Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 00:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 12:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Co konkretnie ci sie dzieje ? Caly czas ten P0101? Jesli tak , to opcje masz takie:
1)Lewe powietrze-sprawdz caly uklad dolotowy miedzy przeplywomierzem a kolektorem dolotowym. Lub gdzies zapchane cos.
2)Czujnik czyli przeplywomierz( z doswiadczenia wi3n ze czyszczenie przeplywomierza gowno daje a wiecej, moze mu zaszkodzic niz pomoc) czyli wymiana. Zanim wymienisz, to miernik w reke i sprawdz czy dziala. Wyjmij go bez odlaczania wtyczki, zaplon wlaczony bez startu i miernikiem sprawdz czy napiecie rosnie. Jesli nie, czujnik trup.
3)Awaria wtyczki,lub wiazki.
4) Problem z EGR( tutaj jest pare opcji do sprawdzenia. Od kontroli czy zawor pracuje, ale najprosciej sprawdz jego rezystencje jesli masz 0.3-100 OMOW, PRZY 20*C TO jest ok. Jesli poza skala do wyniamy egr.
5)Awaria turbo. (Sterowanie, lub kolo sprezarki, uszkodzone lub stanelo calkiem) obadaj sobie jakie masz zadane doladowanie ,a jakie osiagasz i bedziesz mial jasnosc. Pozatym mozesz sprawdzic sobie wezyki od podcisnien vacumometr najprostrzy albo do buzi i ciagniesz. Patrzysz czy gruszki gladko pracuja. Jak
pracuja to mechanicznie sterowanie jest sprawne. Dalej moga byc selenoidy od sterowania walniete. Dobrze jak sprawdzisz sibie actuator jakie ma zadane polozoenie a jakie osiaga no i co dzije sie z zaworem obejsciowym.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano So, 23 lis 2019, 12:28 przez poxtazo, łącznie edytowano 3 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 12:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.11.2019
Posty: 10
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Dokładnie, cały czas to samo. Za każdym razem mogę wywołać ten błąd, autostrada, chwila jazdy szybciej niż 120kmh czyli powyżej 1800rpm, noga z gazu i bum.

W serwisie nic się nie dowiedziałem bo dzisiaj nie pracują. Z tego co widzę to całej części na bank nie wymieniali, może czyscili? Zobaczymy w poniedziałek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 12:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wyzej ci opisalem sytuacje. Szukaj w ten sposob. Od rzeczy najprostszych

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 13:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.11.2019
Posty: 10
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Dzięki. Tak też robiłem i robię.

1. Sprawdziłem cały układ dolotowy i wygląda ok.

2. Wskazania przepływomierz na wykresach wyglądają ok, dzisiaj sprawdzę go jeszcze miernikiem.

3. Kable chyba są ok, jeszcze obmacam całość

4. Egr sprawdzałem miernikiem i było ok, tylko że mam zimniej niż 20st teraz. Sprawdzę jeszcze raz.

5. Tak wygląda wykres doładowania w momencie wyzwalania błędu. Na wykresie prędkości to widać, jak zwalniam z ok. 130kmh wyskakuje błąd. Niby w serwisowce piszą że różnica powinna się mieścić w 30, wygląda w miarę ok.

Obrazek

Tutaj wykres z powołanej jazdy z zatrzymaniem.

Obrazek

Dzięki za porady, będę drazyl dalej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 13:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie laduje ci zdjec. Prwdkosc nie ma znaczenia, interesuje cie cisnienia zadane przez sterownik na turbo a i b. Oraz czy sprezarka osiaga to co zadaje sterownik. Egr sprawd Miernikiem a nie sprawdzaj pidy. Tu ci laduja na glowe ze te PIDy to wszystko. Otoz nie. To ka.pomoc znalesc peoblem. Ale jak nie znasz zaleznosci to mozesz pol auta wymienic bazujac na PID. Pozdrawiam kumatych ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 14:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.11.2019
Posty: 10
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Dzięki za podpowiedź.
Zrobię jeszcze dzisiaj sobie wykresy turbo a i b. Wcześniej miałem tylko jedno dodane żeby je zapisywalo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 15:42 
Świeżak
Offline
Od: 29.10.2019
Posty: 34
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
LPG: Tak
Region: lubuski
A wiecie że przy takiej zaslepce egr pracuje on dłużej w pozycji otwartej i ładuje w dolot syf? :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 17:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.11.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Witam.
Szukałem wątku zatytułowanego " Tragedia Życiowa " , ale go nie znalazłem.
Mam problem z doładowaniem Mazda 6 2.2 rok 2015. Przy 2000 obrotów żądane ciśnienie bezwzględne w kolektorze dolotowym powinno wynosić 260 kPa a wynosi trochę ponad 200 kPa. Co może być przyczyną, w serwisie twierdzą że z samochodem jest wszystko ok.
Nadmienię że :
1. turbina nowa ( wymieniona w listopadzie 2018 r.)
2. wtryski nowe ( wymienione w lutym 2019r. )
3. wyczyszczony ultradźwiękami cały układ dolotowy ( luty 2019 r. )
4. silnik nowy ( ma przejechane jakies 30 000km - wymieniony w lutym 2019r.)
5. skrzynia biegów nowa ( wymieniona w lipcu 2019r. )
Czy ktoś ma jakiś pomysł na tą usterkę ???

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano So, 23 lis 2019, 17:07 przez gzesiolek, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 17:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Jak już masz wszystko wymienione na nowe i dalej lipa, pozostaje wymienić samochód na nowy :lol:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 17:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Sprawdz doladowanie, czy w ogole je masz ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 17:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Przywiez te auto do mnie , zrobie ci je za pare groszy heheh

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 17:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.11.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
23 listopada 2019, o 17:16 poxtazo napisał(a):
...

Daj znać gdzie i kiedy..... Przyjadę.....


Ostatnio edytowano N, 24 lis 2019, 13:41 przez gzesiolek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 17:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Bede w domu za 2.5tyg . Kołobrzeg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 17:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.11.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
To jakoś na święta.......zadzwonimy się......podam Ci mój nr to porozmawiamy

-- Dodano: 23 listopada 2019, o 17:49 --

23 listopada 2019, o 17:36 poxtazo napisał(a):
Bede w domu za 2.5tyg . Kołobrzeg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Na meila wysłałem Ci mój numer telefonu......możesz dzwonić, albo SMS


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 24 lis 2019, 08:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
23 listopada 2019, o 15:42 gryff napisał(a):
A wiecie że przy takiej zaslepce egr pracuje on dłużej w pozycji otwartej i ładuje w dolot syf? :D


Sprawdzałeś? Czy tak z dupy sobie piszesz? Bo ja sprawdzałem :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lis 2019, 11:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
23 listopada 2019, o 16:07 Marcinnos77 napisał(a):
Nadmienię że :
1. turbina nowa ( wymieniona w listopadzie 2018 r.)
2. wtryski nowe ( wymienione w lutym 2019r. )
3. wyczyszczony ultradźwiękami cały układ dolotowy ( luty 2019 r. )
4. silnik nowy ( ma przejechane jakies 30 000km - wymieniony w lutym 2019r.)
5. skrzynia biegów nowa ( wymieniona w lipcu 2019r. )
Pozdrawiam


A może napiszesz po co to wszystko wymieniałeś? Toż to w rocznikach 2012-2013 przy wytartym wałku mniej roboty było.
Taka "inwestycja" w wymianę większości podzespołów napędowych w jakby nie patrzeć nowym aucie nie ma najmniejszego sensu. Albo to był jakiś złom po milionie przejść, albo ktoś Cię ślicznie doi na kasę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lis 2019, 13:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.11.2019
Posty: 10
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
poxtazo napisał(a):
Nie laduje ci zdjec. Prwdkosc nie ma znaczenia, interesuje cie cisnienia zadane przez sterownik na turbo a i b. Oraz czy sprezarka osiaga to co zadaje sterownik. Egr sprawd Miernikiem a nie sprawdzaj pidy.


Sprawdziłem egr, miernik pokazuje 2 omy, więc jest ok. Czy to możliwe że w ogóle nie pokazuje mi ciśnienia turbo B? Na wykresie płaska linia.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 24 lis 2019, 15:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
darrecki, pewnie oleju ktoś nie wymieniał, albo podkładki dały popalić, a następnie smok nie wydał... Ale też jestem ciekawy historii tego samochodu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lis 2019, 09:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
24 listopada 2019, o 13:30 soulz napisał(a):
poxtazo napisał(a):
Nie laduje ci zdjec. Prwdkosc nie ma znaczenia, interesuje cie cisnienia zadane przez sterownik na turbo a i b. Oraz czy sprezarka osiaga to co zadaje sterownik. Egr sprawd Miernikiem a nie sprawdzaj pidy.


Sprawdziłem egr, miernik pokazuje 2 omy, więc jest ok. Czy to możliwe że w ogóle nie pokazuje mi ciśnienia turbo B? Na wykresie płaska linia.


Robisz na kompie czy telefon? Poxtazo kiedyś pokazywal screeny zforscan na pc i tam jest na B a na telefonie nie ma


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lis 2019, 16:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Czy ktoś tu używał krakowskiego ASO?
Wysłałem im zapytanie o wycenę czyszczenia smoka i wymiany podkładek i...myślałem, że będzie poniżej 2000 brutto

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lis 2019, 21:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.11.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Witam, mam zamiar kupić mazde 6 2.2 D 150km.. sprzedający wyslał mi nr vin JMZGJ621621115395 czy on się łapie w te nieszczęsne numery? Auto jest niby z 2014 roku, ale według mnie vin się łapie A niby wadliwe wychodziły do wrzesnia 2013 r. O co chodzi? Proszę o odpowiedź jeśli ktoś zna


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 27 lis 2019, 08:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na jakiej podstawie twierdzi, że auto jest z 2014, jak VIN wskazuje 2013? Według wykazu łapie się na wadliwy wałek.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lis 2019, 08:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
@august87 , chcesz kupic mazde ? Moja jest poza zakresu wad,bez wad ukrytych. Co mialo zie popsuc juz sie popsulo i zostalo wymienione ;D 2014 tylko 175km i skypassion. Moge ci sprzedac.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 27 lis 2019, 09:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
poxtazo, nie dubluj postów, a chęć sprzedaży - jest od tego odpowiedni dział.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lis 2019, 13:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.11.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
@popielasty dziękuję za informację.
@poxtazo pw


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 lis 2019, 15:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.06.2019
Posty: 36
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam wszystkich.
Pacjent Mazda 6, 2014r, 2.2 diesel 129kw

Objawy: Jak widac na załączonym filmiku (link - https://www.youtube.com/watch?v=oTQDnnC0_mQ ) , na rozgrzanym silniku po chwili postoju (około 1-2 minuty) z odpalonym silnikiem, przy próbie ruszania, brak mocy, szarpanie itp. itd.
Zgaszenie auta (na dłuższą chwilę około 5 minut) i wszystko wraca do normy.
Nie zawsze tak się dzieje że auto wariuje, czasami soimy w korku kilka minut i jest wszystko OK, czasami staniemy na światłach i już ciężko ruszyć.

Diagnoza: Znajomy mechanik podłączył komputer i wyszło na to że na postoju po dłuższej chwili przy odpalonym silniku zaczyna spadać podawanie paliwa. (Sorki wytłumaczę to jak laik, tak jak ja to widziałem i tak jak on mi to tłumaczył).
Jest jedna wartość która określa o jaką dawkę paliwa "prosi" silnik .
I druga wartość która pokazuje jaką dawkę paliwa otrzymuje.

Na początku obydwie te wartości są takie same, ale po chwili druga wartość zaczyna spadać do około połowy zapotrzebowania.

Rozwiązanie:
Mechanik podał mi nazwę czujnika który na 90% jest za to odpowiedzialny (są tam aż trzy czujniki, ale od tego On by zaczął).
Fuel pressure sensor lub Fuel pressure regulator zależy gdzie się szuka i kto pyta.
Zadzwoniłem do salonu Mazdy a Pan odpowiedział mi że są tam właśnie aż trzy czujniki , ale tylko jeden jest sprzedawany oddzielnie tzn. jako oddzielna część. Wysłał mi diagram budowy tych elementów. Mój mechanik twierdzi że to czujnik który zaznaczyłem strzałką na diagramie na końcu common rail.

Pytanie: Czy umie mi ktoś powiedzieć jaki to będzie numer części? czy być może ta sama część była wykorzystywana w innym modelu i tam można kupić ją oddzielnie? lub jakiekolwiek inne podpowiedzi ? Z góry dziękuję.

-- Dodano: 29 listopada 2019, o 14:11 --


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano Cz, 28 lis 2019, 22:30 przez gzesiolek, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu. Proszę nie mnożyć wątków...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 30 lis 2019, 09:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Patrząc na schemat: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 03900.html

To jest "Fuel pressure relief valve"

Ten po drugiej stronie, to "Fuel pressure sensor"(i chyba tego bardziej szukaj) i faktycznie - napisano: "The fuel pressure sensor cannot be removed as a single unit. When replacing the fuel pressure sensor, replace it together with the common rail as a single unit." - https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 01200.html

W necie sprzedają całe listwy: https://www.ebay.co.uk/itm/Mazda-6-Skya ... 3185241982

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 lis 2019, 14:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zanim zaczniesz wymieniac szyne paliwowa, to spraedz czy to abt napewno czujnik. Bo to ze sterownik zadaje wartosc a go nie osiaga na listwie , to nie mysi byc czujnik wcale. Bledow nie wywala ? Bo powinno jesli czujnik kuca zwlaszcza przy takich rozbieznosciach , P0087,P0088,P0089 i P0093. Dalej P0181,P0182,P0183,P0191,P0192 i P0193. Masz takie ?A jak nie to raczej szukalbym problemu gdzie indziej. Pompa wysokiego cisnienia do rewizji byc moze.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 gru 2019, 21:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.12.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam, dziś wyskoczyły mi podczas jazdy kontrolki:
Engine inspection required,
DRSS inspection required,
SCBS inspection require oraz
SBS inspection require.
Dodatkowo kontrolka trakcji, silnika, migający i -stop oraz czerwony wykrzyknik. Auto działa normalnie, przyspiesza, nie hamuje samo. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd P0472 - czujnik wstecznego ciśnienia wydechu. Nigdy nie miałem problemów z dpf, auto ciągle na dłuższych trasach wiec nie mam za bardzo pomysłu.
Czy ktos jest w stanie podpowiedzieć?


Ostatnio edytowano Pn, 9 gru 2019, 21:41 przez gzesiolek, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do tematu, gdzie prędzej uzyskuje się odpowiedź.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 10 gru 2019, 10:48 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Gaulen podaj wartość ciśnienia na czujniku różnicy ciśnień dpf na 1) właczonym zapłonie 2) bieg jałowy 3) 2000 obrotów

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.