Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 03:03

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 21:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
poxtazo napisał(a):
Jak widac nie jest w ic tylko przed ic. Tak jak napisalem,przed albo za IC

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Miałeś rację, moje zaskoczenie było jak zobaczyłem że siedzi w ogóle czujnik w takim miejscu a nie jakoś w rurze za....
Dam znać jak ogarnę już temat.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 22:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak dla mnie jest on w korpusie IC więc jest w IC :) W 6 też był w IC mimo, że na rurze. Samo przez się rozumie, że nie może być w strukturze chłodzącej.

Czekam na wieści o postępach


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 maja 2017, 05:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jak na moje to jest e przewodzie dorowadzajacym powietrze. A ze mazda sobie wymyslila takie rozwiazanie to druga sprawa. Mozna go wyjac i przeniesc rownie dobrze w kolanko z kawasowki lub silikonu.Takie cos to zadne utrudnienie

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 cze 2017, 20:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jakby komuś przyszło do głowy kupić Odule - zdecydowanie odradzam. Testując oryginał przy 20°C na IC po dłuższej jeździe miałem 64°C czyli +44 względem otoczenia. Przy 28°C na zewnątrz na Oduli dobiłem do 68°C, czyli różnica +40. A przy 32°C i trochę ostrzejszej jeździe temperatura doszła do 74°C!! czyli +42. To jest tragedia, albo mam czujnik uwalony albo ten IC jest z dupy... max 4°C za ponad 2000pln - bez komentarza


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 cze 2017, 20:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Ok ale jak to przekłada się na jazdę..? czujesz różnice na plus? może temp tak nie zabija ale jest więcej powietrza i dzięki temu lepiej..? Od razu mówię że się nie znam tylko przypuszczam...

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 cze 2017, 20:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie rozuniem.czego sie innego spodziewales... normalne przyzwoite wyniki. Proponuje zderzak przebudowac i pytanie jak ten ic jest wewnatrz zbudowany...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 cze 2017, 20:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Teraz mamy upały w UK, coś co się w zasadzie nie zdarza. I czuć, że auto nie chce jechać... Może jak się zrobi "normalne" to może będzie jakaś różnica względem oryginału. Na standardowym czuć, że już nie może gdy się zaczyna robić ciepło i temperatura na IC przekracza 60°. Teraz to są upały - 28°C w środku nocy...
Powietrza jest więcej jak jest chłodniejsze, w tym przypadku jest zwyczajnie gorące. Liczyłem na max 50-55°C, mam 65 i więcej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 cze 2017, 20:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ale ty masz w ic sprezone powietrze z IC wiec nawet jak jest zimno to sprawdz sobie temp. 60*c to bardzo dobry wynik. Pogadaj z ludzmi kotrzy znaja sie na temacie to ci wytlumacza

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 cze 2017, 15:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czy 60°C to dużo czy mało spierał się nie będę. Fakt, że różnica pomiędzy standardem, a zmodyfikowanym wynosi 5-6°C jest kpiną z klienta.
Fakt, nie znam się, jedyne czym mogę się podpierać po tzw chłopski rozum i informacje zasłyszane od kogoś mądrzejszego. Dla mnie to jest bez sensu, że temperatura w zasadzie jedynie rośnie, jak bym nie jechał - szybko czy wolno przy bardzo niskich obrotach i muśnięciem pedału gazu nie chce ona spaść. Wg mnie sam IC jest może i duży, ale otwór w zderzaku ogranicza jego efektywność tak bardzo, że w zasadzie nie ma wielkiej różnicy w porównaniu do oryginału.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 cze 2017, 17:08 
Offline
darrecki no to sam sobie odpowiedziałeś. Wykonawca IC za ciebie zderzaka nie zmieni.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 cze 2017, 17:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
A co ma go chlodzic jak stoisz ?;) chyba niezbyt wiesz jak to wszystko dziala co?:)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 cze 2017, 19:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo napisał(a):
A co ma go chlodzic jak stoisz ?;)

Jak stoję to nic. Ale jak toczę się 120 na 6 biegu w zasadzie bez użycia gazu to coś powinno, temperatura spada zaś może o 1st. Może zwyczajnie mam czujnik uwalony?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 cze 2017, 19:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zdejmij tablice rejstracyjna a potem jak malo da ,to potnij zderzak a jak to nie pomoze.to.rozbierz IC i moze trzeba poprawic jego wnetrze zeby inaczej powietrze eozprowadzal w srodku

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 cze 2017, 20:15 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Skąd wiadomo że A/T wytrzymuje maks 460nm?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 cze 2017, 22:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo napisał(a):
Zdejmij tablice rejstracyjna a potem jak malo da ,to potnij zderzak a jak to nie pomoze.to.rozbierz IC i moze trzeba poprawic jego wnetrze zeby inaczej powietrze eozprowadzal w srodku

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Toś mi pocisnął, lepiej już?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 cze 2017, 22:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie pocisnal,tylko tak trzeba zrobic. Powaznie . Daje ci rozwiazania. Musisz zwiekszyc efektywny przepmyw powietrza przez zebra IC jak zabawa ze zderzakiem nie pomoze trzeva rozebrac IC i zmodyfikowac dolot od strony cieplej. Kierownixe mu wspawac zeby powietrze inaczej sie w nin rozchodzilo. Zmienic kierunek strumienia powietrza zeby rozchodzil sie po calej powierzchni IC. Jak chcesz to wstawie ci filmik o co chodzi.Mozesz jeszcze natrysk wody zastosowac...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 cze 2017, 06:15 
Offline
Może się wydawać że Poxtazo robi sobie z ciebie jaja, ale niestety tak to wygląda. Plug and Play to wszystko jest tylko przed zakupem. Później okazuje się że jednak coś trzeba dorzeźbić samemu. Co z tego że masz większy IC jak tak jak pisze Poxtazo masz ten sam dolot powietrza? Trochę bardziej efektywnie wykorzystujesz to co przygotowała Mazda i tyle. A chcąc uzyskać więcej musisz zrobić większy dopływ powietrza do IC.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 cze 2017, 16:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
rkarcz napisał(a):
Plug and Play to wszystko jest tylko przed zakupem.


No właśnie zauważyłem... Odula wraca skąd przybyła.
Jest jeszcze jeden model, tym razem od Knight Sports. Tam poszli bardziej w szerokość niż wielkość, do tego jakiś dziwny kąt ma ten ich IC. Obiecują temperatury -30°C w porównaniu do serii aczkolwiek po osiągach Oduli coś trudno mi w to uwierzyć.
Nic nie tnę, nic nie wymieniam - ma wyglądać jak seria.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 cze 2017, 13:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Darrecki to oddaj to mi pokaze cu ze bedzie dzialalo;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 cze 2017, 16:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Tak to powinno wygladac Obrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 13:45 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Dziś robiliśmy przekroczyliśmy magiczna granicę 185 Km w 2.0 Skyactiv-G 120 :D
Modyfikacja obejmowała zmianę w oprogramowaniu i montaż sportowej wkładki powietrza

Obrazek

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 17:19 
Offline
2.0 to chyba nie problem dla znających temat. A jak 2.5? Coś próbujecie? Bo 10% przyrost momentu i mocy chętnie wielu by przytuliło. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 18:35 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nic bez sprężarki nie zrobisz. W 2.0 nie ważne czy to 120,145 czy 165 to ta sama jednostka. Patent polega na odblokowaniu + ew jakaś delikatna korekta mapy bo jak powietrza nie podasz to można sobie kręcić...palcem w bucie.. Zauważ że 165 w serii wychodzą często grubo powyżej 170. Praktycznie ze 165 już sie nic nie robi...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 18:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
7 listopada 2017, o 13:45 marlad napisał(a):
Dziś robiliśmy przekroczyliśmy magiczna granicę 185 Km w 2.0 Skyactiv-G 120 :D
Modyfikacja obejmowała zmianę w oprogramowaniu i montaż sportowej wkładki powietrza


ile wyszlo na kolach ?

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 19:43 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
7 listopada 2017, o 18:35 bulczas napisał(a):
W 2.0 nie ważne czy to 120,145 czy 165 to ta sama jednostka

Cytuj:
Dziś robiliśmy przekroczyliśmy magiczna granicę 185 Km


czyli da się. 215 by było zadowalające :)

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 20:02 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Tak sobie tłumacz ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 20:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Tez nie wiem z czego te 215 km w 2.0 ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 20:14 
Offline
Ja myślę, że kolega Wędrowiec pisał o 2.5. :) Ale chyba nie śmiałka który sobie z tym silnikiem poradzi.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 20:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Widzialem ze na wyspach juz miglance pracuja nad zestawem turbo do 2.5. Ale z tego co sami pisza to odlega i watpliwa przyszlosc ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lis 2017, 20:17 
Offline
A na Ukrainie proszę - nie mają ekoterrorystów i mają normalną ofertę z 2.5 turbo:

http://mazda.ua/ua/about-mazda/mazda-ukraine/news/426


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.