uważasz, że Twoja mazda w dieslu robi 50km/h w 1sekundę?
Zejdź na ziemię i pomyśl czasem logicznie, a nie wierzysz w jakieś pseudo aplikacje do pomiaru.
GPS przeważnie ma odczyt co 1 sekundę nie mówiąc już o dokładności 1-3metrów.
Ruszyłeś z miejsca a GPS jeszcze widzi, że stoisz, i pojawiasz mu się kilkanaście metrów dalej.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 14:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
6.2s jest niemożliwe do osiągnięcia, coś powyżej 7 już tak (tyczy się 3, w 6 będzie pewnie z 0.5s więcej). Tyle, że w serii nie potrafiłem zejść poniżej 10s (150Hp), więc przyrost jest zdecydowanie odczuwalny. Telefonem to nie bardzo da się zmierzyć cokolwiek (szczególnie takim co używa do tego GPS), ale interfejsem diagnostycznym bardzo łatwo zmierzyć przyspieszenie i będzie to wynik miarodajny. Najlepiej nie używać ELM327 tylko czegoś w standardzie J2534, gdzie ilość zebranych danych (na sekundę) jest znacznie większa i nie zależy od ilości zczytywanych pidów. Wystarczy z powyższych wyciągnąć prędkość i mieć jakiś porządny logger, który zinterpretuje nam wyniki. Zmierzć można 0-100, elastyczność na poszczególnych biegach i czego jeszcze dusza zapragnie. Oczywiście teraz wszystko zależy od tego ile te 100km/h w/g samochodu różni się od idealnej prędkości, ale te +/- 1-2km/h jestem w stanie przeboleć...
U mnie nie ma ieloop, a wpływ dpf na wyniki jest marginalny. Czasami wręcz mam subiektywne wrażenie, że podczas wypalania lepiej się zbiera (do pewnej wartości rpm, nie w całym zakresie obrotów) niż zaraz po.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 15:02 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie wiem jak w Maździe (mam benzynę) ale w mitsubishi wypalanie dpf zabijało silnik - przyspieszenie było bardzo mocno odczuwalnie słabsze.
Przy słabych silnikach nawet klima mocno spowalnia.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 16:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
12 kwietnia 2019, o 14:28 darrecki napisał(a):
Moja dupohamownia podpowiadała mi, że auto nie jedzie jak powinno. No i po testach to się sprawdziło, konie dalej są ale niutony sobie poszły - ledwo 400 z 460. Tylko mi nie mówcie, że turbina <hahaha>


Uuu... Nie dobrze. To liczyłeś na podstawie logów z jazdy tak jak opisywałeś w innym wątku? Masz zamiar jechać na hamownie? Ciekawe co się dzieje :/

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 16:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
12 kwietnia 2019, o 15:41 darrecki napisał(a):
a wpływ dpf na wyniki jest marginalny.

Nie wiem czy taki marginalny, byłem świadkiem tego zjawiska na rolkach podczas modowania mojego samochodu.
z NM nie było tak źle, ale z KM już sporo niżej. coś chyba 184KM i 432 NM jak dobrze pamiętam. Chyba 6 hamowań i to samo. Zaświeciła mi się lampka :idea: wypalanie dpf. Wyjechałem z garażu - tak jest.. regen aktywny - rundka 15min, dopalić. Powrót zaraz na rolki , 210KM i 459 NM.

12 kwietnia 2019, o 15:41 darrecki napisał(a):
Czasami wręcz mam subiektywne wrażenie, że podczas wypalania lepiej się zbiera (do pewnej wartości rpm, nie w całym zakresie obrotów) niż zaraz po.

Dokładnie tak jest! to nie jest wrażenie. Auto bardzo dobrze a nawet świetnie wkręca się z najniższych obrotów od 1000 do 2000rpm najlepiej to czuć przy dynamicznym ruszaniu ( nie mam na myśli strzału ze sprzęgła, tylko płynne dość szybkie puszczenie). Wtedy dopiero czuć że to twin turbo, zawsze żałuję że tak nie jeździ normalnie :/ .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 16:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tak, dane z logów. Na hamownie póki co nie jadę, nie ma żadnej wartej uwagi w promieniu 50km. Może auto się zwyczajnie zamuliło, od października nie zrobiłem odcinka dłuższego jak 20km. A w październiku, tam gdzie się można oficjalnie rozpędzić do więcej jak 110km/h auto darło do przodu jak szalone - teraz na 3 gorzej ciągnie jak wtedy na 4. Nie czuć jakichś zrywów, żadnych błędów, wykres też wygląda prawidłowo. Wyczyszczę czujnik, może zerknę do przepustnicy ile syfu jeżdżąc na niedogrzanym silniku się tam osadziło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 18:34 
Offline
12 kwietnia 2019, o 15:09 poxtazo napisał(a):
Ale widac duza czesc uzytkownikow mazdy uwaza,ze telefon zastepuje interfejs diagnostyczny, urzadzenia pomiarowe


Ty to nie masz żadnego pojęcia o oprogramowaniu co? :) Jak sobie ten "interfejs diagnostyczny" zapakujesz w obudowę telefonu, dodasz klawiaturę numeryczną, moduł GSM i dodasz soft do "dzwonienia", magicznie zrobi się telefonem :arrow: Tylko że można prościej, można do "interfejsu diagnostycznego" dodać moduł bluetooth czy wi-fi, a potem soft, którym go obsługujesz skompilować pod procki i OS w komórkach.

Najmniejszego, zupełnie najmniejszego znaczenia nie ma, gdzie są wyświetlane informacje czy to telefon, czy to komputer, czy papier z drukarki. Znaczenie ma tylko to, skąd pochodzą i jak są interpretowane przez oprogramowanie.

Sam dla znajomego mechanika pisałem programy do zmieniania/wycinania różnych rzeczy w ECU, wycinanie DPF i inne, nawet nie pamiętam, co to było, bo mnie to nigdy nie interesowało. On wiedział jak zrzucić zawartość ECU do pliku i umiał w necie znaleźć jaki ciąg bajtów zmienić na jaki, czasem w zależności od innych wartości we "wsadzie" jak to nazywał. A ja mu pomagałem pisać soft, żeby to robić kilkoma kleknięciami. Nawet mu stronę napisałem, przez którą można było to robić, jakby ktoś chciał, to i nawet z komórki.

Do upartego mogę powtarzać, że to urządzenie, na którym informacje są wyświetlane, nie ma żadnego znaczenia, bo może o mechanice nie mam dużej wiedzy, ale mam ogromne o pisaniu softu, protokołach komunikacji i szynach danych. Ale to jak kopanie się z koniem... <niewiem>


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 18:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehehe, jest super..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 19:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No i wlasnie dlatego mamy tylu dobrych tunerow ;) szukamy w necie ktory ciag wyciac, kolega pisze soft do wyciecia dpf/egr. A potem dlaczwgo to niedziala jak nalezy hehe. Nie znam sie na pisaniu softow. Ale sprobuj takich zabiegow o jakich piszesz ,telefonem poprzez elm czy to po wifi czy po bt.Zalozmy np. w Mercedesie albo Bmw lub Scani jakies swierze roczniki +5lat ;) Skoro znasz sie na rzeczy to powinienes widziec dlaczego dobre interfejsy diagnostyczne kosztuja dziesiatki tysiecy zloty i przewaznie kazdy korzysta z kabla usb laptop ,interfejs,obd. Glupi przyklad. Rozlacz wtryski i pozamieniaj wtyczki obojetnie jak. Odpal auto ;) Potem czekam jak to naprawisz telefonem z najcudowniejszym softem na rynku;) Tak czy siak dyskusje na ten temat uwazam za wyczerpana. Niech kazdy wierzy w co chce i dziala wedle wasnego uznania.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 19:39 
Offline
A tu nikt nie mówi o naprawie, tylko o diagnostyce, o tym, co dzisiaj już praktycznie tylko w postaci cyfrowej, a nie analogowej, sczytuje się z komputera w samochodzie.

A czemu interfejsy diagnostyczne tyle kosztują? Z tego samego powodu, dla którego specjalistyczny soft kosztuje krocie. Z tego samego powodu, dla którego dobremu fachowcowi płaci się dużo czasem za czysto fizyczną robotę. Płaci się za tzw. Know-How, za to, że ktoś wie jak coś zrobić, a nie za to, jak coś faktycznie jest skomplikowanego. Sam zarabiam na swojej wiedzy, a nie na tym ile czasu pracy poświęcam. Płacisz de facto nie za sprzęt, tylko za oprogramowanie, które to oprogramowanie, przy odrobinie chęci i wiedzy można skompilować pod procki w komórkach.

http://elcodis.com/parts/6464156/WT11i-A-AI4.html Pierwszy lepszy moduł bluetooth na 3.3V. Większość interfejsów diagnostycznych, z tego, co wiem, do kompa podłącza się przez RS-232, a tam maksymalne napięcie zgodnie ze specyfikacją to 15V, dodaj do tego jakieś FPGA, lutownica w rękę, napisz soft do translacji i zasilisz to wszystko spokojnie z 9V baterii, chociaż nie wiem, czy nie dało by się nawet z samego RS'a to zasilić, tylko to już byłby dużo bardziej skomplikowany układ. Ale można też np. coś takiego użyć: https://www.usconverters.com/serial-bluetooth-adapter reszta to jest tylko oprogramowanie tego.

Żeby wylądować na księżycu, wystarczył w lądowniku 1024 hercowy procek, a ty mi próbujesz wmówić, że do interpretacji danych z samochodu potrzebny nie wiadomo jaki hardware, bo komórka jest be. Uczepiłeś się tych komórek z uporem godnym maniaka...

Ja co prawda z uporem godnym maniaka, próbuję walczyć, ale tylko dlatego, że nie lubię, jak ktoś deprecjonuje pewne rzeczy, gloryfikując inne, bo, jak zakładam, nie rozumie prostoty działania tych drugich.


Ostatnio edytowano Pt, 12 kwi 2019, 19:55 przez anonim, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 19:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
anonim miales na mysli sczytać, a szczytuje to sie w innej sytuacji :wink:

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 19:55 
Offline
Dzięki, poprawiłem ;)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 20:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ale ja sie zgadzam ze telefony dzisjeisze maja ogromne mozliwosci. To male wersje laptopow. Ale jak sam slysznie zauwazyles. Wszystko rozchodzi sie wlasnie o oprogramowanie,ktorych na telefon nie ma takich jak na pc. Nawet glupi forscan nie jest taki sam. Mozna sobie diagnozowac, pewnie zgadzam sie. Ale nie wszystko. Kiedy moge , lub cos na szybko potrzebuje, posilkuje sie obd po wifi z telefonem. Ale to co nawet platne na rynku pozostawia wiele do zyczenia i skutecznosc tego nawet w usuwaniu bledow ze sterownika jest czasami bardzo nijaka.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 11:51 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
poxtazo, a powiedz mi proszę, bo jestem ciekaw, dlaczego skoro ten diesel jest taki beznadziejny nie kupiłeś 2.5 litra benzyny? Z tego co tu piszą na forum to zbiera się szybciej, pali mniej no i pewnie w serii trzyma parametry :D
A po zmodowaniu aż się boję jaka rakieta może z tego być :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 12:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Taki chu.... jest lepszy. Takie samo pudlo. Diesla chociaz latwo i malym kosztem mozna zrobic szybszym i elastyczniejszym. A jak mialbys jakies pojecie o samochodach to bya wiedzial, ze wolnossace silniki i chip to mit jeali silnik nie jest zdlawiony. Wiec twoj chip w 2.5benzynynie moze jedynienpolegac na zdjeciu kaganca i tyle a z tego co wien zadnych cudow z tym silniliem wiecej nie robia bo zwyczajnie stworzylu wersje doladowana hahah. Takze dajmy spokoj dyskusuji bo nie ma sensu ;)


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano N, 14 kwi 2019, 13:21 przez poxtazo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 15:22 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja jestem zadowolony, co kto lubi. :P . Bardzo lubię to auto :)

Nagrałem na szybko dziś, noga do deski.


Ostatnio edytowano N, 14 kwi 2019, 15:26 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 15:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
OT został usunięty. Proszę trzymać się tematu.
Przypominam też o Regulaminie Forum - pisaniu poprawną polszczyzną ze "ogonkami" (tak, telefony też potrafią pisać z "ogonkami") i znakami przestankowymi.
Dla leniwych są przewidziane odznaczenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2019, 11:43 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Zrobiłem parę tyś od moda i mogę szczerze polecić , natomiast widać ze DPF się częściej dopala było co 250-280 km a teraz jest co 200km , może dlatego ze teraz troszkę więcej go dociskam ( gaz) bo duża przyjemność jak odjeżdża :D.
Zobaczmy czy po korekcie dawki wtrysku będzie to samo ...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 2 maja 2019, 12:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
kapu10 zdecydowanie mocne ciśnięcie zmniejsza znacznie interwały ;) ja przykładowo ciągnąłem przyczepkę kempingową (ok 800kg) i cykl spadł do 180km, więc większe obciążenie ma znaczny wpływ na interwały.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2019, 16:02 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Makes sense
Większe obciążenie = większe zuzycie paliwa = wiecej spalin = szybsze zapychanie DPF


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 maja 2019, 13:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czy możliwe jest że to falowanie na wyższych obrotach jest spowodowane zużytą pompą vacum, która zdaje się daje podciśnienie na gruszki od turbo?? Czy w złą stronę kombinuję?

Obrazek


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 maja 2019, 13:40 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Te silniki chyba tak falują, ja mam niski przebieg i tez faluje w rożnych momentach. W trakcie jazdy w ogóle tego nie czuć.


Ostatnio edytowano Pn, 6 maja 2019, 17:21 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.