Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 16:18

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6008 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 12:42 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ok, oddzwonili z warsztatu, walek wytarty plus 3 hydropopychacze ale zalecaja wymiane wszystkich 4-rech.

Tomasz30 u mnie tez jest raz wszystko ok a czasem wariuje, zwlaszcza w trakcie wypalania dpf objawy sa bardzo widoczne w trakcie jazdy (poszarpywanie itp.), dodam ze dpf wypala mi sie co 80 / 100 kilometrow...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 12:43 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Niech przy okazji sprawdza turbo. Turbo tez mogło się przytrzeć od opiłków z walka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 12:48 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Pytalem o to ale twierdza ze bez rozbierania nie da sie ocenic stanu. Mam jeszcze 4 miesiace gwarancji niby wiec jak zrobia walek to wtedy zobacze tak naprawde czy moc wrcila. Czekam na kabel do forscan wiec jak przyjdzie to moze uda mi sie cos zaobserwowac.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 12:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1037
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
29 kwietnia 2019, o 11:48 zeeno napisał(a):
Pytalem o to ale twierdza ze bez rozbierania nie da sie ocenic stanu.

Da się, trzeba zaglądnąć w wirnik od strony zimnej. Jest cała procedura Mazdy do tego przy problemach z wałkiem. Vacuum też niech sprawdzą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 13:00 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Pompa vacuum byla wymieniona w Mazdzie w pazdzierniku, poprzedni wlasciciel wtedy pozbyl sie samochodu / problemu. Zadzwonie do nich i zagadam o turbo.
Na co maja zwrocic uwage od tej zimnej strony


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 13:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1037
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Luzy / przytarcia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 13:06 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
29 kwietnia 2019, o 13:02 darrecki napisał(a):
Luzy / przytarcia


Dzieki Darrecki, zwroce im na to uwage ale powiem ci ze strasznie pod gorke z tymi warsztatami jest tutaj. Dzis z rana jak mu samochod zostawialem to powiedzial mi ze sceptycznie podchodzi do tego walka i pewnie nic nie znajda. Pokazalem mu zdjecia z tego forum na telefonie. Jak oddzwonil to powiedzial ze faktycznie jak na zdjeciu tylko u mnie w 3 miejscach jest wytarte.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 13:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dociśnij ich trochę niech sprawdzają. Wystarczy zdjąć rurę od turbo i sprawdzić luz palcami. U mnie luz był chyba z 5mm turbo złom


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 13:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
zeeno napisał(a):
... Mam jeszcze 4 miesiace gwarancji niby więc...


...więc nad tym warto się skupić, skromnie pisząc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 13:29 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No dokladnie, wlasnie z nimi rozmawialem, sprawdza przy okazji, pokrywa zaworow zdjeta wiec mam nadzieje ze beda mogli zobaczyc, jak turbo walniete wtedy sie z nimi dogadam z wymiana.

Jest swiatelko w tunelu bo myslalem ze nic nie znajda i dalej sie bede bujal.

Dziekuje wszystkim za pomoc i naprowadzenie na przyczyne problemow :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 13:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1037
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Żeby sprawdzić turbinę najlepiej zdemontować puszkę dolotu i wyjąć akumulator. Śledząc rurę od puszki z filtrem turbina jest na drugim jego końcu. Takie coś srebrne :) 5 minut roboty jak się chce, jak nie to i pół dnia można się grzebać, a tydzień znajdować wymówki. Mają sprawdzić i tyle.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 13:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ale wtedybsprawdziss typko zimna strone;) a jak wiadomo urywaja zie po obu stronaxh klapki ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 14:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1037
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ale my w tym przypadku sprawdzamy ośki jak dostały po dupie opiłkami z wałka, bo ten już wiadomo że wytarty. Sprawa grzybków to odrębny temat


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 18:26 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Przy prewencyjnej wymianie podkładek pod wtryskiwaczami w ASO okazało się, że wałek jest solidnie wytarty. Auto ma 155 tys i raczej nie mam uwag co do pracy silnika. Na wymianę jestem umówiony w przyszłym tygodniu. Teraz dopiero zacząłem się zastanawiać nad drugim wałkiem. Czy on również ulega wytarciu? Jak sprawdzić jego stan?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 18:51 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie, wałek ssący jest ok


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 19:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
JaroJ3 w profilu masz wpisany rocznik 2014 - jeśli masz wytarty wałek, to musi być produkcja 2013. Sprawdzałeś po VIN czy się łapie?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 21:06 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
VIN mojej mazdy to JMZGJ692621168...
@popielasty wiem, że robiłeś już to 1001 razy - sprawdź proszę jak masz gdzieś pod ręką ten zakres vin z wadliwym wałkiem. W ogóle to dla mnie wielka niemiła niespodzianka. Myślałem, że rok 2014 jest wolny od tej wady, a moja mazda jak dobrze pamiętam została wyprodukowana w lutym 2014. Do spokoju pojechałem na wymianę podkładek (nic się z autem nie dzieje). Dobrze, że kazałem im ściągać pokrywę bo chcieli wymienić podkładki bez demontażu, a wtedy nie dowiedziałbym się o wytartym wałku. Prawie 1000 zł zapłaciłem za wymianę podkładek (przewody paliwowe zostały stare - nowe ok 1800zł). Teraz znowu ta sama robota + wymiana wałka ok 3300 z moim olejem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2019, 23:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1037
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
JaroJ3 to jesteś chyba pierwszym nieszczęśnikiem z rocznikiem 2014 i wytartym wałkiem. Albo też ta data - luty 2014 to data rejestracji a nie produkcji.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 05:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Według rozpiski powinien mieć wałek pozbawiony wady... Ciekawe :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 06:54 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Hmm, to bardzo ciekawe. Jak kupowałem swoje auto prawie dwa lata temu to pytałem przy oględzinach w ASO o wałek. Powiedziano mi, że ze względu na to, że od początku był zalewany olej 5W30 nie powinno być z tym problemu. Ciężko mi było w to uwierzyć, ale dalej taki leję i przy inspekcji na 100 tys. km mój wałek wygląda elegancko. Może coś w tym jest? Może gęstość oleju też ma jakiś wpływ na wycieranie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 06:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Pablos napisał(a):
Hmm, to bardzo ciekawe. Jak kupowałem swoje auto prawie dwa lata temu to pytałem przy oględzinach w ASO o wałek. Powiedziano mi, że ze względu na to, że od początku był zalewany olej 5W30 nie powinno być z tym problemu. Ciężko mi było w to uwierzyć, ale dalej taki leję i przy inspekcji na 100 tys. km mój wałek wygląda elegancko. Może coś w tym jest? Może gęstość oleju też ma jakiś wpływ na wycieranie?


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 11:11 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jak działa pompa vacum w waszych autach? Wytarty wałek wydechowy skłonił mnie do testów i przy czterokrotnym naciśnięciu pedału hamulca w krótkich odstępach czasu, wspomaganie hamowania jest bardzo słabe. To normalny objaw czy vacum również do wymiany?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 11:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Nadaje sie do wymiany, byly na to z 3 akcje serwisowe w ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 11:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja już to pisałem, jeśli po kilku wciśnięciach nie mamy wspomagania hamulca to pompa siadła.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 12:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
30 kwietnia 2019, o 12:29 izud napisał(a):
Nadaje sie do wymiany, byly na to z 3 akcje serwisowe w ASO

Nigdy nie widziałem informacji o akcji na pompę vacum, tak jak i na wałek rozrządu. Istnieją tylko procedury testowe/naprawy.
Orientujecie się jaki koszt pompy w serwisie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 12:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
350$ nowa

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 12:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
poxtazo napisał(a):
350$ nowa

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Ale te pompy same z siebie umieraja. Kup na allegro za 50zl druga i jezdzij.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 12:28 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wymiana pompy vacum jest bezproblemowa, czy trzeba rozbierać pół auta?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 12:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
45min roboty

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 13:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.04.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy któryś z kolegów spotkał się z komunikatem SCBS inspection requaired, jeszcze tak już z pół roku a najlepsze że system działa. Raz jeszcze na gwarancji byłem z tym w ASO to skasowali błąd i powiedzieli że jak się powtórzy to radar do wymiany. Z tym że poza komunikatem wszystko działa jak należy ale po odpaleniu wyskakuje błąd i świeci czerwony wykrzyknik. Proszę o pomoc :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6008 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.