Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 18:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 21:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Po 3 bary gdy wartość MAP_DSD to 2...

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 21:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
A ty wiesz co za wartosci odczytujesz ?:D Bo chyba nie bardzo ;D wiesz co to jest MAP ? Zanim postawisz teorie o przeladowniu , sprawdz cisnienie doladowania ,a nie absolutne cisnienie w kolektorze dolotowym. Bo to sa dwie rozone rzeczy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 23:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
21 marca 2019, o 20:27 pipistrello napisał(a):
Pytanko dla kolegów z UK smok olejowy tłumaczycie :

a) sump filter
b) oil strainer

Muszę w irlandzkim serwisie poinstruować fachowców, by przy wymianie oleju wyczyscili smoka - myslicie ,że się zgodzą ? :mad:


Oil strainer - smok
Oil sump - miska olejowa

Zaś samo sitko w smoku to chyba sump strainer


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 mar 2019, 15:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
W przyszłym tygodniu auto wraca do mechaników. Wczoraj sprawdzili i wszystko wydaje się ok podłączone, więc albo coś innego padło przy okazji albo nowa turbina jest zepsuta.
Innych teorii brak.

Sam nie będę tego sprawdzał, bo
- nie umiem, jestem programistą, nie mechanikiem. Co innego odczytanie wartości z komputera co innego rozebranie wszystkiego, żeby potem poprawnie złożyć. Może z instrukcją serwisową bym to zrobił, ale
- nie mam na to czasu, ani ochoty
Poza tym, skoro już zapłaciłem za wymianę i dalej jest coś nie halo, to powinni do tego jakoś dojść.

Potaxo, zanim jakkolwiek odpiszesz na moje wypowiedzi: nie rób tego.Obrazek

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 mar 2019, 15:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ten screen pokazuje juz konkretny problemBo poprzedni PID moze byc zwiazany z 1000 rzeczy a napewno nie z doladowaniem.Prawdopodobnie ,zle ustawili gruszke od malego kompresora.takie rzeczy sie zdarzaja. Jesli calosc jest nowa.Lub tez nie jest :D tylko jakis magazynowy nadmiar zostal wlozony i ktos zapomnial, ze to trzeba ustawic;D Bo raczej w nowych modelach nadal sterowanie jest podcisnieniowe ? Sa gruszki i wezyki ? No ale programisto, zgodnie z zyczeniem.Nic nie mowie ;) Oddaj niech robia;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 17:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Pidy MAP i MAP_DSD nie mają nic wspólnego z odczytem ciśnienia doładowania. To jest cisnienie absolutne w kolektorze dolotowym.
Wystarczy na jałowym wcisnąc sprzęgło i te dwa już różnią się o 20 kpa ( wciśnięcie sprzęgła otwiera egr)
swoją drogą, jak ktoś wie jak odczytać cisnienia doładowania, i jakim programikiem, proszę o konkrety, nazwa programiku, nazwy pidów. Tylko nie piszcie że forscan.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 18:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Dobrze, więc skąd się bierze ciśnienie absolutne w kolektorze dolotowym, jeśli nie z turbiny (i egr w jakimś stopniu)?

Na moją logikę, to gdy ten parametr ma 3.5 bara i więcej podczas gdy parametr DSD, czyli pożądany ma około 2.5 bara, to jest coś gdzieś nie tak. W połączeniu z błędem jaki widzę, pozwolę sobie wykluczyć nieszczelności na rurach czy w intercoolerze. Uszkodzony egr raczej by krzyczał błędem od egr.

Chociaż mogę się mylić, skoro błędy świadczące o problemie z turbo, które widzi szary użytkownik, to błędy związane z kontrolą trakcji i scbs

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 18:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Szyna CAN zasil swa wiedze co to jest jak dziala. Zrozumiesz skad bledy wyskakuja od innych systemow.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 18:10 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Wiesz co, ja u siebie odczytałem za pomocą Car Scanner Pro w wersji na Windows Mobile. Widać wartość zadaną i rzeczywistą "turbocharger A". Jest też wartość B ale ona nie działa, nie wiem, czy fizycznie jest coś co za to odpowiada. Program ma profil pod SkyActiv, są pełne opisy parametrów, a nie skrócone PID jak w Forscan. Można też śledzić np. dwa wykresy na raz. Na Forscan pod Androida nie udało mi się nic odczytać.
Jeśli chodzi o rozbieżności, to są ale raczej ciśnienie rzeczywiste jest zawsze ciut mniejsze niż zadane, a nie odwrotnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 18:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja też jestem świadom, że MAP i MAP_DSD to ciśnienie absolutne w kolektorze, ale tak jak Pablos nie mogę odczytać samego ciśnienia doładowania Forscanem. Mam tylko PIDy: BP_A_CMD i BP_A_ST, nic więcej nie wskazuje na ciśnienie doładowania... Może jutro popróbuję jakimiś innymi apkami...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 18:56 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dokładnie, można spróbować tym Car Scanner Pro pod Androida. Jest pewnie wersja demo. Z tego co pamiętam na tym moim była kilka dni na testy. Potem za kilka złotych kupiłem pełną wersję bo pokazuje kilka rzeczy, których Forscan nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 18:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Popielasty, czy Twoje BP_A_ST ma kiedykolwiek inną wartość niż Open Loop?

Bo u mnie aktualnie mam albo Open Loop albo Faulted State. To drugie oczywiście następuje przy wyskoczeniu błędu zbyt dużego doładowania.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


Ostatnio edytowano Pn, 25 mar 2019, 18:59 przez durin90, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 18:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Rozszezony forscan pod pc z wykupiona licencja pokazuje wszystko. Mowilem to wiele razy. Ale przeciez nie ma znaczenia wg niektorych czym diagnozujesz bo obd to poprostu obd ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 19:08 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Nie no jasne, wierzymy Ci. Tylko po prostu nie każdemu chce się targać laptopa do samochodu lub po prostu go nie ma :D
Telefon też jest łatwiej gdzieś umieścić żeby mieć podgląd podczas jazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 19:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
25 marca 2019, o 18:58 poxtazo napisał(a):
Rozszezony forscan pod pc z wykupiona licencja pokazuje wszystko. Mowilem to wiele razy. Ale przeciez nie ma znaczenia wg niektorych czym diagnozujesz bo obd to poprostu obd ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka



Oczywiście że nie :) mam takiego (Forscan, pełny), nie pokazuje nic więcej niż ten na Androida.

25 marca 2019, o 18:58 durin90 napisał(a):
Popielasty, czy Twoje BP_A_ST ma kiedykolwiek inną wartość niż Open Loop?

Bo u mnie aktualnie mam albo Open Loop albo Faulted State.


Chyba zawsze Open Loop.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


Ostatnio edytowano Pn, 25 mar 2019, 19:11 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 19:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Telefon jest do dzwonienia, przegladania internetow;) lub bardzo powierzchownej diagnostyki ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 19:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
poxtazo powiem Ci, że na mechanice może i się znasz, ale jeśli chodzi o elektronikę/oprogramowanie, to lepiej już się nie odzywaj...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 19:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Popielasty. Pokazuje wszystko ;) ja skads sobie wygrzebalem ? Zdiagnozowalem, wymienilem turbo. A nie zrobilem tego na podstawie" Bo brakuje mocy, to turbo. Bo na forum tak mowia :D" na brak mocy moze wpmywac duzo innych rzeczy niz kucajace turbo. Stad nalezy wiedziec gdzie szukac i jak czytac informacje.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 19:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Tak poxtazo, wiemy, że wymieniłeś turbo, dzięki temu innym już było prościej zdiagnozować problem. Ale akurat tutaj objawy wszyscy mają podobne, to samo zachowanie samochodu, te same błędy na desce i w komputerze. Wpisy można znaleźć też na innych forach i filmiki na Youtube.
Większość z nas używa tych programów raczej do powierzchownej diagnostyki. Ja sam mam styczność w robocie z rożnymi silnikami diesla Cummins, Sisu, Volvo o pojemnościach 5 razy większych niż w naszych Mazdach. Ale programów używam (dedykowanych ze specjalnymi interfejsami) głównie do znalezienia ewentualnych usterek. Nie bawię się w programowanie i naprawę - od tego jest serwis podczas gwarancji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 19:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
A widzisz a teraz konczy mi sie zawor egr i objawy sa takie same. No i mojenpytabie do was drodzy krytycy mojego stylu ? Co powinienem wymienic ? Zawor egr przy chlodnicy ? Czy moze zawor z przepustnica egr ? Czy moze sprawdzic wezyki ? Czy chlodnice ? Odnosnie tej calej "elektroniki" troszke nad wyrost to okreslenie. Bo to bardziej elektryka. Macie mase czujnikow podlaczonyxh pod ecu. Tyle. Czujnik moze sienpopsuc, a moze kabel zwierac sie z drugim i juz swieci ci blad z danego czujnika
Co nie znaczy ze padl podzeapul a moze byc inna prozaiczna przyczyna. Koniec koncow. Komputer to pomoc diagnostyczna. Ma ci pomoc szukac . Jak nie wiesz jak to dziala to nie wiele ci pomoze. Takze ta cala "elektronike " na koniec i tak weryfikuje stary dobry miernik napiecia :) tyle

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 19:53 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Zgadzam się z Tobą, dlatego programy serwisowe dedykowane do danych silników mają dużo lepszą diagnostykę. Na przykład do takiego AGCO Sisu ma od razu pełny opis błędu wraz z postępowaniem w celu jego eliminacji. Zawsze na początku pierwsze co to sprawdzić zasilanie czujnika, ewentualne zwarcie. Dopiero potem wymiana, najpierw czujnika, potem podejrzanej części. Do tego możliwość przetestowania na sucho wielu komponentów, jak np. zaworów, pomp. Miałem już wiele sytuacji zazwyczaj z błędami połączeń przewodów, czy też jakiś węży i za każdym razem udawało się znaleźć przyczynę. Głównie dzięki dobrym narzędziom serwisowym. To co jest dla nas dostępne dla Mazdy jest dość słabe w użyciu. Nie wiem, może ASO ma coś lepszego plus zapewne noty serwisowe. Bez tego to jest czasami jak szukanie po omacku. Dobrze jest też wtedy mieć jakieś części na ewentualną podmianę - wtedy też łatwiej eliminować swoje podejrzenia. Oczywiście trzeba wiedzieć, jak coś działa ale dobre narzędzia diagnostyczne też dużo dają plus dobry miernik :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 20:00 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
ASO ma swoje systemy, ale to chyba każdy producent takie ma. VAG, MB, BMW, każdy ma jakieś swoje rozwiązanie. Niektóre są dostępne "od kolegi"

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 20:15 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dlatego jestem ciekaw co to jest. W robocie mam dostęp do trzech różnych takich dedykowanych narzędzi i wszystkie są w miarę fajne w użyciu. Np. ten do Sisu ma osprzęt silnika i system SCR pokazany w formie graficznej, więc nawet łatwo cokolwiek potem znaleźć przy silniku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 mar 2019, 20:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.03.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam wszystkiego jestem tutaj nowy i pierwszy raz pisze na forum wiec proszę o wyrozumiealosc ;)
Mam problem z moja m6. Zaczęło się od powolnego nagrzewania kabiny wymieniłem termostat i podczas wymiany oczywiście musiałem dolać płynu. gdy tylko jeździłem po mięcie było Ok po jakimś czasie wybrałem się w trasę i problem powrócił i dodatkowo gdy jechałem tak do 120 km/h bylo wszystko Ok a gdy jechałem szybciej odcinało mi moc i migała czerwona kontrolka płynu chłodniczego. Wróciłem do domu (jadąc nie więcej niż 100km/h) zauważyłem ze w zbiorniku jest za dużo płynu ( tak jak by nie wrócił do obiegu ) wiec ręcznie to zrobiłem i znów było wszystko Ok. Wczoraj znów trasa ten sam problem wywala płyn ale on nie wraca. Proszę o wasza pomoc bo byłem u mechanika w okolicy i powiedział mi ze to uszczelka pod głowica. Może wy mieliście taki przypadek?


Ostatnio edytowano Śr, 27 mar 2019, 20:46 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 08:40 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czy mechanik robil test na UPG? czy to tylko domysly? Plyn miesza sie z olejem albo widac babelki powietrza w zbiorniczku?
Moze byc zapowietrzony, wadliwy termostat albo cos innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 08:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jesli dostaje sie olej do plynu to ewidentnie plyn bedzie uwalony olejem i to widac, jesli spaliny to test upg na obecnosc co2 w ukladzie. Moze byc tez peknieta glowica, jak nie cisniesz jest ok ale jak przygrzejesz to puszcza (mialem tak w moim pierwszym aucie).

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 09:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Nie jestem specem od diesli ale objawy są typowe dla nieszczelnego układu ciśnieniowego - może to być banalny korek chlodnicy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 09:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.03.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Kotek wymieniłem, termostat tez. Testu nie robiłem ale nie widzę żeby były jakieś bąbelki czy tluste plamy :/ jak mogę sprwfzic czy glowica jest walnięta? A i czy to nie będzie pompa wody?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 09:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zle odpowietrzony system. Poza tym, sa chyba 2 albo 3 termostaty a nie 1.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 09:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tez stawiam na zapowietrzony uklad


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.