Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 11 maja 2018, 20:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Dokladnie o nich pisalem ;) chlopaki daja rade. Pytam tych co w PL robili zeby sobie ceny porownac. Ale nikt za bardzo nie chce sie pochwalic ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 maja 2018, 20:44 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Wydaje mi się że pisałem...już dokładnie nie pamiętam ale chyba bylo to 1500zl a poprawka jak mi Aso wgralo aktualizacje to 800zl. Robiłem poprzez Disi tuning w Masters Tuning

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 maja 2018, 20:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
No wlasnie jak to jest z tym wgrywaniem map na nowo? Wydawalo by sie ze jesli masz gdzies mape zapisana to samo wgranie przez OBD to chyba chwila roboty? A oni chca za to 800zl?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 maja 2018, 21:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Jeśli by wgrywali to samo to pewnie za Flaszkę by się obyło ale jak ASO wgralo aktualizacje to muszą ta sama robotę zrobić co za pierwszym razem bo jest to inny program do modyfikacji czyli i tak promocja :)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 14:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ten sterownik jest robiony przez zlacze obd takze jak wgraja aktualizacje ecu serwisowe mapa przepada i zabawa od nowa. Takze jak juz ktos sobie zrobi remap go potem w aso nie bierze aktualizacji do ecu. Lub pozostaje box

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 14:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
No tak ale myslalem ze po takiej aktualizacji w aso jedziesz sobie do tunera z mapa na USB i wgrywa Ci sama mape bez hamowania ... za browara ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 14:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To nie tak dziala,tzn sa gotowe mody w tze sieciowkach jak np. Vtech. Maja jednego apsztyfikanta ,pisza mape pod dany silnik a potem ze tak powiem "korespondencyjnie" hehe wrzucaja ci taka mapke i masz np. Te 25km i 40 nm a jak ktos ma nieco pojecia to ci napisze taka mape na biegu, zhamuje auto, korekta i tak pare biegow i masz jakis tam wynik zalezy od wiedz i mozliwosci technicznych auta. Stad tak duze rozbierznosci w wynikach tego samego motoru na rolkach.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 15:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ale jak Ci juz raz porzadnie ktos napisze program pod twoj samochod to nie mozna go pozniej wgrywac do swojego auta po wizycie w aso i update ecu?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 15:44 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nie

Tuner pisze pod dana wersje softu ecu, ba pod konkretny soft ktory zgral z twojego ecu. Jak ci aso nadpisze nowa wersja to ten zrobiony wcześniej nie bedzie juz pasowac. Wyedy tuner znowu sciaga i pisze nowa mape...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 22:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A mnie się wydaje że można. Aktualizacje oprogramowania ECU to map zapłonu raczej nie ruszają, więc co poprawka to te same mapy. Jak już tuner raz jakąś zmienił to nie widzę przeszkody żeby ją zmienił ponownie. Niektórzy właśnie oferują usługę bezpłatnego ponownego wgrania w przypadku napisania w ASO. I wg mnie tak powinno być, przecież trzymają starą wersje u siebie. Jak ktoś woła za to 800 PLN to jest naciągacz wg mnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 03:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Owszem mogli mi wgrać Stara mapę ale poprawki wprowadzone przez Aso poszły by do śmietnika i tyle. Jeżeli Aso nic nie aktualizuje to nawet mogę wgrywac serię przed przeglądem a po znowu wirusa...żeby nikt się nie czepiał...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 07:58 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
darrecki rób jak ci serce podpowiada :) (i rozum)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 maja 2018, 18:40 
Nowicjusz
Offline
Od: 25.03.2018
Posty: 48
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
A czy komuś się zdarzyło żeby po tuningu problemy z gwarancją Aso robiło? Kusi mnie swoją 2.2d podkręcić gdzieś ale trochę gwarancji szkoda ...

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 17:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wreszcie udało się wygospodarować trochu czasu i podjechać do chłopaków z hi-techperformance. Męczyli się trochu z moim egzemplarzem, bo jakies dziwne doliny wychodzily w pozniejszej fazie obrotów.. :/
Podobno mieli kiedyś jeszcze jeden taki, ten sam rocznik, ale wersja 175KM.. a reszte co robili nie było takich problemów.. :/
Ale nie moge zarzucić im braku profesjonalizmu, bo ambitnie walczyli do 22 w nocy.. no cóż oto efekty ;


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano Pt, 25 maja 2018, 18:32 przez Gregolo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 18:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Panowie z Northampton? Jak odczucia teraz? Extra 100Nm juz chyba kopie w plecy? ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 18:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Odczucia super <spoko>
Różnica kolosalna, 2 bieg urywa łeb :D , 3 dużo lepszy, liniowy( wcześniej na trójce szybko puchnął i na 4 wrzucałem)...
Ogólnie w pełnym zakresie poprawa :) Lekki niedosyt z tym zakresem po 3.400 rpm ale w sumie a. w codziennej jeździe żadko się używa tego zakresu obrotów, b. fizycznie czuć (i to słabo) to falowanie tylko na wyższych biegach 4 , 5 . na 6 do tego zakresu nie dojedzie :) chyba że naprawde "wytrwali" :)
Reasumując z czystym sumieniem mogę polecić Northampton, pełna profeska,.. przede wszystkim nie wklejają gotowców tylko sami piszą soft, i hamownie mają 1 liga, na której się ponoć nie da nic "podkolorować" tzn nic wypłaszczyć bądź dodać.
Klient traktowany w centrum wydarzeń, super pomieszczenie gościnne, z wielkimi oknami na hamownie, Tv z live podglądem co robią na kompie.. no i staff nie z pierwszej łapanki, szczególnie Damian.. obczaskany gościu że jak mi coś tłumaczył to się czasem czułem jak przedszkolak :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 19:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 25.03.2018
Posty: 48
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
A gdzie te cuda Panie ? Znaczy w jakim mieście?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 20:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
W Northampton, Wielka Brytania. Także jak masz w planach dobrze przegonic dpf w trasie to polecam :) :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 20:05 
Nowicjusz
Offline
Od: 25.03.2018
Posty: 48
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
A mogło być tak pięknie... ehhhh
To z innej beczki. Zna ktoś i może polecić podobnych magików ciute bliżej. Polska południowo wschodnia ew. Małopolska?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 21:05 
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Gcs tuning lub ŁG


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sie 2018, 08:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Pytalem GCS o wykres ale zawsze zostalem zbywany roznymi wymowkami i w koncu nic nie dostalem.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sie 2018, 09:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Do Northampton mam stosunkowo niedaleko, bo tylko 70 mil.
Tylko jedyny dzień jaki by mi pasował, to sobota. Czy dadzą radę wyrobić się w dzień (pół?) z chipem?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 sie 2018, 06:31 
Nowicjusz
Offline
Od: 25.03.2018
Posty: 48
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Czy ktoś z was robił tuning w Polsce w okresie gwarancji? I czy były z tym jakieś problemy ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sie 2018, 23:41 
Amator
Offline
Od: 23.06.2013
Posty: 97
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Dawno mnie nie było ale dla zainteresowanych:
W poniedziałek czyszczenie DPF przy 180 tyś km
A w piątek chip tuning i wykresObrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sie 2018, 08:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Daj cały wykres a dla zainteresowanych opisz gdzie robiłeś i jak wrażenia...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sie 2018, 08:40 
Amator
Offline
Od: 23.06.2013
Posty: 97
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Czyszczenie DPF robione w DPFAUTO.PL W Ząbkach a chip tuning w V-Garaż też w Ząbkach. Więcej wrażeń mogę napisać za kilka dni gdyż jutro jadę w trasę liczącą 2000km.Obrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 14:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.01.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Hejka, podjechałem do chłopaków z Hi-tech performance w Northampton i też podarowałem swojej madzi (2015 150KM diesel) parę koni i Nm. Problemów żadnych nie było, zajęło im to około 3 godzin. Wrażenia super i różnica kolosalna. A oto wykresik:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 14:49 
Offline
W jednym widzę 420 nm a w ostatnim 470 nm , takie różnice są normalne ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 16:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nawet seria 175 koni ma więcej Nim niż 420, więc auto kolegi maro7711 może mieć problem z wałkiem (po rejestracji z wykresu stawiam na rocznik 2013) albo jest jest zwyczajnie kiepsko zrobione. Wykres momentu zdecydowanie za szybko opada, nie wspominając o dziwnych falach


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 17:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Dziś pomiar w kreatorze świeżo po wycince DPF. Chłopaki kręcili do odcinki czyli 5600 obr/min dlatego weźcie to pod uwagę bo reszta kręci zazwyczaj do 4500...i wykres będzie wyglądał inaczej. Generalnie 200KM i więcej mamy od 3.2 do 4.6 tyś obr a ponad 400nm od 2.2 do 3.6 tyś obr . Przy 5000 mam 190KM i 270nm czyli nadal sporo jak na diesla!!! Kreator stwierdził że górę możnaby było jeszcze poprawić hmmm ciekawe...Filtr powietrza już brudny to może dlatego trochę mniej mocy???Silnik po wycince wyplul sporo sadzy aż całe końcówki są czarne zamiast chromowane...musi się teraz przedmuchac wydech i będzie OK. Obrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.