Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 13:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 4 wrz 2018, 00:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W ASO Matsuoka Łódź, podkładki wymieniają w ramach gwarancji. Tak mi powiedział pracownik oraz właściciel CX7.

Raczej zależy to od serwisu....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 07:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Trochę odkopie temat EGR. Ostanie 10kkm i filtr wypalał się średnio co 290km, co jest poprawą o jakieś 80-90km na cykl. Spalanie w lecie nie rośnie tak jak w zimie, średnia z urlopu gdzie przejechałem 6kkm to ledwo 6.1l/100km. Auto bez problemu przeszło również przegląd w UK, więc normy nadal spełnia.
Nie patrzyłem czy dolot jest nadal w miarę czysty, bo z tym może być różnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 07:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja znowu zdiagnozowal3n swoj probl3m.z niska mocoa w niskich predkosciach obrotowych. Brzydkich wykresach z rolek itd. Mianowicie. Tak jak domniemalem problem lezy w malej turbosprezarce. Diagnoza prosta na podstawie odczytow z czujnikow. Cisnienie dla malej turbosprezarki o 0.5bara za niskie w stosunku do cisnienia zadanego przez sterownik. Dziekuje pytan nie mam. Nie trzeba rozbierac zeby wiedziec ze nie dziala;) teraz batalia z serwisem o ro?szezona gwarancje ;) kocham mazde heh czuje ze sie bez mmpol nie obejdzie ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 08:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
6 września 2018, o 08:51 darrecki napisał(a):
Trochę odkopie temat EGR. Ostanie 10kkm i filtr wypalał się średnio co 290km, co jest poprawą o jakieś 80-90km na cykl. Spalanie w lecie nie rośnie tak jak w zimie, średnia z urlopu gdzie przejechałem 6kkm to ledwo 6.1l/100km. Auto bez problemu przeszło również przegląd w UK, więc normy nadal spełnia.
Nie patrzyłem czy dolot jest nadal w miarę czysty, bo z tym może być różnie.


Zajrzyj do MAP sensora, to wiele powie ;) fajnie, że interwały są tak duże. Natomiast co do przeglądu - ciężko im zbadać NOx'y bez laboratorium, jednak zapewniam Was, że to czuć "gołym" nosem... No ale nie udowodnią tego ;)

6 września 2018, o 08:58 poxtazo napisał(a):
Cisnienie dla malej turbosprezarki o 0.5bara za niskie w stosunku do cisnienia zadanego przez sterownik.


Jak odczytywałeś ciśnienia? Cholera u mnie nie mam tego PID'a od aktualnego ciśnienia... :/

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 10:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Masz masz. Poszukaj dobrze

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 10:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
A ja właśnie oddałem auto na wycinkę DPF bo już interwały wypalania miałem co 100-130km i powiedziałem dość...Wrażenia napisze jak trochę posmigam.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 10:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
A nie lepiej wyczysci go cisnieniowo woda ? 99% sprawnosci . Koszt 120€

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 10:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Zapadła decyzja o kastracji żeby mieć spokój...Jak trochę zrobię km to podzielę się wnioskami

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 11:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Wycinanie DPF to głupsza rzecz niż sam DPF.
Nie zgadzam się z ideą tego filtra do końca (zwiększa spalanie, dodatkowy element, który może iść nie tak, yada yada), ale jednak został on stworzony z uwagi na środowisko i życie ludzi.

Nie mówiąc już, że za niedługo i w Polsce auto z wyciętym DPF nie przejdzie przeglądu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 11:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cholera, w 100% popieram durin90. Nie podoba mi się to, że mam zwiększone spalanie itp, ale jednak po coś to wymyślono i wierzę, że faktycznie działa to pozytywnie na zdrowie człowieka...

6 września 2018, o 11:14 poxtazo napisał(a):
Masz masz. Poszukaj dobrze


Jaki to PID?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 17:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Może to Was przekona że mimo wycięcia DPF Średnia wartość to 0.80 A dopuszczalne jest 3.0 więc pozytywnie i każdy przegląd przejdzie....Obrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 18:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No dobra, tak czułem coś że auto nie jedzie :) duże turbo nie dmucha jak trzeba prawdopodobnie...

201809.HAMOWNIA.E (Large).jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 18:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
6 września 2018, o 16:31 macenty napisał(a):
Może to Was przekona że mimo wycięcia DPF Średnia wartość to 0.80 A dopuszczalne jest 3.0 więc pozytywnie i każdy przegląd przejdzie....


Wkleiłeś zdjęcie czegoś, z jakimś limitem. Co to jest? CO2? HCO? NOx? O2? Jak te testy zostały zrobione? Wolne, wysokie obroty?
Na spalinach może przejdzie. Przez wycięcie DPFa już nie (w Polsce jeszcze przechodzi, ale już szykują zmiany).

Inaczej: jak jeździłem na urlopie po mieście, to musiałem kilka razy pojechać od węzła do węzła na autostradzie, żeby wypalić DPFa. To potrafi być uciążliwe, przyznaję.
Może to kwestia źle dobranego silnika do użytkowania?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 18:22 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
POMIAR ZADYMIENIA / EMISJI - posiadamy urządzenie DS2 PC, w które wyposażona jest polska policja i służby. Dzięki temu wiemy, że Mazda 6 III 2.2 Skyactiv-D 175 KM bez filtra cząstek stałych spełnia europejskie normy zadymienia. W momencie odbioru pojazdu z naszego serwisu właściciel auta otrzymuje wydrukowany raport z wykonanego pomiaru.
Uwaga: Szczegóły oraz opis procesu

http://wwww.kreatormocy.pl/pomiar-zadym ... lin-diesel




Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 18:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie ale jakie zmiany szykują co do dpf a ?? Wiem mam gh ale tez się zastanawiam nad kastracja, wkurza mnie te pilnowanie tego wypalania itd. Psychicznie był bym spokojniejszy jak bym wyciął, ale boje się właśnie w przyszłości konsekwencji. Żebym nie musiał potem na szybko wydawać kasę na nowy filtr;(. W UK tez na przeglądach sprawdzają czy jest filtr ale wizualnie. Jest pucha jest filtr. Nikt nie wnika w szczegóły, czy w srodku pusto czy nie.
Macentykońcówki wydechów czarne po wycince???

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 18:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przyjechałeś na tą operację z lubelskiego do Kreatora Mocy?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 18:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Puszka została i wszystko wygląda jak seryjnie. Tak z Lubelskiego a dlaczego nie? I tak mieszkam teraz tydzień w Warszawie to przy okazji skorzystałem :)
Jak odbierałem auto to końcówki zamiast się świecić to były zakopcone...Dostałem info że po wycięciu musi wydmuchac sądzę i że zaraz powinno to przejść...krótka trasa i nic nie dymilo ale będę obserwował.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 18:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja dzisiaj właśnie konsultowałem w innym miejscu chiptuning który wykonano mi w Kreatorze Mocy. W sumie to teraz wiem jak powinno się do tego podchodzić profesjonalnie... W Kreatorze to jest masówka, ciach kolejny klient i jazda. Pamiętacie jak mi wyszło na wykresie z Kreatora 130 koni? W ogóle nie powinni podejmować się chipa przy takim wyniku, ale zrobili, no bo co? klienta odpuścić? Teraz żałuję, ale trudno, czasu nie cofnę.

Macenty, obserwuj czy na pewno nie masz wypalania, bo znajomy w Fordzie usuwał tam DPF i był 3 razy na poprawkach bo mimo że puszka pusta to miał cały czas cykle robione. Masz interfejs i forscana? Zrób jakąś trasę, obserwuj parametry PM_ACC, PM_ACC_DSD i PM_GEN.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 19:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Dzięki za info będę obserwował...Niestety nie mam i tylko po spalaniu obserwuje...
Przemiał to tam konkretny jest, tak jak mówisz aczkolwiek cały dzień im się zeszło z mazda.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 19:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Popielasty skad taka diagnoza ?;) 7koni straty. 30nm mniej. To jest mniej niz 10%. Jaki przebieg? Proponuje do kogos kumatego , bo w tym wykresie nie ma nic niepokojacego. Wszystko typowo dla SHY01. Ja bym sie tu doszukowial czegos innego biorac pod uwage przerozne wykresy tych silnikow. One ewidentnie maja problem ze sterowaniem praca tych turbin. Pomijajac ze sam sterownik to kutasowa. Za pare dni bede mial to na stole wiec zagladne tu i tam i zobacze jak to wyglada techniczne a nie widac na manualach .

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 19:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tylko że to jest po chipie z Kreatora który robiłem w grudniu. W serii jak robiłem w Kreatorze wyszło im na stocku 133KM 333NM. Kto go wie czy nie zaniżyli tego jakoś przed "chipem". Sam nie wiem co o tym myśleć. Wykresiki taki ładne...

201712.MAZDA.KREATOR (Medium).jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 20:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
6 września 2018, o 19:34 Lucasbadboy napisał(a):
Wiem mam gh ale tez się zastanawiam nad kastracja, wkurza mnie te pilnowanie tego wypalania itd.

To po prostu przestań pilnować i jeździj normalnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 00:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie wymienią na żadnej gwarancji dopoki komp nie pokaże błędu. Na podstawie zapisu błędu w ECU ASO claimuje o zwrot kosztow naprawy do gwaranta- głownego dealera. Bez tego wcisną Ci kolejną bajeczke że waszystko gra, i twojego samochodu to nie dotyczy, jak nie ma żadnych błędów.

-- Dodano: 7 września 2018, o 00:18 --

Dotyczy:

3 września 2018, o 23:04 krzychuvip napisał(a):
Rozszerzona nie pokrywa wymiany podkładek. Jak to określili w ASO jest to czynność eksploatacyjna...


-- Dodano: 7 września 2018, o 00:32 --

6 września 2018, o 08:27 popielasty napisał(a):
Zajrzyj do MAP sensora, to wiele powie fajnie, że interwały są tak duże. Natomiast co do przeglądu - ciężko im zbadać NOx'y bez laboratorium, jednak zapewniam Was, że to czuć "gołym" nosem


Nie bardzo rozumiem jak to czujesz, pisales wczesniej ze przy zaslepionym egr spaliny smierdza ze zżygać sie idzie, ale jak to wyniuchałeś?? Pewnie na postoju, a nie podczas jazdy jak ethan hawk z misson impossible.:) A jak wiemy na postoju egr i tak jest zamkniety, nawet jak nie zaslepiony. Wiec ten wywód troche bez sensu.
Jestes pewien ze ten smrod to nie z zawalonego dpfa??
U mnie jak włączam samochod i wyatepuje tzw rough idle ( start z wysokimi obrotami) to smrod jest taki że szyby zamkniete i obieg tez. I dodam że strasznie mnie wpienia ten wymysl mazdowskich inzynierow, ze to niby po to zeby jak najwczesniej rozgrzac kata zeby oczyszczal spaliny.. -to lepiej wysrac z rury w ciul NOxow na zimnym pod domem, i truć Ciebie wraz z rodziną, niz rozgrzać kata w szerszym zakresie powierzchni oddychania podczas ( patrz przejechany dystans potrzebny do zagrzania kata)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 06:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
7 września 2018, o 01:32 Gregolo napisał(a):

Nie bardzo rozumiem jak to czujesz, pisales wczesniej ze przy zaslepionym egr spaliny smierdza ze zżygać sie idzie, ale jak to wyniuchałeś?? Pewnie na postoju, a nie podczas jazdy jak ethan hawk z misson impossible.:) A jak wiemy na postoju egr i tak jest zamkniety, nawet jak nie zaslepiony. Wiec ten wywód troche bez sensu.


Chyba coś myślisz. W benzynie tak, na postoju EGR jest zamknięty. Natomiast w silnikach diesla EGR jest otwarty na postoju, dopuszczając spaliny do recyrkulacji i zmniejszając emisję NOx. Przecież to jego główne zadanie aby w korkach zmniejszyć NOx. Przecież nikomu nie zależy żebyś na autostradzie był eko, chodzi o miasta. Więc tak, czuć różnicę z zaslepionym EGR...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 06:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Egr na postoju jest zamkniety ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 06:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Rzekłbym, że nikomu nie zależy, żeby samochód w mieście był eko. Zależy, żeby był eko na testach...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 07:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Otoz to. Pod obciazeniem silnik ma peodukowac malo;) c?yli jak dogina a ni3 jak stoi ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 10:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jestem podobnego zdania co Gregolo. Start w z wysokich obrotów to najgłupsza rzecz jaką mogli wymyśleć. I akurat zaślepienie EGR nic nie zmienia w tej kwestii, bo ten 2 zawór - bypass, jest otwarty na fulla dopóki silnik się nie zagrzeje. Otwarcie w tym momencie samego EGR nie miało by zwyczajnie sensu, przepływ spalin łatwiej kontrolować jednym zaworem a nie dwoma. Śmierdzieć - śmierdziało przed jak i po włączeniu zaworu. Owszem zapach mocno nieprzyjemny, ale nawet w benzynie zaraz po zimnym rozruchu Mazda śmierdzi. Ot papierowa ekologia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 10:20 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Macenty, ciekawy jestem czy po tym wycieciu DPF zauwazyles jakas roznice w przyspieszaniu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 wrz 2018, 14:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Póki co moge byc nieobiektywny bo zrobilem tylko kilkanascie km ale juz wydaje mi sie ze ciągnie równiej niż wcześniej i nie ma takich wahań na wyższych obrotach ale muszę poobserwowac to jeszcze.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


Ostatnio edytowano Pt, 7 wrz 2018, 14:30 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.