Teraz jest Pt, 26 kwi 2024, 06:01

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 22:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie wiem czy to krzywka od popychacza czy ogólnie od zaworów ta krzywka, ale coś tam się wyciera strasznie i beznadziejnie...ObrazekObrazekObrazek
...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 22:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Znam.te zdj. No o to dokladnie chodzi,to co zaznaczylem na rysunku technicznym to jest ten peoblem ktory widnieje na zdjeciach. Opierdo...lo krzewke wokol . Nie potrafie nazwac tego elementu fachowo ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 22:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie chce się dochodzić, ale to jest coś od zaworów, dokładnie wydechowych. Dokladnie jednego z dwóch wydechowych, zmienne coś tam...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 22:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zmienna faza rozrzadu, popychacz zaworowy . To jest za twarde i poprostu robi to.co widac na zdj. U mnie tego efemtu juz nie ma. Ale.i tak.jak na auto.ktore ma.120 tys i na silnik jest dmuchane i huhane,(nie.mylic z czysczenie komory plakiem itd.) To walki wygladaja na nadwymiar zuzyte.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 22:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Wycieraja się oba wałki czy tylko ten jeden?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 22:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Na zdjęciach widać, że tylko jeden tzn jeden w dwóch miejscach .. Co też jest dziwne...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 22:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Tylko wydechowy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 23:08 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 17
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
Update. Pojechalem do serwisu ( 60km) moim zajebistym zastepczym wozem bo zapomnialem kluczy wyslac z schowka.... 7 rano otwarte od 9. Wiedzialem ze bedzie jakis mechanior wczesniej. Byl !!!wpuscil mnie na serwis co w UK dziwne. Polak potrafi.;-)
Zabralem co mialem zabrac patrze maska w gorzej mowie zajrze ..
Listwa z wtryskami wyjeta porozkrecane bebechow pelno. Moje pytanie co oni kurwa szukaja. W sumie lepsze to niz skasowanie bledu i PANA AUTO GOTOWE.
Wydrukowale I'm po ang o misce olejowej, smoku itd etc. Zaczęli od wtryskow;-) prawdopodobnie odbiorę auto A poniedziałek ale wątpię żeby na powrocie przez 60km nie zapalilo sie LOW OIL PRESSURE ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 23:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
@poxtazo, tak wydechowy i tylko jeden wydechowy ma zmienną fazę na jednym cylindrze...

Delikatnie chciałem wcześniej nawiązać do tego, że to co się wyciera na wałku, jest krzywką czy ślizgiem lub czymkolwiek innym od zaworów, mało tego od jednego z dwóch zaworów wydechowych na drugim cylindrze, mając łącznie 8 zaworów wydechowych z czego tylko jeden na cylinder jest zmienny łącznie cztery, więc są cztery krzywki zmienne a tylko jedna krzywka się wyciera...
Gownolit Może i tak, ale czemu wytarcie następuje tylko na tym jednym?
Technologia utwardzania powierzchniowego jest punktowa w jakimś wymaganym rejonie materiału, ale to co? zapomnieli utwardzic akurat w.tym.tylko jednym miejscu?! Skoro reszta jest ok?

Sięgając pamięcią wzrokową i jeśli się nie mylę, u was zmienna faza na wydechu, sterowana jest hydraulicznie. Możliwe że tutaj coś może być na rzeczy skoro tylko jedna krzywka się wyciera a pozostałe trzy są ok.
Możliwe że początek nadmiernego oporu następuje poniżej wałka pod krzywką, może na dzwigience szklance nie wiem co to tam jest, nie wiem....

Nie chcę się rozpędzać, daj mi manual tego silnika w PDF, bo tylko coś znajduję w linkach z http://www.euroesi... i mam szczątkowe informacje silnika którego nie mam ;(


@pstryko, jak dałeś nura do auta, brawo, i zobaczyłes zajętą listwe wtryskową no to można powiedzieć że chłopaki się rozpędzili trochę. Nie mam pojęcia czy dostanie się do podkladek wymaga demontażu listwy, napewno wtryskow i ich zasilania jak i przelewów, ale myślę że demontaż powinien zakończyć się na samych przewodach paliwowych, nie wiem.
Miejmy nadzieję że dadzą tobie stare te podkładki na których widać będzie ich zużycie a dokładnie ich wypalenie.
Jeśli nawet, to powinni zacząć od zdjęcia miski i kontroli smoka.

Co z tego jak wymienią stare dziurawe przepalone podkładki (jeśli wogóle będą), jak przykładowo smok dalej będzie przytkany. Jeśli będzie smok przytkany i tak tobie oddadzą mazde, to kontrolka o niskim ciśnieniu oleju powróci przecież.

No ale ok, czekamy na dalsze wieści ;)


Ostatnio edytowano Cz, 19 lip 2018, 23:43 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 23:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wymaga demontazu listwy wtryskowej . Nie da rady tegi zribic bez tego. A pdf do SHY01 mam na kompie a tluke z telefonu. Co do zaworow masz 4 zawory na cylinder 3 wydechowe i 1 dolotowy. A zmienna faza rozrzdow jest sterowana cianieniem.oleju i polega tylko i wylacznie na zmianie czasow otwarcia i wzosie/zamknieciu zaworu. A blad niby wystepuje wlasnien przy wigiwnkach popychacza zaworowego na 1 cylindrze ni3 na wszystkich. Blad w sztuce poprostu jakis na etapie projektowyn wg. mnie

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 23:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
poxtazo napisał(a):
...Co do zaworow masz 4 zawory na cylinder 3 wydechowe i 1 dolotowy....


...A blad niby wystepuje wlasnien przy wigiwnkach popychacza zaworowego na 1 cylindrze...


Poprawić muszę, może błąd litrowy ale mamy/macie cztery zawory na cylinder 16V, z czego dwa na stałe są ssące, i dwa wydechowe, gdzie tylko jeden na cylinder ma zmienną fazę wydechu.

Tak, zmienna faza na czterech tylko zaworach wydechowych czyli po jednym na cylinder, działa na hydraulice, i tak zgadza się na czasach ich otwarcia czyli dłużej niż pozostałe jeśli jest taka potrzeba.


A.wytarcie następuje nie na 1 cylindrze jako pierwszym, tylko na drugim cylindrze. Chyba że pisząc 1 miałeś na na myśli jeden zawór :)

Możliwe że listwa.musi byc zdemontowana, tego nie wiem :(


Ostatnio edytowano Cz, 19 lip 2018, 23:51 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 23:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie , tylko jeden dolotowy 3 wydechowe ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 23:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
poxtazo napisał(a):
Nie , tylko jeden dolotowy 3 wydechowe ;)


Serio? :o
Nie wierzę, dawaj foto bo umrę :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 23:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Szukam wlasnie. Ale napewno 1. Widzialem ten motor.rozbebeszony 3 zawory ujebane jeden czysty ;) swiadczy to o 1 dolotowym ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 23:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
..zchodze z tego świata, idę do lucyfera :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 00:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Takie rozwiazanie.mialo juz bmw e36 w r6 silnikach ;) 30 lat temu ;) moge sie mylic ale na to by wygladalo ze tu tez tak jest;p stad taka dziwacza konstrukcja walka wydechowego , wlasnienpo to zeby zmienna faza rozrzadow.mogla sterowac tym 3 dodatkowym zaworem wydechowym. A 1 dolotowy w zupelnoaci wystarcza ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 00:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Millerek miales racje. 2 dolotowe 2 wydechowe. Dokopalem sie do rysunku. Zastanawia mnientylko jedno dlaczego ten egze3mplarz ktory ogladalem mial 3 zawory okopcone a jeden czysty?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 00:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...to mnie teraz zabierz od lucyfera bo strasznie mi gorąco!

Dla utrwalenia materiału :

https://www.youtube.com/watch?v=eJ7W4ssxZZY

Widać plastikowy smok, zapchany grudkami pochodzących z koksowania się oleju silnikowego w wysokiej temperaturze wydobywajscej się z samozaplonu wewnątrz cylindra, które wychodzi przez dziurawe podkładki pod wtryskami które częściowo "moczą" się w głowicy pod pokrywą zaworów
Ten silnik na 100% miał aktywny co jakiś czas, komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Jeśli nie miał, zostaje u lucka


Ostatnio edytowano Pt, 20 lip 2018, 00:12 przez Millerek, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 00:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ale wtedy byly by wszystkie 4 czarne . Chyba ze uszczelnienie jednego zaworu na dolocie kucalo i olej sie dostawal ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 00:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie sądzę ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 09:05 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Tak czytam ten temat i chyba będę miał w planach wymianę podkładek w mojej Maździe.
Aktualnie przebieg mam około 80kkm.

Jakie są objawy uszkodzonych podkładek? Syk w okolicy wtrysków? Jaki to syk?
Sprawdzałem kiedyś czy kopci spod korka wlewu oleju i raczej nie kopci. W którymś temacie wyczytałem, żeby sprawdzić też na węch i spalin nie czuć (za to zapach spalin z wydechu równie dobrze może robić za zastepce kleju :lol: )

Jak dużo może to kosztować? Załóżmy, że mechanik rozłoży i podkładki nie będą uszkodzone - trzeba wtedy wymieniać olej/ściągać miskę? Jak uszkodzone to miskę trzeba zedrzeć, zobaczyć co i jak, ewentualnie czyścić smoka?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 09:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Online
Od: 17.12.2012
Posty: 2365
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Podkładki trzeba zmienić po każdym odkręceniu wtrysków. Jak nie kopci przez korek to pewnie są ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 11:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ma ktos nr tych nowych podkladek z tego szarego gownolitu a nie miedzianych ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 11:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wyżej było wklejane... Obrazek


...
Z tym syczeniem i kopceniem spod korka wlewu oliwy, to są takie słabe zapewnienia że podkładki puszczają lub nie.
Zakładać też nie można, że jeśli objawów nie ma czyli nie słychać i nie widać bo nie kopci, to podkładki są ok.
Ja nie miałbym, nie mógłbym mieć takiego podejścia.... To za dużo kosztuje aby iść w zapewnienia....

Bez paniki, przy najbliższej wymianie oleju, można uprzeć się i zwrócić się z prośbą o zdjęcie miski i skontrolować ten smok a raczej jak widać taki plastikowy ssak oleju, zdjęcia mile widziane .
Tam jest sitko, jeśli ma w sobie zanieczyszczenia w postaci Gródek to czyscimy co się da. Klimy miskę na silikon itd...
Później włazimy na górę i wymieniamy podkładki, foto obowiązkowe ..

Jedni jeżdżą, inni też ale na lawecie, ja wolę jeździć ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 11:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czy ktos kto czyscil smok olejowy moze napisac jaki jest filtr? Metalowa siatka jak w GH czy papierowy/filcowy?
Bo na schemacie wyglada to jakby papier - harmonijka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 11:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ale o jakim.filtrze piszesz? Filtr oleju czy o smok pytasz bo tam jest jakiś filtr?
W smoku filtra nie ma, i nie może być, no jak.... Filtr z dożywotnią filtracją to raczej sitko metalowe z oczkami około 1mm...
Ps, z chęcią przygarne manual waszego diesla :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 11:31 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No pisze o Oil strainerze. Wlasnie sam jestem skolowacialy bo na ebay znalazlem smok od benzyny i tam widac filtr filcowy/papierowy:

https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Mazda-3-6-CX5-Oil-Strainer-OE-OEM-FZ01-21-500/281424779099?epid=1022161201&hash=item418639575b%3Ag%3AbRUAAOSwDk5T~2bE&_sacat=0&_nkw=cx5+oil+strainer&_from=R40&rt=nc

zas ten do diesla jest zamkniety i nic nie widac:

https://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-Oil-Strainer-Mazda-2-2-Diesel-SkyActive-3-BM-6-GL-CX-5-BRAND-NEW/142848286552?fits=Model%3ACX-5&epid=1813791602&hash=item21426bdf58%3Ag%3AM9IAAOSwOhFbNgsE&_sacat=0&_nkw=cx5+oil+strainer&_from=R40&rt=nc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 11:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Milerek nie widze zdjecia ? Mozesz mi w pm.wyslac ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 11:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Faktycznie jest filtr w Pb w tym smoku... Lipa straszna jak dla mnie... Po cholere tam filc/papier! :o

A.w dieslu waszym, nie mam pojęcia, w życiu tego nie widziałem :) w 2.0 2.2 w GH widziałem i jest siatka metalowa...
.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 11:38 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 75
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Remi,
Tak dorzucę od siebie dwa grosze że gdy pytałem lokalnego mechanika (ten od filmików z rozwalonym silnikiem, chciałem sprawdzić jaki to koszt) to stwierdził że strainer w GL dieslu nie ma jak wyjąć bez wyjmowania silnika bo coś tam blokuje (pompa?), jest trochę inny niż w GH.
Ktoś rozbierał już w GL?


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Andrzej2010 i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.