Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 03:08

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 09:30 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
24 kwietnia 2019, o 10:39 zeeno napisał(a):
Właśnie rozmawiałem z 3 warsztatami w okolicy. Jeden z góry powiedział że nie chce się bawić. Drugi mocno zdziwiony ze walek może być do wymiany. Trzeci też ale jakoś bardziej konkretnie określił się z czasem.inspekcji i ewentualną wymiana. Zadał mi pytanie dlaczego tylko jeden wałek podejrzewam skoro są dwa obok siebie (exhaust & inlet)?
Skoo są z tego samego materiału to wycierały by się równomiernie czy zupełnie nie o to chodzi?
Ma oddzwonić później z wyceną części. Teraz czeka mnie rozmowa że sprzedawca. Będę raportował na bieżąco


Umowilem moja M6 na sprawdzenie walka na poniedzialek. Stwierdzili ze potrzebuja 2 godziny zeby do niego zajrzec i zlozyc wszystko z powrotem jezeli okaze sie ze walek jest w porzadku, a okolo 4 jezeli dojdze do wymiany.
Zastanawiam sie co zrobic jezeli stwierdza ze walek jest ok, zmieniac go mimo wszystko?

I jezeli to nie walek to co innego?

Dodam ze z tymi szarpnieciamy to zazwyczaj mam objawy jak silnik jest nie do konca rozgrzany, tak do 5/10 minut po starcie, po pol godziny jazdy jest juz plynnie. Samochod przyspiesza nierownomiernie z niskich obrotow tak mniej wiecej do 1750 obrotow jak dam lekko gazu, jak pedal w podloge to idzie. Dodam ze nie zawsze mam te objawy, na przyklad dzis w drodze do pracy wszystko wydawalo sie ok. Po wymianie oleju przez jakis tydzien tez sie nie moglem do niczego przyczepic (opilki w starym oleju?)
W czasie wypalania DPF przy zmianie biegu jak silnik startuje z niskich obrotow potrafi szarpnac pare razy zanim obroty nie wejda wyzej, tez jak z wysokich obrotow zejdzie na biegu jalowym do niskich obrotow wtedy faluja i silnik potrafi stukac przez chwile (tylko w trakcie wypalanie dpf dodam).
Wczoraj zdjalem tez korek oleju w trakcie pracy silnika na rozgrzanym i slysze dodatkowe stukanie takie jak kilkanascie stron temu Popielasty wspominal mial przy podkladkach. Tez dym spod korka strzelil po zdjeciu korka.
Wiem ze sie powtarzam ale naprawde zglupialem i zupelnie nie ufam tutejszym mechanikom, z 3 warsztatow ktore obdzwonilem jeden sie wydal konkretniejszy, dwa pozostale nie chca sie nawet bawic w diagnostyke na nim a Mazda UK chce silnik rozebrac i zlozyc od nowa :)
Zastanawiam sie co zrobie jak mi w poniedzialek powiedza ze walek jest ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 10:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wałek jeśli nie będzie wytarty to nie ma go co ruszać. Jest jeszcze możliwość, że już był wcześniej wymieniony na gwarancji (zdarzało się tak).

Tu masz zdjęcie mojego wałka: https://drive.google.com/drive/u/0/fold ... kwYL7lyIM3 widać że jest cały, w tym wątku były też zdjęcia wytartego - porównaj sobie. Poproś ich, żeby wszystko dokumentowali zdjęciami albo bądź na miejscu jak rozbiorą.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 10:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
zeeno tylko upewnij się, że jak już zdejmą pokrywę to i zmienią podkładki pod wtryskami, w przeciwnym wypadku będziesz zdejmował pokrywę 2x. Podkładki weź z ASO i im daj zostawiając auto


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 10:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Dareccki wtryski wyjmiesz bez zdejmowania pokrywy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 10:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
poxtazo wow co Ty, temat już tyle razy wałkowany :D jak ma kokony to co mu po wyjęciu wtrysków bez zdejmowania pokrywy? Darrecki pisze mu, żeby zrobił inspekcję wałka i podkładki za jednym zamachem - to ma sens przecież.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 10:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To tak. Ale jak wyczyszcza gore glowicy. A nie zmienia podkladek to i tak moze poten zmienic te podkladki. To sie nie zasyfi w tydzien czy miesiac. O to mi chodzi. Ale jak rozgrzebane auto to wiadomo ze lepiej odrazu calosc.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 13:00 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No to zadzwonilem do Mazdy UK zeby potwierdzic date produkcji - Marzec 2013!!!!

Samochod postal "troche" zanim go zarejestrowali i sprzedali w czerwcu 2014. Kobieta mi tlumaczyla ze to wcale nie jest tak dlugo miedzy produkcja a sprzedarza samochodu :-)

Zamowilem podkladki pod wtryski - £0.79 za sztuke, drogo!!!!
Ile czasu zejdzie im z wymiana dodatko zakladajac ze beda pokrywe juz mieli zdjeta ktos sie orientuje? Pytam bo jestem swiadomy ile mnie godzina pracy w tym warsztacie kosztuje :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 14:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wymiana podkładek nie powinna mieć wpływu na wycenę, wg. zaleceń Mazdy powinny być one zmieniane za każdym razem jak są wyjmowane wtryski. A te mogą nawet z podkładkami wyjść, więc ile to roboty - minuta?
Wszystko zależy od tego jak to tam wszystko wygląda, czy dużo syfu (może wcale go nie być) i tylko wałek do wymiany będzie? Także właściwą wycenę możesz co najwyżej dostać po zdjęciu pokrywy, nie przed. W przeciwnym wypadku to wróżenie z fusów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 14:58 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ok dzięki Darecki. Nie robię w Mazdzie tylko podkładki od nich biorę bo jak pojechałem na diagnostykę to mnie zlali.
W poniedziałek się wszystko okaże. Dzięki wszystkim za podpowiedź co dalej robić z tym wozem moim :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 15:43 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ahhhh pare postów temu napisalem ze to mi wyglada na puszczajace podkladki :) to wszyscy nie nie nie
Chyba w tym przypadku bedzie caly zestaw walek i podkladki.
Nie wiem skad bedziesz bral walek ale w Mazda UK kosztuje on £1000.
Popatrz na ebayu byly tam cale nowe zestawy niedawno po okolo £300

Mam
https://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE- ... 4306eca47e

wasnie ten 54 sprzedane :roll:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 15:45 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
25 kwietnia 2019, o 15:41 karol6 napisał(a):
Ahhhh pare postów temu napisalem ze to mi wyglada na puszczajace podkladki :) to wszyscy nie nie nie
Chyba w tym przypadku bedzie caly zestaw walek i podkladki.
Nie wiem skad bedziesz bral walek ale w Mazda UK kosztuje on £1000.
Popatrz na ebayu byly tam cale nowe zestawy niedawno po okolo £300


Dzieki Karol, mam wycene z niezlaeznego warsztatu za £648 - robocizna i walek.

Zadzwonilem do Mazdy Peterborough gdzie samochod byl serwisowany i dowiedzialem sie bardzo ciekawej rzeczy. W pazdierniku poprzedniego roku poprzedni wlasciciel przyjechal z samochodem do nich z problemem. Nie powiedzieli mi dokladnie co bylo powiedziane wtedy ale przyznal ze wymienili vacuum pump i zrobili pcm update. Poprzedni wlasciciel nie chcial robic nic innego i pozbyl sie samochodu.

Chyba wszystko jasne w tym temacie, walek jest do wymiany.

W poniedzialek zawioze go do warsztatu na sprawdzenie i potwierdzenie domyslow i bede cisnal sprzedawce ktory mi samochod odsprzedal o zrobienie tego.


Ostatnio edytowano Cz, 25 kwi 2019, 16:00 przez zeeno, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 15:47 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
£648 z czesciami to calkiem spoko cena jak na UK


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 16:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
25 kwietnia 2019, o 16:45 zeeno napisał(a):
W poniedzialek zawioze go do warsztatu na sprawdzenie i potwierdzenie domyslow i bede cisnal sprzedawce ktory mi samochod odsprzedal o zrobienie tego.


Troche od dupy strony to wszystko. Po co się babrasz z tym ? oddawaj auto skąd kupiłeś i po temacie, jak dalej chcesz mazde to szukaj blacha 64 i wyżej.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 16:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Swoją drogą ten od wałków na ebay to nasz człowiek :D

Cytuj:
Business seller information
AS Cars Cheshire Ltd
Artur Walczak

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 17:05 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
25 kwietnia 2019, o 16:46 Gregolo napisał(a):
25 kwietnia 2019, o 16:45 zeeno napisał(a):
W poniedzialek zawioze go do warsztatu na sprawdzenie i potwierdzenie domyslow i bede cisnal sprzedawce ktory mi samochod odsprzedal o zrobienie tego.


Troche od dupy strony to wszystko. Po co się babrasz z tym ? oddawaj auto skąd kupiłeś i po temacie, jak dalej chcesz mazde to szukaj blacha 64 i wyżej.


Z jednej strony tak, z drugiej kupie nastepnego kota w worku, tu jak wymienie walek i zrobie podkladki to moze pojezdze nia kilka lat i sprzedam.
Zazwyczaj wymieniam samochody co 4 lata i z tym tez tak planowalem, teraz soam juz nie wiem. Sprzedawca przez telefon chetny zeby pomoc sie wydaje ale jest 150 mil ode mnie co jest jednak problemem, a z drugiej strony wiem ze skoro idzie do warsztatu niezaleznego od nich to zostanie zrobione tak jak trzeba (mam taka nadzieje) a nie po kosztach.
Gryze sie co z tym autem zrobic szczerze mowiac.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2019, 08:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
25 kwietnia 2019, o 14:00 zeeno napisał(a):
Zamowilem podkladki pod wtryski - £0.79 za sztuke, drogo!!!!


He? To jakis sarkazm, tak?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2019, 08:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Skoro była akcja serwisowa Mazdy na wałek to chyba nie ma znaczenia, po ilu latach się zgłaszamy? Powinno to ASO za darmo zrobić? Czy się naiwnie mylę?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2019, 09:42 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nigdy nie bylo akcji na wałek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2019, 14:54 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Była akcja, była - chowamy się w ASO i zamykamy oczy, może nie przyjadą:p <sex>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2019, 15:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Była taka akcja, że potrafili zmienić vacuum 2-3x ale pokrywy zaworów nie zdjęli. A jak już się gwarancja skończyła to sorry - wałek panu padł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2019, 15:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Gdzieś wcześniej przeczytalem, że w Niemczech było normalnie. Stąd glupi wniosek, że za siedmioma górami w okolicach Northwood gmina Sherwood jakiś Robin H. o prawa klienta też walczył. Przepraszam więc za zamieszanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 kwi 2019, 17:12 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2019
Posty: 24
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Witam wszystkich mam problem z silnikiem ,może ktoś już to przechodził i wie co jest zepsute .Mianowicie auto raz ciągnie dobrze a raz jakby bez turbiny ,6 bieg do 2.750 obrotow auto ciągnie po przekroczeniu tych obrotów auto jedzie jakby bez turba zero przyspieszenia, nie raz jest tak ze na przykład 2 czy 3 bieg ciągnie do 4000 obrotow a 5 bieg juz tylko do 2.750 obrotow,6 bieg tylko do 2.750 obrotów i potem już tylko jedzie bo jedzie co może być z autem turbina?Proszę o pomoc


Ostatnio edytowano N, 28 kwi 2019, 21:27 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 kwi 2019, 22:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Rocznik 2013? Podaj vin sprawdzimy go na wałek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 06:34 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2019
Posty: 24
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
JMZGJ692621131296


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 07:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
VIN w zakresie wadliwego wałka.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 07:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tomasz30 Niestety łapie sie na wadliwy wałek. Znasz historię auta? Wałek wymieniany?
Jesli nie to wałek bedzie pierwszy do sprawdzenia/wymiany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 10:15 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Moj poszedl na sprawdzenie walka dzisiaj, gosc w garazu sceptycznie podchodzi do sprawy ale silnik otworza i sprawdza. Mowi ze jeszcze sie nie spotkal z wadliwym walkiem w mazdzie :x

Jak go otworza to podjade do nich zerknac i zobaczymy.

Podkladki wymienia przy okazji inspekcji.

A jak nie walek to co dalej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 10:32 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
29 kwietnia 2019, o 11:15 zeeno napisał(a):
Moj poszedl na sprawdzenie walka dzisiaj, gosc w garazu sceptycznie podchodzi do sprawy ale silnik otworza i sprawdza. Mowi ze jeszcze sie nie spotkal z wadliwym walkiem w mazdzie :x

Jak go otworza to podjade do nich zerknac i zobaczymy.

Podkladki wymienia przy okazji inspekcji.

A jak nie walek to co dalej?


Wiedza mechaników o tych silnikach jest niewielka w polsce , nie wiem dlaczego. Ale też o rożne rzeczy pytałem nie jeden warsztat i nikt nic nie wie :D. Trzeba VAGa kupić nastepnym razem nie bedzie problemu :D :D :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 11:04 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
29 kwietnia 2019, o 10:32 kapu10 napisał(a):
29 kwietnia 2019, o 11:15 zeeno napisał(a):
Moj poszedl na sprawdzenie walka dzisiaj, gosc w garazu sceptycznie podchodzi do sprawy ale silnik otworza i sprawdza. Mowi ze jeszcze sie nie spotkal z wadliwym walkiem w mazdzie :x

Jak go otworza to podjade do nich zerknac i zobaczymy.

Podkladki wymienia przy okazji inspekcji.

A jak nie walek to co dalej?


Wiedza mechaników o tych silnikach jest niewielka w polsce , nie wiem dlaczego. Ale też o rożne rzeczy pytałem nie jeden warsztat i nikt nic nie wie :D. Trzeba VAGa kupić nastepnym razem nie bedzie problemu :D :D :D


Ja akurat w Uk ale z wiedza tutejszych mechanikow wcale nie lepiej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 11:46 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2019
Posty: 24
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Problem taki ze gdyby wałek był do niczego to auto by cały czas nie jechało a raz ciągnie dobrze a za chwilę nie tylko na 6 biegu ciężko przekroczyć 2750 obrotow jedzie wtedy jak bez turba ciezko


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.