Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 04:42

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 27 gru 2021, 18:01 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Cześć, dzisiaj po zatrzymaniu auta na parkingu (podjechałem bardzo blisko drugiego samochodu) wyświetliły mi się następujące błędy:
- SCBS inspection required;
- Engine inspection required;
- świeci czerwony wykrzyknik w trojkącie;
- swieci kontrola trakcji;
- swieci check;
- miga napis i-stop.

Dodatkowo auto straciło moc i AT zmienia biegi na niskich obrotach.
Forscan przedstawia następujące błędy:
PCM:
P0472:00-AF
OBDII:
P0472-C
ICA:
U0401:68-28
U0415:68-28
U3000:66-28
ABS:
U0401:00-8A
IC:
B11D:53-48

Błędów jak narazie nie kasowałem.
Macie jakieś sugestie co sprawdzić i od czego zacząć zabawę z diagnozą ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 27 gru 2021, 18:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Śmierdzi czujnikiem ciśnienia spalin: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 21600.html

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 gru 2021, 20:14 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
popielasty Muszę wrócić samochodem ok 100km, jest jakieś ryzyko rozwinięcia awarii od tego? Może spróbuje wykasować błędy przed wymiana tego czujnika? Ciekawy jestem czy powrócą od razu czy nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 28 gru 2021, 09:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jedrzej, ja bym kasował i próbował jechać.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 gru 2021, 14:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Mógłby ktoś sprawdzić w forscan jakie ma wartości dla pidu: EXHPRES1 przy wyłącznym, włączonym silniku i podczas jazdy ?

-- Dodano: 30 grudnia 2021, o 14:21 --

Mógłby ktoś sprawdzić w forscan jakie ma wartości dla pidu: EXHPRES1 przy wyłącznym, włączonym silniku i podczas jazdy ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 30 gru 2021, 23:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jedrzej, na wyłączonym silniku 96 kPa, na postoju ok 100kPa, podczas jazdy od 100kPa do 300kPa, ale przy spokojnej jeździe raczej ~150kPa.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 gru 2021, 10:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Problem rozwiązany - tymczasowo, ale na pewno jest winny czujnik ciśnienia spalin nr 1, o którym pisałeś - dla potomnych nr części: SHY6-18-W00.

Przy błędach, o których pisałem - parametr EXHPRES1 stał w miejscu (50kPa) i była to wartość stała, niezależnie czy silnik był włączony czy nie, podczas jazdy również wartość się nie zmieniała. Błędów nie dało się skasować.

Zdemontowałem czujnik - sygnał i napięcie na kostce są w normie, wężyk jest nieuszkodzony. Czujnik jest cały nie ma oznak zewnętrznych zużycia. Przedmuchałem, postukałem nim o podłogę, zamontowałem ponownie na miejsce. Błędy pozostały - ponownie skasowałem i komputer już nie wyświetla żadnych błędów, a parametr EXHPRES1 jest w normie, Forscan zaczął go normalnie pokazywać.

Problem zapewne wróci, ale mam pewność co było przyczyną i co trzeba wymienić, tym bardziej, że z ASO wiem, że były problemy z tymi czujnikami i stary - taki jaki mam (SH02-18-211 C) został zastąpiony nową konstrukcją SHY6-18-W00.

Wielkie dzięki popielasty za pomoc i aktywność w wątku :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 1 sty 2022, 10:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jedrzej, dzięki za pozostawione kompleksowe info co i jak :) będzie na przyszłość dla innych.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 sty 2022, 14:34 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam w nowym roku. Od jakiegoś czasu wypalanie mam po ok 160km gdzie wcześniej regularnie po ok 200. Zauważyłem że wartość PM_ACC rośnie szybciej niż PM_ACC_DSD i wypalanie aktywuje się przy PM_ACC 5.66 g/L przy zadanym na poziomie 4.99 g/L a PM_GEN na poziomie 4.49 g/L

Robiłem ostatnio wymuszone wypalanie forscanem, cykl trwał ok pół godziny ale nie wpłynęło na częstotliwość wypalania. Poradzi ktoś co może być przyczyną?

Dziękuję


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sty 2022, 15:23 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Czy ma ktoś możliwość podejść do swojej Mazdy z multimetrem i sprawdzić napięcie w kostce czujnika spalin? W którym z pinów jest masa oraz jakie napięcie jest w dwóch pozostałych? Chciałbym porównać parametry ze swoimi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 09:33 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Wymieniłem czujnik i zniknął błąd P0472, ale wyskoczyło masę innych błędów. Czy po wstawieniu nowego czujnika należy przeprowadzić jakąś adaptacje? Na screenie błąd 0472 jest ale po skanowaniu zniknął, innych błędów nie można usunąć. Ma ktoś jakiś pomysł?Obrazek

Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 13:02 
Świeżak
Offline
Od: 07.07.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
27 grudnia 2021, o 18:01 Jedrzej napisał(a):
Cześć, dzisiaj po zatrzymaniu auta na parkingu (podjechałem bardzo blisko drugiego samochodu) wyświetliły mi się następujące błędy:
- SCBS inspection required;
- Engine inspection required;
- świeci czerwony wykrzyknik w trojkącie;
- swieci kontrola trakcji;
- swieci check;
- miga napis i-stop.

Dodatkowo auto straciło moc i AT zmienia biegi na niskich obrotach.
Forscan przedstawia następujące błędy:
PCM:
P0472:00-AF
OBDII:
P0472-C
ICA:
U0401:68-28
U0415:68-28
U3000:66-28
ABS:
U0401:00-8A
IC:
B11D:53-48

Błędów jak narazie nie kasowałem.
Macie jakieś sugestie co sprawdzić i od czego zacząć zabawę z diagnozą ?


No to widzę że aura chyba dołożyła do tego swoje 2 grosze, bo u mnie występują te same błędy... Również zamówiłem ten sam czujnik i zobaczymy co będzie dalej. A z niesprawnym autem wracałem ponad 500km, więc ciekawe mogą być rezultaty. Z tego co gdzieś wyczytałem, to trzeba będzie przejechać się na autostradę zaraz po wymianie, żeby przepalić dpfa.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 13:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wrzucam i podbijam przy okazji DTC Table dla 2.2: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 01500.html

Tak zapytam - jak wymienialiście ten czujnik, to akumulator odpinaliście? :D

Z tego co pamiętam, to w zakładce z procedurami serwisowymi było coś z adaptacjami, nie pamiętam czy dotyczyło to tego czujnika...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 13:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Tak ja aku odpinalem, nawet kilka razy bez efektu błędy nadal są..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 14:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie ma adaptacji tego czujnika

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 14:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
poxtazo czyli po podmianie błędny powinny zniknąć? Jeżeli to on byłby przyczyna rozumiem ?

-- Dodano: 3 stycznia 2022, o 14:23 --

A jest jakas procedura resetowania PCM ?
Zastanawia mnie dlaczego po wymianie zniknął błąd tego czujnika a pojawiło się wiele innych niezwiązanych z nim. Po dopięciu całkowicie kostki od nowego czujnika. Wyświetla się znowu jedynie jego błąd p0472 a pozostałe znikają


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 14:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Bo może ni3 czujnik jest problemem a wiązka albo conector albo upalony pin na ecu

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 15:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo jak już jesteś, to masz może jakieś doświadczenia z falowaniem przy przyspieszaniu na wyższych obrotach i ogólnym spadku osiągów? U mnie po ostatniej aktualizacji PCM i ponownym wgraniu mapy auto już nie jeździ jak kiedyś.
Sprawdziłem już w zasadzie wszystko co mechaniczne, zostały czujniki.
Jako pierwszy podejrzewam właśnie wspomniany przez kolegów, o ile jego wartości są w normie, to od czasu do czasu (co kilka / kilkanaście minut) maksymalna wartość skacze (tak na mrugnięcie kotem) na 600 i od razu wraca do właściwych. Może przez to głupieje PCM.
Innych pomysłów nie mam.

A dla wszystkich, szczęśliwego 2022!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 15:23 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
poxtazo jasne rozumiem ze może to być coś innego ale jeżeli stary czujnik jest sprawny to dlaczego pokazuje inne błędy po założeniu nowego.. chyba się poddam o zawiozę do ASO, chytry dwa razy traci ..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 15:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Niekoniecznie aso ci pomoże. Tzn. Wymienia za odpiwiednią kwote aż w końcu znajdą. Zgodnie z procedurami :). Tam ci wyżej ktoś dal wszystko co potrzebne żeby krok po kroku usunąć problemy.

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 15:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
darrecki napisał(a):
poxtazo jak już jesteś, to masz może jakieś doświadczenia z falowaniem przy przyspieszaniu na wyższych obrotach i ogólnym spadku osiągów? U mnie po ostatniej aktualizacji PCM i ponownym wgraniu mapy auto już nie jeździ jak kiedyś.
Sprawdziłem już w zasadzie wszystko co mechaniczne, zostały czujniki.
Jako pierwszy podejrzewam właśnie wspomniany przez kolegów, o ile jego wartości są w normie, to od czasu do czasu (co kilka / kilkanaście minut) maksymalna wartość skacze (tak na mrugnięcie kotem) na 600 i od razu wraca do właściwych. Może przez to głupieje PCM.
Innych pomysłów nie mam.

A dla wszystkich, szczęśliwego 2022!
Sprecyzuj bo nie wiem co faluje. Nie wiem jaka aktualizacja bo mazda wozi cegły i psa na spacer do lasu albo plaże :)

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 16:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie przyspiesza liniowo, tylko jakbym upszczał i naciskał gaz z interwałem 1-2 sekundy. Takie kołysanie aż na wymioty zbiera

Co do aktualizacji, to recall mazdy na przepustnicę i wtryski z 2019-20 roku


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 17:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Przepustnice robiłem. Na wtryskach nie byłem. Co do braku liniowego przebiegu momentu. Jedź zhamowac auto. Może doladowywarka albo uklad wtryskowy zaczyna mieć dość. Ile masz nalatane tym pudlem ? Mój ma 236k km No i też już nie jest to co wcześniej;)

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 19:46 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
poxtazo wydaje mi się, że wszystko robię zgodnie z instrukcją DTC, jedyne czego nie robiłem to nie podmieniałem komputera bo nie mam skąd. Doszedłem do pozycji "wymień czujnik", zakupiłem czujnik i sprawa się jeszcze bardziej skomplikowała. Silnik z nowym czujnikiem strasznie dziwnie pracuje głośno i szarpie, tak jakby nie na wszystkie cylindry - nie jechałem nim, tylko odpaliłem na kilkadziesiąt sekund. Patrząc w silnik dopatrzyłem się dosyć mocnego zapocenia olejem - patrząc w dół miedzy akumulatorem a rurą filtra powietrza.... to już mnie totalnie zaskoczyło, co tam się może znajdować?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sty 2022, 23:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo Wg mnie wina nie leży w wyeksploatowaniu / zużyciu komponentów. Auto od czasu do czasu się odblokowywuje i zapieprza aż miło - ostatnio podczas wypalania DPF ileś tam cykli temu. W tej chwili jeździ jakby zmienionej mapy nie było, już tak osłabło, że nawet nie czuć nieliniowego przyspieszenia. Po prostu jedzie jakby miało te standardowe 150 koni.
Korekty wtrysków OK, doładowanie również (różnica między nominalnymi a osiąganymi wartościami praktycznie pomijalna). Przebieg gdzieś ze 110kkm

Z tą hamownią łatwo powiedzieć, znaleźć coś w trakcie tej śmiesznej pandemii w UK to zwyczajnie cud...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sty 2022, 01:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Basingstoke Remapping Centre

Unit 10, The Rutherford Centre, Rutherford Rd, Basingstoke RG24 8PB
01256 373525 https://g.co/kgs/s8vzqR

Nie wiem czy nie daleko od ciebie ale ja mam dobre doświadczenia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sty 2022, 06:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
darrecki napisał(a):
poxtazo Wg mnie wina nie leży w wyeksploatowaniu / zużyciu komponentów. Auto od czasu do czasu się odblokowywuje i zapieprza aż miło - ostatnio podczas wypalania DPF ileś tam cykli temu. W tej chwili jeździ jakby zmienionej mapy nie było, już tak osłabło, że nawet nie czuć nieliniowego przyspieszenia. Po prostu jedzie jakby miało te standardowe 150 koni.
Korekty wtrysków OK, doładowanie również (różnica między nominalnymi a osiąganymi wartościami praktycznie pomijalna). Przebieg gdzieś ze 110kkm

Z tą hamownią łatwo powiedzieć, znaleźć coś w trakcie tej śmiesznej pandemii w UK to zwyczajnie cud...
To ze korekty są ok, nie znaczy ze wtrysk również. Potrzebna jest próba wtrysku pod obciążeniem . Ale przy tym przebiegu powinny być jeszcze ok. Dpf drożny?

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sty 2022, 19:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
Mój problem rozwiązany. Po wymianie wiązki (dołączonej do nowego czujnika) błędy zniknęły. Wcześniej wpinałem go w kostkę poprzedniego czujnika nie wymieniając wiązki przewodów.
Na horyzoncie kolejny problem - ślady oleju na silniku między rurą filtra a akumulatorem... z problemem po diagnozę podjadę do Tadziola z Katowic znanego z forum jak załapię się na wolny termin :D i oczywiście dam znać na forum.

Pozdrowienia i wielkie dzięki wszystkim za cenne rady.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sty 2022, 22:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo z DPF nie mam problemów, zapewne dzięki wyłączonemu od lat EGR. Zazwyczaj nie jest nawet w połowie pełny, a PM_GEN zaczyna wypalanie.
Można odczytać korekty przy 4 różnych wartościach ciśnienia na szynie, u mnie w całym zakresie wartości są ok, w zasadzie bez większych różnic od tego, co było na początku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 sty 2022, 06:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie wiem jak oni sobie te algorytmy wymyslaja określające czy jest pełny czy w połowie pełny. Ale jakbyś go wyjął to wypadło by z niego bardzo dużo sady. Nawet po regeneracji.cp do wtrysku masz gdzieś normy od denso jakie powinny być korekty przy zadanych ciśnieniach?

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.