Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 13:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 474 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 21 cze 2021, 09:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Lucasbadboy napisał(a):
Dziwne rzeczy się dzieją z tymi skrzyniami w tak młodym wieku hmmm . Przecież to prosty hydrokinetyk. Do tego silniki w benzynach nie wysilone, z małymi momentami bo bez turbo, dziwne. Ciekawe jak się maja te 2 sprzęgłowe. Jak u nich z trwałością.
AT nie jest trudno zabić, jeżeli nie przeczytało się uważnie instrukcji obsługi. Czyli stosuje jakieś dziwne manewry typu N na skrzyżowaniu, lub o zgrozo przy zjazdach z górki. Nie mówiąc już o holowaniu, względnie nie zatrzymując pojazdu przy zmianie z R na D i odwrotnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 cze 2021, 10:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Dokładnie, najczęstszy błąd to zmiana z D na R kiedy auto jeszcze w ruchu. Tak jak robią w manualu ;). często się słyszy zgrzyty na parkingach bo auto jeszcze nie stoi a ludzie wrzucają wsteczny hehe :lol:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 lip 2021, 11:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.08.2020
Posty: 12
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
co może być byc przyczyna, ze nie moglem przestawić na postoju z D na P? wyłączyłem pojazd to samo. chwile pozniej jedynie z D na N - na koniec bez R.
auto pojechało na serwis mazdy.

-- Dodano: 26 lipca 2021, o 12:17 --

nie widzę opcji edytuj, wiec można scalić lub usunać

nie było tematu, de facto problem sprawił tzw. bear-lock


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lip 2021, 23:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.07.2021
Posty: 3
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: wielkopolski
Witam Wszystkich,
Tak informacyjnie dla potencjalnych statystyk opiszę problem z AT Mazdy.
Przebieg 53.000km
Rok 2019
Jazda 80% autostrada z prędkościami 130-140m/h.
Skrzynia zaczęła szarpać przy 53.000km przebiegu przy przełączaniu na biegi nieparzyste tj. 3 i 5. Najpierw delikatnie a z rosnącym przebiegiem coraz bardziej.
Przy 54.000km ASO sprawdziło parametry oleju i stwierdziło, że wszystko jest ok. Wykonało też adaptację skrzyni. W wyniku tego problem zniknął.
Przy 56.000km powrócił. Teraz mam 58.000km i szarpanie jest mocno wyczuwalne.
Przy 60.000km jadę na serwis i pewnie kolejna adaptacja problem rozwiąże. Pytanie na jak długo?

Samochód jest naprawdę świetny pod każdym względem. Za rok go wymieniam i już, już myślałem o kolejnej Mazdzie, aż tu taki zgryz mi się trafił :idea:

Poprzednio jeździłem Fordem Mondeo z AT Powershift. Jedna z najbardziej awaryjnych i kosztownych w naprawie skrzyń AT.
I faktycznie pierwsze sygnały kończącego się automatu pojawiły się tam już po ...260.000km. <niewiem>
Natomiast w jednej z mniej awaryjnych skrzyń AT na rynku tj. w Mazdzie pierwsze symptomy pojawiają się już w okolicach 150.000km (wnioskuję czytając ten wątek).

Dodam tylko, że Mondeo i Mazda nabijają kilometry na tej samej trasie (dzień w dzień) przy tym samym kierowcy :)

Mam nadzieję i liczę na to, że to po prostu jakaś pierdółka i po następnej adaptacji przez kolejny rok będę się cieszył wspaniałym samochodem z wspaniałą skrzynią.

Pozdrawiam Was.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 sie 2021, 22:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.01.2013
Posty: 250
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Mam to samo, po wymianie oleju przez chwilę było ok, teraz jest problem podobnie jak u ciebie z 3 i 5. Udało ci się rozwiązać problem ?


Ostatnio edytowano N, 15 sie 2021, 22:16 przez gzesiolek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 wrz 2021, 08:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.07.2021
Posty: 3
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: wielkopolski
Niestety nie. Kolejna adaptacja skrzyni starczyła na 2kkm i problem zaczyna powracać :(
Serwis rozkłada ręce i mówi, że następnym razem napisze do Mazdy co z tym robić.
Słaba sprawa... dla mocno rzuca cień na bezawaryjność marki.

Jak coś uda się w tym temacie zrobić co pomoże to napiszę.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 11 wrz 2021, 14:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No generalnie to ciśnij temat, mam nadzieję, że jeszcze masz gwarancję...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 sty 2022, 22:05 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Muszę jechać na przegląd do SKP i możliwe, że będą chcieli zobaczyć, czy mój diesel nie dymi z wydechu. I teraz zastanawiam się, jak bezpiecznie dla skrzyni i silnika zwiększyć im obroty na postoju. Co jest bezpieczniejsze dla skrzyni i silnika, tryb P czy N? Zastanawiam się, czy nie mogą tego sobie sprawdzić na rolkach, jak testują hamulce. A może po prostu zasugerować żeby się nie wygłupiali, i tak nie robią tego żadnym sprzętem tylko na oko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 sty 2022, 22:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Tryb P. Na N jest za niskie ciśnienie oleju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sty 2022, 00:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Coś ostatnio słyszałem, że rządzący mieli zaostrzyć przepisy w egzekwowaniu czystości spalin podczas przeglądów technicznych. Już się na to zdążyłeś uczulić?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sty 2022, 06:12 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Pamiętam, że w zeszłym roku gość już chciał żebym lekko przygazował. Jak go zapytałem jak mam to zrobić w automacie to właśnie zasugerował wrzucenie na N. Ale chyba ostatecznie zrobiłem to na P, bo pamiętałem, że na N jest słabsze smarowanie skrzyni.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 25 sty 2022, 09:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dzięki za info, nie byłem tego świadomy.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 31 maja 2022, 21:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Cześć
Czy w waszych skrzyniach na zimnym oleju, dosłownie zaraz po ruszeniu i w przeciągu powiedzmy 1-2km czujecie mocniej zmianę biegów niż po rozgrzaniu oleju? Pytam bo o ile na ciepłym oleju skrzynia chodzi bardzo płynnie o tyle na zimnym zaraz po ruszeniu potrafi delikatnie szarpnąć. Nie wiem czy to nie kwestia wzniesienia przy wyjeździe z garażu i osiedla, przez pierwszy kilometr mam praktycznie cały czas pod górkę i wtedy skrzynka potrafi lekko szarpnąć, później jest już mega płynna. To mój pierwszy automat więc nie mam doświadczenia uprzedzam pytanie o olej, tak zmieniony dynamicznie 2kkm temu.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 31 maja 2022, 21:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moim zdaniem nie ma się co martwić. U mnie jest podobnie, na zimnym potrafi pracować twardawo i powolnie. Poczekaj do zimy :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 maja 2022, 21:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
U mnie też zimna skrzynia odrobinę niepłynna. To normalne i tak było od początku. Po pierwszym kilometrze dostaje temperaturę i działa super.
Ja rzadko to odczuwam z powodu takiego, że spod domu pierwsze zatrzymanie i drugie ruszenie nie jest szybko, w sensie blisko.
Jeśli startujesz i zaraz masz zatrzymanie i ruszanie kilka razy, wtedy bardziej to czuć.

Zresztą, na zimnym inne biegi niż 1 też jakieś takie twarde na początku.

U mnie żeby zniwelować ten efekt, ruszam po pierwszym zatrzymaniu powoli i płynnie. Wszystko jest zimne. Wiadomo, rozszerzalność cieplna metalu, gęsty olej, itd.
Szczerze mówiąc ten efekt i tak jest minimalny i cywilizowany w tych skrzyniach. Znam gorsze.



Zapewniam, że wszystko jest w porządku. <spoko>

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 31 maja 2022, 21:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dziękuje

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 lip 2022, 09:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.07.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Witam wszystkich,
Nie znalazłem podobnego problemu w tym wątku ale może ktoś będzie coś o tym wiedział, mianowicie od jakiegoś czasu w mojej M6 2014 2.5 AT gdy chcę przerzucić z P na R lub D gałka działa dość opornie tak ja by była jeszcze zablokowana, zaczęło się sporadycznie a teraz zdarza się bardzo często, nie ma wpływu czy stoję na równym czy na wzniesieniu. Z D lub R na P przechodzi płynnie. Nie wiem czy dość zrozumiale opisałem problem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lip 2022, 18:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.12.2020
Posty: 10
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Witam, mam mały problem. Przy pierwszym ruszeniu na zimnym silniku występuje szarpnięcie, tak jakby pedał gazu był zbyt czuły. Po rozgrzaniu silnika problem ustępuje. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

_________________
https://t.me/pump_upp


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lip 2022, 21:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Zaraz po odpaleniu zimny silnik dostaje dodatkowe ssanie więc ma większego kopa . W manualu też tak jest, to normalne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lip 2022, 07:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.05.2022
Posty: 7
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Przewertowałem temat odnośnie wymiany oleju w skrzyniach AT jednak jednoznacznej odpowiedzi nie udało mi się ustalić, tj. wymieniać, nie wymieniać? Jeśli tak to jaką metodą dynamicznie czy nie? I wreszcie, po jakim przebiegu. Aktualnie mam przebieg ok 90tys, wiem, ze ASO nie przewiduje wymiany. Na razie nie ma niepokojących objawów, jedynie to, co pisali koledzy powyżej, tj. na zimnym przez pierwsze 1-2km potrafi z niskich biegów wzwyż lekko podszarpywać, co ustępuje za moment.
Jak u Was z doświadczenia wynika, warto wymienić teraz?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 20 lip 2022, 08:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tutaj masz temat stricte o oleju w skrzyni:
viewtopic.php?f=65&t=4321&start=630

Jak już sam zauważyłeś nie ma jednoznacznej odpowiedzi, musisz sobie sam odpowiedzieć czy chcesz wymienić.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lip 2022, 12:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ASO przewiduję wymianę :) 2-3 miesiące temu byłem na wymianie klocków, pan mocno zalecał, przebieg też 90kkm.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lip 2022, 12:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No to ciekawe, że tak zmienili swoje podejście o 180 stopni do kwestii zmiany oleju w skrzyni.
Jak pytałem kilka lat temu w Bemo to stanowczo nie zalecali i można coś działac dopiero jak są problemy ze skrzynią.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 20 lip 2022, 13:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja W ASO dostałem taką informację: oficjalnie Mazda nie przewiduję wymiany, ale przy 100kkm zaleca dynamiczną wymianę poza ASO bo oni nie posiadają takiej technologi :lol: Mega uczciwie moim zdaniem.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lip 2022, 19:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Jasne że zmienili w niektórych stacjach. Ludzie przychodzą , proszą że chcą wydać swoje pieniążki to czemu nie. Jedna czy druga stacja obsługi może nawet "zalecać".
Niektóre zalecają zmienić np klocki gdy wcale jeszcze nie trzeba.
Zalecanie wymiany poza ASO to w ogóle mega komfort. W razie W - to Oni spaprali nie my, rączki ASO sa czyste. Zresztą Mazda jako producent jasno i klarownie nie zaleca proszę pana tej wymiany oleju. Po co pan to robił?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lip 2022, 23:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
https://blog-amsoil-com.cdn.ampproject. ... fluid/amp/

https://blog.amsoil.com/should-i-change ... nsmission/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lip 2022, 07:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.05.2022
Posty: 7
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Bardziej skłaniam się teraz ku wymianie tego oleju chociaż skrzynia chodzi dobrze (65k mil przebiegu). Najbardziej obawiam się jednak tej wymiany dynamicznej i że po tej wymianie jakieś kwiatki zaczną wychodzić ze skrzynią.
Może polecicie jakiś serwis gdzie zrobią to jak należy w Warszawie lub na terenie woj. mazowieckiego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lip 2022, 07:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Jeżeli chodzi dobrze to zostaw sobie jeszcze te 10tys mil na rozeznanie rynku. Nie jest tak że minie 100tys km i bach..rozleci się. Jak zaczniesz zauważać mniej finezyjną pracę automatu to wtedy będzie czas na wymiany. Tak jak pisze p.Andrzej - większe jest ryzyko spaprania roboty przez leworecznych pseudofachowcow niż ryzyko popsucia się skrzyni z tytułu starego ATF. Generalnie wskazaniem do wymiany jest eksploatacja w ciężkich warunkach a nie przebieg jako taki. Ciężkie warunki to:
1.ciężka noga i częsta długotrwala jazda autostradowa na maxa
2.taxi w zakorkowanym mieście
3.ciąganie ciężkich przyczep
4.podtopienie pojazdu, zanieczyszczenie wilgocią skrzyni


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lip 2022, 07:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja bym wymieniał częściej olej ale statycznie. Tutaj ciezko coś spaprać. Powiedzmy co 3 lata statycznie i myślę że nie będzie nigdy problemów ze skrzynią. Filtr co 2-gą wymianę.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 21 lip 2022, 08:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Andrzejsr
ja piszę tylko o wymianie dynamicznej bo tą zalecali w zewnętrznym serwisie, wymianę statyczną jak najbardziej wykonują. Wiadomo, że to jest dla nich najlepsza opcja oddelegować Cię gdzieś, bo tak jak piszesz, jak coś pójdzie nie tak to rączki czyste. Z drugiej strony i tak wydaje mi się, że większość osób jeśli już wymienia olej jest i tak po gwarancji producenta.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 474 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.