Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5987 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 25 lut 2020, 14:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
To ja odswierze troche temat turbin.
Padlo mi turbo juz drugi raz. Ten sam problem urwana klapka przed mala turbina.
Pierwszym razem wymienilem cale turbo na uzywane w idealnym stanie przebieg okolo 30tys. Wytrzymalo 1.5 roku,przebieg okolo 30 tys km i znow ten sam problem. Klapka urwana. Tym razem wymienilem tylko wklad malej turbiny i klapka zostala przyspawana do sruby M8 zamiast tego nita. Wszystko dziala OK. Sruba M8 jest 2 razy grubsza od tego nita w najcienszym miejscu wiec mam nadzieje ze teraz wytrzyma to troche dluzej.
Dodaje tez zdjecie z numerem czesci malej turbiny. Moze komus sie przyda...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 lut 2020, 14:58 
Świeżak
Offline
Od: 21.05.2019
Posty: 30
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
A ja mam inne pytanie, może nie do końca dotyczące silnika ale niedaleko - otóż podczas ruszania gdy nie puszczę sprzęgła bardzo płynnie występuje jakby taki „luz”, (a przynajmniej tak to się odczuwa) czyli jakby między sprzęgłem a kołami była prawie niezauważalnie krótka chwila zanim obroty silnika trafią na koła. Do tego na 1 oraz na 2 biegu przy np dojeżdżaniu do świateł gdy sprzęgło jest jeszcze dołączone ale gaz puszczony to gdy w końcu wcisnę sprzęgło słychać takie jakby głuche „uderzenie”. Nie występuje to na 3ce i wyżej. Dwumasa i sprzęgło były robione już jakiś czas temu. Poduszki silnika...? Auto ma przejechane 167kkm


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 26 lut 2020, 04:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
karol6, a jaki jest Twój styl jazdy? Mocno depczesz? Raptownie pedał w podłogę? Dziwne, że po tak małym przebiegu Ci się to zdarzyło... Dzięki za foty, zawsze się przydają takie wrzutki!

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2020, 10:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak emeryt nie jezdze ale mocnym deptaniem bym tego nie nazwal. Spalanie kolo 6.5-7 l 50/50 trasa/miasto.
No tez sie zdziwilem ze tak szybko to turbo padlo. Dodam jeszcze ze auto po remapie na 190koni robiony 2 lata temu. Plus nie robilem ostatniej aktualizacji softu ktora miala niby poprawic sytuacje z tymi klapkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2020, 11:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mapa 200hp/470Nm od 4 (a może i 5) lat, na akcji nie byłem (z wyboru), przez większość czasu nie przekraczam 2500rpm, toczenie się zwykle w przedziale 1800-2000 po mieście, jak droga pusta to masuję plecy momentem obrotowym... Przebieg 93kkm i turbina jeszcze działa. Nie mam pojęcia dlaczego jeszcze się nie rozpadło, sam się dziwię <hahaha>
Ale dobrze wiedzieć, że można kupić już wkład do SKY. Jak mi padła turbina w RF też tylko wkład zmieniłem i auto dalej jeździło kilka lat, aż się samo zutylizowało z powodu rdzy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 22:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A jak kiedyś się pytałem czy można przyspawać to się że mnie śmiali :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2020, 08:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Bo nie mozna. Proponuje sprawdzic cisnienia. Smiem twierdzic ze beda braki. Ale zawsze moge sie mylic.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2020, 10:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mozna to zaspawac i nie ma brakow cisnienia. Wszystko chodzi tak jak powinno.
Jest to przyspawane z malym luzem wiec klapka nadal uklada sie do powierzchni jak wczesniej i dobrze uszczelnia.
Jak dla mnie jest to jedyny sposob na calkowite usuniecie tego problemu. Nie ma szans zeby sruba M8 pekla.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2020, 10:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No napewno nie peknie. Ale mnie zastanawia ten "luz"

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2020, 10:43 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Klapka jest przyspawana do sruby na stale. Ale sruba przechodzi przez otwor w ramieniu i tam jest lekki luz ktory pozwala na ulozenie sie klapki zeby wszystko uszczelnic. Jest tak samo jak oryginal tylko zamiast nita jest sruba.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2020, 10:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ma to sens, ale pomierzyl bym sobie i tak cisnienia

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2020, 19:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
https://www.youtube.com/watch?v=HyyeDHkjzp4&t=929s

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2020, 23:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.
Tak uważam tego Pana za jednego z lepszych mechaników, ogarnia spoko auta. Film godny uwagi, pokazuje ile jest w dieslu syfu po prawie 200kkm.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 01:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No i weź tu nie stosuj dodatków do paliwa praktycznie od początku.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 01:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
A co ci dodatek do paliwa da?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 10:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Dostałem wczoraj zaproszenie o Mazdy na akcję serwisową związaną z:
cyt:
"możliwością zablokowania przepustnicy w pozycji zamknietej z powodu nagromadzonej wewnątrz sadzy. Aso skontroluje przepustnice i podejmie odpowiednie działania. Mozliwa jest wymiana lub czyszczenie przepustnicy, przeprogramowanie silnika."

Auta nie mam juz 3 lata ale jest w rodzinie i nic się złego nie dzieje, jest nadal bezproblemowe.
Z akcji oczywiscie skorzystamy.

także tak :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 11:37 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Cała ta "akcja" to podpięcie pod komputer i niby jej przeprogramowanie. To, że przepustnica i cały dolot wygląda jak na foto poniżej nikomu nie przeszkadza
Obrazek
Ogólnie z całości wyleciało tyle "dobroci"
Obrazek
Dodam tylko, że przebieg to nie 200k a 81k km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 13:01 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dużo jest zabawy z czyszczeniem tego?
Według mnie powinno to zostać zrobione w ramach tej akcji. A nie tylko sprawdzenie ciśnień i przeprogramowanie sterownika.
Za jakiś czas będę jechał na przegląd to przy okazji zrobię i to, sam jestem ciekaw, jak do tego podejdą. Może ktoś już miał jakieś doświadczenia?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 13:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pablos ja to robiłem w grudniu chyba - wgranie nowego softu, sprawdzenie pod odczytach z interfejsu diagnostycznego zakresu pracy przepustnicy - tyle. Gdyby coś wyszło w odczytach źle, to zapewnili że zdemontowali by przepustnicę i wyczyścili / wymienili na nową w zależności od stanu. Oczywiście zalepiona przepustnica może pracować poprawnie, więc... Myślę, że nikomu nie sprawdzą tego fizycznie. Ja dałem znać do zrozumienia pracownikowi serwisu, że domyślam się jak to tam wygląda, ale on powiedział, że muszą działać zgodnie z wytycznymi przesłanymi z Mazdy - czyli najpierw odczyt parametrów, dopiero jak się nie zgadza to mechaniczne grzebanie tam / czyszczenie. Pewnie nikt im nie zapłaciłby za to. Albo wpisali mi że zrobili mechaniczną inspekcję, a kasę schowali do kieszeni - nic mnie nie jest w stanie zadziwić...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 13:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Wow ale syfu <o0> . Coś zpier...lili w tych silnikach skyactiv. Ja mam wcześniejszy model i po 180tys km przepustnica jest czyściutka, bez żadnego czyszczenia :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 13:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Lucasbadboy no nie do końca, ja czyściłem przy 160k km i moim zdaniem jak na ten przebieg źle nie było. Pewnie dużo zależy od paliwa i stylu jazdy, jak ktoś mocno zamula to wiesz jakie są efekty... Ostatnio rodzicom w 1.9TDI zmienna geometria się zacinała (przeładowanie wywalało błąd), wziąłem samochód na kilka dni i jest jak nowy. Jak go przeciągnąłem na 3 biegu do 4k RPM to za mną była czarna zasłona dymna. Po 3 dniach ostrzejszej jazdy wszystko wróciło do normy.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 15:31 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
popielasty, dzięki, tak się spodziewałem. A ile mniej więcej może kosztować takie czyszczenie, gdybym sobie zażyczył?
Wcześniej też miałem 1.9tdi ze zmiennym turbo. Po ponad 200 tys. km nic się nie działo. Ale turbodieslem trzeba jeździć a nie zamulać. Ojciec w Volvo w tym samym czasie ze dwa razy turbinę czyścił.
Wydaje mi się, że teraz w mojej Maździe nie powinno być jeszcze aż tyle syfu. Przy wymianie podkładek, inspekcji wałka i smoka było w miarę czysto. Co jeszcze oprócz tej przepustnicy warto przeczyścić dla świętego spokoju? W pracy to już się ze mnie śmieją, że od kiedy mam to auto, czyli jakiś dwóch lat już miałem tyle akcji serwisowych i różnych napraw. Fakt, że kilka rzeczy robiłem zapobiegawczo na własne życzenie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 16:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Popielasty ja nie zamulam, to racja. Używam auta 2 razy w tygodniu i po pożądanym rozgrzaniu, cieszę się tymi 400nm momentu :)). Ale jak ktoś jeździ po mieście, Non stop korki itd, nie ma tez w sumie gdzie przycisnąć, No to tak będzie niestety. Dodaje tez dodatki do paliwa od kupna auta(6 lat), myśle ze to ma tez jakiś tam wpływ.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 16:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Moim zdaniem Mazda podchodzi do tematu po taniości i najmniejszej linii oporu. To co mnie interesuje, to co zmienia to przeprogramowanie, bo wg mnie zupełnie nic - pic na wodę. Pracą EGR / bypasem wiele mnie zwojują, bo normy muszą się zgadzać, a odma sterowania nie ma. To co, mocniej otwiera się przepustnica? Tylko co to da, jak syf nadal się gromadzi. Ewentualnie jakieś dziwne położenie przepustnicy, gdy już nie ma siły się ruszać generuje błąd.
Ja czyściłem przy 50kkm, syf był spory, zdjęcia gdzieś są w tym wątku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 mar 2020, 06:10 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Pablos W ASO zaproponowali czyszczenie (coś o piaskowaniu wspomnieli) w cenie ~2k zł. Ja oddałem do mechanika to wyszło 800zł + nowa uszczelka kolektora.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 mar 2020, 09:53 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
A po tym czyszczeniu jakieś zmiany są odczuwalne ?

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 mar 2020, 10:54 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Wczoraj dopiero miałem okazje zrobić dłuższą trase i mam wrażenie, że auto jest trochę żywsze, płynniej się zbiera.
Miałem też nadzieję, że rozwiąże to mój problem zbyt częstego wypalania dpf-a, niestety to nie to, muszę szukać dalej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 mar 2020, 11:28 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Bogdan102, dzięki, koszt faktycznie mały nie jest.
A propo DPF, ściągnąłem program, który ktoś polecał Smart Control Free i faktycznie, jak się skonfiguruje profil pod diesla to wyświetla parametry DPF. Pokazuje procentowo zapchanie, ilość kilometrów od ostatniego wypalania oraz ilość kilometrów i czas w trakcie. Ja nie mam okazji tego dokładnie sprawdzić, ale może Ty jak i tak diagnozujesz auto porównałbyś wskazania tego programu z Forscanem? Ciekaw jestem, czy pokazuje prawdę, bo jeśli tak, to robi to w bardzo przystępny i przejrzysty sposób.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 mar 2020, 11:56 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Przy najbliższej wolnej chwili wypróbuję i porównam :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 mar 2020, 09:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.03.2020
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: śląski
Witam
Panowie bardzo proszę o namiar na mechanika w Częstochowie +200 km do naprawy CX-5 2.2 d automat. Problem był juz opisany w tym poście ale bez rozwiązania. Mianowicie jest to wchodzenie w tryb awaryjny przy puszczaniu gazu z dużej prędkości ( cała litania błędów które się kasują po restarcie silnika). Dużo już było wymienione w aucie bez skutku , a pomysł żeby ASO Mazda wymieniała wszystko po kolei na nowe nie jest najlepszy. U mnie sie przynajmniej nie sprawdził , gdyż taniej było by zezłomować auto warte jakieś 70 tysi niż je naprawić w Aso.
Bardzo proszę o namiar na mechanika magika który się naprawdę zna na robocie.
Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5987 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.