Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:38

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 12:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
W temacie urwanej klapki:
https://allegro.pl/oferta/mazda-cx5-6-2-2-bitdi-bi-turbo-810357-2-810356-1-7706565126
Widocznie mają patent na zamocowanie tego grzybka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 12:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Taaa ,wymiana calosci , bo i tak musisz rozebrac ja cala zeby zdemontowac dzwigienke. Paten zawsze jest, pytanie o koszta , pozatym.co to za haslo "platne ekstra 350zl" "do dzis nie mamy reklamacji" heheheh. Za 2k regenwrowana turbina z jakims patentem gdzie ktos twierdzi, ze nie zawodny patent, to ja dziekuje. Jak.zrobi po regeneracji 300k.km to uznam ze.dobry patent. A tak wole kupic za 700zl uzywke i wlozyc i 100k km musi.dojezdzic ;) wiec nadal 3x sie mieszcze w cenie jednej regenerowanej. Do tego dolicz koszt uszczelek ,ktore kupisz tylko aso- 740zl.. do tego plyn chlodniczy, plus robota. A klapki nie urywaja sie tylko od strony zimnej. Bo mi np urwala sie od cieplej strony. Takze takie pitupitu reklamowe na allegro to przemawia do mnie jak reklama mazdy o zajebiastosci i unikalnoaci ich produktu ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 13:45 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Szczerze to też nie ufam tym regenerowanym turbinom. Wymienilem juz kilka w moich poprzednich autach z roznych firm i zadna nie wytrzymala dluzej niż 100K. Zawsze uszczelnienia puszczaly i zaczynaly cieknac wiec tez preferuje uzywke w dobrym stanie. Patent platny 350zl a co jak nie doplace tych 350 i w turbinie po regeneracji urwie sie klapka po miesiacu naprzyklad to gwarancji nie uwzglednia? Chyba jakiś zart.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 21:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
DamianKrk nie męcz biednego DPF, z nim wszystko w porządku.
Problemem wskazuje na "Exhaust gas pressure sensor No.1" lub jego okablowanie:

DTC P0471:00
Exhaust gas pressure sensor No.1 circuit range/performance problem
POSSIBLE CAUSE
• Exhaust gas pressure sensor No.1 connector or terminals malfunction
• Exhaust gas pressure sensor No.1 malfunction
• PCM connector or terminals malfunction
• PCM malfunction

DTC P0473:00
Exhaust gas pressure sensor No.1 circuit high input
POSSIBLE CAUSE
• Turbocharger malfunction
• Exhaust gas pressure sensor No.1 connector or terminals malfunction
• PCM connector or terminals malfunction
• Short to power supply in wiring harness between exhaust gas pressure sensor No.1 terminal B and PCM terminal 1CE
• Exhaust gas pressure sensor No.1 power supply circuit and signal circuit are shorted to each other
• Open circuit in wiring harness between exhaust gas pressure sensor No.1 terminal A and PCM terminal 1CF
• Exhaust gas pressure sensor No.1 malfunction
• PCM malfunction

W obu przypadkach:
FAIL-SAFE FUNCTION
• Inhibits the EGR control.
• Inhibits engine-stop by operating the i-stop function.
• PCM restricts engine-transaxle integration control.
Więc może wyskoczyć również błąd EGR.

Tu masz jak wstępnie sprawdzić sam czujnik porównując PIDY EXHPRES1 i BARO oraz samą wtyczkę.
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20130729190227/html/id0140z7446000.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 cze 2019, 10:27 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Drobna aktualizacja ode mnie. Po wyczyszcseniu kolektora i zaworu egr przez ASO Mazdy, auto w koncu jezdzi plynnie (nie poszarpuje).
Narazie przejechalem moze 50 kilometrow od wizyty w aso ale roznica jest spora.
Jezeli cokolwiek sie zmieni to dam znac oczywiscie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 24 cze 2019, 13:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
zeeno jakieś zdjęcia jak wyglądał kolektor / egr?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 cze 2019, 16:52 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Niestety zdjęć brak.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 24 cze 2019, 18:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Szkoda. Zawsze można poprosić ASO o zdjęcia z roboty. Ile Cię skasowali za czyszczenie?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 cze 2019, 14:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.06.2019
Posty: 36
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam od miesiąca jestem posiadaczem Mazda 6 rocznik 2014 2.2 diesel 175km automat.
Podczas kupna samochód został zawieziony na rozszerzoną diagnostykę do salonu Mazdy, gdzie sprawdzili wszystko na ile da się to sprawdzić bez rokręcania auta.
Wszystkie wyniki wyszły wręcz idealnie. Zero zastrzeżeń (poza stanem opon :) )

Podczas tego miesiąca użytkownia zdarzyły się mojej żone 3 sytuacje na drodze.
Pierwsza i druga taka sama, czyli:
Na światłach silnik gaśnie (użycie I-stop), puszcza sprzęgło silnik odpala wciska gaz , nie chce jechać . Brak mocy auto jedzie 3km na godzinę I-stop mruga na pomarańczowo.
Zgaszenie silnika i ponowne odpalenie , problem znika.

I ostatnia sytuacja z wczoraj.
Na autostradzie zaczeło szarpać i przy wciskaniu pedału gazu obroty wzrastały a samochód nie przyspieszał.
Zjazd na pobocze zgaszenie i odpalenie auta pomogło.

Musze tutaj dodać że nie jest pewien czy system I-stop działa poprawnie (albo ja nie wiem jak się go używa) Ponieważ auto nie gaśnie przy każdym postoju. To znaczy raz to działa a raz nie i dotąd zdążyłem zauważyć że nie ma to nic wspólnego:
- Z siłą naciskania pedału hamulca
- temperaturą silnika
- długością postoju

Za wszelkie uwagi i podpowiedzi będe wdzięczny , bo średni mi się uśmiech odstawiać go po raz kolejny na diagnostykę, a wygląda mi to na usterkę elektroniki.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 cze 2019, 16:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Automat i puszcza sprzeglo?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 27 cze 2019, 20:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przede wszystkim nie napisałeś jaki przebieg ma auto... i-stop proponuję wyłączyć.
Druga sprawa - czy to nie jest przypadkiem napęd AWD? Przy jakim stanie paliwa zdarzyła się sytuacja na autostradzie?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 09:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.06.2019
Posty: 36
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
27 czerwca 2019, o 19:25 popielasty napisał(a):
Przede wszystkim nie napisałeś jaki przebieg ma auto... i-stop proponuję wyłączyć.
Druga sprawa - czy to nie jest przypadkiem napęd AWD? Przy jakim stanie paliwa zdarzyła się sytuacja na autostradzie?


Auto ma 160000km , nie to nie jest AWD, było około pół baku paliwa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 cze 2019, 12:16 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 01.06.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
27 czerwca 2019, o 14:09 MPR4 napisał(a):
Musze tutaj dodać że nie jest pewien czy system I-stop działa poprawnie (albo ja nie wiem jak się go używa) Ponieważ auto nie gaśnie przy każdym postoju. To znaczy raz to działa a raz nie i dotąd zdążyłem zauważyć że nie ma to nic wspólnego:
- Z siłą naciskania pedału hamulca
- temperaturą silnika
- długością postoju


Co do i-stop to pytałem w ASO przed zakupem jak to działa i powiedzieli że nie załączy się przy dużym obciążeniu energetycznym, czyli np. w zimie przy puszczonym mocnym ogrzewaniu na przednią szybę lub latem przy klimie. Mi się czasem załącza mimo tego, ale wspominali też że akumulator musi być doładowany powyżej jakiegoś poziomu i wtedy będzie działać.

-- Dodano: 29 czerwca 2019, o 12:16 --

18 czerwca 2019, o 21:39 darrecki napisał(a):
DamianKrk

Tu masz jak wstępnie sprawdzić sam czujnik porównując PIDY EXHPRES1 i BARO oraz samą wtyczkę.
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20130729190227/html/id0140z7446000.html


Dzieki za instrukcje, czujnik okazał się wadliwy, usterka na tą chwilę naprawiona...

Czujnik oryginał w ASO - 430zł (w innym punkcie powiedzieli mi 700zł :arrow: )


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lip 2019, 14:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Z obciążeniem i i-stop to prawda. Jak masz wrzucona klimę na maxa w te upały to wyłącz na postoju i i-stop powinien zaskoczyć. W drugą stronę też tak działa, jak na i-stop podkrecisz klimę to mignie dwa razy i silnik się odpali


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lip 2019, 11:46 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
24 czerwca 2019, o 18:20 popielasty napisał(a):
Szkoda. Zawsze można poprosić ASO o zdjęcia z roboty. Ile Cię skasowali za czyszczenie?

Hej, zdjeć nie zrobili bo podobno mieli problem z aparatem tego dnia, ale był bardzo zanieczyszczony z tego co mi powiedzieli. Pamiętacie zdjecie mojego czujnika z kolektora?
Co do kosztu to na szczęście został pokryty przez Mazdę UK. Zrobili to w ramach dobrej woli. Kiedy byłem u nich na diagnostyce 2 miesiące temu wycenili czyszczenie na £600 funtów.
Zapytalem ich co dokładnie zostało zrobione i to dostałem w odpowiedzi (tłumacze z angielskiego więc mnie porwacie jak nie ma to sensu):
czyszczenie wlotu do 4 cylindrów
czyszczenie kolektora ssącego
czyszczenie zaworu egr i jego rury
czyszczenie intake shutter valve (przepustnica?)
wymiana chłodnicy egr (była ponoć zablokowana ale myślę że aso mogło poprostu wymienić ją dla zasady)
skasowanie ustawień PCM
wymiana oleju i filtra (wlali mi olej do 3/4 pomiedzy min a max, nie wiem czy ma to jakieś znaczenie?)
Auto jeździ płynnie , nie poszarpuje, obroty nie falują tak jak wcześniej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 lip 2019, 14:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 12.06.2019
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Witam!
Panowie, mam problem z ubywaniem płynu chłodzącego. Szukam opinii, która nie wskazywałaby uszczelkę pod głowicą, mianowicie:
Po zalaniu płynu na zimnym silniku do poziomu max, po przejechaniu około 20-25 km poziom w zbiorniczku spada do mniej więcej połowy za każdym razem (dolałem już 2 raz do kreski max). Dzieje się to w stosunkowo szybkim tempie. Poziom oleju w silniku poszedł do wskazówki X na bagnecie. Samochód nie kopci, nie ma też problemu z obrotami czy odpalaniem, korek wlewu oleju czyściutki. Pod autem sucho. Zamówiłem już tester na uszczelkę, w tygodniu będę sprawdzał. Czy są jeszcze jakieś opcje, które mogę sprawdzić przed wyjazdem do mechaników?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lip 2019, 14:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ile kosztuje wymiana podkladek pod wtryskami w ASO?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 15 lip 2019, 20:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pytanie do osób które mają zaślepiony EGR, ale nie wyprogramowany - kojarzę, że ktoś pisał że ma dziurkę wywierconą w zaślepce i nie wywala mu błędu przepływu spalin przez EGR - jakiego rozmiaru dziura? Ja dałem 10mm i niestety błąd wywala po jakichś 50km jazdy.

W ogóle zaczynam teraz obserwacje DPF przy zaślepionym EGR. Już pierwszy cykl gdzie zaślepiłem EGR przy wartościach: PM_ACC/PM_ACC_DSD/PM_GEN -> 4,23/4,21/4,08 jest zdumiewający - 70 km więcej. W najbliższych dniach będę obserwował kolejne.


niebezpieczny, w moim przypadku:

PODKLADKI.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lip 2019, 21:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
popielasty wydaje mi się, że nie będzie działać z wywierconą dziurą w blaszce. Próbowałem różne średnice od 6 przez 8, 10 do 13 (większego wiertła nie posiadam) i wcześniej czy później wywalało błąd.
Po wyprogramowaniu interwały sporo wzrosły - 50 - 100km, w zależności czy tylko miasto czy trasa. I nawet w mieście nie udało mi się zaobserwować inicjacji PM_ACC, zawsze PM_GEN. Aczkolwiek w mieście PM_ACC dobija do 5.0 - 5.1g, w trasie ledwo 1-1.5g.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lip 2019, 23:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Dzieki popielasty
W ASO D&R Czach w Rzeszowie powiedzieli mi 2.5tys ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lip 2019, 07:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
To jakiś żart chyba. Ja za wymianę z podkładkami, uszczelką, do tego ściągnięcie miski i czyszczenie smoka zapłaciłem w ASO 800 zł. Przy okazji inspekcja wałka i wtryskiwaczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lip 2019, 08:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Rzeszów to Ty omijaj szerokim łukiem, byłem raz i nigdy więcej. Jakiś frustrat tak podkręcał śruby w zacisku przy wymianie klocków oraz spust oleju i filtr, że nie szło później tego odkręcić. Klucza dynamometrycznego w łapach to on nie miał. Wtrysków to bym im nawet potrzymać nie dał...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 16 lip 2019, 16:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
niebezpieczny - jest możliwość, że przy wycenie wzięli pod uwagę wymianę przewodów paliwowych - tak jest w manualu serwisowym. W Gdyni też mi to mówili, że z wymianą przewodów ok 2000 zł. Natomiast u Gołembiewskich powiedzieli, że nie ma potrzeby ich wymieniać jeśli się je delikatnie odkręci ;) więc każde ASO ma swoje historyjki. Podejrzewam, że te bardziej cwane kasują za wymianę przewodów a ich nie wymieniają :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lip 2019, 16:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Pewnie tak jest. Bo wspominal o przewodach.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 18 lip 2019, 09:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Odpytałem o uszczelnia turbiny w mazparts.pl

Cytuj:
Dzień dobry,

uszczelki do przewodu olejowego powrotnego OE MAZDA - 15PLN/kpl

do zasilającego OE MAZDA- 50PLN/kpl

do przewodów wodnych OE MAZDA - 179PLN/kpl

uszczelka między turbo a głowice OE MAZDA- 158PLN,

realizacja 3/4 dni robocze.


Tanio, ktoś pisał że ponad 1000 zł go wyszły?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 lip 2019, 00:54 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: wielkopolski
Przerabiał ktoś remont generalny 2,2? Nie jest łatwo przeczytać 123strony tematu, a chciałbym się upewnić na co warto zwrócić uwagę kiedy silnik jest już wyciągnięty.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 19 lip 2019, 03:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Co to jest dla Ciebie remont generalny?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 lip 2019, 09:59 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: wielkopolski
Jestem w trakcie wymiany:
- kompletnego rozrządu
- kompletu uszczelek silnika
- smok pompy oleju
- turbo
- wałek wydechowy :)
- dźwigienki pod wałkiem
- świece
- panewki na wale korbowym
- pierścienie

I to chyba z grubsza tyle.

Coś jeszcze warto przy okazji zrobić/ sprawdzić?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 lip 2019, 10:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
popielasty napisał(a):
Odpytałem o uszczelnia turbiny w mazparts.pl

Cytuj:
Dzień dobry,

uszczelki do przewodu olejowego powrotnego OE MAZDA - 15PLN/kpl

do zasilającego OE MAZDA- 50PLN/kpl

do przewodów wodnych OE MAZDA - 179PLN/kpl

uszczelka między turbo a głowice OE MAZDA- 158PLN,

realizacja 3/4 dni robocze.


Tanio, ktoś pisał że ponad 1000 zł go wyszły?
Brakuje tu paru elementow

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lip 2019, 22:48 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: wielkopolski
19 lipca 2019, o 09:59 bulik napisał(a):
Jestem w trakcie wymiany:
- kompletnego rozrządu
- kompletu uszczelek silnika
- smok pompy oleju
- turbo
- wałek wydechowy :)
- dźwigienki pod wałkiem
- świece
- panewki na wale korbowym
- pierścienie

I to chyba z grubsza tyle.

Coś jeszcze warto przy okazji zrobić/ sprawdzić?


Nikt nic nie doradzi? Wszystko co warto sprawdzić, wymienione powyżej?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Geniek i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.