Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 05:47

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 21 paź 2019, 14:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
To znaczy, że jeśli się zaświecił wskaźnik ciśnienia, a Ty nie będziesz kontynuował jazdy, to jest szansa, że silnik przeżyje. W GG/GH było by już za późno.
Więc jak napisał popielatsy - w GJ świeci się zanim silnik się zatrze, we wcześniejszych po tym jak silnik się zatrze. Mam nadzieję, że widzisz tu różnicę?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2019, 07:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Jasne, że widzę. Ale sam napisałeś, że "jak nie będziesz kontynuował jazdy, to jest szansa". Rozumiem, że w GH takiej szansy nie było ? ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2019, 09:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie wiem jak w GH 2.2, ale w 2.0 korba potrafiła wyjść bokiem, a lampka ciśnienia się nie zaświeciła. Także postęp jakiś jest, teraz silnik da się uratować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2019, 11:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tego nie wiedziałem że w gj taki postęp zrobili :wink: nic tylko się cieszyć:)

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2019, 12:03 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dlatego jak dla mnie 2.2D w GJ nie jest złym silnikiem. Tylko trzeba o niego odpowiednio dbać.

Przy okazji się zapytam ktoś robił tą ostatnią akcję serwisową w końcu? Zastanawiam się czy jechać teraz, czy poczekać do wiosny i zrobić to przy okazji serwisu. To nie jest chyba coś mega ważnego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2019, 13:59 
Amator
Offline
Od: 01.11.2018
Posty: 61
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubelski
Pablosa co w nim jest takiego "nie złego"? Pali sporo, jakoś nie ma zbytnio udanego osprzętu typu turbo czy głupie podkładki pod wtryski, zapychający się smok... Silnik nie byłby zły gdybyś nie wsadził w niego złotówki a on by jeździł i jeździł.

Ja byłem na ostatniej akcji, jakieś 2 tygodnie temu. Dwie akcje dotyczące aktualizacji sterownika silnika. Nie zmieniło się zupełnie nic w moim odczuciu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2019, 14:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Problem z przepustnica, problemy z egr. Problemy z vacum, z walkiem,problemy z DPF. Ciezkie do zlokalizowania i diagnozowania nawet z serwisowka. Moim zdaniem mega problematyczny silnik. Zakonczylem walke po 1.5miesiaca. Podmieniania wszsykiego co mozliwe. Wkoncu moze zadziala. Zobaczymy bo potrafila zrobic 300km.bez bledu i powrot do rozrywki. P2262. Brak doladowania. Egry oba wyczyszczone, lacznie z chlodnica. Podmienione selenodiybod sterowania. Spraedzone wsYstkie podcisnienia. Sprawdzona vacum, aktuatory turbin. Same turbiny. No i wyglada na to ze kucal zawor od sterowania bypassem chlodnicy egr. Zobaczymy ile.km zrobi teraz bez bledu.
Pomijam.juz sama budowe silnika, jak i montaz do niego osprzetu, gdzie zeby dotrzec do czegos pol auta trzeba rozebrac. Ceny pierdol jak i samych gratow, astronomiczne jesli chodzi o aso. A czasem bez aso sie nie obejdzie. Pierwszy i ostatni diesel z japoni, jak rowniez mazda. Zona do pracy juz tylko uzywa. Cegly nim wozi i lopaty, pracownikow ;) Ostatnia akcja w PL przynajmniej znow po cichu. Od 30 min do 3 dni im zchodzi. Polega na kontroli przeepustnicy ,czy ma pozycje wg czujnika. Jak pracuje. Jesli dziala zmienia tylko oprogramowanie. Jeali sie przycina to demontuja kolektor dolotowy i czyszcza. Zmieniaja przepustnice w razie potrzeby i czujnik oraz sam.zawor sterujacy.

Podsumowujac mega peoblematyczny motor.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2019, 15:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dobra, może zadzwonię i zapytam, czy jest sens robienia tego teraz. Nie chcę tracić dnia, wolałbym podczas serwisu.
Jeśli chodzi o silnik to ja nie narzekam. Nowe turbo dostałem od Mazdy, smok i podkładki zrobiłem za swoje, jakoś nie zbiedniałem. Spalanie nie jest małe ale nie przesadzajmy, u mnie po roku 7.6 l/100km, mierzone z dystrybutora. Wcześniej miałem 1.9tdi na pompie rotacyjnej, nie był wcale taki bezproblemowy i nie palił dużo mniej.
Skoro tak wam to nie pasuje to sprzedajecie w cholerę. Ale nie piszcie ciągle jaki to beznadziejny silnik bo w końcu nikt nie będzie chciał wziąć od was takiego samochodu nawet za darmo :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2019, 16:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak oni bazują przy diagnozie na położeniu przepustnicy, to taką akcję można sobie wsadzić. Bo albo 1) tak jest zawalone nagarem, że już nie ma siły się ruszać (bardzo mało prawdopodobne) albo 2) przepustnica ma wadę i pada. Innej opcji nie ma, więc ile - 1 na 1000 będą czyścić? Śmiech na sali jak z padającymi vacuum.

A co do jakości diesli, to każdy może mieć swoją opinię. Ostatnio nawet patrzyłem na ranking najbardziej zawodnych aut - w zasadzie to każde moje poprzednie (lub w rodzinie) łapało się do czołówki. A ja w GG 2.0 diesel zrobiłem 200 tys mil i mnie padł! Szwagier w BMW B47 diesel dobija 200 tys mil i nic się nie dzieje. Wcześniej multiair fiata, 2.2d Opla - jak zaczarowane. Nawet Alfa twinspark dawała radę. Jak widać nie każdy ma tyle szczęścia do aut.
W obecnej 3 to tylko (albo aż) przeniesienie napędu woła o pomstę do nieba. Z silnikiem przez 5 lat, odpukać, nic się nie porobiło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2019, 23:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Z samym motorem nie mam peoblem. Ale z osprzetem ogromny. No dobra to ja chernie to sprzedam. Oddam jak stoi za 60k zl. Do negocjacji. Ma ta chwile pozbawiony wszelkich usterek. Oleje co 10k. Wszystkie interwaly skrocone o polowe. Wymienione wahacze z przodu, laczniki stabilizatora przod/tyl. Kola letnie i zimowe dorzuce ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 paź 2019, 11:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
darrecki napisał(a):
Jak oni bazują przy diagnozie na położeniu przepustnicy, to taką akcję można sobie wsadzić. Bo albo 1) tak jest zawalone nagarem, że już nie ma siły się ruszać (bardzo mało prawdopodobne) albo 2) przepustnica ma wadę i pada. Innej opcji nie ma, więc ile - 1 na 1000 będą czyścić? Śmiech na sali jak z padającymi vacuum.

A co do jakości diesli, to każdy może mieć swoją opinię. Ostatnio nawet patrzyłem na ranking najbardziej zawodnych aut - w zasadzie to każde moje poprzednie (lub w rodzinie) łapało się do czołówki. A ja w GG 2.0 diesel zrobiłem 200 tys mil i mnie padł! Szwagier w BMW B47 diesel dobija 200 tys mil i nic się nie dzieje. Wcześniej multiair fiata, 2.2d Opla - jak zaczarowane. Nawet Alfa twinspark dawała radę. Jak widać nie każdy ma tyle szczęścia do aut.
W obecnej 3 to tylko (albo aż) przeniesienie napędu woła o pomstę do nieba. Z silnikiem przez 5 lat, odpukać, nic się nie porobiło.
Nie do konca. U mnie np przewlekly jest blad p401 (niewystarczajacy przeplyw spalin) no a egry oba plus chlodnica spalin i wszystkie rureczki drozne i wyczyszczone ultradziwiekowa myjka. No i teraz zaleznosc miedzy akcja najnowsza serwisowa a p401 wg serwisowki
Patrz zdj.
Bingo ?;)Obrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 paź 2019, 15:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo napisał(a):
Problem z przepustnica, problemy z egr. Problemy z vacum, z walkiem,problemy z DPF. Ciezkie do zlokalizowania i diagnozowania nawet z serwisowka. Moim zdaniem mega problematyczny silnik. Zakonczylem walke po 1.5miesiaca. Podmieniania wszsykiego co mozliwe. Wkoncu moze zadziala. Zobaczymy bo potrafila zrobic 300km.bez bledu i powrot do rozrywki. P2262. Brak doladowania. Egry oba wyczyszczone, lacznie z chlodnica. Podmienione selenodiybod sterowania. Spraedzone wsYstkie podcisnienia. Sprawdzona vacum, aktuatory turbin. Same turbiny. No i wyglada na to ze kucal zawor od sterowania bypassem chlodnicy egr. Zobaczymy ile.km zrobi teraz bez bledu.


Bedac w sobote w gorach, po odpaleniu zapalil mi sie Check Engine. Pozniej zgaslo. Tak przejechalem do chaty 150km bez zadnych oznak. Zczytalem Forscanem, blad P2262, nie wykryto cisnienia doladowania. Wyciagnalem czujnik Boost Pressure z kolektora, oczywiscie zawalony jak zawsze. Zazwyczaj czyszcze go co 5k teraz zapomnialem. Wyczyscilem, skasowalem blad. Od tego czasu przejechalem 500km, narazie sie nie zapala nic. Aha, calosc wyswietlila mi sie po tej aktualizacji z Valve Shutter. Oczywiscie dziady nic nie czyscili, bo wszsytko niby gra i tylko wgrali soft. Wiem, ze mam zawalony nagarem napewno, tylko nie mam czasu za to sie zabrac. Jak wylaczam silnik to musze czekac ok 2 sek zanim sie wylaczy. Stad wniosek, ze przepustnica jest zasyfiona. Jezdze glownie trasy, 95%, powyzej 1800 rpm. Przebieg 216k.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 paź 2019, 15:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Z tym autem niestety jest jest tak, ze chuj wie o co mu chodzi. A przyczyn moze byc dluga lista

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 paź 2019, 18:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Cześć. Mam prośbę o radę.
Posiadam od niedawna mazda 6 2.2 diesel 175 KM.
Zrobiłem nią na razie około 3000 tyś km,w ciągu tego czasu 3 razy zdarzyło mi się, iż podczas przyspieszania, od 140km/H w górę silnik tak jakby się dusi, i traci moc. Można wciskać padał do końca i nic. Po jakimś czasie problem znika. Komunikatów żadnych nie wyświetla, prawidłowości kiedy to występowało też nie widzę. Czy ktoś jest w stanie pomóc, lub zdarzyło mu się coś podobnego.
Za każdym razem samochód był już rozgrzany, tem powietrza na zewnątrz ok 23 stopnie.

Z góry dziękuję za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2019, 17:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Niedlugo to znaczy ile? W komisie kupiles?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 09:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Około 1 miesiąc. Tak kupiona w komisie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 09:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Skoro tyle co kupiles to jedz do komisu i niech oni naprawiaja auto albo oddaja kase.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 09:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Taaa, oddaj auto z usterka ktora raz wystepuje a raz nie. Powodzenia ;) Najgorszy z mozliwych scenariuszy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 09:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
A wracajac do pytania. Ktos wie co to moze byc za usterka i czy miał podobny problem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 09:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Moze byc tak wiele rzecze ze mozna ksiazke napisac.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 09:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Jak możesz wymień kilka, zawsze już jakiś droga poszukiwań;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 09:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wtryski, nieszczelny uklad dolotowy, nieszczelny wydechowy, awaria turbiny lub jej sterowania. Przytkany dpf, awaria jakiegos czujnika, wtyczki, wiazki, Problem z egr, przepustnica, zssyfiony kolektor dolotowy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 09:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Dzieki, No to jest tego trochę. Najgorsze że nie ma jak z tym do serwisu jechać bo nie wiem od czego zależy wystąpienie problemu. Ostatnio znów próbuje i od 120 do 200 problemu nie ma. Domniememam że powinienem czekać aż problem będzie pojawiac się często i wtedy serwis?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 09:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Najgorsze ze blad nie jest ciagly. Wiec cos zaczyna sie psuc. Jak.sie popsuje do konca to wtedy bedzie latwiej disgnozowac. Bo wywali jakis blad. Ale stawialbym na problem jakis z doladowanien. Ewenutalnienjesli masz vin z ryzyka wadliwego walka to mkze byc jeszcze walek wydechowy , problem.z vacum pompa i koncowo z turbo. A to juz grubsza akcja. Ale to gdybanie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 09:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
No dzięki. Więc na chwilę obecną czekam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 10:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No szukaj. Diagnoza przez neta to slabe rozwiazanie wg.mnie, trzeba rozebrac i popatrzyc

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 30 paź 2019, 11:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Teraz jeszcze mi się tak przypomniało... Jęczycie na EGR w naszym dieslu, a chyba zapomnieliście, że teraz praktycznie każdy silnik, nie ważne czy diesel, benzyna czy hybryda ma ten pierdzielony EGR :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 paź 2019, 11:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ciekawe czy w benzynie tez sie tak syfi?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 paź 2019, 11:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Obecna benzyna SkyG nie ma EGR. Mimo to, jak w każdej benzynie z bezpośrednim wtryskiem trochę się tam brudzi - za winą odmy.
Tyle, że tam czyścić nie ma najmniejszego sensu, bo ilość można uznać za pomijalną. A jeśli już, to rozkręcenie całego dolotu to max 20 minut. W dieslu to kilka godzin i zgrabne rączki...
A teraz popatrzcie sobie na SkyX - tam żeby o te 10-20% zmniejszyć spalanie skomplikowali to przeoktopnie. Jak to ma być nowa technologia, to strach się bać co jeszcze wymyślą...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 paź 2019, 11:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Nie maja EGR oraz GPF wiec cos tam japonce jeszcze umia silniki robic. Do X doloza silnik elektryczny i bedzie hybryda ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.