Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 07:39

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 7 lut 2015, 07:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Te stuki to rozumiem w automacie?
Crow a jeszcze ci drży czy już nie?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lut 2015, 08:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Przecież w serwisówce jest ewidentnie narysowana dwumasa dla skrzyni ręcznej. I nie widzę powodu, dla którego miałoby jej nie być. W automacie faktycznie jest hydrokinetyk.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lut 2015, 17:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja mam diesel automat, czyli wychodzi hydrokinetyk :idea:
A co do drżeń, drży coś jeszcze, może nie tak jak kiedyś, ale aksamitną i miękką jazdą też tego nie nazwałbym na 100% przy pewnych prędkościach, ale raczej przy dodawaniu gazu i luzowaniu cegły na pedale gazu coś drga. Sprawa cały czas czeka na odpowiedź MazdyPL o czym w innym wątku. :lalka: <slabo>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 23:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 08.12.2014
Posty: 352
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Najnowsza opinia ASO - zbyt gwałtownie chcę redukować i zbyt szybko puszczam sprzęgło i stąd te stuki. A w ogóle to mają takie przypadki non stop i każdemu mówią, że TTTM. Ciekawe tylko, że nikt więcej na forum o tym generalnie nie pisze. Na moją prośbę porównania z innym autem były nawet chęci, ale peszek, nie mieli takiej wersji jak moja na placu. Zaczynam ofensywę przeciw ASO, bo to jakaś totalna bzdura z tym stukaniem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sty 2022, 12:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.01.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
zyrafal napisał(a):
Panowie, czy też tak macie przy szybkiej, agresywnej redukcji biegu w MT, 2.0 Pb, że słychać tępe uderzenie, jakby młotkiem, w skrzyni? Inaczej mogę to opisać jako waląca dwumasa (ci co znają problem z Diesla wiedzą o co chodzi, wiem, że w tym silniku jej nie ma). Dzieje się to tylko przy bardzo agresywnej redukcji, zaraz po szybkim puszczeniu sprzęgła i natychmiastowym wciśnięciu gazu. Jak redukuję spokojniej to nie słychać tego uderzenia, wszystko jest w normie. I teraz się zastanawiam czy coś się dzieje w mojej skrzyni czy TTTM (ten typ tak ma) i nie powinienem się przejmować. Jakie koledzy macie spostrzeżenia u siebie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Andrzej2010 i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.