Teraz jest So, 27 kwi 2024, 21:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6011 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 10:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Wtryskow Ci raczej nie wymienia ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 10:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1040
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A mnie bardzo ciekawi podejście serwisu jeśli faktycznie podkładki puszczają, a akcja czeka na zrobienie. Też tylko dokręcą? Bo szczerze powiedziawszy to więcej się po nich nie spodziewam...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 11:21 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Sam jestem ciekaw o co chodzi . Narazie nie jeżdżę autem bo się boje żeby niczego bardziej nie uszkodzić . Sprawdzałem po nr vin i seria by potwierdzała ze mam już ten dobry walek . Olej w normie dpf Ok a ten komunikat zastanawia skąd . Mam nadzieje ze na wymianie smoka się skończy .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 12:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1040
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
jak smok brudny, to bez zmiany podkładek pod wtryskami się nie obejdzie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 14:36 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Pestox, widzę, że przebieg masz podobny do Popielastego. Może to samo co u niego, podkładki i smok.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 14:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pablos, już pisałem koledze, żeby sobie poczytał :)

3 lutego 2019, o 19:36 popielasty napisał(a):
Przeczytaj ten wątek, parę stron do tyłu - możesz zacząć od tego postu viewtopic.php?p=315361#p315361 <hahaha>

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 14:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Aaa, ok, nie zauważyłem, sorki :oops: To niech da znać, czy to było to :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 17:47 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Dam znać w przyszłym tygodniu . Mam jeszcze jednocpytanie czy z ta usterka mogę dojechać do ASO mam 50 km.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 17:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeśli masz kontrolkę o niskim ciśnieniu to osobiście nie polecam. Ja jechałem 25km na własną rękę, ale obserwowałem ciśnienie poprzez interfejs diagnostyczny (ELM327) oraz aplikację Forscan. Nic się u mnie nie stało, ale nie wiadomo jak źle jest u Ciebie.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 18:16 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Powiem tak kontrolka się nie swieci jest tylko ten komunikat plus ten trójkącik z wykrzyknikiem i auto zachowuje się jakby miał polowe mocy . To ciśnienie na Forscanie jakiej wartości miałeś.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 18:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przy 1500 RPM nie powinno spadać poniżej 140kPa. PID EOP.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 20:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.02.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam!!

Nie wiem czy piszę w odpowiednim miejscu ale sprobuje, mianowicie dzisiaj podczas jazdy, przy redukcji na 2, samochod nagle szarpnelo... na poczatku myslalem ze bylem na zlym biegu albo mialem za niskie obroty. w momencie kiedy zredukowalem do 1 i przygazowaniu, samochod zaczelo jeszcze bardziej szarpac... wiec natychmiast zjechalem na pobocze, zgasilem go i odczekalem chwile po czym ponownie go zapalilem... samochod bardzo sie meczyl zanim zapalil... nie odpalil od tzw. pierwszego. dodam ze nie zaswiecily sie zadne kontrolki na desce rozdzielczej. kiedy juz zalapal, na szczescie normalnie moglem dojechac do domu...

czy ktos moglby poradzic co to moglo byc? czy w takiej sytuacji mogl przytkac sie fitr??

Mazda 2.2 Diesel (listopad 2013)
SkyActive
150KM
wersja SportNav.

wielki dzieki za kazda odpowiedz jesli takowe sie pojawia :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 21:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Napęd na przód czy na 4 koła? Jaki przebieg? Podaj 6 ostatnich cyfr VINu...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 22:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.02.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Przebieg 160000, napęd na przód. Vin: 148840


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 22:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Przed liftem nie bylo 4x4

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 23:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
5 lutego 2019, o 22:08 PawelUK napisał(a):
Przebieg 160000, napęd na przód. Vin: 148840


Wow według rozpiski, 59 sztuka JUŻ z dobrym wałkiem! No proszę, a już myślałem, że znów będę musiał to napisać (zaraz wyjdzie że ja jestem siewcą złych wieści na tym forum :idea: ).

Odnośnie napędów, to nie wiedziałem że w przedlificie nie było AWD, człowiek się uczy całe życie ;) myślałem, że jakby AWD to objawy jakby paliwa nie miał. Te objawy to identyczne jak ja miałem w przypadku kiedy nie brał mi paliwa z baku - najpierw szarpnięcie, potem brak mocy, po zalaniu 5l paliwa bardzo długo kręcił. No ale jak masz zwykły bak to raczej nie ma co szukać tutaj. A filtr paliwa kiedy wymieniałeś?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 00:32 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
popielasty możesz mój vin luknać 144188 chyba zonk


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 01:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wkleję po raz 1000 w tym wątku ;)

Kod:
Mazda6:
EC Spec: JMZGJ**** ** 148781 September 17, 2013
ADR Spec: JM0GJ**** ** 122521 September 17, 2013


Wszystkie do tego zakresu mają wadliwy wałek. Powyżej wolne od wady (podobno).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 10:28 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
I tak przeleciałęm wszytko FORSCANEM:
Wygląda to tak że ciśnienie ogólnie warjuje skacze bardzo:
Na zimnym silniku przy 800 RPM wartość nie przekraczała 125 kPa
W miarę wzrastania temperatury oleju odczyt przy 64 stopniach spadło do 110 i skakało na 90 120 i tak praktycznie cały czas.
Przy obrotach 1500 nie przekroczyło wartości 130 kPa

Co najdziwniesze wszystkie kontrolki check engine oraz komunikaty znikły ale to na postoju podejrzewam że jak bbym ruszył mogło by wywalić.
W poniedziałek laweta i serwis.

Ten forscan fajna rzecz. Polecam
P>S jak tu sie dodaje zrzuty ekranu to bym Wam pokazał odczyty z mojego auta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 11:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1040
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Smok zatkany. Miska do zdjęcia, podkładki do wymiany. Jak zdarzy się cud, to może Mazda zrobi wszystko podczas akcji serwisowej. Ja bym drążył temat zanim oddał bym auto. Ale dopóki nie zobaczył bym zdjęć, to bym im nie uwierzył na słowo. Bo znów się okaże, że "wyczyścili węgiel" płukając silnik...
I nie jeździć, bo jeszcze korba wyjdzie bokiem... A zdarzało się to w poprzednich modelach bez ostrzeżenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 11:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Koniecznie zdjęcia poproś po zdjęciu miski i ewentualnie dekla zaworów - również wałków.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 19:03 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Czyli problemy ze smokiem dalej występują w nowszych wersjach? Co ile nalezy go czyścić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 19:54 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
A mam jeszcze jedno pytanie jest sens spróbować wymiany oleju na nowy . Pomoże to coś .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 16:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1040
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Panie do osób, które miały problem z wałkiem, czyli między innymi i Ciebie tonetti. Interesuje mnie jak wygląda hamowanie takim pojazdem. Mam diesla, ale mam też dostęp do 3 różnych benzyn Skyactiv. Po przesiadce ze swojego do tych wspomnianych kilka pierwszych hamowań jest że tak powiem gwałtownych. Gdyby nie pasy, można by było skończyć nosem na szybie... Nie jeździłem innym dieslem, a mam to auto tak długo, że zwyczajnie nie pamiętam jak było na początku. Sprzęgło "zesztywniało", ale jaki był hamulec - hgw.
Auto produkcja maj 2014, rejestracja wrzesień 2014, VIN spoza zakresu. A hamulce takie sobie, jakby pompa padała. Sprawdzali w 2016, niby było ok. Ma ktoś osobiste porównanie z benzyną z mniej więcej tego samego rocznika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 16:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Te pompy sie zyzywaja jak wszystko. Mial ktos to w rekach ? Mysle, ze nie rozni sie zbyto od pompy z GH. Internety pelne tego jak to wyglada. Wymiana to tez 45 min.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 17:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
darrecki, u mnie hamulec dość płynny, delikatny (zapewne taki jak u Ciebie). Wałek wiadomo ze zdjęć - dobry. Jak jeździłem BMW E91 znajomego (2.5 benzyna) i lekko wcisnąłem hamulec to mało sobie głowy o szybę nie rozwaliłem. Tylko my mamy vacuum a w benzynie serwo zapewne... Może tu jakaś różnica?

Miałem kiedyś Passata B5FL 1.9 TDI i padło mi tam vacuum - objaw był taki, że po jednym / dwóch hamowaniach powiedzmy na przełomie 10 sekund nie miałem już hamulca ponownie (tzn nie miałem wspomagacza, trzeba było dwoma nogami wciskać hamulec żeby się zatrzymać). Trzeba było odczekać jakieś 30 albo i więcej sekund i dopiero znów hamował. Samochód do mechanika pojechał na lawecie, bo jazda tym to było samobójstwo... Tutaj u nas oczekiwałbym tych samych objawów...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 17:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1040
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak "napompuje" hamulec (a trochę się trzeba przy tym nadeptać) to i tak efekt twardego hamulca szybko mija. Więc może to nie pompa, tylko ten typ tak ma. Pamiętam starego Focusa małżonki, tam było gorzej niż w dieslu teraz (Zetec 2.0 benzyna). Ale w porównaniu do SkyactivG różnica jest niestety spora i wymaga przyzwyczajenia w obie strony.

-- Dodano: 10 lutego 2019, o 16:25 --

Nie mogę edytować, więc tworzę nowy.
Wczoraj w końcu wyjechałem z miasta i zarzuciłem forscana do logowania. Otóż oprócz ciśnienia żądanego mam też i aktualne. Pidy: MAP, MAP1 (podobne, ale różnią się skalą. MAP jest 10x większy od MAP1) Do tego MAP_DSD (ta sama skala co MAP). U mnie turbina (chyba) nadal działa poprawnie, oto zrzuty.
Boost_all.jpg
Boost.jpg

Szczerze to nie mam pojęcia czy to są poprawne wartości, ale są w miarę stabilne bez jakichś skoków. A na pewno wygląda to lepiej niż u @popielasty. Może @poxtazo się wypowie w tym temacie?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 20:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.02.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zachodniopomorski
Witam posiadam mazde 6 kombi skyactiv 2.2 diesel 150km z 2013 roku,
A więc tak mam ją już około 2 lat nigdy nic się nie działo jednak około pół roku temu zaczęła dziwnie chodzić, otóż brakowało jej mocy do około 2500 obrotów, potem szła normalnie,
Wozilem ja do kilku mechaników ale nie wiedzieli co się dzieje pojechałem do serwisu 2 razy i doszli do wniosku że to turbina, kupiłem turbine mechanicy wymienili, Mazda Chodzi!! Brawo długo się nie cieszyłem bo około miesiąc puzniej jechałem do Berlina i troszkę jej depnolem, jechałem kilkanaście minut około 200km/h po zwolnieniu słysze głośne stuki zjechalem na pobocze silnik stuka jak szalony gdy dodawalem gazu klekot przyspieszal.
Oczywiście laweta i wysłałem auto do tych ludzi co wymieniali turbine (w tamtej turbine urwał się ten śmieszny grzybek).
Nie duże tu miasto więc plotka poszła że to oni coś źle zrobili ja w Niemczech a oni dopiero po 2 tygodniach wysłali mi zdjęcie kawałka metalu z miski olejowej twierdząc że to panewka,
Mechanik mówi żebym kupił słupek bo lepiej nie regenerowac silnika. Kupiłem ten słupek ale zaczęli wymieniać po świętach Bożego Narodzenia, dzwonią że coś nie tak z tym nowym silnikiem,
Pewien Pan sprzedał zatarty silnik u góry sprzedając jako sprawny. Teraz nie chce oddać pieniędzy twierdząc że 2 tyg minelo będę musiał się z nim sądzić.
Sory że się tak rozpisuje ale chciałem jak najdokładniej wszystko wytłumaczyć bo trwa to już 3 miesiące.
Druga opcja mechanik mówi żeby lepiej kupić cały kompletny silnik zaoszczędzimy na podmnienianiu części więc takowy kupiłem kosztował mnie 5500zl
Silnik z 2016 roku sh01 mały przebieg jak nowy!!!
Przyszedł i odrazu widzę że jest inny tzn nie ten co na zdjęciach, zaglądamy szukamy okazało się że silnik jest z połowy 2017 i ma już oznaczenia Sh01 sh02 wiedz dzwonię Pan twierdzi że będzie wszystko ok że ten silnik jest dobry, już miałem chwilę zwątpienia bo niby po ck by dopisywali sh02, kiedy mechanicy łaskawie znaleźli czas na wymianę dzwonię i pytam jak idzie, odpowiedź brzmi OPORNIE WYMIENIAMY WIAZKE,
bo czymś się ruzni, nie znam się, ok czekam kolejny dzień, dzwonią i twierdzi że silnik kopci nie równo chodzi, szaleje, niby chwilkę chodził w miarę normalnie, doszliśmy do wniosku że skoro wzięli wiazke z zepsutego silnika to może trzeba podmienić też wtryskiwacze, po 2 dniach dzwoni że lipa i trzeba podjąć decyzję bo podmnieniali egr jakieś czujniki nic nie pomogło,
Mechanik twierdzi że zły silnik za nowy istnieje szansa że będzie ok na tej nowej wiazce która była razem z tym nowym silnikiem (czyli znowu wyciąganie silnika i przekładnie wiązki) OMG!!!!!
Mówi też że boi się odpowiedzialności i chce żebym podjol decyzję, mówi że może być tak jak wymiani tą wiązke włączy zapłon i spali instalacje albo komputer.
Nerwy puszczają

Co może być przyczyną?
Czy maial ktoś podobny problem?
Czym silnik z oznaczeniem sh01 sh02 ruzni się od tego co ma tylko sh01.

Proszę o pomoc.
Co teraz zrobić?
Czy ta wiązka to problem czy może mechanicy coś źle zrobili.

Pozdrawiam Adrian.
Liczę na zainteresowanie moim problemem.


Ostatnio edytowano N, 10 lut 2019, 20:16 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 20:59 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Adrian ten problem z turbiną jest super typowy dla tego rocznika, objawy też standardowe.
2013 rocznik ma jeszcze kilka typowych problemów o których też tu jest dużo (wałek, podkładki pod wtryski itp)

Ale obawiam się że tam już masz tak wszystko rozgrzebane że będzie mega trudno dojść co i jak.

Pzdr
hm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 21:14 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Adrian ja bym kontaktował się z nimi bo tylko mazda się zajmują i te silniki regeneruje...dajesz im uszkodzone auto a odbierasz gotowe do jazdy...wiem, że masz już dość i 2 silniki w garażu ech ;( może odkupia lub z ceny Ci zejdą jak zostawisz w rozliczeniu
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6931102346


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6011 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: mctom i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.