Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 03:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 14:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Mała sprężarka zostaje i tylko duza bede zmieniał co do kolektora to flansze już wyciolem laserowo teraz,, tylko ,, aż spawac tigiem , a tak z ciekawości Ile wycisnoles z niej Paxtazo robiłeś jakieś zmiany w Mechnice


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 14:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie robilem
U mnie wyszlo 206KM przy 3000-4400obr i 443nm od 2100 do 3850 obr
Egr wylaczony.
Zamysl byl na maksymalnie plaski przebieg i mocy i momwntu, zeby tk jakos sprawnie sie odpychalo.
Wiecej nie ma sensu bo te auto nie ma hamulcow. Pozatym straszny opor stawialy wlasnie te denso nieszczesne. A pozniej juz EGT.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 15:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
A wiesz jakie ciśnienie laduje oem turbo w 2.2 , ja to jestem ciekawy kiedy korba bokiem wyjdzie w tej cudownej technologii bo sr20 to to nie jest w razie co bedzie swap
Lezy juz piggy back


Ostatnio edytowano Pt, 13 wrz 2019, 15:04 przez Venoms9, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 15:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Korba nie wyjdzie bokiem, bo korby sa kute . Dol tego silnika jest o dziwo bardzo solidny. On ma inne mankamenty. Glowica poza tymi walkami nieszczesnymi tez jest wdzieczna. OEM laduje 2.5bara przy max boost. U mnie podniesione bylo 0.15b . Z mojej wiedzy 75% czesci tego silnika.jest takie samo jak z jednostek wyczynowych, przygotowanych na tor, te ktore byly prezentowane przed wersjami produkcyjnymi. Wiadomo inne IC, singiel turbo niecooo wieksze ,niz to co panujesz wsadzic;) dolot, inna glowica nieco,inne wtryski. No ale wynik 450KM/ 680Nm takze calkiem spoko ;) . Zycze powodzenia w projekcie, podeslij pare zdjec z tej rzezby. Ciekaw jestem jak dlugo pojezdzi skrzynia i ile poloski wytrzymaja wraz z przegubami;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Pt, 13 wrz 2019, 15:11 przez poxtazo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 15:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
13 września 2019, o 06:24 Pablos napisał(a):
Dlatego w dzisiejszych czasach trzeba być świadomym użytkownikiem. Warto czytać przed zakupem i po fora takie jak to.
Ja wiedziałem, że egzemplarz, który biorę nie ma wady wałka, potwierdziło się to przy jego inspekcji.
Podkładki i smok poszły do roboty przy 100 tys. km. Lepiej spać spokojnie.
Olej w skrzyni też wymieniłem, nie znam producenta, który by nie zalecał tego robić.
Słabej jakości pasek z napinaczem się zużył, więc też poleciał do wymiany.
Jedynie z takich awarii to ta nieszczęsna turbina, ale dzięki temu mam nową, całkowicie za darmo.
Także ja jestem teraz zadowolony z auta, zgodnie z maksymą "kto dba tak ma".

Chyba ze kupujesz niedlugo po wprowadzeniu modelu na rynek i jestes krolikiem doswiadczalnym. Na nic wtedy zadne fora. Sytuacja z walkiem po ponad roku wyszla dopiero.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 15:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Skrzynka pewnie nie długo ,tak samo dwumas ale tez zmiana na jednomas , tam jest GT 3776 i wtedy ładuje juz 4.13 bara :cool: czyli góra i dol powinny wytrzymać a tłoki jak wiesz cos na ten temat ,ten wałek w głowicy to jest z 14 roku wiec nie łapie chyba a ostrzejszych Nwm czy bede wkladal to ma być auto na Daily , jakie miałeś Egt 600-700


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 15:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Mysle ze wiekszosc gratow musialbys robic na zamowienie. Koszt zeby to zrobic, sam wiesz jaki. Leoiej gotowe inne auto kupic z gotowym 2jz ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 15:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Hahahah jakiegos is300 , dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 15:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wdzieczna buda, duzo gratow do niej. Tak samo jak do JZ a tu, jeden wielki ekzperyment, kosztow opor, zero gratow.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 wrz 2019, 16:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
No tak jest i co ważne rwd , dpf wycinales? Czy został masz ta mazde jeszcze czy sprzedales


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2020, 15:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 237
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Z kolegami z Hondy wybrałem się na grupowy dynorun. Do seri 175hp troszke brakuje za to moment wyszedl 400 niuta. Myślicie że będzie tu potencjał kręcić z tego silnika?Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2020, 15:51 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak dla mnie to jest jakis problem z silnikiem. Za malo mocy plus wykres jest bardzo nierowny. Powinien byc gladki. Moja 150koni po 200tys miala 148 i 340 momentu. Po mapie 196 koni i 460 momentu. Ja bym sie przyjrzal silnikowi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2020, 19:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 237
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
nie wiem czy zobaczyles moment ma podane w ft-lb 296 czyli wychodzi 401 niutka jakos tak oczywiscie nic nie modzone w aucie calkowita seria


Ostatnio edytowano So, 21 mar 2020, 19:25 przez gzesiolek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 8 cze 2020, 18:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Trafiłem dzisiaj na taki post na FB, może ktoś będzie zainteresowany. Firmy nie znam, więc nie polecam.

Obrazek
Obrazek

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 cze 2020, 21:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Patrząc na wykres to jak dla mnie szału nie ma, do 4500 RPM bez zmian.
Znalazłem na necie wykresy dla motoru 2.5 to lepiej wyglądają, ale przyrosty niewielkie: +15 KM, +15 Nm.
Ciekawe ile za to trzeba $$$$

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 cze 2020, 21:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
ŁG Serwis? Patron forumowy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 cze 2020, 07:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No wlasnie w tym najbardziej uzytecznym zakresie obrotow nic sie nie zmienia, dla mnie taki tunning mija sie z celem (fabrycznie widac bardzo dobra mapa).

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 9 cze 2020, 07:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Przecież to jest przede wszystkim zdjęcie kagańca "u góry" z wersji 120KM na wersje 165KM...
A i tak dziwnie wysoko miał pierwotny, bo większość wykresów w necie ma max 125-129KM przed i 30-35KM więcej po...
Co do 2,5 to 10-15% możesz zyskać tylko przy zmianach dolot-wydech i nowej mapie... samym programem w silnikach bez doładowania tyle nie uzyskasz... Chyba, że jest właśnie jakiś kaganiec jak ten w Skyactive-G 120

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 cze 2020, 09:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Smieszy mnie jak tunerzy wychwalaja sie ze potrafia wycisnac z wolnossacego silnika o malej pojemnosci 35KM. A prawda jest taka ze to tylko zdjecie kaganca.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 cze 2020, 15:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
jak ktosz lubi obroty to roznica jest duza u G120, u innych to jest wiecej o odczuciach niz o uzyskanych sekundach

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sie 2020, 16:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Znalazł ktoś remedium na falowanie podczas przyspieszania? Ostatnimi czasy powyższe towarzyszy mi już cały czas, nie wspominając o własnej "dupo hamowni", która twierdzi, że nie jedzie toto tak jak kiedyś. Nawet urlop i niemieckie autostrady nie pomogły.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sie 2020, 16:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
U mnie to samo. Tuturbo popouszcza , plus temperatury.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 sie 2020, 11:47 
Świeżak
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2017
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Gdzie najlepiej zrobic mape w PL ? 44tuning ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 sie 2020, 13:52 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
hej,
z tej realizacji jestem wyjątkowo zadowolony bo udało sie uzyskac w dolnych predkosciach obrotowych miejscowo przyrosty jak w małym dieslu :)
Z opinii użytkownika dowiedziałem się że samochód stał się elastyczniejszy w odczuwalny sposób

Obrazek

p.s. seria deklarowana przez producenta to 145 Km

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lut 2021, 10:27 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.01.2021
Posty: 26
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam

Czy ktoś dostrajał silnik 165KM (np. jak w katalogu ŁG serwis)? Jakieś opinie, wnioski?
Ma to jakiś sens, uzasadnienie techniczne?

Jako 'świeży' użytkownik M6 (oczywiście świadomy co mam pod maską) mam wrażenie, że silnik ma
jednak 'eko' zadumę nawet po redukcji itp.
Stąd pytanie czy delikatne dostrojenie ma wpływ na reakcję np. 3/4 bieg i 1800 rpm?
(a może mam tylko takie wrażenia z jazdy 20 lat turbo ale tez vtec lepiej to robił).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lut 2021, 11:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Czego szukasz w okolicach 1800 rpm? Redukuj.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lut 2021, 12:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
buszmen musisz się wyzbyć przyzwyczajeń z uturbionego silnika. Benzyna od 1800 obr. to wiadomo że nie wciśnie w fotel. Zresztą hondowskie vtec też przecież "startowało" gdzieś od 4,5 - 5 tys obrotów.
Tuning benzyny samym oprogramowaniem to za wiele nie pomoże. Coś można osiągnąć przy dłubnięciu mechanicznym (wymiana kolektora wydechowego, zmiana całego układu wydechowego, wywalenie kata, itd). Koszt się robi znaczny.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lut 2021, 12:10 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.01.2021
Posty: 26
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
:idea: czyli tak jak czuję <2800 rpm jest tryb 'eko' (1800 to drastyczny przykład)
pojeżdżę trochę to się pewnie wjeżdzę :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lut 2021, 12:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
tak , coz tam do 2800 jest, al eto ideal do muszkania gazu, od 4k juz tam jest troche mocy kolo 120k

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lut 2021, 13:20 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.01.2021
Posty: 26
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
a odcięcie na granicy czerwonego pola (6500 rpm) w 165 KM to norma?
czy u mnie coś za wcześnie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 800 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.