Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 13:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2019, 12:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo a sprawdziłeś jak wygląda przepustnica? Bo cały syf właśnie tam się gromadzi. Teoretycznie wystarczy zdjąć gumowy wąż i lusterkiem zobaczyć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2019, 12:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Patrzalem niie jest zle. Ale.nie tykam bo nie mam uszczelek pod kolektor dolotowy. Jak juz mam zdejmowac przepustnice to kolektor tez. Komoleksowo na raz.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2019, 14:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ma ktoś moze tabele w jakich granicach obrotów egr sie otwiera i zamyka ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2019, 15:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Egr tak nie dziala. Przynajmniej w autach z euro 6

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2019, 15:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Bardziej chyba pracuje w oparciu o wartość PID: LOAD - obciążenie silnika.

poxtazo czemu nie dałeś zdjęć przed czyszczeniem EGR? :(

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2019, 17:18 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Te rurki metalowe przy EGR na zdjeciach Poxtazo to rozumiem od plynu chlodniczego? Pytam, bo nigdy czegosc takiego nie robilem. Czy przy sciaganiu EGR czyms je zatyka czy wpierw spuszcza sie caly plyn?

Darrecki, a gdzie jest ta przepustnica?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2019, 17:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tak, rurki są od płynu chłodniczego. Lepiej wcześniej spuścić z chłodnicy, nie leję się potem po rękach, bo dostęp do tych rurek jest kiepski.
Przepustnica jest w dolnej części kolektora dolotowego połączona z wężem (a w zasadzie z gumową rurą) z intercoolera.
Ja nadal uważam, że musiało by się zdażyć jakieś nieszczęście co by trzeba było czyścić EGR i jego rurki. Wygląda to kiepsko po rozebraniu, ale jest tam góra 1-2mm drobnego osadu. Problem zaczyna się za przepustnicą, gdzie spaliny z EGR wylatują takim grzybkiem i mieszają się z wilgotną i zimną mgiełką z odmy dmuchanej przez sprężarkę.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2019, 19:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przypomnę (bo to było już w tym wątku ale z 50 stron temu) jak to u mnie wyglądało przy przebiegu 160k km. Poniżej pogląd, tutaj cała galeria: https://drive.google.com/drive/u/0/fold ... 3JSRmZBbEU

IMG_20171018_152434 (Large).jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 10:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Popielasty ale masz tragedie ;D, jakies zaolejone to u ciebie wszystko. U mnie suche to wszystko. Zero oleju. Przy okazji zajrzalem do turo od strony zimnej. Sucho ,czysto. Grzybek na miejscu hehe. Juz Ci wrzucam jak to u mnie wygladalo. Co do sluszczania plynoe i rurek. Tak sa one od plynu chlodniczego. Plynu zadnego nie spuszczalem. Klamerki na przewod i tyle. Dwa zeby to wyjac trzeba sie troche nabrandzlowac. Najlepiej wyjac zbiornik wyrownawczy, wyjac puszke filtra, akumulator z podstawa, plastikowa tube prowadzaco powietrze z filtra do turbo i dopiero mozna demontowac. Z ciekawostek zeby to wyjac z rurkami metalowymi tymi karbowanymi i wogole ruszyc. To nalezy zdemontowac chlodnice egr. A to rowna sie wyciek plynu z glowicy:D Inzynierowi mazdy zamiastcdac srube,wymyslili sobie szpilke. Ale jest na to patencik;) kto wie jak szpilki wykrecac patentem ten wie ocb:) powodzenia w samodzielnych wymianach tego gowna:D ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 10:56 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 25.10.2013
Posty: 6
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Panowie,jestem przed zakupem mazdy 6 i na oku mam automat w kombi z 2013 z maja o mocy 150KM przebieg 125tys.
Wiem że te auta z początku produkcji miały problemy z wałkiem,proszę Was o radę...czy wiadomo do ktorych miesięcy w 2013 r były one zakładane,te wadliwe.
Proszę o poradę....ew. nakierowane mnie bym nie kupił auta które jest właśnie z wadliwą wersją.
Pozdrawiam Adam.

_________________
MAZDA 6 Power is back


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 11:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie no myślę że musisz okulary założyć, chyba widzisz że u mnie na tych elementach co u Ciebie jest dokładnie to samo, suche, zwęglone. Czekam aż zajrzysz do swojej przepustnicy i kolektora ;) tam trochę inne warunki są niż w EGR czy chłodnicy EGR.

adamd69 - tak wiadomo, znany jest nawet zakres VIN z wadliwymi ale nie będę go już tu wklejał bo to jest nudne. Pojawił się w tym wątku ze 20 razy. Poszukaj sobie.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 12:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Musze miec set uszczelek . Specjalisci z mazdy oczywiscie jak i tym razem zapakowali za malo, musialem zalozyc jedna stara. Trudno. Dopiero wtedy sobie to rozbiore. Bo tutaj wyjac kokwktor dolotowy to troche wiecej zabawy niz 2h. Natomiast przepustnie mozna szybciej duzo. Ale po co czyszcic przepustnice jak kolektor zasyfiony zostanie ? Za jednyn razem,komoleksowo. Wszystko poki co auto z powrotem.jedzie jak nalezy. Takze moze jak bede podnosil pokrywe zaworowa to przy oka:ji wyczyszcze dolot. Na 150k km spokoj bedzie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 15:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Skoro wróciliśmy do tematu, to odświeżę temat i wrzucę link do bloga z kraju kwitnącej wiśni: http://minato-motors.com/blog/?p=15188 pewnie wiele osób jeszcze nie widziało.

poxtazo, nie myślałeś żeby zajrzeć do IC przy okazji? Na tym blogu japońskim pokazano ile oleju w IC siedziało... Ja sobie teraz o tym pomyślałem, że jakbym robił turbo to chyba inspekcję IC bym też zlecił.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 15:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zagladalem do IC przy wymianie turbin. Wylalem pol szklanki oleju. Takze wszystko wporzadku.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 16:18 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja tez zagladalem do IC przy wymianie turbo. Szukalem grzybka. Oleju bylo moze ze 100ml, turbiny tez suche byly przy przebiegu okolo 190k km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 17:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja również wyjmowałem IC, bo miałem na chwilę większy, który różnicy nie robił (ogólnie to dosyć długa historia). Oleju w zasadzie nie było w starym, jak sobie wisiał tydzień za jedno z mocowań to tylko trochę pobrudziło tekturę pod nim. Ten japoński blog to jakieś ekstremum...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 18:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W sumie 1.5D też nie wygląda za dobrze: http://minato-motors.com/blog/?p=21411

Mi to się wydaje, że to jakieś szczególne warunki pracy albo po prostu ropa jest inna, inna jej "tłustość"? Nie znam się na ropie za bardzo, ale gdzieś słyszałem że u nas jest całkiem niezła (ale dalej krąży mit z lat 90...).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 22:34 
Świeżak
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam serdecznie.
Jestem posiadaczem Mazdy 6 2.2 Skyactiv 2015 roku.

Problem pojawil mi sie na trasie kiedy jechalem 130km/h I mialem wlaczony tempomat. Juz kilka tygodni wczesniej mialem wrazenie ze Samochod traci moc. Teraz na dniach wyskoczyl komunikat SCBS Inspection Required a po killu minutach pojawil sie drugi komunikat Engine Inspection Required.

Znajomy podlaczyl komputer pod samochod I pokazalo mi blad:

P0299-00 - turbocharger - supercharger A Under boost Condition. - Not Current DTC - Warning Lamp On

Po wykasowaniu bledu jezdzilem po miescie na wysokich obrotach I bylo ok, a kiedy wyjechalem po raz kolejny w trase blad pokazal sie ponownie.

Czy mial ktos podobny problem?
Gdzie szukac winy i co moze Byc przyczyna ?

Wie ktos czy byly akcje serwisowe odnosnie tego problemu?

Dziekuje z gory za kazda odpowiedz I pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 23:26 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Kilka postów temu była o tym dyskusja.

Padło Ci turbo, a konkretniej urwała się jedna klapka.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 kwi 2019, 07:42 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tak jak durin90 napisal padlo Ci turbo na 99% niestety. Problem znany, niestety nie bylo na to akcji serwisowej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 kwi 2019, 08:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
4 kwietnia 2019, o 22:34 Elvis145 napisał(a):
Po wykasowaniu bledu jezdzilem po miescie na wysokich obrotach I bylo ok

Gratuluje podejścia. Błąd ? Wykasować i auto się na pewno samo naprawi. <o0>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 kwi 2019, 09:07 
Świeżak
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czyli na 99% turbo , ehh ? Jaki to koszt ? Warto jest generowac je czy nawet nie ma takiej mozliwosci?

Dodam ze gdy jezdze to czasem wydaje mi sie ze normalnie chodzi a czasem jak slimak .

“Chmooreck”
No tak , kto by pomyslal ze auto zaledwie powyzej 3 lat a ma takie problemy ... Czyli kontynulowanie jazdy odpada bo moge bardziej uszkodzic , tak ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 kwi 2019, 09:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Raczej to turbo. Poczytaj sobie kilka stron wcześniej. Masz te same objawy co inni.
Tego niestety nie da się naprawić, czeka Cię wymiana na nowe. Jeśli nie masz gwarancji to koszt też tu znajdziesz.
Mimo małego wieku nic z tym nie zrobisz, to nie zużycie tylko wada. Ja na twoim miejscu bym nie jeździł tylko od razu szykował się na naprawę.
Poczytaj sobie kilkanaście wcześniejszych stron i wszystko będziesz już wiedział.
Zauważ, że ten wątek to temat wałka (roczniki do 2014), turbo (prawdopodobne roczniki do 2017) oraz podkładki i smok (rzecz eksploatacyjna). Czasami jeszcze czyszczenie EGR i innych rzeczy, jeśli ktoś chce. Czyli ogólnie nie jest tak źle :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 5 kwi 2019, 09:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja bym też nie jeździł, masz metalowe ciało obce w układzie (z tego co pamiętam to po stronie zimnej), więc gdzieś ten nit Ci tam lata, pewnie jest w IC, ale zawsze może krążyć sobie i wlecieć w łopatki turbo i narobić jeszcze jakichś większych szkód...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 kwi 2019, 09:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
No ja bym wolał przed kontynuacją jazdy zdiagnozować przyczynę powstania błędu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 17:59 
Świeżak
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
W srode jestem umowiony na wizyte w Mazdzie, gdy uslysze diagnoze podziele sie z wami.


Przed nowym rokiem juz mialem jedna awarie a dokladnie
Zapalil mi sie na czerwono "Check engine"

Po tym samochod zostal zholowany i dostarczony do serwisu mazdy. Diagnostyka wykazala blad (DTC P06DE:00, P055F:00).
Nizej przesylam link ze zdj z czynnosciami wykonanymi w serwisie Mazda.

Obrazek



Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Ostatnio edytowano N, 7 kwi 2019, 18:15 przez Elvis145, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 18:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Elvis145, to samo u mnie było. Jaki kosztorys przedstawili?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 18:36 
Świeżak
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Obrazek

+pierwsza diagnostyka ( 200cos zl )

Musieli zdemontowac miske olejowa aby ocenic stan smoka olejowego. Smok olejowy byl zapchany nieznana substancja (tak oni stwierdzili ). Aby mogli dac mi gwarancje na prace ktore wykonali musieli rowniez zdiagnozowac wstryskiwacze. Po diagnostyce jeden z wstryskiwaczy byl lekko brudny I zostal wyczyszczony oraz zostaly wymienione wszystkie podkladki pod wstryskiwacze. Osad weglowy z glowicy zostal usuniety.

Po czy dostalem gwaracje 2 lat na prace ktore wykonali.

A teraz mam kolejny check engine. Blad (P0299-00) . Czy to wszystko jest ze soba powiazane ?
Przejechalem ponad 2-3 tys km od poprzedniej naprawy


Ostatnio edytowano N, 7 kwi 2019, 19:41 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 19:05 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Elvis145 muszę Cię zmartwic. Teraz masz.chyba jeszcze turbo do wymiany. Kod błędu to sugeruje. Widać, że prędzej, czy później te sprężarki padają. Poczytaj tutaj sobie kilkanaście stron do tyłu z tego wątku.
Jak patrzę ile wydałeś za te czyszczenie i podkładki to jakaś masakra. Ja teraz robię przy przeglądzie i mi wyjdzie pięć razy mniejsza kwota.
Tak przy okazji, jaki masz przebieg?


Ostatnio edytowano N, 7 kwi 2019, 19:12 przez Pablos, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 19:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
O skur... Wzięli 2000 zł za wymianę podkładek!!! Za samą robotę!!! Farsa.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.