Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 00:01

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 08:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak vacuum padnięte to na bank przez wałek. Bo pompy same w sobie są "niezniszczalne", nie słyszałem żeby jakakolwiek padła w poprzednich dieslach. Tylko w Skyactiv jakimś cudem padają w rocznikach 2012/2013.

Także nawet jak mu tą pompę zmienią, to i tak wałek wcześniej czy później (raczej wcześniej) się odezwie. Nawet wypłukanie silnika by pomogło, co by usunąć obecne opiłki z obiegu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 08:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie wytrzymałem tej szopki i napisałem do MMPol zapytanie, kiedy akcja będzie prowadzona w PL. Jeśli napiszą mi, że akcja nie dotyczy mojego auta, to zadam im pytanie czy mam jechać na tą akcję do Rumunii czy do UK :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 10:43 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
popielasty ja dostałem to samo wezwanie na 3 takie same akcje. Auto z 2013 z wadliwym wałkiem - niestety on do tej pory nie zostało wymieniony więc jeżdżę tykającą bombą :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 11:20 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Ciekawe, że na wałek mają TSB, który w zaleceniach ma sprawdzenie i turbo i pompy próżniowej + ewentualne wymiany.
Czyżby okazało się, że pompy padają i je po prostu wymienią? Czy po cichu wymienią też wałki


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 12:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Wydaje mi się że wałka nie ruszają bo w instrukcji do tej noty serwisowej nic takiego nie ma. Przed oddaniem auta do aso zrobię sobie zdjęcie górnej pokrywy silnika i zobaczę czy śruby były ruszane.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 08:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
Dziękuję za przesłanie formularza. Uprzejmie informuję, że Pana pojazd jest objęty kampanią serwisową nr AJ024B


Ktoś wie co to za akcja AJ024B?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 09:47 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Cytuj:
KOD AJ024 B, C, E - Sprawdzanie dokręcania wtryskiwaczy,
Wymiana pompy próżniowej, kontrola ciśnienia oleju, przeprogramowanie wtrysku


AJ024 B to pewnie będzie tylko sprawdzenie dokręcenia wtryskiwaczy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 12:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Odp mazdyObrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Obrazek


Ostatnio edytowano Wt, 13 lis 2018, 12:02 przez poxtazo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 12:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mistrzu, pokaż lepiej co jeszcze niżej tam masz, bo to nas najbardziej interesuje ;)

EDIT:

mam info

Cytuj:
„Na czym polega problem?

Kampania Serwisowa - Zagadnienie:

W SKYACTIV-D 2.2 na skutek niewłaściwego zapasu oporności w stosunku do szumów spowodowanych zmianami napięcia w obwodzie sterującym wtryskiwacza, może nastąpić w obwodzie sterującym przepływ prądu przekraczający dopuszczalną wartość. W takiej sytuacji może nastąpić uszkodzenie obwodu sterującego wtryskiwacza i jego zwarcie, co z kolei spowoduje przepalenie się bezpiecznika i zatrzymanie wtrysku paliwa, a w najgorszym przypadku może nastąpić zatrzymanie się silnika.



Specjalny Program Serwisowy – Ulepszenie produktu

Linia nowej generacji Mazdy, która została zaprojektowana tak, aby zaoferować właściwości jazdy Jinba-ittai oraz idealną pozycję do jazdy, miała swój początek z wypuszczeniem w roku 2012 modelu CX-5. Produkty te były dalej rozwijane w oparciu o filozofię skoncentrowaną na rozwoju współczesnych ludzi, tak aby zapewnić uczucie przyjemności z jazdy samochodem.

Obecnie, chcielibyśmy aby nasi klienci mieli przyjemność z codziennej jazdy, przez możliwie jak najszersze zastosowanie najnowszej logiki sterującej w pojazdach już sprzedanych.



Co zrobi Mazda?

ASO Mazda przeprogramuje moduł PCM zmodyfikowanym oprogramowaniem w celu kontroli napięcia i prądu w obwodzie sterującym wtryskiwacza oraz dodatkowo wprowadzi elementy logiki sterującej:

(1) Bardzo dokładne sterowanie doładowania

Zależne od działania przyspieszania, wbudowane w układ przyspieszania aby sprawnie reagować i rozwijać „Elastyczną Jazdę”.

(2)Kontrola częstotliwości naturalnego odgłosu

Redukuje hałas stukający diesla.

(3) Tylko dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów - Poprawa właściwości trakcyjnych przy jeździe do tyłu.

Aby poprawić kontrolę nad wolną jazdą do tyłu, będzie złagodzona reakcja silnika na działanie przyspieszania w pozycji R, przy niskiej pozycji pedału przyspieszenia.

(4) Tylko dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów - Zmiana uwarunkowania działania i-stop po jeździe do tyłu

Po przełączeniu w pozycję R, działanie i-stop będzie wyłączone aż do spełnienia pewnych warunków. Jazda w pozycji D z prędkością więcej niż 5 km/godz przez minutę lub osiągnięcie prędkości 15 km/godz. Jest to po to, aby uniknąć irytowania kierowców 2 / 2

niechcianym działaniem i-stop podczas parkowania na ciasnych miejscach parkingowych wymagającego kilku operacji jazdy do przodu i do tyłu.

Przeprogramowanie modułu PCM zostanie wykonane nieodpłatnie i potrwa około godziny.



Co powinno być zrobione przez właściciela samochodu?

Właściciel samochodu proszony jest o możliwe najszybsze skontaktowanie się ze swoją stacją ASO Mazda w celu umówienia dogodnego i możliwie najszybszego terminu dokonania naprawy. Posiadanie przy sobie niniejszego listu nie jest konieczne, ale może pomóc w szybkim sprawdzeniu statusu i zakresu naprawy.”

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 12:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ani słowa o podkładkach.

Ja dziś nawet dostałem email z Mazda UK.

"Mazda Safety Campaign AJ024*
(...)
This recall campaign requires at least one element to be checked / updated on your vehicle.

Whilst the above work is carried out, your vehicle can also now be installed with the very latest and improved engine calibration software which will enhance the way your engine operates and improve the NVH / noise refinement characteristics of the engine itself.
(...)"

Też ani słowa o podkładkach, aczkolwiek zastanawiające jest zdanie - "This recall campaign requires at least one element to be checked / updated on your vehicle." mówiące o conajmniej jednej rzeczy czyli programowanie PCM + niewiadoma usługa"


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 12:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Bo podkladka to wg mnie element eksplaracyjny i tyle padnie to wynieniasz ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 12:45 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
W Niemczech mieli recall, w którym sprawdzali siłę dokrecenia wtryskiwaczy w tym i podkładki czy nie są przez to uszkodzone. Chyba o to chodzi.


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 12:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Podkladka z biegiem czasu wrac z praca wtrysku i wysokiego cisnienia i wibracji sie wytlucze. Polski rynek gorszy,polak gorszy sort wiec gdzie da rade eobia pocichu ;) co by koszta ciac heh

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 13:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dalej będę podtrzymywał swoją teorię spiskową przedstawioną na poprzedniej stronie. A to dlatego bo:


Cytuj:
Co zrobi Mazda?

ASO Mazda przeprogramuje moduł PCM zmodyfikowanym oprogramowaniem w celu kontroli napięcia i prądu w obwodzie sterującym wtryskiwacza oraz dodatkowo wprowadzi elementy logiki sterującej:

(1) Bardzo dokładne sterowanie doładowania

Zależne od działania przyspieszania, wbudowane w układ przyspieszania aby sprawnie reagować i rozwijać „Elastyczną Jazdę”.


No to co, wcześniej auto nie jeździło elastycznie?
Przecież problemem jest podobno tylko możliwe zwarcie w układzie wtryskowym, sterowanie doładowaniem nie ma nic do tego. I tutaj wg. mnie będą chcieli przemycić jeszcze większego laga przy przyspieszaniu, co by grzybki tak szybko się nie urywały...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 13:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No nic, jadę na akcję, wgrają mi nowe PCM i potem powiem im że samochód ma mega muła i że coś zepsuli :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 13:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jak na moje ma. Zla dawka paliwa potrzeba innej mieszanki. Tutaj masz pezoelektryk. Wiec zaleznosc doladowanie, wtrysk jest istotne. A urywajace sie grzybki to jest problem.materialu a nie samego doladowabia. Pozatym one sie urywaja po stronie wydechowej wiec samo cisnienie doladowania nie ma tu nic wspolnego. Bardziej stawiam na tempersture spalin . A co za tym idzie np. zbyt bogata/uboga mieszanke. Stad sterowanie wtryskow do poprawy. A przy okazji boost. To wszystko jeztbod siebie zalezne.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 13:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No dobra. Przyjmijmy, że pojadę na przeprogramowanie PCM z wgranym wirusem. Ten oczywiście przepadnie, bo silnik dostanie całkowicie nowe mapy zapłonu. To potem nie ma najmniejszego sensu jechać i wgrać ponownie tego samego wirusa, bo będzie identycznie tak ja było przed aktualizacją PCM. I teraz nie wiadomo nawet, czy powstanie jakaś baza dla remapu na postawie nowych map. Super...

Leję na ten recall, nie jadę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 13:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jak na moje to wszystko tu opisane jest. Przeprogramuja prace wtryskiwaczy, przeprogramuja wartosci doladowania. Czyli np moze nie bedzienosiagal ten silnik jak do tej pory 420nm w peaku i potem gwaltownie na leb. Tylko np bedzie w wiekszej szerokoaci obrotow dostepny. Zmienia polozenie przepustnicy wzgledem pedalu gazu. Zeby delikatbiejnreagowal na wstecznym buegu przy przekladni AT oraz zablokuja mozliwoac wlaczania istoop przy mocnyn wcisnieciu hamulca jak bylo do tej pory, dla tych co narzekali ze im to wadzi ti dobra wiadomoac. Plus nie bedzie w ogole istop aktywny ponizej 15km/h. Cala tajemnica owej akcji.

Z kazda jedna aktualizacja ecu jak pojedziesz to stracisz swoj peogram . Tak to juz jezt u mazdy ;) ale mozesz im powiedziec zeby nie ruszali ecu pcm od doladowania i dawek paliwa. Wtedy ci progran zostanie. Bo nie sadze zebys mial dlubniete cos poza tym ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 14:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
13 listopada 2018, o 12:49 poxtazo napisał(a):
Ale mozesz im powiedziec zeby nie ruszali ecu pcm od doladowania i dawek paliwa.

Tyle, że wtedy cały ten racall nie ma sensu bo o to właśnie w nim chodzi.

To, że remap przepadnie to pal licho, bo wrzucić ten sam to nie problem. Gorzej jak trzeba go będzie robić od podstaw z racji nowych parametrów pracy silnika, a żadnej bazy do tego nie będzie - wtedy to już kaplica.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 14:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja nie widze zadnego w tym peoblemu. Przeciez zgraja ci orginalny soft i na jego podstawie napisza nowy. O ile goscie znaja sie na swojej robocie bo jak masz takich eskpertow jak kreator mocy w pl przykladowo. To moze ich przerosnac zadanie;)

Zreszta nie dokonca wiemy czy chodzi o samo przesterowanie dawek wtryskow czy o zmiane napiec na nich. Za malo danych. Ale program ci usuna napewno .

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 15:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja też nie wiem co zrobić... Jechać czy nie. U mnie jest jeszcze modyfikacja na EGR którą zapewne też staracę...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 17:34 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Czy ktoś z was przechodził naprawę/wymianę wałka rozrządu samemu? Skąd taki wałek kupić? Co jeszcze trzeba wymienić i jaki jest to orientacyjny koszt.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 19:51 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
13 listopada 2018, o 14:01 darrecki napisał(a):
To, że remap przepadnie to pal licho, bo wrzucić ten sam to nie problem. Gorzej jak trzeba go będzie robić od podstaw z racji nowych parametrów pracy silnika, a żadnej bazy do tego nie będzie - wtedy to już kaplica.


Jestem " po słowie " z chłopakami z northampton, (hitechperformance). Przedstawiłem im sytuacje, im mowili żeby śmiało jechac na ten recall, może coś faktycznie poprawią, i nie będą już wychodzić takie himalaje na wykresach. Dla tych co juz u nich byli, urwią z ceny, a sami są ciekawi pogrzebania, bo podchodza ambicjonalnie do tematu, a w owym byla niestety jakowa porażka. Choć na ich program nie mogę narzekać, jak na te przebiegi momentu co wychodza w naszych silinkach - to bardzo ładnie utrzymali poziom między 2k a 3200 rpm.
Acha egr tez wyłączają, chyba bylo 125£ + VAT , ale przy programie też pewnie zrobią promocję.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 23:23 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
13 listopada 2018, o 16:34 izud napisał(a):
Czy ktoś z was przechodził naprawę/wymianę wałka rozrządu samemu? Skąd taki wałek kupić? Co jeszcze trzeba wymienić i jaki jest to orientacyjny koszt.


Tu jest wałek. Wysyłka do Polski £30. Z tego co się orientuję, to sklepem zarządza Polak.

Afaik, jak patrzyłem kiedyś na notę serwisową, to przy wymianie sprawdzać mieli jeszcze pompę próżniową i turbo, czy są całe i ewentualnie wymieniać. Do tego płukanka i wymiana oleju z filtrem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 lis 2018, 12:08 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Procz walka to w kicie byly jeszcze: metalowe przewody paliwowe, nakretki do uchwytow wtryskow, podkladki wtryskow I uszczelka pokrywy zaworow.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 lis 2018, 12:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Byly bo wg dobrwj praktyki po kazdym demontarzu taki elemwnt powinno wymienic sie na nowy ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 lis 2018, 14:26 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Rozumiem że kompletny kit nie idzie nigdzie dostać ;D?
Czy numer seryjny/oznaczenie nowego wałka różni się od starego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 lis 2018, 14:40 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Takie info jest w oficjalnym TSB związanym z wymianą wałka. Zawsze można zapytać aso o ceny kit(ów) ;)

Link do tsb


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 15 lis 2018, 21:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tymczasem na twarzo-książce


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 lis 2018, 22:31 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Ciekawe czy spece brytyjscy określą grzybka jako ciało obce


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.