Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:45

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 12:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Miska zapewne na silikon? Ma ktoś linka do kolejności wkręcania śrub wraz z siłą w Nm?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 12:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mowisz i masz:

OIL PAN REMOVAL/INSTALLATION [SKYACTIV-D 2.2]

https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda6/20120903161818/html/id0111s6800200.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 12:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Siatka tam zwykla jest. Wszystko rozebrac wyczyscic osuszyc i zlozyc. Co do miski olejowej,to nie glowica zeby ja momentem przykrecac ;). Zdjac oczyscic. Silikon wysoko temp. Olejoodporny zalozyc nadmiar usunac. Prsykrecic.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 13:54 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.05.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
darrecki napisał(a):
Nie wiem czy tutaj, czy po sąsiedzku było o akcji serwisowej (póki co Austria + Niemcy) dla SKY D. Chodziło oczywiście o podkładki, a zakres od początku produkcji do zdaje się 2015. Problemem była zbyt słaba siła dokręcenia wtrysków, co skutkować mogło właśnie tego typu awarią.
A do kolegi 2 posty wyżej. NIE KUPUJ MAZDY W DIESLU Z 2013! Jak już musisz mieć, to poszukiwania rozpoczynaj od połowy 2014 (rejestracja z 64). W przeciwnym wypadku to proszenie się o kłopoty!
Poza tym w historii serwisowej nie ma żadnych dodatkowych informacji - jedynie standardowe serwisy co 20kkm. Także o wałku tak nie będzie, za to dowiesz się co ile zmieniali olej...



Witam,
Panowie czy Mazda o takim nr VIN JMZGJ691651188756 będzie już na tym poprawionym wałku?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 15:10 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
popielasty oto łatwy sposob sprawdzenia kondycji wtrysków na powrocie

https://www.youtube.com/watch?v=9xgp-gjd_t0

https://www.youtube.com/watch?v=WO6gcGosaVw
Jest tego troche na youtube.
Jesli mozesz to napisz przy jakim przebiegu robiles remap, jesli w ogole robiles.
Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 02:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
ernest016 skąd jesteś z zagranicy?


Ostatnio edytowano Cz, 19 kwi 2018, 20:12 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono błędy ortograficzne. Proszę przestrzegać regulaminu (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 02:13 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
W Marcu przeprowadziłem się do Lubonia pod Poznaniem. Więc jestem już krajowy;)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Cz, 19 kwi 2018, 20:11 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 07:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chipa robiłem przy przebiegu 167916, aktualnie mam ~181000.

Na ciepłym na biegu jałowym wartości dla PIDów:

INJ1_CMP: 0.012 mm3
INJ2_CMP: 0.788 mm3
INJ3_CMP: 0.472 mm3
INJ4_CMP: -0.850 mm3

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 10:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
18 kwietnia 2018, o 11:39 poxtazo napisał(a):
Co do miski olejowej,to nie glowica zeby ja momentem przykrecac ;)


To zboczenie zawodowe, wszystko co możliwe przykręcam z siłą podaną w specyfikacji.
Akurat patrząc na Mazdę to ma znaczenie, bo po kilku latach zbyt silnie dokręcona śruba zapewne się ukręci przy następnej próbie odkręcenia :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 10:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Jakimi narzedziami oraz chemia czyscicie ten czujnik?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 10:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wykałaczką i isopropanolem szło kiepsko. Wymoczyłem to w Power Maxed Traffic Film Remover I był jak nowy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 11:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Czyli smialo mocna chemia mozna go atakowac?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 11:48 
Świeżak
Offline
Od: 15.07.2015
Posty: 25
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam forumowiczów.
Ma ktoś może numery OEM podkładek pod wtryski? Ktoś już je wymieniał? Może jakaś fotorelacja?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 13:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
19 kwietnia 2018, o 10:16 niebezpieczny napisał(a):
Czyli smialo mocna chemia mozna go atakowac?


Starałem się nie zamoczyć gniazda jak i korpusu. To okrągłe było całe zanurzone w chemii i nadal działa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 15:28 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
adamkos82 napisał(a):
Witam forumowiczów.
Ma ktoś może numery OEM podkładek pod wtryski? Ktoś już je wymieniał? Może jakaś fotorelacja?
Pozdrawiam


nr czesci: RF2A-13-H51B

Wymiary, mierzone suwmiarka:
Grubosc: 2mm
Sr. Wewn: 0,72mm
Sr. Zewn: 15.9mm

Filozofii tam wielkiej nie ma, sciagasz oslone plasikowa, odkrecasz przewody paliwowe i obejmy od wtryskow.
Osobiscie odlaczalem jeszcze przewody i kable wokol pokrywy zaworow. Mialem ja sciagnac by sprawdzic stan walka
ale czasu mi nie starczylo i odwagi :? Co do wtryskow to mnie wychodzily bez wiekszych problemow i byly
troche skarbonizowane to je oczyscilem. Kanaly tak samo sa zweglone i trzeba czyscic. Ja robilem to
dlugim srubokretem z okrecona wokol szmatka ala nalesnik i okrecona gumka recepturka, cos ala wycior do lufy tyle,
ze ze szmatki. Calosc nasaczna srodkiem do czyszczenia tarcz hamulcowych.
Problem jest tylko z poprawnym przykrecaniem, sa chyba 3 instrukcje i nie wiadomo ktora jest prawidlowa.
Obejma wtrysku ma budowe kolyski i dokreca sie raz jedna, raz druga strone z innymi momentami.
Dokrecilem wg instrukcji co niby najmocniej dokrecone jest, a i tak jeszcze pozniej lekko dokrecilem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 16:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
19 kwietnia 2018, o 11:23 niebezpieczny napisał(a):
Jakimi narzedziami oraz chemia czyscicie ten czujnik?


spróbuj preparat do czyszczenia zaworów EGR

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 18:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Noo.. a mi powiedzieli w serwisie jak robili że przewody paliwowe trzeba zalożyć nowe, bo jak sie zdejmie to już nie mozna zalożyc tych starych.. że jakoś uszczelnione to jest jednorazowo.. czy cos .. jak sie zacząlem dopytywać to za wiele nie chcieli wyjaśniać, bo nie ja płaciłem za robote tylko Mazda UK


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 18:48 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tak mowi instrukcja Mazdy, zeby wymienic na nowe i nakretki tez. Pomimo, ze mam nowe od zestawu z walkiem to zalozylem stare, narazie nic nie cieknie i jeszcze nie wybuchlo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 19:29 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A przy temacie czyszczenia.. używal ktos moze ??

https://www.youtube.com/watch?v=3agltbN4C7M

Czy może pic na wode??

Widzialem prace skorupkami od orzechów, ale jest troche rozbierania troche ryzyka.. no i trza ten kit caly kupic..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 kwi 2018, 16:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
19 kwietnia 2018, o 18:29 Gregolo napisał(a):
Widzialem prace skorupkami od orzechów, ale jest troche rozbierania troche ryzyka.. no i trza ten kit caly kupic..


Robiłem orzeszkami, wielkiej filozofii tam nie ma. Najgorzej to wszystko rozłożyć, bo czasami ledwo idzie rękę wcisnąć - przynajmniej w 3.
Czyszczenie potem to pryszcz.

Zdaje się zdjęcia tutaj wrzuciłem. I teraz wyobrażasz sobie, żeby to wszystko miało przez silnik przejść? Bo ja nie bardzo.
Tego sprayu to można użyć jak wszystko rozłożone, a samą głowicę orzeszkami. Weekend i wyczyszczone.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 kwi 2018, 21:06 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
19 kwietnia 2018, o 11:23 niebezpieczny napisał(a):
Jakimi narzedziami oraz chemia czyscicie ten czujnik?


Gdzie znajdę ten czujnik?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 kwi 2018, 21:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Pod alternatorem

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 kwi 2018, 21:17 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Nikt z was mi nie odpowiedział o kosztach naprawy wałka po zakończonym okresie gwarancyjnym to dzisiaj udałem się do serwisu AutoWache Mazda w Baranowie.

Panowie byli bardzo zdziwieni tym, że taki problem w Mazdach występuje:D Powiedzieli mi, że taka kontrola to minimum 2h roboty każda godzina 240zł. Plus uszczelki i samochód unieruchomiony na 24h. Ogólny koszt sprawdzenia około 700zł + wymiana oleju i filtra. Nie chcieli mi powiedzieć ile by mnie kosztowało wymiana wałka gdyby był wytarty;/
Wspomniałem jeszcze o uszczelkach pod wtryskiwaczami to byli również zaskoczeni jak po wspomnianym wałku i pytali gdzie się dowiedziałem takich rzeczy:P Ogólnie dalej mało wiem, ale chyba zakończe swoją przygode z serwisem Mazdy i zaczne serwisować w wolnych warsztatach. Może ktoś poleci jakiś w okolicach poznania?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 kwi 2018, 00:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
20 kwietnia 2018, o 16:22 darrecki napisał(a):
Robiłem orzeszkami, wielkiej filozofii tam nie ma. Najgorzej to wszystko rozłożyć, bo czasami ledwo idzie rękę wcisnąć - przynajmniej w 3.
Czyszczenie potem to pryszcz.


Widzialem zdjęcia - ilość nagaru= zatrważający jak na przebieg o ktorym pisales.. efekt - imponujący. Troche tego jest do rozebrania.. troche bym mial pietra ze cos zle złoże, fajnie by było popracować z kims co to już robił.. darrecki jakbyś mieszkał może niedaleko Manchesteru, i przypadkiem zostałoby Ci coś z tego kitu, to chętnie zwróciłbym połowę kosztów nabycia, a i grill z piwkiem by się też ogarnęło :cool: <%>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 kwi 2018, 06:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Niestety Manchester to trochę daleko, a dokładnie 100 mil na północ.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 maja 2018, 22:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wyczyściłem czujnik MAP - przebieg 140k km, był cały zaklejony. A gdzie znajduje się czujnik IAT? W poście viewtopic.php?p=276937#p276937 użytkownik popielasty czyścił - również chciałem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 maja 2018, 09:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tez sie z checia dowiem gdzie znajduje sie czujnik.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 maja 2018, 10:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
IAT to czujnik temperatury, znajduje się na samej górze kolektora dolotowego. Kolejny IAT jest też w intercoolerze, ale ten nas mało interesuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 maja 2018, 07:59 
Świeżak
Offline
Od: 02.04.2017
Posty: 28
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Jakie będą objawy jak ten czujnik będzie tak zabrudzony ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 maja 2018, 09:55 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
8 maja 2018, o 07:59 luki735 napisał(a):
Jakie będą objawy jak ten czujnik będzie tak zabrudzony ?
Nie wiem jak odczucia u innych, ale u mnie po wyczyszczeniu obu raczej nic się nie zmieniło, może nieco lepiej wchodzi na obroty powyżej 2,5k rpm. Przyjrzę się jeszcze przy jakiejś dłuższej trasie bo na razie pyrkam po mieście od wyczyszczenia.

-- Dodano: 8 maja 2018, o 09:31 --

Planuję zaślepić zawór egr na razie same blaszki. Oczkuję wydłużenia interwałów wypalania dpf, mniejszego stopnia zasyfienia kolektora ssącego oraz lepszej reakcji na pedał gazu. Jak rozwiązanie się sprawdzi to wtedy wyłączę również programowo. Wiem, że raczej pojawi się błąd, ale do testów zamierzam pojeździć tak z 500 km (z tego co czytałem na forum - nie przechodzi w tryb awaryjny tylko pokazuje info o błędzie). Za 8k km kończy mi się gwarancja rozszerzona (do 150k km). Tutaj pojawia się pytanie, czy jak wywali błąd i skasuję programem Forscan to czy w przypadku awarii np. turbiny serwis odmówi naprawy (podłączą pod komputer i sprawdzą, że był błąd - niedostateczny przepływ spalin czy coś takiego)?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.