Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 08:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 5 sty 2022, 08:03 
Świeżak
Offline
Od: 07.07.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
4 stycznia 2022, o 22:53 darrecki napisał(a):
poxtazo z DPF nie mam problemów, zapewne dzięki wyłączonemu od lat EGR. Zazwyczaj nie jest nawet w połowie pełny, a PM_GEN zaczyna wypalanie.
Można odczytać korekty przy 4 różnych wartościach ciśnienia na szynie, u mnie w całym zakresie wartości są ok, w zasadzie bez większych różnic od tego, co było na początku.


A kolega zaślepiał przy okazji blaszkami egra? Czy tylko programowo wycięte?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 sty 2022, 13:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
burzaWroc programowo


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 7 sty 2022, 16:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 388
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
No i mi dzisiaj wyskoczył ten sam błąd.
Jakaś plaga.
Silnik nie stracił mocy i wszystko chodzi jak talala.

Wysłane z mojego SM-A217F przy użyciu Tapatalka

Kurczę nie idzie wkleić zdjęcia, zaraz to ogarnę.

No i nie idzie z Tapatalka.

W każdym razie :
PCM - Moduł sterujący pracą silnika
P0472:00-AE
OBDII Diagnostyka pokładowa II
P0472-C
I 3 dodatkowe
ICA Inteligentne wspomaganie...
U0401:68-AF
U0415:68-AF
ABS Układ przeciwdziałający...
U0401:00-8A


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 7 sty 2022, 17:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No to niezły wysyp. Chyba będzie trzeba profilaktycznie zmienić...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 sty 2022, 18:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
basyl, 100% ten sam czujnik.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 sty 2022, 19:53 
Świeżak
Offline
Od: 07.07.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja właśnie jestem po wymianie, powodem również był ten czujnik. 410 zł na allegro i ok 40 minut pracy. Teraz wszystko wróciło do normy :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 7 sty 2022, 20:09 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 388
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Rozmawiałem z Mazdparts i ta sama cena jest a ASO Osiny 480zł

A nie wystarczyło by wężyki przepłukać razem z tym czujnikiem?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 sty 2022, 20:17 
Świeżak
Offline
Od: 07.07.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Chyba szkoda czasu... Auto ma być niezawodne, a to jest element który jednak jest dość ważny. Swoją drogą, nie bez przyczyny ten najnowszy czujnik to już jego 4 generacja.


Ostatnio edytowano So, 8 sty 2022, 11:31 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 sty 2022, 20:46 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
W ASO Katowice 418zl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 sty 2022, 21:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
4 stycznia 2022, o 00:56 darrecki napisał(a):
poxtazo Wg mnie wina nie leży w wyeksploatowaniu / zużyciu komponentów. Auto od czasu do czasu się odblokowywuje i zapieprza aż miło - ostatnio podczas wypalania DPF ileś tam cykli temu. W tej chwili jeździ jakby zmienionej mapy nie było, już tak osłabło, że nawet nie czuć nieliniowego przyspieszenia..

Pocieszę cię ze mam Gh i mam to samo odkąd mam auto ;). To jest zagadka. Raz wsiadam i rakieta, czasami aż sie dziwiejal popier……. Na drugi dzień jakoś tak inaczej, jak by zamulony. Nie był chipowany. Już sie przyzwyczaiłem. Jak by był żywym organizmem i w zależności od samopoczucia jechał szybciej albo wolniej :lol: <spoko>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 sty 2022, 00:11 
Offline
basyl napisał(a):
Rozmawiałem z Mazdparts i ta sama cena jest a ASO Osiny 480zł

A nie wystarczyło by wężyki przepłukać razem z tym czujnikiem?
Nie raz wyceniałem części u niego i nie rozumiem zachwytu forumowiczów. Każdy pisze że u niego w spoko cenie - u mnie za każdym razem cena niemal identyczna jak w ASO.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 8 sty 2022, 21:58 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 388
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Wiecie co rozłączyłem klemę, rozebrałem jeden czujnik przepłukałem go i taki syf z niego wyleciał i ten wężyk krótki też przepłukałem.
Obrazek
Potem rozebrałem drugi czujnik z dwoma wężykami i też syf wyleciał.
Obrazek

Obrazek
I przy okazji rozebrałem 3 czujnik z innej beczki
I go przeczyściłem wyglądał masakrycznie.
Po całym spa podłączyłem klemę skasowałem błędy i wszystko znikło kontrolki z deski znikły i błędy też.
Obrazek
Obrazek

Wysłane z mojego SM-A217F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 8 sty 2022, 22:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czym płukałeś?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 8 sty 2022, 23:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 388
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Ten czujnik ciśnienia spalin
Obrazek
A ten zasyfiały mocno tym

Obrazek

Wysłane z mojego SM-A217F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 8 sty 2022, 23:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
basyl, ok - też mam ten LiquiMoly do czujników, zerknę jak to u mnie wygląda, może jutro ;) Ten w kolektorze (MAP sensor) to standard, po 10k km będzie tak samo wyglądał.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 9 sty 2022, 17:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 388
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Jednak problem powrócił po przejechaniu 3km znowu choinka na desce i te same błędy. <suicide>
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 sty 2022, 18:10 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Jeśli czujnik padł to jak ma pomóc jego czyszczenie? W takim przypadku najlepiej mieć schemat czujnika, jakie napięcie zasilania powinien dostawać, 12V czy 5V, jakiego typu sygnał wysyła, cyfrowo po CAN, analogowo napięciowo 0-10V lub 0-5V, a może prądowo 0-20mA lub 4-20mA. Dobrze by było też znać jego rezystancję, bo jeśli wysyła sygnał napięciowy to może robić to poprzez zmianę rezystancji. Jeśli jest któraś z kolei generacja czujników to widać, że elektronika padała i czyszczenie raczej tu nie pomoże.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 sty 2022, 18:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mnie zaś zastanawia zasadność czyszczenia czujników. Najgorzej wygląda MAP ale jak usyfiony by nie był, jakimś cudem nie widzę różnicy (przynajmniej w moim przypadku) odczytów przed i po czyszczeniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 sty 2022, 07:41 
Nowicjusz
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 50
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
basyl u mnie było to samo, trzeba go wymienić nie ma innej rady :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 10 sty 2022, 09:56 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
basyl wymiana i adaptacja, inaczej będzie źle wypalał dpf-a.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 sty 2022, 11:30 
Świeżak
Offline
Od: 07.07.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Mam pytanie odnośnie okresu wypalania filtra dpf. Otóż po wymianie czujnika ciśnienia spalin do tej pory nie wypalił mi się dpf. Faktem jest, że po wyskoczeniu checka spowodowanego przez ten czujnik przejechałem ok 500 km. Potem wymieniłem czujnik i zalałem specjalny preparat do czyszczenia dpf (jetchem dpf super cleaner), żeby pomóc mu w wypaleniu. Na dzień dzisiejszy od ostatniego wypalania mam ponad 600 km. I teraz pytanie, czy jest się czym martwić? :idea:
Czy można w forscanie zainicjować wypalanie normalne, czy tylko procedurę serwisową?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 sty 2022, 12:37 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
burzaWroc, jakie masz wartości PM_ACC, PM_ACC_DSD i PM_GEN? Bo po DP_DPF nie widać, żeby filtr był zapchany.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 10 sty 2022, 18:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
burzaWroc, to ciekawa sprawa :D Pierwszy raz coś takiego widzę. Podaj dane o których napisał Pablos.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 07:40 
Świeżak
Offline
Od: 07.07.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
10 stycznia 2022, o 12:37 Pablos napisał(a):
burzaWroc, jakie masz wartości PM_ACC, PM_ACC_DSD i PM_GEN? Bo po DP_DPF nie widać, żeby filtr był zapchany.


Przesyłam screena z Forscana:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 08:18 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Hmm, czyli widać, że wartości PM osiągnęły dopiero połowę wartości, które inicjują wypalanie. Bardzo ciekawy przypadek. Chyba, że filtr się wypalał, a jakimś trafem nie nastąpił reset REG_DIS. Bo ciśnienie 0.9 kPa świadczy o tym, że filtr nie jest zapchany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 09:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Istnieje jeszcze opcja, że gdzieś w między czasie aku było wypięte na dłużej i PM_GEN się wyzerowało lub zostało skasowane którąś z opcji adaptacyjnych w forscan. O ile PM_ACC są obliczane na bieżąco i ich wyzerowanie nic nie daje, bo odczyty wracają po kilku sekundach, o tyle PM_GEN jest wartością czysto teoretyczną i kasując go co jakiś czas można by i z 1000km zrobić pomiędzy wypaleniami - póki PM_ACC nie osiągnęły by wartości granicznych.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 09:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
burzaWroc, nie pozostaje nic innego jak pojeździć jeszcze i obserwować - daj znać, za jakieś 100-150km czy filtr się wypalił :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 09:46 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Przecież tutaj czujnik różnicy nie ma adaptacji, w rzeczywistości filtr się zapycha, a wyniki piękne.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 09:55 
Świeżak
Offline
Od: 07.07.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
11 stycznia 2022, o 09:27 darrecki napisał(a):
Istnieje jeszcze opcja, że gdzieś w między czasie aku było wypięte na dłużej i PM_GEN się wyzerowało lub zostało skasowane którąś z opcji adaptacyjnych w forscan. O ile PM_ACC są obliczane na bieżąco i ich wyzerowanie nic nie daje, bo odczyty wracają po kilku sekundach, o tyle PM_GEN jest wartością czysto teoretyczną i kasując go co jakiś czas można by i z 1000km zrobić pomiędzy wypaleniami - póki PM_ACC nie osiągnęły by wartości granicznych.


Nie, aku nie odłączałem ani nic nie kasowałem w forscanie :wink:

11 stycznia 2022, o 09:45 popielasty napisał(a):
burzaWroc, nie pozostaje nic innego jak pojeździć jeszcze i obserwować - daj znać, za jakieś 100-150km czy filtr się wypalił :)


No jasne, jakoś mnie to nie martwi, bo faktycznie wszystkie wskaźniki i wrażenia na drodze sugerują że wszystko jest ok.
Zastanawiam się tylko czy ten preparat który dolałem do paliwa nie jest winny tej sytuacji. Ktoś stosował coś podobnego? Od razu po zalaniu pojechałem na autostradę na ~40km i klasyczne 120km/h i jakieś 3k obrotów.

Dzięki wszystkim za zainteresowanie, jakby coś więcej z tym wypalaniem się działo, to napiszę w wątku związanym z DPF :geek:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 10:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
fabek, ale ja rozumiem z tego, że nie był wymieniany DPS (differential pressure sensor, czujnik różnicy ciśnień w DPF) tylko czujnik ciśnienia spalin (ten w nowej wersji).

Dla czujnika DPS nie ma opcji wykonania adaptacji - sam kiedyś podmieniałem taki czujnik i nie wymagał żadnych adaptacji.

Zgodnie z tym co zauważył Pablos, to DP_DPF jest na odpowiednim poziomie, filtr nie wygląda na zapchany.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.