Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 01:45

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 16 mar 2018, 23:31 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Wprawdzie nakręciłem tylko 4k i zwlekam jeszcze z pierwszymi wnioskami na forum o swoim egzemplarzu ale jeśli chodzi o silnik to chciałem powiedzieć tylko że to jest petarda. Mazda 6 z 2.0 Pb a 2.2 175 Km jest bez porównania. Wiele osób pisało a po co ci ropniak itp. Ale pytanie z dupy bo to są po prostu różne auta. Gdyby to jeszcze podkręcić do ok 200 Km i z 50nm to chyba nic więcej nie potrzeba. Silnik w tym aucie robi 30% roboty. Jest mega,, pozdrawiam a niezdecydowanym polecam
Ps w audi jest znacznie cichszy ale właśnie w Maździe brzmi dla mnie rewelacyjnie. Jak się go wkręci to burczy wspaniale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 mar 2018, 11:11 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam wszystkich na forum - to mój pierwszy post.
Zamierzam kupić używaną Mazde 6 z silnikiem 2.2 SKYACTIV-D 175 km 2014 rok. Proszę o informację dotyczącą trwałości wtryskiwaczy Denso zamontowanych w tym silniku. Z dostępnych informacji widzę, że raczej się ich nie regeneruje więc obawiam się o koszt ewentualnej naprawy. Poszukuję auta z przebiegiem do 150 tys km i zamierzam pojeździć do ok 250 tys km. Czy taki przebieg dla tych wtryskiwaczy nie stanowi problemu? Czytałem forum ale raczej nie znalazłem postów dotyczących niskiej trwałości wtryskiwaczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 15:23 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
popielasty u mnie przed wypalaniem 0,015-0,020 od razu po, spada do 0,0070-0,0090

Oczywiście mówimy o wolnych obrotach


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 17:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pytanko o "waszego" diesla 2.2 w kierunku tej sadzy czy EGR co koniec końców rzutuje na DPFie... no i problem wałka rozrządu..

Czy diesel GJ z tymi problemami powtarza się w dieslu ale w GL po 2015 roku?
Czy np M6 z 4x4 po 2015r też ma te bolączki diesla?

Niestety pisze tylko z TT i nie widzę większości danych...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 kwi 2018, 19:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
6 kwietnia 2018, o 16:54 Millerek napisał(a):
Pytanko o "waszego" diesla 2.2


Nie mów, że chcesz kupić...
Problem z wałkami już nie występuje, ale na sadzę w dolocie, EGRy i DPFy lekarstwa nie ma. Znaczy jest jak było, bo wizualnie pod maską w 2017 jest tak samo jak w 2014. Być może diabeł tkwi w szczegółach ale tego nawet Mazda nie wie :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 kwi 2018, 21:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, dzięki...
Ogólnie kusi mnie to 4x4 w GL, stąd takie kontrolne pytanie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 14:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Przeciez te 4x4 to klasyczne oszustwo, to jest dolaczany naped tylko przy utracie przyczepnoaci to cos jak 4motion u VW czyli sciema, oprocz tego ze auto ciezsze i wiecej rzeczy moze sie spie....lic to zabawy z tego zadnej ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 14:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Lepszy taki niz FWD

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 15:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Do czego lepszy? Chyba do większego zużycia paliwa, albo dla tych wszystkich, którzy polegają na elektronice a nie na własnych umiejętnościach. Wtedy to może lepszy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Śr, 11 kwi 2018, 15:58 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 15:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Prosze Cie ... chyba mi nie powiesz ze w zadnych warunkach ten naped nie bedzie lepszy od FWD lub wlasnych umiejetnosci.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 15:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Oczywiście że to nie takie stałe 4x4, wiem że dołączalne w razie potrzeby. No ale przecież jest i kiedyś tam w cięższych warunkach czy na śniegu działa i pomaga.
Wiadomo że dochodzi kilka zespołów mechanicznych, im więcej tym podobno gorzej, ale większych opinie znaleźć nie mogę.

Szukam jakiejś (nie czarnej z zewnątrz i białej wewnątrz) kombi w automacie GJ po lifcie lub czystej GL tzn GL w numerze VIN...

Lipa jakaś w polszy na rynku wtórnym z SkyPassion, stąd pytanie czy diesel się różni między GJ a GJ po lifcie czy w GL.
Diesel Mazdy mi nie straszny, powiedzmy że "męczę" się z nimi od ponad 15 lat zaczynając w Comprex 626 GD czy od 626 GF przez GY czy obecnie GH ;)

A benzynowej SkyPassion jak na lekarstwo :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 18:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Millerek popieram <spoko> . Po co ci benzyna bez turbo toz to nie chce jechac :wink: , No nie mówiąc o spalaniu ;)

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 18:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Akurat w GJ 2.5 w automacie bardzo fajnie się odpycha. Zdecydowanie lepiej jak 2.2d 150hp ale nie tak dobrze jak 2.2 po remapie. I pali stosunkowo mało, więc benzyna w Skyactiv nie jest złym wyborem. Jak kupowałem swoje wozidło to wybór diesla był oczywisty - zupełny brak w ofercie silnika 2.5 w UK, a 2.0 to nie jedzie... 2.5 w automacie miałem z wypożyczalni na wakacjach, także porównanie jako takie mam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 21:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jeszcze nie jechałem żadnym z GJ czy GL, ale na 99% 2.0 w automacie mnienrozczaruje... przywiązany jestem do momentu diesla....

Jedynie szukam 2.5 w SkyPassion, ale tego jest malutko.
Stąd pomysł na ponownego diesla 2.2, remap mile widziany, a co tam....

Wolałbym 2.5PB niż znowu diesla, opłaty roczne te same, spalanie na korzyść diesla, chociaż i tak to się miesza na równi z dieslem patrząc na raporty spalania.

Już nie jeżdżę tak dużo jak kiedyś, średnio do 20kkm rocznie... więc szukam 2.5 w jedynej opcji SkyPassion, jak nie będzie 2.5 Pb to wpadnie znowu diesel (chyba)....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 kwi 2018, 06:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Dziwne ze nie mozesz trafic 2.5 Skypassion. Przeciez tego najwiecej jest na forum wiec pewnie w statystykach sprzedazy tez.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 kwi 2018, 08:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Kombi mnie interesuje, nie czarna i nie biała skóra. Automat 2.5 lub kaszlak 2.2 ten mocniejszy, i już mamy raptem kilka sztuk.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 kwi 2018, 08:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Millerek to masz wymagania z tą skóra ;) ja jak patrzyłem tak z ciekawości widziałem tylko białe i czarne skóry ;). 2.5 benz racja 90% sedan ciężko trafić kombi. Jest dużo kombi ale 2.0.
Ale odbiegamy trochę od tematu myśle ze diesle mazdy nie będzie gorszy od innych na rynku, wystarczy szukać te po2014 roku, żeby nie trafić na te z wadliwymi walkami.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 kwi 2018, 09:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dlatego zadałem pytanie odnośnie diesla w GJ ale po lifcie ewentualnie o diesla w GL gdzie GL weszła od 2016/2017r tak? Zgadza się?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 kwi 2018, 12:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ten sam silnik SHY1 jest w Fwd a SHY4 w Awd. Roznia sie skrzynia , cala reszta to samo.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Cz, 12 kwi 2018, 12:38 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 kwi 2018, 23:59 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Panowie bardzo ciekawy ten temat z egrami , zaślepianiem i wyłączaniem, ale jakby niedokonczony w całości.. mianowicie przymierzam sie do mapy ok 185KM i 450NM.. i czytając trafiłem na ten wątek z egr-ami, a że mnie ròwnieź troche drażni to wypalanie dpf, to wszystko co mogłoby wydłużyć interwał mile widziane. Narazie regen 160- 190 km przy 115 k km przebiegu. Stąd przy remapie zacząlem się zastanawiać czy nie wyłączyć egr softem od razu.. dopiero strojenie....
Wiem że Millerkowi to pomogło w GH jeśli chodzi o dystans pomiędzy wypalaniem, a jak to rzeczywiście w GJ po egr off wygląda?? darrecki zaczął fajnie temat, rozwinął ale trochu jakby nie dokończył :wink: chyba że coś przeoczyłem
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 10:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No jak nie dokończył... EGR wyłączony programowo, Bypass zostawiony - wszystko działa. Na krótkich odcinkach wypalanie niezmienne z racji działania bypassu dopóki silnik nie nagrzeje się do +70°C. Na długich trasach dobijałem (w zimie) do 300 km między wypaleniami. Gdy jest zimno na zewnątrz wzrasta też niestety spalanie (w warunkach UK jakieś 0.5l)
Teraz zwyczajnie nie wiem jak jest bo nie sprawdzam. Auto nadal jeździ, do dolotu nie zaglądałem czy już się zasyfił czy jeszcze nie. Mam kupony filtr do odmy, ale z racji braku miejsca pod maską i jeszcze większym braku chęci do jego założenia, wszystko jest po staremu.
Wystarczy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 11:48 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Spoko <spoko>, trochę się zamotalem czytając posty , bo to popielasty pisal ze przy zaslepionym egr i mocnym butowaniu na trasie mial regen co 30km, a przy odślepionym nie ma takiego impaktu, ale On miał chyba mocno za..ny Dpf. Miał napisac jak po regen chemicznej i zaslepieniu egr.
Fajny temat, mocno rozwinięty i chciałem tylko określić czy warto u mnie wyłączać ten nieszczęsny egr przy strojeniu silnika. Bo jesli sredni intervał regen ten sam, to nie ma po co, ale jeśli można dobic to 300km to już inna gadka. Jeśli o spalanie chodzi to też mieszkam w UK i te 0.5 l wiecej wrażenia na mnie nie zrobi. Jednak widzę że chlopaki wyłączaliście egry juz po podniesieniu mocy, więc zastanawiam się -żeby to wyłączyć ustrojstwo, przed mapą, poźniej dopiero strojenie, żeby to mialo ręce i nogi.ciekawe jak wtedy ze spalaniem... myśle że dobry tuner by to tak dobrał że niekoniecznie musiało by skoczyć spalanie.. no chyba że się mylę :) . darrecki jak możesz to napisz gdzie w UK robiłeś swój.
Pozdrawiam :cool:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 14:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Szczerze to nie ma w UK dobrego tunera, przynajmniej ja nie znalazłem. Wszyscy niezależnie od tego co mówią i piszą wgrywają gotowce. Ja robiłem u Disitune w PL. Na wyłączeniu EGR byłem w Avon Tuning w Bristolu. Na początku zyebali po całości, potem się zreflektowali i zrobili jak należy, nawet trochę kasy oddali. Tam przynajmniej mieli hamownię, więc można sprawdzić co namodzili, reszta robi na gębę - tego zdecydowanie nie polecam. EGR nie ma wpływu na rezultat podczas hamowania, (na hamowni) przy w pełni otwartej przepustnicy jest on zamykany niezależnie od warunków pracy. Za to na pewno jego wyłączenie pomaga na drodze, dolot jest dobre 20-30°C chłodniejszy i przy nagłym wciśnięciu gazu różnice czuć od razu - szczególnie w lecie.
Z tego co pisał mi @popielasty to problemem u niego był zapchany DPF, czyszczenie zdecydowanie pomogło.
Wyłączenie EGR zdecydowanie polecam, auto lepiej reaguje na gaz, a robiąc remap większość miejsc zrobi to w pakiecie za 1/3 ceny gdyby robić osobno.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 15:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
O remap mozna zapytac tutaj http://hitechperformance.co.uk/

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 19:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pytanie...
Czy to jest wasz diesel??

https://www.youtube.com/watch?v=eJ7W4ssxZZY

Oczywiście że tak, k...a ! :(

...dalej podkładki? Pompa tożsama z 2.2 w GH, tylko z innym smokiem/sitem....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 20:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Czyli dalej lipa z tymi podkladkami ... <slabo>

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano N, 15 kwi 2018, 20:36 przez niebezpieczny, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 20:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Masakra ;-D

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 20:43 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 69
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Millerek napisał(a):
Pytanie...
Czy to jest wasz diesel??

https://www.youtube.com/watch?v=eJ7W4ssxZZY

Pompa tożsama z 2.2 w GH, tylko z innym smokiem/sitem....



Cześć!
Z jednej strony fajnie bo gość jest niecałe pół godziny jazdy ode mnie, i może być dobry specem na przyszłość, z drugiej strony niezła jazda, mam nadzieję że serwis tego smokosita jest możliwy zanim silnik będzie w takim stanie.. Popytam go z ciekawości na tygodniu ile to roboty.

Pytanie dla użytkowników z większym przebiegiem, co ile takie sito normalnie sprawdzaliście?

Co do rozwalonych silników w północnej irlandii - tutaj masa ludzi po prostu jeździ, mało kto patrzy na bagnety, itd, kolegę który 3 lata jeździł dieslem 2.2 spytałem o poziom oleju to stwierdził że maski nie podnosił nigdy i nie wie co to ta regeneracja :) więc cieżko się dziwić że więcej takich przypadków.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 21:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Patrząc na historię podkladek w mazdowskich dieslach, mało kto tam wogóle zagląda.
W poprzednich dieslach, RF5C RF7J, podkładki są wymieniane przy regulacji luzu zaworowego co 60kkm.
Ale, nie wszystkie nawet serwisy o tym wiedzą/wiedziały.
A co dopiero użytkownik....

To nie jest wina smoka czy sita pompy czy oleju, choć tutaj były pewne spekulacje że najgorzej radziła sobie mazdowska Dexelia. W sensie, szybko następowało "koksowanie się oleju"... stąd te grudki...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 21:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Cześć, przymierzam (przymierzałem) się do kupna Mazdy 6 z 2013, ale czytając ten wątek mam dużo wątpliwości.
Czy ludzie mieszkający w UK wiedzą, czy Mazda UK wydaje informacje nt historii serwisowania osobom trzecim? Chciałbym zadzwonić do Mazdy i zapytać czy auta, które dziś oglądałem (oba rocznik 2013 z 2.2 dieslem) mają historię serwisowania i czy wałek/turbo/co tam jeszcze trzeba były wymieniane. Teoretycznie jedna jest od dilera i ma "12 miesięcy gwarancji", ale zawsze mogą się wypiąc.
Fajne samochody, jedna ma niewiele ponad 100 tysięcy km przejechane, druga 125. Byłem już zdecydowany, tylko myślałem kombi czy sedan, ale patrząc na ten wątek, znowu mam strach przed dieslem. Miałem GG i przy zakupie też szukałem benzyny, teraz chciałem kupić coś szybszego, bo benzyna w GJ za mocna nie jest plus są może 2 modele w okolicy z słabszą wersją wyposażenia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.