Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 12:05

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 19:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
To może by i biturbo podeszło od BMW, w razie jak te nasze klęknie, bo po co ładować ten sam syf jakby co.. :wink:

Poradzcie pany z czego zrobic blaszki do zaślepienia egr, kupiłem te i nie polecam:

https://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-CX-5-E ... 2776792734

Są zwyczajnie za małe, nie pokrywają fi rurki, i jak mache otworzylem po odpaleniu to jeden smród.
Patrząc troche na tą podkładke/uszczelkę jak jest zkonstruowana to chyba co by tam nie wsadzic pomiędzy, to jakiś przeciek bedzie, wiekszy badz mniejszy. A chce najpierw testa zrobic przed program off.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 19:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tam.mie ma jakiegoś.wielkiego ciśnienia.
Ja używałem blaszki z denka puszki po ciastkach, cienka na około 0.25mm może 0.35mm. Nic.sie z nią nie działo, nie wypaliło jest ani się nie spaliła :)
Ważne by nie była za gruba, oryginalna też nie jest gruba ponieważ musi uszczelnic dwa elementy, na ory blaszce widać jak się zagięła, można to zobaczyć, i to właśnie jest wskazane na nowej blaszce bez przelotu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 05:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
28 czerwca 2018, o 20:19 Gregolo napisał(a):
Poradzcie pany z czego zrobic blaszki do zaślepienia egr, kupiłem te i nie polecam:

https://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-CX-5-E ... 2776792734

Są zwyczajnie za małe, nie pokrywają fi rurki, i jak mache otworzylem po odpaleniu to jeden smród.
Patrząc troche na tą podkładke/uszczelkę jak jest zkonstruowana to chyba co by tam nie wsadzic pomiędzy, to jakiś przeciek bedzie, wiekszy badz mniejszy. A chce najpierw testa zrobic przed program off.


Ja pierwotnie miałem zrobioną z "byle czego" - jednak to się nie sprawdza, bo blaszka rdzewieje (a jeśli to nie korozja to coś dziwnego się z nią dzieje).

Ja kupiłem to: http://allegro.pl/blacha-nierdzewna-ino ... MDBmNjI%3D + nożyce do blachy.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 10:40 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
W sprawie akcji serwisowej (moment dokręcenia wtryskiwaczy) w DE, o której pisałem wcześniej viewtopic.php?p=298606#p298606
Kontaktowałem się z serwisem w Niemczech i po numerze VIN moje auto podlega tylko akcji związanej z hamulcem ręcznym.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 11:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy zanim zadzwoniłeś tam, to ktoś w PL powiadomił Cię o akcji z hamulcem ręcznym?

Zastanawiam się jakie jest podejście do tego w PL... Mam auto po gwarancji - czy jeśli jest objęte jakąś akcją serwisową to mogą to przede mną ukryć? Nie serwisuje już u nich auta.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 12:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
macenty napisał(a):
Ciągle wacham się czy usunąć DPF czy dalej jeździć z tym ustrojstwem...?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka



W świetle tego o czym jest poniższy artykuł wycinka nie sensu

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,23612340.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 12:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ten portal to jestbdobpiero rzeczowa i fachowa wiedza hehe. Al3 fakt. Beda karac za brak filtrow i to srogo. Takcjak ma to miejsce np w DE

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 13:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To ja tylko przypomnę, że zaślepienie EGR jest bardziej dewastujące dla naszego zdrowia (emisja NOx) niż wycięcie DPF (emisja PM):)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 13:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
No właśnie, trochę jest obawa że gdzieś zatrzymają, zbadaja i ukaraja... a weź później szukaj filtra na gwałt i montuj spowrotem w aucie...trochę to mnie wstrzymuje...
Przed chwilą wyczyscilem ten czujnik z kolektora i po odpaleniu trochę chodziła nierówno ale już się uspokoiła mazda. krótki test drogowy nic mi nie pokazał, nie czuje różnicy mimo że caly był zawalony czujnik sadza po 105tys.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 13:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
29 czerwca 2018, o 14:20 macenty napisał(a):
Przed chwilą wyczyscilem ten czujnik z kolektora i po odpaleniu trochę chodziła nierówno ale już się uspokoiła mazda.


Spoko, to tylko kawałki nagaru poszły na zawory :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 14:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
29 czerwca 2018, o 13:17 popielasty napisał(a):
To ja tylko przypomnę, że zaślepienie EGR jest bardziej dewastujące dla naszego zdrowia (emisja NOx) niż wycięcie DPF (emisja PM):)


Możesz rozwinąć myśl??

Bo mi sie wydaje że jest odwrotnie. To pm osiadaja na plucach, przenikaja do krwioobiegu niby, i organizm nie może ich wydalić


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 19:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
29 czerwca 2018, o 11:56 popielasty napisał(a):
Czy zanim zadzwoniłeś tam, to ktoś w PL powiadomił Cię o akcji z hamulcem ręcznym?

Nikt się nie kontaktował ze mną. Dzisiaj dzwoniłem do serwisu w PL w sprawie akacji na hamulec ręczny i powiedziano mi, że nie mogą mnie zaprosić, ponieważ akcja jest zawieszona czy coś w tym stylu i dotyczy to całej Polski. Mają oddzwonić jak coś więcej będzie wiadomo.

-- Dodano: 29 czerwca 2018, o 19:56 --

29 czerwca 2018, o 13:20 macenty napisał(a):
No właśnie, trochę jest obawa że gdzieś zatrzymają, zbadaja i ukaraja...

Właśnie zastanawiam mnie wynik badania emisji spalin po wycięciu dpf. Już od początku produkcji 6 GJ silniki diesla 2.2 spełniają normę euro 6, która zaczęła obowiązywać od września 2015. Tymczasem tak jak w moim przypadku roku produkcji 2014 więc konieczność spełnienia mniej restrykcyjnej normy euro 5. Może nasze mazdy bez dpf zmieszczą się w eruo 5.
W kreatorze mocy pokazują, że auta z wyciętym dpf spełniają normy emisji spalin.
http://www.kreatormocy.pl/pomiar-zadymi ... in-diesel/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 cze 2018, 12:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Kupiłeś auto mające spełniać Euro6 i tak ma być. To, że w 2012 nie było tego standardu jest sprawą drugorzędną. A to, że Euro6 jest niestety ściemą wyszło po dieselgate. No i do nowych diesli muszą dodać adblue, bo się okazało że te silniki są czyste jedynie w laboratorium.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lip 2018, 12:19 
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dzisiaj robiłem przeglad w swojej cx-5 2.2d w aso, 68tys km do wymiany olej,filtry czyli standard, dodatkowo luz na rolce napinacza paska wiec wymiana samej rolki z paskiem, do tego przytkany dpf coś tam 4.2 a dopuszczalna 6, wypalanie 300zl sobie zażyczyli, rolka 170zł, pasek 150, wymiana osprzętu 150zł. Dziwne ze przy tak małym przebiegu rolke szlak trafił.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 3 lip 2018, 14:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Z tym DPF to jakaś bajka chyba :) szkoda że nie powiedzieli / napisali w protokole co dokładnie 4.2 a dopuszczalne 6

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lip 2018, 14:40 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
No to wreszcie ta rolka z napinaczem sie wymienia czy nie? Bo każdy co innego pisze

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lip 2018, 15:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
A widziales kiedys niewymienne rolki i nie wymi3nny napinacz paska osprzetu ?;) a co tego dpf. 2 posty wyzej. Pi3knie cie skroili na 300 zl heheh :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lip 2018, 15:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak wypalali DPF w serwisie to ważne by to zrobili na starym oleju a dopiero wlali nowy świeży razem z filtrem....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lip 2018, 21:36 
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Można wymienic sama rolke bez napinacza

-- Dodano: 4 lipca 2018, o 22:36 --

3 lipca 2018, o 16:58 Millerek napisał(a):
Jak wypalali DPF w serwisie to ważne by to zrobili na starym oleju a dopiero wlali nowy świeży razem z filtrem....


Na starym rozrzedzonym oleju chcesz wypłać dpf w trybie serwisowym 30 minut?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 20:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Postanowiłem poczytać na innych forach o częstym wypalaniu. Tu ciekawa historia, dość podobna do mojej https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic ... l#15118352

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 20:56 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Jak masz jak i gdzie to próbuj tego czyszczenia na własną rękę. Byłem kiedys świadkiem wypalania dpfa z opla vectry. Denaturat wlany do środka i olej. Podpalił typ i kompresorem dmuchal to z drugiej strony ogień i sadza dmuchała i też pomogło

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 22:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
@popielasty fajna ta historia, czytałem z zaciekawieniem jak ogniem i mieczem, a raczej ogniem i chemią :D <hahaha> i nawet z happy endem. Ale tak poważnie to zna ktoś przypadek zeby w jakiejs mazdzie wypalał sie filtr po 1250 km? Nawet jak jest nowy?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 06:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie, bo zapewne filtry stosowane w Maździe są innej pojemności (mniejszej). Moim zdaniem to jest ukłon w stronę osób, które użytkują samochód w mieście. Wyobraź sobie, ile musi trwać wypalanie filtra, który opróżnia się co 1200 km. Jeśli u nas trwa to ~ 10 minut (~10km) po ok 200-300km, to tam musi trwać znacznie dłużej. Stąd wiele wątków na forach innych marek (np: Opel), że ludziom migają kontrolki DPF i nie mogą już wypalić filtra, bo pewnie wiele razy przerywali ten proces i skumulowało się już dużo syfu.

Ja obstawiam, że mój DPF jest zawalony popiołem i trzeba go fizycznie opróżnić (czyszczenie chemiczne coś pomogło, ale myślę że nie jest tak skuteczne jak bardziej fizyczne czyszczenie w jakimś specjalistycznym zakładzie). Póki co mam wypalania co 150-200km, ale chyba podejmę próbę oczyszczenia fizycznego (ale na pewno nie sam, bo kompletnie nie mam warunków do tego).

Jeszcze dla wszystkich który łudzą się, że po dodaniu AdBlue w nowszej generacji 2.2 SkyActivD zwiększą się interwały km pomiędzy wypalaniami - mam dla Was złą wiadomość, AdBlue jest dotyskiwane do spalin za DPF'em, na katalizator SCR, w celu redukcji NOx. Jeśli Mazda zapowiada dodanie AdBlue, to dodany zostanie katalizator SCR (tak jak jest np w Passacie, Insigni i wielu innych). Po prostu Mazda spełniła normę emisji Euro6 jeśli chodzi o NOx bez AdBlue. Kolejna norma (chyba 6.2?) będzie już pewnie wymagała SCR w Maździe.

Do narzekających na nasze silniki - pokdładki, czyszczenie smoka (przytarte panewki), wycierające się wałki - to występuje we wszystkich współczesnych dieslach. Poczytałem trochę wczoraj na różnych forach. Zobaczyłem też wczoraj reklamę nowego SantaFe - fajny. Poczytałem o 2.2 CRDI z aktualnie jeszcze sprzedawanego SantaFe - no grubo grubo, przypadki gdzie przy 100k pozatykane smoki i zatarte panewki. Wiele różnych drobnych problemów...

To takie moje przemyślenia dla osób które tylko narzekają na Mazdę ;)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 06:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To wszystko sa uroki long life olejow panowie . Zmieniajmy olej jak.ludzie myslacy co 10k km i bedzie lala

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 08:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Z tego co gdzies czytałem to nie da sie idealnie ustawić mieszanki żeby bylo mało NOx i PM.
Jak jest stosunkowo malo NOx to wychodzi wiecej dymu( patrz nasze euro6 bez adblue) jak wychodzi mało dymu, to produkuje sporo NOx stąd dodatkowy system SCR do redukcji tlenków, więc mając adblue na pokładzie można pójść w strone zmniejszonego zadymnienia( dłuższej żyw. DPF) bo NOxy dopalą sie w SCR.
Stąd stwierdzenie że adblue znacznie odciąża DPF.
Tyle.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 08:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Gregolo - masz jakieś źródła do poczytania?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 07:28 
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Myśle żeby skyactiv 2.2d niesprawialy problemów to musimy spełnić 3 warunki serwisowe
1.Wymiana oleju co 10tys.km
2.Czyszczenie kolektora,przepustnicy, egr, czujnika doładowania co 70-80tys.km
3.Demontaz dpf, czyszczenie chemiczne i usunięcie popiołu gromadzącego się w we filtrze.
4.Najlepiej wyłączyć elektronicznie i zaslepić EGR


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 15:02 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Popielasty coś dla ciebie. W sumie dla nas wszystkichObrazek

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 15:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To już było na forum, z różnym skutkiem, bardziej opisywali jako placebo. Ogólnie mało informacji....
...i kończyło się na trzech czterech zabiegach, nie na życzenie kierowcy tylko na zapewnieniach oferującego taką usługę. Później rezygnacja kierowcy, bo siana poszło za dużo :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 15:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
O to dobrze, że przetestowane;) bo miałem chęć spróbować

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.