Teraz jest So, 27 kwi 2024, 07:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6010 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 05:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
darecky napisał(a):
Co do turbin - aby toto wyjac trzeba zdemontowac kompletne zawieszenie, maglownice i sanki. Wymienialem turbine w 6 GG, tam to parenascie srubek i wyszlo gora. W Skyactiv to jakas tragedia jest. Ale nic to, dalej bede jezdzil...


Alez nif bardziej blednego. Mozna ja zdemontowac gora,bez zdejmowania dolu i tak robia ci madrzejsi ;) nalezy zdemontowac podszybie cale i wyjdzie gora ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka



Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 08:01 
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
19 czerwca 2018, o 22:00 popielasty napisał(a):
No właśnie ja mam wrażenie że to wałek mógł tu rozpocząć destrukcję. Ale niech boleknh napisze więcej.


Auto kolegi, 2014 wiec poprawiony, mechanik twierdzi ze raz za mało powietrza a dwa olej gowno warty, do tego dokladka ropy od dpf-a 100-200ml od wymiany do wymiany i gotowy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 14:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ha ha 100- 200 ml ropy to dla tego silniczka jak łyczek dobrego koniaczku, - dopiero go rozgrzewa <hahaha> Tyle to ty masz w oleju po 3 tyg. Od wymiany <hahaha>
To nie to..., tyle nagaru by sie z tego nie zrobilo,
Mowiles ze lana była dexelia.. - na dexelie jest nota serwisowa ze NIE należy jej stosować w Skyactiv, dlatego została wycofana i zastąpiona ultrą/suprą.
Dochodzi pewnie jeszcze styl jazdy, jesli zgodnie z economizerem, 70 km/h na 6 biegu, to recepta gotowa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 14:06 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Jeżdżę większość trasy. Ogólnie 700km tygodniowo. Oleju nie przybywa. Leje (wbrew opini) Castrola.

Jezdzilem do pracy po 15km dziennie wtedy mi pod x olej podchodził.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Cz, 21 cze 2018, 14:09 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Proszę używać opcji edytuj w celu uzupełnienia wypowiedzi (regulamin, pkt 5.4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 14:41 
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Mechanik co wymienia teraz silnik w tej 6 powiedział ze wystarczy raz na 70 tys km ściągnąć kolektor wyciągnąć egr, przepustnice,wyczyścić cały dolot włącznie z dpf-em, wymienic olej co 10 tys.km i nie powinno być problemu z tym silnikiem.U mnie 70 tys km zastanawiam się nad demontażem i czyszczeniem całości.


Ostatnio edytowano Cz, 21 cze 2018, 14:43 przez boleknh, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 14:42 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Tutaj jeszcze zapytam. Bo był temat o czujniku pod alternatorem i że taki łatwy jest dostęp do niego. Za czorta nie mogę nic tam zlokalizować(chyba że mam zdjąć alternator) jest tylko nad alternatorem jakiśObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 14:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tak to ten. Przedluzka i jazda

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 15:08 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Asfalt. Chyba się wybiore na czyszczenie kolektoraObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 15:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ten czujnik jest umiejscowiony w beznadziejnym zaglebieniu i przez to bedzie sie brudzil. Czyscilem juz 3 razy co 4k i po takim czasie juz do polowy byl zafajdany.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 15:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
boleknh - polecam zajrzeć do dolotu. Zawsze będziesz pewniejszy. U mnie przy 160k było mało nagaru, mechanik jak rozbierał to stwierdził że raczej nikt tego wcześniej nie rozbierał i nie czyścił, więc... Nie wiem skąd te zwały nagaru na zdjęciu które dałeś i na zdjęciach z Japonii.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 15:31 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Popielasty sam odkrecales ten kolektor? Trudna sprawa? Zakladales nowe uszczelki?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 15:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Twardy masz ten nagar czy bardziej mokry?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 15:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Twardy skrobac musialem. Po wd trochę odpuścił

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 16:02 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Na tym czujniku to nagar chyba zawsze jest twardy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 16:07 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
remi, ty masz egr off, i dalej ci syfi czujnik po 4k??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 16:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie, ja mam standartowa wersje softu. Tu u mnie nie znam zadnych magikow godnych zaufania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 17:05 
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Cx-5 2.2 2014.Dzisiaj wyczyściłem u siebie egr i czujnik doładowania przy alternatorze,i powiem
wam ze tragedi z sadzą nie było, przebieg 71tys.km z tego 60 tys.km po Krakowie, jakoś dynamicznie nie jeżdżę ale też zawali drogą nie jestem, autostrady 150km.h raz na Msc dwa odcinek 200km.Paliwo zawsze shell na zmianę zwykły bak / bak v power i tak od nowosci,raz na 30 tys km Liqui Moly Spulung do czyszczenia wtrysków, olej Mazda 0w30 co 12 tys.km.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 cze 2018, 17:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1039
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
EGR też miałem czysty, za to najbardziej uwalona była przepustnica.
EGR jedynie co dostaje to czysta, sucha i ciepła sadza, w przepustnicy miesza się ona z zimnym powietrzem lekko zawilgoconym przez odmę czy też popuszczające turbiny. Także niestety EGR nie jest wyznacznikiem czystości dolotu.

21 czerwca 2018, o 04:45 poxtazo napisał(a):
darecky napisał(a):
Co do turbin - aby toto wyjac trzeba zdemontowac kompletne zawieszenie, maglownice i sanki. Wymienialem turbine w 6 GG, tam to parenascie srubek i wyszlo gora. W Skyactiv to jakas tragedia jest. Ale nic to, dalej bede jezdzil...


Alez nif bardziej blednego. Mozna ja zdemontowac gora,bez zdejmowania dolu i tak robia ci madrzejsi ;) nalezy zdemontowac podszybie cale i wyjdzie gora ;)


Tak wygląda oficjalna procedura, nie przeczę że nieoficjalne mogą być prostsze. Ja niestety mam 3, a nie 6, więc miejsca może być mniej - a liczy się pewnie każdy mm. Ale tak czy siak gdybym (puk puk) musiał demontować turbiny to najpierw próbował bym górą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 cze 2018, 09:39 
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jak się dobrać do przepustnicy? Nie mogę jej zlokalizować


Ostatnio edytowano Pt, 22 cze 2018, 09:39 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 cze 2018, 12:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
20 czerwca 2018, o 12:16 macenty napisał(a):
Trochę przed turbo pasek mi strzelił i prąd się skończył na trasie....znów laweta!!!! wymiana paska plus napinacz i 1450zl poszło kur. Pasek zalecają wymieniać mac co 100tys km

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Pamietasz moze jaka pasek ma dlugosc? Jakies onzaczenie? Bo widze roznie pokazuja wyszukiwarki. Raz 6PK1185 inne 6PK1190.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano Pt, 22 cze 2018, 13:26 przez niebezpieczny, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 cze 2018, 13:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Niestety nie pomogę bo wszystko w ASO wymienili a pęknięty wyrzucilem...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 cze 2018, 14:47 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Używacie może dodatków do diesla? Zaczynam się zastanawiać czy co kilka tys km nie lać Liqui Molly Diesel Spullung

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 cze 2018, 17:06 
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja leje spulung co 30 tys.km od lat do każdego diesla także teraźniejszego 2.2d.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 cze 2018, 22:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja do klekotow Mazdy, zalewałem produkty firmy Forte od Rikiego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 cze 2018, 10:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1039
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
22 czerwca 2018, o 08:39 boleknh napisał(a):
Jak się dobrać do przepustnicy? Nie mogę jej zlokalizować


Teoretycznie musisz rozebrać całość, być może udało by się coś zrobić zdejmując wąż idący od intercoolera do przepustnicy. Ale to tylko na podnośniku / kanale.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 cze 2018, 22:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Panowie czy któryś mógłby podsumować wady silnika 2.2 ,czym się różni od silnika 2.2 GH ?taki miałem i był <spoko> zero problemów tylko przy 120 tyś wymiana podkładek .
Szukam auta na dojazdy do pracy (autostradą ) rozważam różne auta, również CX-5 2.2 np:
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-cx- ... 5f96382d19
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-cx- ... 5f96382d19
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-cx- ... 5f96382d19
Jak czytam ten wątek to diesel .... to samo zło

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 cze 2018, 07:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Dramatyzacja daleko idaca sientu cisnie ja mam. 120 tys nalatane,staram sie pilnowac tego wypalania filtra , dojezdzam docroboty 15km codziennie. Dbam o dogrzewanie siknika, wystadzanie turbo. Wszystkie interwaly olejowe i plynow skrocilem o pol tego co mowi producent. Do tego co 40k km jakis ceramizer. Co jakis czas jakis pierdolnik do czyszczenia ukladu wtryskowego. Wszystko jedzie jak nalezy nic nie kuca. Nic muli. Nie czyszcze kolektora dolotowego,nie 0m0lacze na dpf. Poprostu jezdze. Przy 100k km zdjenta miska kontrola smoka. Wszystko czysto pieknie i ladnie. Turbo sprezarka tezbpodaje jak nalezy. Ludzie tu pisza ze kopie od 2.5k rpm. Alez to jest normalne od 2k ma chyba maksymalny momentni nie wytwarza go mala turbina. Musicie ludzie zrozuniec ze ona sluzy niwelowaniu turbo laga a nie kopaniu w plecy momentem obrotowym ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 cze 2018, 14:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ciekawi mnie co masz na myśli pisząc że starasz sie pilnowac tego wypalania filtra, jak masz 15 km do pracy. Jest prawie nie możliwe żeby sie wypalil na takim dyst. Biorac pod uwage że regen zacznie sie dopiero jak sie troche silnik, wydech nagrzeje.
@PIOTR jak chce ci sie babrac w te ceregiele z dieslem ( podkladki, dpfy, podnoszący sie olej) to smialo, bardzo przyjemnie sie jezdzi z tym motorem, dla mnie jednak za dużo rzeczy o ktorych trzeba myslec, zeby moglo mi zrekompensowac ten silnik, ja np żaluje ze na UK nie wychodzilo 2.5 skyg. To bylby moj wybor .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 cze 2018, 14:58 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Ja ze swojego doświadczenia napisze co się działo od 0 do 105tys km które mam obecnie. Kilka tyś km, droga nad morze i nagle auto nie ma mocy i huczy...hm laweta i na szczęście blisko Toruń i naprawa w 10 min- obejma węża od intercoolera puściła. następnie ok 18tys km komunikat że olej do wymiany ale spokojnie się umówiłem na serwis i wymiana z przeglądem...od tamtej pory wymieniam co 10tys km 5w30 dexelia dpf. Bezawaryjne jazda do 104tys km gdzie pekl mi pasek alternatora i laweta do serwisu. 104,5 tyś km padła mała turbina i wymiana BiTurbo na gwarancji...To wszystko przez 3.5 roku więc dla mnie żeby nie te dwie pierdoly to Super. nie znam tematu podkładek a DPF nie dokucza poza ograniczoną moca(jest program) bo wcześniej tego nie czułem i podniesionym spalanie. może wytne i tematu nie będzie...Silnik bardzo elastyczny przy małym apetycie na paliwo, średnio mam 6.5-7. Pozdro dla niezdecydowanych

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 cze 2018, 19:27 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Witam serdecznie,

Przeglądam to forum od listopada zeszłego roku kiedy to nabyłem swoją szóstkę w dieselku. Wcześniej jeździłem bez problemów nieśmiertelnym 1.9 TDI ale po tej nagonce na diesle zacząłem się rozglądać za czymś w benzynie. Traf chciał, że pojawiło się auto, które od razu spodobało się żonie (ta czerwień) oraz mi :wink: Autko miało nalatane od kupna w salonie w 2015 r. 80 tys. przez poprzednią właścicielkę. Pełna historia, serwis w ASO, raz tylko była laweta przez komunikat o rozrzedzeniu oleju. Potem zostało zmienione oprogramowanie i teraz jest to tylko ostrzeżenie. Ja przejechałem już 14 tyś. i na razie mogę wyrazić się w samych superlatywach. Ten silnik 175 koni wraz z automatem robi robotę. Dynamika jest świetna, a przy tym spalanie na kompie po tym przebiegu 7l/100km. Tyle paliło mi stare 90 konne 1.9 TDI. Tu mam dwa razy więcej mocy i momentu. Mi się udało uchronić przed urwaniem paska (w poprzednim aucie miałem taką przygodę i wolałem dmuchać na zimne) i zostało to w porę zauważone w ASO. Wymieniony przy 86 tys. na oryginalny z napinaczem (zużyta niewymienna rolka). Koszt trochę był, prawie 1,5 tyś ale starczy na drugie tyle. Co ciekawe dopiero teraz wymieniałem klocki przód i tył z okazji wymiany zacisków na akcji serwisowej. Wziąłem oryginalne jeśli tyle wytrzymują. Mam jeszcze przedłużoną gwarancję to na razie przegląd zrobiłem na oryginalnym oleju DPF 5W30 (podobno stosując go nie powinno być też problemu z wałkiem rozrządu) i filtrach. Następny raczej też zamierzam jeszcze taki zrobić. Zastanawiam się jeszcze nad zmianą oleju w skrzyni. W jednym ASO mi odradzali, w innym zalecają wymianę z filtrem po 100 tyś. km. przebiegu. Wiem, że trzeba zrzucić miskę wtedy, więc może także od razu czyszczenie sitka i wymiana podkładek się nada. Filtr się wypala bez problemu, w serwisie usłyszałem, że nie ma z nim żadnych problemów, jak i z EGR. Jedynie jakieś turbo już wymieniali, śruba się odkręca i wpada do środka. Jak na razie jestem zadowolony z auta, może dlatego, że jest to najbardziej wypasiona wersja z tego okresu z mocnym silnikiem i niezłą skrzynią automatyczną.

Macenty, widzę, że masz ten sam rocznik co ja, to turbo wymieniali Ci na zwykłej, czy rozszerzonej gwarancji? Co się stało?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6010 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.