Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 05:59

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 474 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 20 mar 2016, 22:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
witam,
Podłączę się do tematu i ogólnie zapytam jak Wy sądzicie czy ten automat może przysparzać problemy (głupie pytanie - skoro kupiliśćie to nie po to aby się z nimi borykać)? Miałem już trzy rózne madzie w benzynie i generalnie o silnik i inne elementy jestem w miarę spoko. ale automat to pierwszy ( nie licząc tego w pasku B5 - 5HP19 - totalna porażka <suicide> ale to było b.dawno ).
spytam inaczej - czy jest tu ktoś kto przejechał juą na AT parędziesiąt tys.km? albo miał poważną awarię? :?:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 mar 2016, 23:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
66800 bez żadnych zastrzeżeń odpukać w niemalowane oby tak dalej


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 mar 2016, 23:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A w benzynce?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 mar 2016, 23:52 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja mam ponad 62000 w benzynie i działa bez problemów

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 mar 2016, 00:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
koledzy no to rewela, mam nadzieję, ze to będzie reguła :D jak tylko przejechałem się pierwszy i potem kolejne razy na testowych AT to micha od ucha do ucha :bartek: pierwotnie był zamiar 2.0 MT i moja :zona: powiedziała, że to i tak b. spoko jednak czuć było, iż 6 2.0 mt jest wolniejsza od 3 2.0 mt. no i padło na 2,5 - świetny spontan silnika, jego klank no i powalający wygląd wogóle GJ. Oczywiście jestem świadom pewnych niedoróbek ale <3


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 mar 2016, 22:59 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 01.01.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Witam mam pytanie odnosnie zmiany biegu skrzynia automat,a mianowicie przy zmianie biegu,skrzynia jak by tak lekko hamowała i jest zmiana,dzieje sie to na każdym przełożeniu w górę ale tylko jak jade spokojnie,a gdy juz ruszam ze świateł gwałtownie to jest szybka i precyzyjna zmiana,czy tez u siebie to macie? Pytam bo zostało 1 miesiąc gwarancji :-P i trzeba teraz dobrze nasłuchiwać.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lip 2016, 12:44 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 23.12.2014
Posty: 70
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
WITAM

Koledzy od jakiegoś czasu mam problem z tym, że auto nie widzi położenia drążka zmiany biegów w automacie w pozycji postój P.

Po przełączeniu skrzyni w pozycję P i naduszeniu przycisku start/stop aby wyłączyć auto silnik gaśnie ale gra radio i nie można jego wyłączyć ani zamknąć samochodu z pilota. Na wyświetlaczu pojawia się napis Set Shift Lever to "P".
Dopiero po kilkukrotnym poruszaniu dźwignia zmiany biegów i ponownym włączeniu i wyłączeniu auta komputer dobrze odczytuje położenia skrzyni biegów i można wywłaszczyć dopiero auto.

Czy ktoś już miał ten problem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 sie 2016, 17:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam od jakiegoś czasu pojawiły się następujące problemy, po pierwsze po odpaleniu silnika wchodzi on na wyższe obroty około dwóch tysięcy i utrzymują się one tak jakieś pół minuty.
Natomiast drugi problem który niedawno się pojawił to szarpanie przy zmianie biegów np z 2 na 3 lub z 3 na 4 jeżeli obroty silnika są niższe niż jakieś 3 tysiące to nie dało rady przerzucić z 2 na 3 bo strasznie zaczynało szarpać, po mieście musiałem jeździć cały czas na dwójce.
Czy te rzeczy są ze sobą powiązane ? i co może być przyczyną ?
Mazda 6 GJ 2,2 175km
Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 sie 2016, 21:09 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 23.12.2014
Posty: 70
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Wyzsze obroty po odoaleniu to norma . Trzeba piczekac az sie ustabulizuja te 30 sekund. Pizostale uwagi to cos nie tak ze skrzynia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 sie 2016, 21:15 
Offline
magik396 jaki masz przebieg? Miałeś zmieniany olej w skrzyni?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 sie 2016, 09:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
WORCIK napisał(a):
Wyzsze obroty po odoaleniu to norma . Trzeba piczekac az sie ustabulizuja te 30 sekund. Pizostale uwagi to cos nie tak ze skrzynia

Normą są w benzynie, ale w dizlu ?? :idea: i jaki ma to zwiazek ze skrzynią ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 sie 2016, 12:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
u mnie tez po odpaleniu wchodzi na wyższe obroty ale po max 10 sek. schodzi do wolnych


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 sie 2016, 15:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Na dieslu obroty fakt odpał jak trabant na ssaniu :-P , a skrzynia AT nie jest nieawaryjna, znam przykłady wymiany tejże <slabo> :mad:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sie 2016, 21:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Witam
mam ustawione na sport i jadę np 50 km/h gwałtowne wciśnięcie gazu dalej powoduje uśmiech na twarzy ale zmącony jak by to powiedzieć :idea: ... w manualnej powiedziałbym że strzeliłem ze sprzęgła, wcześniej takiego czegoś nie było :sad:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 wrz 2016, 09:38 
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
U mnie też pojawiło się dziwne szarpnięcie z odgłosem. Moje auto ma dopiero 9 tysięcy przejechane i ogólnie działa to dobrze i płynnie, ale jest pewien problem gdy auto nie stoi na płaskiej powierzchni. Gdy przednie koła są minimalnie wyżej od tylnych (na podjeździe) auto stoi na P i przełączam na R to jest mocne szarpnięcie i jakiś metaliczny odgłos. Wczoraj aż się wystraszyłem i nie daje mi to spokoju. To odgłos taki jakbym w zwykłej skrzyni przełączał bieg bez naciskania sprzęgła.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 wrz 2016, 11:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
a nie jest to przypadkiem efekt zadziałania hamulca ułatwiającego ruszanie na wzniesieniu ?
Jak teraz jeździłem sobie AT, to za każdym razem jak zaciągałem elektryczny ręczny , to miałem efekt wyraźny przysiadania tyłu auta i napinania hamulców. Moze to to ?

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 wrz 2016, 11:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie. Tu ewidentnie chodzi kolegom o takie zblokowanie lewarka i szarpnięcie przy przejściu z P na R i odwrotnie oraz czasem lecąc z D na R.
Faktycznie na wzniesieniu to się zdarza. Dlatego po zatrzymaniu najpierw trzeba zaciągnąć (włączyć ręczny). Puścić hamulec główny auto "zawiśnie na ręcznym", znów wcisnąć hamulec główny i potem machać lewarkiem. Wtedy takich "przyblokowań" nie ma... Tak przynajmniej ja zaobserwowałem.

Ponadto jeszcze przed zakupem uczulał mnie technik z serwisu, żeby na samym P nie zostawiać nawet na małych wzniesieniach, bo tam jakiś bolec delikatny jest i może strzelić pod obciążeniem... Nie wiem ile w tym prawdy, ale ja się stosuję i staram się parkować na równym - wówczas bez ręcznego. Może mieć to też związek z tym szarpnięciem.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 wrz 2016, 12:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Zgadza się, na pochyłościach też się mi zdarzyło cięższe przełączenie z P na R (czy D też?) jakoś nie zajmowałem się tym zakładając że cośtam się napina po prostu w syt parkowania na pochyłości (co to nie wiem bo się na skrzyniach nie znam). I też daję najpierw ręczny później P (jak nie zapomnę :) ) . Ale nie sądzę aby to była usterka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 wrz 2016, 15:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Krótkie wyjaśnienie dotyczące położenia 'P' w klasycznej skrzyni automatycznej :
Blokada kół napędowych samochodu poprzez położenie „P” lewarka wykonywana jest czysto mechanicznie. Położenie „P” to taki sam tryb pracy skrzyni jak „N” ( wszystkie sprzęgła i hamulce zwolnione ) z tą różnicą, że element „wybierający” biegi w skrzyni mechanicznie aktywuje zamontowaną na sprężynie blokadę parkingową.
Blokada ta to niewielki wieniec zębaty z zapadką w kształcie litery „L”, który znajduje się na końcu skrzyni biegów. Jak działa? Gdy wrzucimy „P” zapadka mechanicznie łapie wypustki w wieńcu i fizycznie blokuje wałek zdawczy skrzyni. Gdy wybieramy inny bieg, element ciągnie za sobą zapadkę zwalniając wieniec. Czasami, gdy auto stoi na pochyleniu, do przełożenia z „P” trzeba użyć siły – cały ciężar auta spoczywa na zablokowanym wieńcu. Czasem po wrzuceniu „P” auto przejedzie jeszcze kilka centymetrów do przodu lub do tyłu – to normalne, gdyż zapadka musi wskoczyć w wypustkę wieńca ( słyszalne kliknięcie ).
Prosty wniosek - dobrą zasadą jest zaciąganie/aktywowanie hamulca ręcznego w celu odciążenia zapadki w skrzyni , szczególnie na pochyłościach.
Co się stanie, jeśli wybierzemy pozycję „P” gdy samochód jest jeszcze w ruchu? Dwie opcje: jeśli zapadka zablokuje się, zablokuje też koła pojazdu ( efekt zaciągniętego hamulca ręcznego ), lub – jeśli wieniec obraca się jeszcze zbyt szybko – zapadka będzie przelatywać nad wieńcem wydając z siebie dźwięki szybkiego, metalicznego „klikania” ( w ten sposób można uszkodzić ten mechanizm ).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 wrz 2016, 10:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
PIOTR napisał(a):
Witam
mam ustawione na sport i jadę np 50 km/h gwałtowne wciśnięcie gazu dalej powoduje uśmiech na twarzy ale zmącony jak by to powiedzieć :idea: ... w manualnej powiedziałbym że strzeliłem ze sprzęgła, wcześniej takiego czegoś nie było :sad:


Coś w tej sprawie ?

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 paź 2016, 12:47 
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Zastosowałem się do waszych rad: najpierw Załączam ręczny a potem dopiero wajcha na P i chyba jest OK. Od tamtej pory na pochyłościach nie szarpie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 sty 2017, 11:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
CZesc. Czy ma ktos z was taki objaw , ze po pierwszym rozruchu silnika i ruszeniu skrzynia AT przelacza bieg z 1 na dwa przy wyzszych obratch tak ok 2000-2200? Po kilku minutach ustepuje to i jest wszystko plynnie. Zjawisko takie mam od paru dni. Zauwazylem to przy wyjezdzaniu z garazu ( temp ok 8 c) jak i po dluzszym postoju ( 8 godzin) na dworzu temp. ok -8C - -4C. Wczesniej nawet jak byly mrozy do -12 nie zauwazylem czegos takiego.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 sty 2017, 11:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dla jasności.
Chodzi Ci o to, że zmiana z biegu nr 1 na bieg nr 2 następuje dopiero przy 2000 tys. obrotów?
Nie zwróciłem na to uwagii...

Albo inaczej - u mnie auto cały czas działa tak samo.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 sty 2017, 11:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak dokladnie o to ichodzi. Poprzednio zmina byla przy nizszych obrotach. Teraz ewidentnie slysze jak silnik po ruszeniu pracuje na wyzszych obrotach, stad zwrocilem na to uwage.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 sty 2017, 22:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
TTTM czasem jeśli mi się wydaje, że złapałem temat. <niewiem>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 sty 2017, 22:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tego TTTM nie kupuje. Śle czeka mnie kolejna wizyta w serwisie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 00:02 
Offline
Poprostu komputer silnika gdy jest zimny dobiera inne obroty w stosunku do rozgrzanego. Podobnie robi komputer skrzyni ot co cała filozofia. Peterka olej to bo tak ma być zapewne. I wizyta w aso nic tu nie pomoże. Skrzynia pracuję zgodnie z elektroniką i wytycznymi jakie dostaje od komputera z czujników. Z tego wynika zmiana jej pracy po rozgrzaniu silnika. Normalne zjawisko, tak samo jak u mnie w manualu zmiana obrotów po osiągnięciu temperatury roboczej. W każdym z samochodów, którymi w życiu jeździłem było podobnie. Problem jest w przypadku, który opisałem w poście o skrzyni manualnej. Wtedy już nic nie zawodzi tylko mechanika skrzyni. Ale to nie miejsce by o tym pisać. Nie martw się tym co opisałeś moim zdaniem to normalne.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 00:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Byc moze masz racje. Ale taki objaw zaczął sie pare dni temu. Wczesniej przy niskich temperaturach tego nie było. A teraz zmiana biegów następuje przy wyższych prędkościach obrotowych. Miałem poprzednio samochód z AT ale takiego zjawiska nie było. Moze to jest super nowoczesna AT, ale mnie to przeszkadza. W manualny sam decydujesz kiedy zmienisz bieg , wiec trudno to porównywać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 22:06 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Nie wiem czy to nie jest przypadkiem mechanizm super inteligentnej i samouczącej się automatycznej skrzyni biegów. Mnie osobiście irytuje to, że czasami lekkie dotknięcie gazu daje niezłego kopa, a innym razem brak efektu, wolałbym mieć kilka trybów jazdy (z kolei jazda non-stop na sport jest nieekonomiczna). Działania tej skrzyni nie można się nauczyć bo z punktu widzenia użytkownika jest ono nieliniowe. Dlatego gdy ja chcę przyspieszyć to wciskam gaz do pierwszego oporu, a gdy naprawdę chcę przyspieszyć to do podłogi. Wówczas zawsze moja Mazda jest zwinna. :-) Uwielbiam nią ruszać spod bramek na autostradzie. Silniczek jest rozgrzany, gaz w podłogę i po kilku sekundach jedziemy sobie 150 km/h.

Silnik zimny na biegu jałowym po odpaleniu ma jakieś 900rpm, po rozgrzaniu utrzymuje jakieś 600 rpm - bardzo mało jak na benzynę.

P.s. Chcesz mieć kontrolę nad biegami? Używaj manetek lub przełącz z D na M. Ja bardzo polubiłem się z tym automatem.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 22:26 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 185
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Skrzynia automatyczna jak już zostało napisane wyręcza nas ze zmiany biegów więc nie ma większego sensu śledzenie i dokładne analizowanie tego ma program i wg. tego działa poza tym o awarii kontrolka ostrzegawcza będzie informować.


Przełączyć możesz na manual jak będziesz ruszał i nie pozwoli zmienić na 2 to wychodziłoby że wszystko jest ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 474 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.